Niet de snelste rij?quote:
Ha!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Alsof seks hebben gehad het 'zijn' van een persoon fundamenteel verandert. Zo interessant is seks niet hoor.
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.quote:
Jij staat dus ook op de goede lijst maar er wordt tijdens de training absoluut niet gezeverd over tv-series, ik zorg wel dat je daar geen tijd/fut voor hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij mag met mij mee VeerKunnen we ongestoord over TVD en TO praten
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch dat krikri weer wil met alle boisen 4ebe
Zie je mijn naam op die lijst staan? Hint omdat jij het bent: Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik regel toch net al een meet voor je, gvd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Yo krio wanneer pompe we die weights?Ijskoud afgewezen though.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio vroeg of ik mee ging naar concert, jelly?
full stops and exclamation marks
datum, plaats, eerste spiergroep?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
Ik regel toch net al een meet voor je, gvd.
Ja dat moeten jullie zelf even uitzoeken, ik ga niet alles doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
datum, plaats, eerste spiergroep?
Goed geregeld manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie zelf even uitzoeken, ik ga niet alles doen.
Bedankt voor ditquote:
Dawwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.
Naja kent... Why?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kent die user Mrs..Salvatore?
Why?quote:
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.quote:
Oh zo. Volgens mij Hagenees. Post regelmatig in foto topics. Wel aardig niet bijster knap ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.
Morgen deze proberen: http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-zubrowka-vodka-1ltr
Deze heeft de beste geur aller tijden, alsof je jezelf begeeft op een vlakte met een ondergaande zon in de buurt van Bialystok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die noemt voederbietel altijd
Hij komt ergens uit Brabant en ik Den Haag dus calm your tits.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
BT helemaal happy dat ie krio-god kan zien RL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |