SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Omdat het veel dieper gaat dan dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die mensen van: Are you fucking shitting me?
Mijn pa pakte een speelgoedautotje en ging daarna stuurs voor zich uit zitten staren.
[..]
Ik snap niet dat ze volwassenen als kleuters willen behandelen. Dat wil niemand toch?
Oké, ben benieuwd
Hoezo zou die je googleaccount moeten weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Amoeba het volgende:
OJee, mijn werkgever vraagt om mijn Googleaccount en als ik zeg dat die niet bepaald netjes is is dat zacht uitgedrukt
Testfase van een app. Die gaan ze alleen per invitatie versturen dus moeten ze daarvoor je google account hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou die je googleaccount moeten weten.
Maak een nieuwe, problem solvedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Testfase van een app. Die gaan ze alleen per invitatie versturen dus moeten ze daarvoor je google account hebben.
Dan ruim je je account opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wat betaalde apps die je niet zo gemakkelijk kunt overzetten.
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heb je pas 14-18 keer vermeld
boeien
Aww, wat lief.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het veel dieper gaat dan dat.
Als je gaat tekenen dan kun je op een luchtige manier bedenken wat je wil en vervolgens moet je dan zeggen wat je hebt getekend en blabla. Dat werkt beter dan gewoon aan iemand vragen "hoe zie je je toekomst voor je?" want hoe kinderachtig tekenen ook is, je visualiseert shit wel gewoon goed. En wij vonden het wel leuk, en ik was toen 20 ofzo en was daarmee de jongste van de groep en diegene die na mij kwam wat betreft leeftijd was 38
. Maar wij vonden het wel leuk
. Zo'n therapie is al zwaar genoeg en dit maakt het iets luchtiger
. En we moesten tering hard lachen om elkaars tekeningen
. Als je het allemaal serieus wil spelen dan hou je het gewoon niet vol
.
[ afbeelding ]
Anyways, mijn tekening. Incl mijzelf en mijn man en een varkentje en konijntjes enzo.
[ afbeelding ]
Collage. Die vind ik oprecht leuk
.
Zo gaaf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het veel dieper gaat dan dat.
Als je gaat tekenen dan kun je op een luchtige manier bedenken wat je wil en vervolgens moet je dan zeggen wat je hebt getekend en blabla. Dat werkt beter dan gewoon aan iemand vragen "hoe zie je je toekomst voor je?" want hoe kinderachtig tekenen ook is, je visualiseert shit wel gewoon goed. En wij vonden het wel leuk, en ik was toen 20 ofzo en was daarmee de jongste van de groep en diegene die na mij kwam wat betreft leeftijd was 38
. Maar wij vonden het wel leuk
. Zo'n therapie is al zwaar genoeg en dit maakt het iets luchtiger
. En we moesten tering hard lachen om elkaars tekeningen
. Als je het allemaal serieus wil spelen dan hou je het gewoon niet vol
.
[ afbeelding ]
Anyways, mijn tekening. Incl mijzelf en mijn man en een varkentje en konijntjes enzo.
[ afbeelding ]
Collage. Die vind ik oprecht leuk
.
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, wat lief.
Moest lachen door de konijntjes en de breed glimlachende Crack op de schommel.
Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is?quote:
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo gaaf.
En die rekening is cute. Mij kennende zou ik daar teringhard mijn best op gaan doen, terwijl dat de bedoeling niet echt is volgens mij.
Ik kan me daar wel in vinden, ik ben ontzettend perfectionistisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is?
[..]
Haha. Er zat ook eentje in onze groep die daar mega hard haar best op deed en toen ging het meer over waarom ze zo haar best wil doen op een tekening, want dat is inderdaad niet de bedoeling.
En dat hielp haar dan weer wel want zij was gewoon tering perfectionistisch en door zo'n opdracht waarbij zij dus weer hartstikke perfectionistisch gaat doen kun je wel weer even relativeren waarom en dan zegt zij dingen als "ja ik wil niet dat jullie denken dat ik niet kan tekenen" en dan lieten ze mijn tekening zien of deed ik dat van "dit ziet er otch ook niet uit, maar dat maakt toch ook niet uit..? Of mag jij Maartje nu minder omdat ze een lelijke tekening heeft gemaakt" blabla dat soort dingen en op die manier was het voor haar weer een fijne oefening en zo ging het met al het huiswerk en opdrachten die we kregen.
Nee hoor, lekker binnen blijven johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker knus!Of moet je nog weg?
dan is het iets minder
Best wel een goed idee ja. Ik misschien ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo meteen in bad
dit boeit echt niemand
groenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo meteen in bad
dit boeit echt niemand
oh jammerquote:
nee vanavond ikea en morgen dingen in elkaar zetten. Zaterdag verhuizenquote:
Ja. Dat dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is?
baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vanavond ikea en morgen dingen in elkaar zetten. Zaterdag verhuizen
Nee mijn emailadres is niet netjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een e-mailadres vragen is niet netjes?
Ohquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee mijn emailadres is niet netjes.
De naam.
Ja dat kan dus niet, anders moet ik die paar apps weer opnieuw kopen en dat ga ik dus niet doen.quote:
dan geef je een neppe op en zeg je dat hij niet werkt bij jouquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet, anders moet ik die paar apps weer opnieuw kopen en dat ga ik dus niet doen.
Nee ik heb gewoon gezegd dat die niet echt geschikt is om aan een werkgever te verstrekken. Dan sla ik die testfase maar over, maakt me verder ook niet uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dan geef je een neppe op en zeg je dat hij niet werkt bij jou
Nou wat is het probleem nu danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon gezegd dat die niet echt geschikt is om aan een werkgever te verstrekken. Dan sla ik die testfase maar over, maakt me verder ook niet uit.
Reīncarnatie bestaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
ik droomde dat mannen ons huis binnenvielen en mijn ouders waren weekendje weg. Maar opeens was mijn vader er en toen schoten die mannen hem en de hond dood. En toen werd mijn vader opeens een kind en toen een baby. En de hond werd een puppy
En toen kwamen mijn ouders gewoon thuis dus was mijn vader er in grote versie en een baby versie![]()
Wow! Doe rustig aan met de pillen!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
ik droomde dat mannen ons huis binnenvielen en mijn ouders waren weekendje weg. Maar opeens was mijn vader er en toen schoten die mannen hem en de hond dood. En toen veranderde mijn vader opeens in een kind en toen een baby. En de hond werd een puppy
En toen kwamen mijn ouders gewoon thuis dus was mijn vader er in grote versie en een baby versie![]()
Sjezus, wat veel zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef Yreal het volgende:
Ik loop mijn knieen momenteel al kapot met de post, kom niet echt meer aan hardlopen toe. Post is nu zo'n 60-80 km per week
En soggen, morgen alweer tentamen. En jij?
nog nooit gebruikt manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow! Doe rustig aan met de pillen!
nee want hij lag op de grond en ik keek even weg en toen was hij een kind en toen keek ik weer even weg en daarna was hij een baby. En toen kwam hij gewoon thuis ;squote:
Paddestoelen danquote:
Die is aan het werk, dus je kunt gerust je gang gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Yreal het volgende:
Ik sog geloof ik zes keer meer dan dat ik studeer.
In before tchock
Neu, als ik 's avonds thuis kom heb ik al zoiets van beeeuuuuh en vrije dagen heb ik spierpijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjezus, wat veel zeg.Jammer van hardlopen, maarja.. dan moet je het niet doen. Misschien later weer!
![]()
extra hers omdat ik een faler benquote:Ehhh beuh, schooltijd alweer begonnen?!
Al in je vakgebied?quote:Ja, hier gaat het wel lekker eigenlijk. Ik werk nu gewoon fulltime want school heeft nogal wat gefaald met mn scriptie, dus nu in november afstuderen..
.
Awwwwquote:Oh, maar nu lig ik ziek in bedje en dat vind ik echt super kut.
Ik heb nog nooit drugs gebruikt laat staan gerookt en nog maar twee keer in mijn leven dronken geweest en dat is meer dan drie maanden geledenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paddestoelen danMoet ergens vandaan komen die droom.
Ik krijg steeds post voor jouquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is aan het werk, dus je kunt gerust je gang gaan.
Ik ben trouwens bij twee Sligro's hier geweest en bij allebei hadden ze niet de groente pathé die ik wilde hebben. Wel had één Sligro een koopjeshoek ofzoiets en daar echt tering mega goedkoop spul gekocht
![]()
jezus wat saaiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt laat staan gerookt en nog maar twee keer in mijn leven dronken geweest en dat is meer dan drie maanden geleden![]()
niet echt eigenlijkquote:
Pf, dat herken ik wel ja. Toen ik fulltime stage liep en daarbij ook nog drie uur moes reizen had ik ook zoiets van "tyf op wil zitten" en zelfde op vrije dagenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, als ik 's avonds thuis kom heb ik al zoiets van beeeuuuuh en vrije dagen heb ik spierpijn
[..]
extra hers omdat ik een faler ben
[..]
Al in je vakgebied?
[..]
Awwww
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik krijg steeds post voor jouen ik ben uberhaupt nog nooit bij de sligro geweest
![]()
makro
Oh, ik ga zo ook kijken of dat hier ook zo is. Altijd fijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik was net bij een Albert Heijn en toen wou ik Bugles kopen
En omdat er een ander product komt waren ze 50% korting
dus jij hebt zes zakken chips gehaald?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Paxcon het volgende:
En omdat er een ander product komt waren ze 50% korting
Zeg jij ook dat iets ervoor is als je praat over een programma dat op tv is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Paxcon het volgende:
En omdat er een ander product voorkomt waren ze 50% korting
Ik wil ook in wageningen studerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pf, dat herken ik wel ja. Toen ik fulltime stage liep en daarbij ook nog drie uur moes reizen had ik ook zoiets van "tyf op wil zitten" en zelfde op vrije dagen.
Oh, balen. Ga je 'm halen denk je?
En nee, niet in mijn vakgebied. Nouja, de helft van mijn werk (ik werk ook als huishoudelijk hulp) heeft met eten te maken want ik werk in de keuken bij Ikea.. voor de rest is er bijna geen werk te vinden in mijn vakgebied. Daarom mijn plan om in september health & nutrition te gaan studeren in Wageningen want daar is wel werk in en dat lijkt me bovendien leuker
.
De amsterdamse makro is goed te doen met het OV.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben nog nooit in de makro geweest.. Ga ik volgende keer heen.
Echt jammer dat ik nog geen auto heb (ben bezig met rijles) want er is zoooooooooooooo veel wat ik wil kopen maar wat ik simpel weg niet mee kan nemen omdat ik het niet kan vervoeren of omdat ik er thuis geen plek voor heb. Ik zou wel zo'n mega grote doos van vriesspul mee willen nemen, die panini's of hapjes of broodjes of weet ik hetmaar die zijn zo groot
.
[..]
Oh, ik ga zo ook kijken of dat hier ook zo is. Altijd fijn
Ik wou er eigenlijk één maar nu heb ik er vier gehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jij hebt zes zakken chips gehaald?
Echt? Misschien volgende keer heen wanneer ik in Amsterdam ben. De Makro hier zit in Wateringen en dat is niet goed te bereiken met het OVquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
De amsterdamse makro is goed te doen met het OV.
quote:
Dat zie ik mezelf best doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg jij ook dat iets ervoor is als je praat over een programma dat op tv is?
Dat irriteert me het meeste aan al die kutfriezen. Die zeggen dan van "het nieuws is ervoor"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf best doenIs toch niet heel gek?
Maar ik had hem sowieso al geedit
Ohquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat irriteert me het meeste aan al die kutfriezen. Die zeggen dan van "het nieuws is ervoor"
Oeiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, voel me niet zo lekker dus lig in bedje.
En daar?
Thanksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oeihad ik gisteravond, lag 19:00 in bed
!
Get well soon
Ik heb de MRI uitslag gekregen gisteren
Ik ga altijd naar die makro bij de TU. Hele motor vol met vreten en drankquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Misschien volgende keer heen wanneer ik in Amsterdam ben. De Makro hier zit in Wateringen en dat is niet goed te bereiken met het OV
[.
Ook ja, maar bepaalde onderwerpen lijken me zo machtig mooi daar.quote:.
Alleen als je het zou halen. Ik ben mega bang dat ik het gewoon niet ga halen, maarja. We zien wel
Wat nou "ervoor". Ik zit voor de tv, niet het nieuws.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhDat is in deze regio vrij normaal eigenlijk
Misschien kan Amarantha haar licht hierover laten schijnen
Geen sinusweefsel meer aanwezig, geen ontstekingen, staartbotje niet aangetast, maar wel ziek weefsel gevonden dus ik heb nog één kans en dat is een zware operatie (wondverlegging) die niet eens zeker zal slagen, maar het is de laatste kansquote:
Bwhehequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die makro bij de TU. Hele motor vol met vreten en drank![]()
[..]
Ook ja, maar bepaalde onderwerpen lijken me zo machtig mooi daar.
Ohh, nou.. wel positief nieuws ook dus maar ook wel vervelendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen sinusweefsel meer aanwezig, geen ontstekingen, staartbotje niet aangetast, maar wel ziek weefsel gevonden dus ik heb nog één kans en dat is een zware operatie (wondverlegging) die niet eens zeker zal slagen, maar het is de laatste kans
Ik heb geen enkele keuze. Vanzelf gaat het nooit meer wat worden, dat heeft die MRI bevestigd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ja, health en nutrition bijvoorbeeld.. machtig mooi!
[..]
Ohh, nou.. wel positief nieuws ook dus maar ook wel vervelend. Weet je al of je die operatie gaat doen?
Met rechten ben je daar zelfs toelaatbaar voor. Lijkt mij heel interessant, al wil je denk ik niet weten wat er daadwerkelijk door ons eten gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ja, health en nutrition bijvoorbeeld.. machtig mooi!
Je bent niet toelaatbaar voor de master health en nutrition met rechten. De bachelor wel maar die heeft dan ook geen ingangseisen. En dat is dan geen health en nutrition maar gezondheidswetenschappenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met rechten ben je daar zelfs toelaatbaar voor. Lijkt mij heel interessant, al wil je denk ik niet weten wat er daadwerkelijk door ons eten gaat.
Hmm, laat me weten als de afspraak staat!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele keuze. Vanzelf gaat het nooit meer wat worden, dat heeft die MRI bevestigd.
Doe ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, laat me weten als de afspraak staat!
Even kijken wat het nou precies was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent niet toelaatbaar voor de master health en nutrition met rechten. De bachelor wel maar die heeft dan ook geen ingangseisen. En dat is dan geen health en nutrition maar gezondheidswetenschappen
oh, de master food safety heeft drempelloze toelating voor rechten bachelors van de uvaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent niet toelaatbaar voor de master health en nutrition met rechten. De bachelor wel maar die heeft dan ook geen ingangseisen. En dat is dan geen health en nutrition maar gezondheidswetenschappen
Bwhehequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, de master food safety heeft drempelloze toelating voor rechten bachelors van de uva
Ik zeg doen. Sowieso grotere kans op werk, denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef Yreal het volgende:
Of watermanagement, dat lijkt mij ook zo mooi
Het is dat ik nog een per vakken moet herkansen, anders zou ik het gaan doen
Absoluut. Ik geloof er wel in dat de waterbehoefte voor consumptie en landbouw een van de grootste problemen van de mensheid zal worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Sowieso grotere kans op werk, denk ik.
Ik ook, maarja. Dat interesseert de meeste mensen niet want die hebben er op dit moment geen last van enzo enzo, wat opzich wel logisch is want het is ook wel moeilijk om nú aan iets te gaan werken waar je nu niks van merktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut. Ik geloof er wel in dat de waterbehoefte voor consumptie en landbouw een van de grootste problemen van de mensheid zal worden.
Maarja, in de arabische wereld merken ze het meer en meer. IS wil natuurlijk niet voor niets die stuwdam zo graag controleren en turkije dwingen de sluizen open te gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, maarja. Dat interesseert de meeste mensen niet want die hebben er op dit moment geen last van enzo enzo, wat opzich wel logisch is want het is ook wel moeilijk om nú aan iets te gaan werken waar je nu niks van merkt.
WE LEVEN TOCH NIET IN DE ARABISCHE WERELD, IK LEEF IN NEDERLAND WAAROM MOET IK NEUK OM GEVEN JA TOCHquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, in de arabische wereld merken ze het meer en meer. IS wil natuurlijk niet voor niets die stuwdam zo graag controleren en turkije dwingen de sluizen open te gooien.
Omdat gekkies met pistolen en baarden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WE LEVEN TOCH NIET IN DE ARABISCHE WERELD, IK LEEF IN NEDERLAND WAAROM MOET IK NEUK OM GEVEN JA TOCH
Nog nooit gezien andersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat gekkies met pistolen en baarden.
En olie.
Oh dat.. ja maar dat is allemaal verzonnen om je bang te maken hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je weet wel, het kalifaat, dood aan de ongelovige enzo?
Illuminatiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat.. ja maar dat is allemaal verzonnen om je bang te maken hoor
Door de zionisten toch? Ik las net weer een berichten waar ze de zionisten de schuld geven van de rellen in Fergusonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat.. ja maar dat is allemaal verzonnen om je bang te maken hoor
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat nou "ervoor". Ik zit voor de tv, niet het nieuws.
Ik dacht dat het iets was van die kutfriezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]Tja
het is gewoon zo [ afbeelding ]
Ik heb je topic gelezen. Als ik jou was zou ik voor die operatie gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen sinusweefsel meer aanwezig, geen ontstekingen, staartbotje niet aangetast, maar wel ziek weefsel gevonden dus ik heb nog één kans en dat is een zware operatie (wondverlegging) die niet eens zeker zal slagen, maar het is de laatste kans
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb je topic gelezen. Als ik jou was zou ik voor die operatie gaan.
Ik heb vandaag m'n kamer in Groningen opgemeten... Nu moet ik gaan denken hoe ik het moet regelen met inrichten enzo.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n kamer in Groningen opgemeten... Nu moet ik gaan denken hoe ik het moet regelen met inrichten enzo.
Beetje respect voor onze Friese medemens!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets was van die kutfriezen
Maar dan kunnen we je niet meer zieken met stadskanaalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n kamer in Groningen opgemeten... Nu moet ik gaan denken hoe ik het moet regelen met inrichten enzo.
13m2, Groningenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Hoe groot is je kamer Pax? En waar ga je wonen?
Alleen leeuwarden. Verder is friesland kut met peren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje respect voor onze Friese medemens!
Nu doe je net of er iets mis is met Stadskanaal, terwijl men hier een fantastische jeugd kan hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we je niet meer zieken met stadskanaal
super leukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hotdogs voor 50 centquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
super leukik ga straks al naar de IKEA en daar eten
En Geertgodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of er iets mis is met Stadskanaal, terwijl men hier een fantastische jeugd kan hebben.
IKEAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
super leukik ga straks al naar de IKEA en daar eten
Een smetje?!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geertgod is een smetje, maar gelukkig is hij import
nee joh die zijn een euro toch?quote:
sowiesoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
IKEA
Daar ga ik ook mn spul halen denk ik, prima firma
Vorige week, 2 cola en 2 hotdogs voor 2 euro dacht ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh die zijn een euro toch?
oh wowquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vorige week, 2 cola en 2 hotdogs voor 2 euro dacht ik
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wow
Ik ga die Zweedse gehaktballetjes eten
Cherry cokequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in kapsalon en cherry coke.
Gewoon laten stromen dan, lucht alleen maar op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik zit de hele tijd tegen het randje van huilen aan.
Waardering hebben voor wie van Probleemwijken dan ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een smetje?!
Hoe durf je. Die man is pracht en praal.
Dat niet hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waardering hebben voor wie van Probleemwijken dan ook_!
Ga naar Amsterdam!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Yreal het volgende:
Ik was er vorige week, nu wil ik ook verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet niet echt huilen volgens mij. Maar ik voel gewoon de hele tijd iets achter m'n ogen, alsof er tranen gaan komen. Maar niet heel erg. Voelt gewoon raar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon laten stromen dan, lucht alleen maar op.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga naar Amsterdam!neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh dus het is niet je gevoel maar gewoon puur lichamelijk dat er tranen komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet niet echt huilen volgens mij. Maar ik voel gewoon de hele tijd iets achter m'n ogen, alsof er tranen gaan komen. Maar niet heel erg. Voelt gewoon raar.
Ja, meer dat inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus het is niet je gevoel maar gewoon puur lichamelijk dat er tranen komen.
Heb ik ook wel eens hoor, al kan dat ook door mijn lenzen komen
Hier trots op zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
3 maanden niet geschoren en alleen wat losse haartjes
dan ben jij zeker bottomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt.
Vriendin is nu aan het verhuizen, heeft een kamer van 26 m2 voor 380 op een toplocatie
Scheermesjes zijn inderdaad wel stervensduurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scheelt toch weer in de portemonnee
Het is gewoon irritant.quote:
Maar zelfs glad is beter dan een paar miezerige haartjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scheelt toch weer in de portemonnee
ja nou enquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheermesjes zijn inderdaad wel stervensduur
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt.
Vriendin is nu aan het verhuizen, heeft een kamer van 26 m2 voor 380 op een toplocatie
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik zit de hele tijd tegen het randje van huilen aan.
Ik was serieus. Die krengen kosten je echt tientallen euro'squote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja nou en![]()
ik ben ook nog stervenslui
beter laserenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was serieus. Die krengen kosten je echt tientallen euro's
Droge ogen is ook niet fijn, nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker om vochtige oogjes te hebben
Ja. Verrek.quote:
strijkijzer zou ik wel willen wonenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Den Haag is ook wel een fijne en redelijk goedkope stad voor kamers. Is ook geen echte studentenstad ofcourse
Oh. zou het niet weten want scheer me nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was serieus. Die krengen kosten je echt tientallen euro's
Hoef toch geen vriendinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.
[..]
Maar zelfs glad is beter dan een paar miezerige haartjes.
Die buurt vind ik niet leuk.. al is het wel mega dichtbij de stad!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
strijkijzer zou ik wel willen wonen
ik heb soms dan dat ik mezelf heel zielig vind en ook net niet moet huilenquote:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh. zou het niet weten want scheer me nooit
[..]
Hoef toch geen vriendin
Ben ik wel gewend met lenzen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Droge ogen is ook niet fijn, nee.Maar zo'n bijna huilen gevoel is gewoon kut.
Dat was wel een geluksmomentje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe voelt het, nu je de sleutels hebt?
Buurt is niks nee, maar ach, je zit wel lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buurt vind ik niet leuk.. al is het wel mega dichtbij de stad!
zet al je spaargeld op zenit vanavondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben teleurgesteld in Nicki. Dit is wat mij betreft wel de spreekwoordelijke druppen om mee te gaan in jullie sombere gevoel.
Nicki stemt mij altijd somberquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben teleurgesteld in Nicki. Dit is wat mij betreft wel de spreekwoordelijke druppen om mee te gaan in jullie sombere gevoel.
Ik ben ook vaak heel erg emotioneel en een beetje depri. Maar ik heb dat helemaal niet zo erg door. Pas naderhand is het zoiets van: "O, dat kwam daardoor. Wat stelde ik me aan".quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb soms dan dat ik mezelf heel zielig vind en ook net niet moet huilen
Jou een stom op je neus moeten geven ook al ben je toch wel met vuur aan het spelen.quote:
Kan ik momenteel niet veroorloven. Net nieuwe hardloopschoenen gekochtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zet al je spaargeld op zenit vanavond
dan kunnen we vanavond JUICHEN en is de wegvrij naar het commiblock
Gaan die serieus winnen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zet al je spaargeld op zenit vanavond
dan kunnen we vanavond JUICHEN en is de wegvrij naar het commiblock
Ik ga 5 op 5 qua goede bets dit weekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan die serieus winnen?
Vorige keer zette ik in op Legia Warszawa en dat was een flop
Dank je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
Gefeliciteerd trouwens nog fera met je kamer
ga je schema rennen of gewoon door met zo hard mogelijk zo lang mogelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan ik momenteel niet veroorloven. Net nieuwe hardloopschoenen gekocht
haha, liefquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Yreal het volgende:
Stond net buiten een klein jongetje naar mijn motor te kijken, zo aan zijn oma trekken "oma oma kijk motor, mooi, mooi, broem broem"
Dus ik even naar buiten toe, kind op de motor en even met het gas laten hengelen. Moet aangemoedigd worden, kinderen die willen motorrijden.
Eerst maar eens fit worden. Daarna zie ik wel wat het mij brengt of wat ik ermee wil bereiken. Uiteraard wel een beetje verstandig nu ik er zowaar geld in het 'geinvesteerd'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je schema rennen of gewoon door met zo hard mogelijk zo lang mogelijk
Volgens een zekere groep niet. Bewijzen willen we zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje pax ik wordt over paar weekjes 19
Als ze eenmaal 8 zijn is dat niet meer zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor 3-7 jarige die motoren geweldig vinden
Mijn vader had dat ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor 3-7 jarige die motoren geweldig vinden
12-09-95quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens een zekere groep niet. Bewijzen willen we zien.
Ik heb er 10 euro op gezetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga 5 op 5 qua goede bets dit weekend.
Een keer moet er een einde aan komen.
Ze moeten wel tegen standard. Die kennen er niks van.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje pax ik wordt over paar weekjes 19
Eerder dat ik me niet kan voorstellen dat er 14-jarigen op FOK! zittenquote:
ja preciesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak heel erg emotioneel en een beetje depri. Maar ik heb dat helemaal niet zo erg door. Pas naderhand is het zoiets van: "O, dat kwam daardoor. Wat stelde ik me aan".
Rocknijntje en fylax tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Eerder dat ik me niet kan voorstellen dat er 14-jarigen op FOK! zitten
jawel, jawel. Als ze dan zo vanuit de auto van papa naar je gaan zwaaien is echtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze eenmaal 8 zijn is dat niet meer zo?
helden paquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook
wheelie trekken voor school want dat vonden mijn klasgenootjes geweldig![]()
De kinderen in de buurt zijn nu zo groot dat ze achterop moetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Yreal zo'n peuter nu op zijn zadel zetten om er lekker strak tegenaan te gaan zitten. "Wil je een stukje meerijden. Er zijn wel verkeersdrempels hoor"
Ja, dat ook wel eens. Hoewel ik dat wel aardig onder controle heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja preciesof ben heeeeel chagrijnig en snauw mensen af. Terwijl ik dat niet wil enzo
paar jaar terug nog dagje wezen toeren met hemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel, jawel. Als ze dan zo vanuit de auto van papa naar je gaan zwaaien is echt
[..]
helden pa
[..]
De kinderen in de buurt zijn nu zo groot dat ze achterop moeten
Schattig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel, jawel. Als ze dan zo vanuit de auto van papa naar je gaan zwaaien is echt
[..]
helden pa
[..]
De kinderen in de buurt zijn nu zo groot dat ze achterop moeten
Zo leuk is dat, als ze dan helemaal verlegen worden als je een beetje gaat loeren naar ze. En dan je tong uitsteekt dat ze naar hun moeder gaan "oooh mamaaaa die meneer steekt zijn tong uit !!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig.
Ik liep vanochtend het treinstation binnen en in de hal stond een klein jochie, ik denk ook vier of vijf, met zijn vader te wachten. En hij ziet mij aankomen, doet zijn stoere zonnebril () een stukje omlaag en staart me echt aan. Dat was zo cute.
#cut4kaneelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb spierpijn aan mijn buikspieren.
Ik ben trots. Dit prikkelt mij om door te gaan.
pics van je sixpack?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb spierpijn aan mijn buikspieren.
Ik ben trots. Dit prikkelt mij om door te gaan.
Meestal heb ik helemaal niets met kinderen, maar soms hebben ze leuke momenten. Maar vanmiddag liep er ook weer een te krijsen. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo leuk is dat, als ze dan helemaal verlegen worden als je een beetje gaat loeren naar ze. En dan je tong uitsteekt dat ze naar hun moeder gaan "oooh mamaaaa die meneer steekt zijn tong uit !!!!"
Nu wil ik rijden. Maar mijn kawa staat in frieslandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar jaar terug nog dagje wezen toeren met hem
was wel tof
superhard over de dijk scheuren
Ja, kutkinderen kan ik ook wel schieten, maar die moeten gewoon wat vaker een pak rammel krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik helemaal niets met kinderen, maar soms hebben ze leuke momenten. Maar vanmiddag liep er ook weer een te krijsen. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verschrikkelijk.
ik mag (nog) niet rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu wil ik rijden. Maar mijn kawa staat in friesland
quote:
Die is nog niet zichtbaar hoor, eerst 10 kilo vet verwijderen.quote:
En dan moeders die erbij staan te lachen alsof dat gekrijs iets leuks is. Moedig het vooral aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, kutkinderen kan ik ook wel schieten, maar die moeten gewoon wat vaker een pak rammel krijgen.
Onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mag (nog) niet rijden
en ben nu te groot om achterop te zitten bij iemand denk ik
Goed bezig Lr. Ben je nog heter geworden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook 3 kilo te zijn afgevallen. Kennelijk was dat allemaal bier.
Dik zegt weinig over je beenlengte natuurlijk. Laat staan een combinatie van beide (WP is slechts lang vanzelfsprekend)quote:
Dat ligt eraan hoe je tegenover rode, paarse ogen aankijkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Lr. Ben je nog heter geworden?
moeders die alleen maar roken en lopen te whatsappen wil ik altijd een bitchslap geven en dan keihard tegen ze schreeuwen :quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan moeders die erbij staan te lachen alsof dat gekrijs iets leuks is. Moedig het vooral aan.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dik zegt weinig over je beenlengte natuurlijk. Laat staan een combinatie van beide (WP is slechts lang vanzelfsprekend)
[..]
Dat ligt eraan hoe je tegenover rode, paarse ogen aankijkt.
gewoon telefoon op de grond gooienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
moeders die alleen maar roken en lopen te whatsappen wil ik altijd een bitchslap geven en dan keihard tegen ze schreeuwen :
"OPVOEDEN TRUT"
Terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Yreal het volgende:
Ik ga dit tentamen maar opgeven. Grafvak. Ik word er ook heel intolerant tegenover lesbiennes en transgenders van.
ik ben er nu gelukkig even van af, net afgelopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel eens. Hoewel ik dat wel aardig onder controle heb.Ik voel me vaak juist heel erg eenzaam en heb behoefte aan aandacht en knuffelen.
Gelukkig duurt dat maar vier/vijf dagen. Zo'n hekel aan dat gezeik. Ook die buikpijn, koppijn en liters vocht vasthouden.
gezeik, niet te bevatten. De vrouw die instemt met de verwekking van een kind bij haar partner is nu automagisch de moeder van een kind.quote:
stroomt er ook bloed uit je lichaam zonder dat je een verwonding hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij ben ik ook regelmatig ongesteld. Ik heb weleens dagen dat ik dusdanig bot en cynisch tegen andere ben dat het weer leuk wordt gevonden. Waardoor ik mij vervolgens alleen maar meer aan andere stoor.
Het leven van een autist is niet makkelijk.
Was je daarom laatst zo kwaad?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er nu gelukkig even van af, net afgelopen![]()
Vocht vast houden jaschijt irritant
ja zou best kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Was je daarom laatst zo kwaad?
Ik zit als het goed is op de laatste dag.
Voornamelijk gal maar bloed komt ook weleens voor. Al zijn het voornamelijk de ogen die bloed doordrenkt zijn op die momentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
stroomt er ook bloed uit je lichaam zonder dat je een verwonding hebt
aw ben je ziek? Beterschap danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk gal maar bloed komt ook weleens voor. Al zijn het voornamelijk de ogen die bloed doordrenkt zijn op die momenten
Ik had het over mijn momenten van totale misantropie. Al ben ik momenteel wel ziek ja. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan het zwelgen in zelfmedelijdenquote:
DAG, veel plezierquote:
Have fun.quote:
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het over mijn momenten van totale misantropie. Al ben ik momenteel wel ziek ja. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan het zwelgen in zelfmedelijden
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.quote:
ik las het jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.
VBL / [VBL Slowchat] #3544 Bangkok is the place to be
Wow. Technisch gezien noemde hij jou ook een autist
Ik heb het idee dat HMF sherlock heeft geopend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.
VBL / [VBL Slowchat] #3544 Bangkok is the place to be
Wow. Technisch gezien noemde hij jou ook een autist
Wellicht vertrok hij wel helemaal niet uit eigen principes maar kon hij onze aanwezigheid niet op prijs stellen. Zie je het al voor je, mensen die ONZE aanwezigheid niet op prijs kunnen stellen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik las het ja
ik voel me diep in mijn kruis getast
onmogelijk, wij zijn VEEEEEEL te gezellig !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht vertrok hij wel helemaal niet uit eigen principes maar kon hij onze aanwezigheid niet op prijs stellen. Zie je het al voor je, mensen die ONZE aanwezigheid niet op prijs kunnen stellen?
Overigens was ik het die je kruis die dag betastte. Een ballenbak bal je gulp in rammende welteverstaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onmogelijk, wij zijn VEEEEEEL te gezellig !
ah was daarom mn gulp kapotquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens was ik het die je kruis die dag betastte. Een ballenbak bal je gulp in rammende welteverstaan.
Vlieg je straks nog naar Kiev?
Ik probeerde het gat slechts enigszins lam voor je te dichtenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah was daarom mn gulp kapot?
JA zou graag gaan, maar moet werken he
Ik ben een slechte supporter, ik heb een baan
mensen zitten uitgebreid te lezen met een hand over onze meetingsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde het gat slechts enigszins lam voor je te dichten![]()
Goede gesprekken om openbaar te hebben. De SC is ook wel redelijk stilgelegd
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
laten we maar met een grapje openen dan
Waarom is paracetamol wit ?
WANT ZWARTEN WERKEN NIET!!
HI HI HI HA HA HA HO HO HO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
waarom lach ik hier omquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te pratenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen zitten uitgebreid te lezen met een hand over onze meetings
wanneer gaan we weer "sjoelen"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te praten![]()
Liesje dan maar![]()
![]()
Wauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Over liesje gesproken trouwensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te praten![]()
Liesje dan maar![]()
![]()
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.quote:
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoekquote:
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Over liesje gesproken trouwens
Ik heb nog wat lekkere hollandse groen-ten voor dr
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.
[..]
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoek
[..]
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xD
Hoi Liesje.
Och het zal me verder een worst wezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.
[..]
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoek
[..]
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xD
Hoi Liesje.
Nee peen. Je moet het nog wel enigszins subtiel houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Och het zal me verder een worst wezen
moest lachen dus zit wel goed
We missen jequote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga maar eens wat uur bijslapen.
nog een tegen de stilte dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoe verquote:
AARDBEI !quote:
Ik kom niet verder danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog een tegen de stilte dan.
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?
Bij beide moet er een ketting om heen, en je moet flink doortrappen voor ze werken
HI HA HO HI HA HO
quote:Hoe noem je een aap die niet wil slingeren?
Antiliaan
Schud je ze nou echt zo uit je mouw of heb je er een site bij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het verschil tussen een neger en een pizza?
Een pizza kan een gezin voeden
.
die beter dan?
ik DM er net een naar LR die wel leuk is.quote:
dit zijn van die uber bekendequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schud je ze nou echt zo uit je mouw of heb je er een site bij?
Oh heb hier ook nog wel een grapje danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik DM er net een naar LR die wel leuk is.
maar die mag ik niet plaatsen hier
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh heb hier ook nog wel een grapje dan
Wat is een overeenkomst tussen een auto met airco en een neger met een tumor?
Het is niet standaard, maar het is fijn dat het erin zit
hihaho
Is dit toeval?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh heb hier ook nog wel een grapje dan
Wat is een overeenkomst tussen een auto met airco en een neger met een tumor?
Het is niet standaard, maar het is fijn dat het erin zit
hihaho
nee, ik denk dat hij ook op negergrappen ge googeld heeftquote:
jupquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik denk dat hij ook op negergrappen ge googeld heeft
Maar t mooiste is nog, ik had alle 4 al getypt voor ik googelde. Zo bekend zijn ze
kan er wel om lachen thoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
net als het verschil tussen een jood en een pizza
een pizza schreeuwt niet in de oven
Man wat zijn die grappen oud
Ja oké die ken ik dan wel weer. Net als de asbak in de auto.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
net als het verschil tussen een jood en een pizza
een pizza schreeuwt niet in de oven
Man wat zijn die grappen oud
Ik ook.quote:
nee nog nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké die ken ik dan wel weer. Net als de asbak in de auto.
[..]
Ik ook.
Al aan Black Sails begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |