#cut4kaneelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb spierpijn aan mijn buikspieren.
Ik ben trots. Dit prikkelt mij om door te gaan.
pics van je sixpack?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb spierpijn aan mijn buikspieren.
Ik ben trots. Dit prikkelt mij om door te gaan.
Meestal heb ik helemaal niets met kinderen, maar soms hebben ze leuke momenten. Maar vanmiddag liep er ook weer een te krijsen. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo leuk is dat, als ze dan helemaal verlegen worden als je een beetje gaat loeren naar ze. En dan je tong uitsteekt dat ze naar hun moeder gaan "oooh mamaaaa die meneer steekt zijn tong uit !!!!"
Nu wil ik rijden. Maar mijn kawa staat in frieslandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar jaar terug nog dagje wezen toeren met hem
was wel tof
superhard over de dijk scheuren
Ja, kutkinderen kan ik ook wel schieten, maar die moeten gewoon wat vaker een pak rammel krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik helemaal niets met kinderen, maar soms hebben ze leuke momenten. Maar vanmiddag liep er ook weer een te krijsen. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verschrikkelijk.
ik mag (nog) niet rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu wil ik rijden. Maar mijn kawa staat in friesland
quote:
Die is nog niet zichtbaar hoor, eerst 10 kilo vet verwijderen.quote:
En dan moeders die erbij staan te lachen alsof dat gekrijs iets leuks is. Moedig het vooral aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, kutkinderen kan ik ook wel schieten, maar die moeten gewoon wat vaker een pak rammel krijgen.
Onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mag (nog) niet rijden
en ben nu te groot om achterop te zitten bij iemand denk ik
Goed bezig Lr. Ben je nog heter geworden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook 3 kilo te zijn afgevallen. Kennelijk was dat allemaal bier.
Dik zegt weinig over je beenlengte natuurlijk. Laat staan een combinatie van beide (WP is slechts lang vanzelfsprekend)quote:
Dat ligt eraan hoe je tegenover rode, paarse ogen aankijkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Lr. Ben je nog heter geworden?
moeders die alleen maar roken en lopen te whatsappen wil ik altijd een bitchslap geven en dan keihard tegen ze schreeuwen :quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan moeders die erbij staan te lachen alsof dat gekrijs iets leuks is. Moedig het vooral aan.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dik zegt weinig over je beenlengte natuurlijk. Laat staan een combinatie van beide (WP is slechts lang vanzelfsprekend)
[..]
Dat ligt eraan hoe je tegenover rode, paarse ogen aankijkt.
gewoon telefoon op de grond gooienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
moeders die alleen maar roken en lopen te whatsappen wil ik altijd een bitchslap geven en dan keihard tegen ze schreeuwen :
"OPVOEDEN TRUT"
Terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Yreal het volgende:
Ik ga dit tentamen maar opgeven. Grafvak. Ik word er ook heel intolerant tegenover lesbiennes en transgenders van.
ik ben er nu gelukkig even van af, net afgelopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel eens. Hoewel ik dat wel aardig onder controle heb.Ik voel me vaak juist heel erg eenzaam en heb behoefte aan aandacht en knuffelen.
Gelukkig duurt dat maar vier/vijf dagen. Zo'n hekel aan dat gezeik. Ook die buikpijn, koppijn en liters vocht vasthouden.
gezeik, niet te bevatten. De vrouw die instemt met de verwekking van een kind bij haar partner is nu automagisch de moeder van een kind.quote:
stroomt er ook bloed uit je lichaam zonder dat je een verwonding hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij ben ik ook regelmatig ongesteld. Ik heb weleens dagen dat ik dusdanig bot en cynisch tegen andere ben dat het weer leuk wordt gevonden. Waardoor ik mij vervolgens alleen maar meer aan andere stoor.
Het leven van een autist is niet makkelijk.
Was je daarom laatst zo kwaad?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er nu gelukkig even van af, net afgelopen![]()
Vocht vast houden jaschijt irritant
ja zou best kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Was je daarom laatst zo kwaad?
Ik zit als het goed is op de laatste dag.
Voornamelijk gal maar bloed komt ook weleens voor. Al zijn het voornamelijk de ogen die bloed doordrenkt zijn op die momentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
stroomt er ook bloed uit je lichaam zonder dat je een verwonding hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |