SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Ga je bijna dood ofzo? actief sporten, geen drank en geen blow meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt ik drink geen alcohol xDdD
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je bijna dood ofzo? actief sporten, geen drank en geen blow meerwat gebeurd hier
Huh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?dat wist 2 man hier..
Ik ben terminaal, doctors bevestigde sexy fever.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik heb dat gewoon hier gelezen.. volgens mij had jij een conversatie met dwc daarover.
Ja hoi maar waarom zo gezond?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben terminaal, doctors bevestigde sexy fever.
Valt opzich wel mee hoor, ik smoke zo af en toe nog. En ben gaan sporten omdat ik 0 conditie had.quote:
Oh ok. Geldige reden dan wel. Waaraan merkte je dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee hoor, ik smoke zo af en toe nog. En ben gaan sporten omdat ik 0 conditie had.
Na de 4de keer worstelen met FWB haha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok. Geldige reden dan wel. Waaraan merkte je dat?
haha ;Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de 4de keer worstelen met FWB haha.
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ;D
Nee maar er is dus een vrouw in het spel... verklaart alles
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;D
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;D
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dwc hoe werken die 35% stickers. Zie nu dat er 1 op brood zit maar niets gehad. En wel vaker dat ze het vergeten. Moet je dat zelf aangeven ofzo van te voren?
Wel de knapste altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zeker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |