Wil je adres hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dit ook naar je sturen though
Doe me is een lijst met je laatste scores dan
neh dankje ik heb een chickquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je adres hebben?
Welke scores?
Ik heb bijster weinig gedate laatste tijd en niets op de planningquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh dankje ik heb een chick
Pics van matches waar je mee gaat daten
en gewoon seks?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb bijster weinig gedate laatste tijd en niets op de planning
Heb vaste scharrel al paar maanden. Maar wat jij leuk vindt hmm dat zijn veganistische borderliners?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
en gewoon seks?ik weet nog wel een paar leuke voor je als t nodig is?
hahaha nee. Als je een goefe penis hebt weet ik wrl echt een goede stralke geile chick die goed kookt. Wel beetje para als ze teveel sos en vodka opheeft thoughquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb vaste scharrel al paar maanden. Maar wat jij leuk vindt hmm dat zijn veganistische borderliners?
Je kent me tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha nee. Als je een goefe penis hebt weet ik wrl echt een goede stralke geile chick die goed kookt. Wel beetje para als ze teveel sos en vodka opheeft though
Nee ik pasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zware avondsos n vodka jwz
Moet ik r op je afsturem?
ze is echt verdomde goed in bed boiiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pasMisschien iets voor Dima?
Hehequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is echt verdomde goed in bed boii
watquote:
details gquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is echt verdomde goed in bed boii
wat kutquote:
pics zijn vereistquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
strak en gewillig en geen probleem met licht geweld jwz
maandag: curlsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
soerybrah, zo ben ik niet.
Wats jouw schema dan btw?
Lemme guess, 50 cockpushups als start?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |