Je getyp is naar de klote ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:56 schreef Murdera het volgende:
Gvd heb ik gemist salas lach. Heb alleen mey nest gespeeld helemaal naar de klote _aO-
nest is fuckin grappigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je getyp is naar de klote ja.
Lol ohja, wel paar keer geraced met Nesta.
Shit uithalen met die Titan op GTA Online.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Murdera het volgende:
Nest die me hard uitlachte omdat ik elke fuckin keer neerstorrtte met zon kkvliegtuig
Mensen in hun autos optillen met die helikopter met haakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Murdera het volgende:
Nest die me hard uitlachte omdat ik elke fuckin keer neerstorrtte met zon kkvliegtuig
je bent zelf eng, kk koekwausquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Vind het plaatje in de OP beetje eng tbh #noracist
Nicki Minaj be likequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Vind het plaatje in de OP beetje eng tbh #noracist
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen in hun autos optillen met die helikopter met haak
Wow doe normaal ofzo anders jeezquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen in hun autos optillen met die helikopter met haak
[..]
je bent zelf eng, kk koekwaus
JUUUUUUUUUUPquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit met jou? Wou 'm posten net maar wist de context niet meer.
Heeft wel echt een dikke reet. Kan er niks anders van makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nicki Minaj be like
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:
ok sorry schatjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow doe normaal ofzo anders jeez
Okquote:
Is fake.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt een dikke reet. Kan er niks anders van maken
Dat is toch niet mooi. Snap die mensen echt nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt een dikke reet. Kan er niks anders van maken
jezus wtf koud rotwijf ik dacht dat je me speciaal vond en nu krijg ik dit?quote:
Ik ook echt absoluut niet. Begrijp nog wel als je niet van heel dun houdt, maar dit is toch buiten alle proporties?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet mooi. Snap die mensen echt niet
Ja vind ik ook maar als ik me zwak opstel maak jij daar weer misbruik can en je hebt geen idee van de tranen die je mij bezorgd hebt dus spijt me als ik niet meteen in je armen kom rennen ok?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jezus wtf koud rotwijf ik dacht dat je me speciaal vond en nu krijg ik dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |