Nee, magnesium, en Vas staat vanzelfsprekend niet op de lijst.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag werd er aan mij gevraagd of mijn auto nagekeken was door een ' lange man. '
Dus ik antwoordde:" Nou mevrouw, ik ben 1.60m dus ik vind alle mannen al snel aan de lange kant. "
Wat een joligheid hoor.
Ik denk dat die mevrouw aan de andere kant van de lijn ook zo zat.quote:
Grandma lickin' her lips like 'God damn Jerome, last time you yawned like that we used to get jiggy on Aretha Franklin 'n 'em".quote:
Gelukkig is het met jou in de zaal wel altijd goed vol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
Jongens waar zijn jullie nou sta ik zomaar in m'n een te fissa-en in amsterdammertje pff
losertje. Hup naar vunzige deuntjes volgende weekaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
Jongens waar zijn jullie nou sta ik zomaar in m'n een te fissa-en in amsterdammertje pff
Waar was je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahah zo'n meisje zegt dat ze denkt dat ik haar leuker vindt dan zij mij.Hoer
Nee hoor was met grote groep in nyx maar nee vunzige deuntjes ja heel misschien wel trouwens who knows hehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
losertje. Hup naar vunzige deuntjes volgende weeka
btje raar jyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor was met grote groep in nyx maar nee vunzige deuntjes ja heel misschien wel trouwens who knows hehehe
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
huh wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:09 schreef Masala het volgende:
[..]
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.
Hehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:09 schreef Masala het volgende:
[..]
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.
En je weet niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij wil alpha zijn, hij wil dat het meisje naar hem verlangt, maar dat hij haar niet per se hoeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En je weet niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan?
Ik denk dat 'ie gewoon niet zo goed om kan gaan met bemind te worden, dat is ook best lastig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:22 schreef Masala het volgende:
[..]
Hij wil alpha zijn, hij wil dat het meisje naar hem verlangt, maar dat hij haar niet per se hoeft.
vind dit een beetje ranzigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:48 schreef Masala het volgende:
'Ik vind je zo lelijk, tijdens de seks heb ik het gevoel dat ik een 4-jarige verkracht.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |