SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Ga je bijna dood ofzo? actief sporten, geen drank en geen blow meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt ik drink geen alcohol xDdD
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je bijna dood ofzo? actief sporten, geen drank en geen blow meerwat gebeurd hier
Huh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?dat wist 2 man hier..
Ik ben terminaal, doctors bevestigde sexy fever.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik heb dat gewoon hier gelezen.. volgens mij had jij een conversatie met dwc daarover.
Ja hoi maar waarom zo gezond?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben terminaal, doctors bevestigde sexy fever.
Valt opzich wel mee hoor, ik smoke zo af en toe nog. En ben gaan sporten omdat ik 0 conditie had.quote:
Oh ok. Geldige reden dan wel. Waaraan merkte je dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee hoor, ik smoke zo af en toe nog. En ben gaan sporten omdat ik 0 conditie had.
Na de 4de keer worstelen met FWB haha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok. Geldige reden dan wel. Waaraan merkte je dat?
haha ;Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de 4de keer worstelen met FWB haha.
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ;D
Nee maar er is dus een vrouw in het spel... verklaart alles
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;D
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;D
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dwc hoe werken die 35% stickers. Zie nu dat er 1 op brood zit maar niets gehad. En wel vaker dat ze het vergeten. Moet je dat zelf aangeven ofzo van te voren?
Wel de knapste altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zeker
quote:
Niet de snelste rij?quote:
Ha!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Alsof seks hebben gehad het 'zijn' van een persoon fundamenteel verandert. Zo interessant is seks niet hoor.
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.quote:
Jij staat dus ook op de goede lijst maar er wordt tijdens de training absoluut niet gezeverd over tv-series, ik zorg wel dat je daar geen tijd/fut voor hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij mag met mij mee VeerKunnen we ongestoord over TVD en TO praten
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch dat krikri weer wil met alle boisen 4ebe
Zie je mijn naam op die lijst staan? Hint omdat jij het bent: Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik regel toch net al een meet voor je, gvd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Yo krio wanneer pompe we die weights?Ijskoud afgewezen though.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio vroeg of ik mee ging naar concert, jelly?
full stops and exclamation marks
datum, plaats, eerste spiergroep?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
Ik regel toch net al een meet voor je, gvd.
Ja dat moeten jullie zelf even uitzoeken, ik ga niet alles doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
datum, plaats, eerste spiergroep?
Goed geregeld manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie zelf even uitzoeken, ik ga niet alles doen.
Bedankt voor ditquote:
Dawwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.
Naja kent... Why?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kent die user Mrs..Salvatore?
Why?quote:
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.quote:
Oh zo. Volgens mij Hagenees. Post regelmatig in foto topics. Wel aardig niet bijster knap ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.
Morgen deze proberen: http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-zubrowka-vodka-1ltr
Deze heeft de beste geur aller tijden, alsof je jezelf begeeft op een vlakte met een ondergaande zon in de buurt van Bialystok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die noemt voederbietel altijd
Hij komt ergens uit Brabant en ik Den Haag dus calm your tits.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
BT helemaal happy dat ie krio-god kan zien RL.
Wow, net de intro voor een carry slee boek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij komt ergens uit Brabant en ik Den Haag dus calm your tits.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.
Ik plak er altijd een 1800% sticker overheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dwc hoe werken die 35% stickers. Zie nu dat er 1 op brood zit maar niets gehad. En wel vaker dat ze het vergeten. Moet je dat zelf aangeven ofzo van te voren?
I can'tquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik plak er altijd een 1800% sticker overheen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
* BlauweTijger land voorzichtig op de kale schedel van Chroestjov en schijt zijn hele bek vol.
is de grootste fokbanga ever manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kent die user Mrs..Salvatore?
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.
Hij heeft het wel goedgemaakt met mij. =$quote:
Had je gekund bij Nas.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
quote:Meest bizarre klachten van vakantiegangers
Op vakantie gaan is een lijdensweg. Voor sommigen zelfs een hel. Het strand is niet wit, er zwemmen vissen in het water, de Spaanse taxichauffeur spreekt Spaans of er zijn blote borsten op het strand. Reisorganisator Thomas Cook krijgt elk jaar nogal wat klachten binnen en zette de meest bizarre op een rij.
1. ,,Wat zijn ze lui, de winkeliers in Puerto Vallarta die in de namiddag sluiten. Ik moet vaak dingen kopen tijdens de siësta. Die zou moeten worden afgeschaft."
2. ,,Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
3. ,,We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
4. ,,Het strand was te zanderig. We moesten alles opruimen toen we in onze kamer terugkwamen."
5. ,,Het zand was niet zoals het zand in de brochure? Jullie brochure toont wit zand, maar het was eerder aan de gele kant."
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
7. ,,Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. De kinderen waren bang."
8. ,,Hoewel er volgens de brochure een volledig uitgeruste keuken was, vonden we nergens een eiersnijder."
9. ,,Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner."
10. ,,Er waren daar te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er daar zo veel buitenlanders zouden zijn."
11. ,,We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning."
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
So closequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goedgemaakt met mij. =$
[..]
Had je gekund bij Nas.
[..]
[..]![]()
ja maar niet één met twee lekke bandenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
De GOEDE lijst hmm, nu ben ik wel geïntrigeerd, vertel me meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Jij staat dus ook op de goede lijst maar er wordt tijdens de training absoluut niet gezeverd over tv-series, ik zorg wel dat je daar geen tijd/fut voor hebt.Bij de postworkout meal kunnen jullie praten zoveel je wil.
IK HEB KRIO AANGERAAKTquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw naam erbij was een grapje hoor hehehehheehehehhee.
Witte lijst is goede lijst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De GOEDE lijst hmm, nu ben ik wel geïntrigeerd, vertel me meer
quote:
Caissière heeft het gewoon over het hoofd gezien, volgende keer vooraan de band met de sticker richting de chick in kwestie plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
"Na"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zeker
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik plak er altijd een 1800% sticker overheen.
Zijn dit dezelfde mensen als de mensen die meedoen met " Ik vertrek ? "quote:
Hardcore trainingsmeet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De GOEDE lijst hmm, nu ben ik wel geïntrigeerd, vertel me meer
Babyolie en vaseline?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hardcore trainingsmeet.Ik kan er niet te veel over vertellen in het bijzijn van de anderen.
Nee, magnesium, en Vas staat vanzelfsprekend niet op de lijst.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag werd er aan mij gevraagd of mijn auto nagekeken was door een ' lange man. '
Dus ik antwoordde:" Nou mevrouw, ik ben 1.60m dus ik vind alle mannen al snel aan de lange kant. "
Wat een joligheid hoor.
Ik denk dat die mevrouw aan de andere kant van de lijn ook zo zat.quote:
Grandma lickin' her lips like 'God damn Jerome, last time you yawned like that we used to get jiggy on Aretha Franklin 'n 'em".quote:
Gelukkig is het met jou in de zaal wel altijd goed vol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
Jongens waar zijn jullie nou sta ik zomaar in m'n een te fissa-en in amsterdammertje pff
losertje. Hup naar vunzige deuntjes volgende weekaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
Jongens waar zijn jullie nou sta ik zomaar in m'n een te fissa-en in amsterdammertje pff
Waar was je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahah zo'n meisje zegt dat ze denkt dat ik haar leuker vindt dan zij mij.Hoer
Nee hoor was met grote groep in nyx maar nee vunzige deuntjes ja heel misschien wel trouwens who knows hehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
losertje. Hup naar vunzige deuntjes volgende weeka
btje raar jyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor was met grote groep in nyx maar nee vunzige deuntjes ja heel misschien wel trouwens who knows hehehe
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
huh wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:09 schreef Masala het volgende:
[..]
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.
Hehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:09 schreef Masala het volgende:
[..]
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.
En je weet niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij wil alpha zijn, hij wil dat het meisje naar hem verlangt, maar dat hij haar niet per se hoeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En je weet niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan?
Ik denk dat 'ie gewoon niet zo goed om kan gaan met bemind te worden, dat is ook best lastig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:22 schreef Masala het volgende:
[..]
Hij wil alpha zijn, hij wil dat het meisje naar hem verlangt, maar dat hij haar niet per se hoeft.
vind dit een beetje ranzigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:48 schreef Masala het volgende:
'Ik vind je zo lelijk, tijdens de seks heb ik het gevoel dat ik een 4-jarige verkracht.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |