quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:42 schreef krioro het volgende:
Maar wanneer gym-meet dan?
@Mort @BlauwTijgetje @Grid @Mur @Panzer @Cb @Modus @4bebe
Klacht: Fora zonder mention-functie.
Jij mag met mij mee Veerquote:
Yeahhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij mag met mij mee VeerKunnen we ongestoord over TVD en TO praten
Wow ik denk dat ik dat maar ga proberenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen youtube kanalen hebben? Voor elke 10.000 views die ze krijgen ontvangen ze cash van youtube (voor de advertenties). De rijkste youtuber (PewDiePie) is 10 miljoen waard.
Hebben we de rest niet voor nodigquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ga ook liever met Veer en Robo mee.
wie nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ik denk dat ik dat maar ga proberen
Misschien zoiets als Dreams van Radon Randell
quote:
Rofl, BT wil krio datenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Yo krio wanneer pompe we die weights?
pics van jouw pecsquote:
pic van 6pack :$ , niet doorsturen aub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pic van 6pack :$ , niet doorsturen aub.Niet verwacht dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |