ga je schema rennen of gewoon door met zo hard mogelijk zo lang mogelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan ik momenteel niet veroorloven. Net nieuwe hardloopschoenen gekocht
haha, liefquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Yreal het volgende:
Stond net buiten een klein jongetje naar mijn motor te kijken, zo aan zijn oma trekken "oma oma kijk motor, mooi, mooi, broem broem"
Dus ik even naar buiten toe, kind op de motor en even met het gas laten hengelen. Moet aangemoedigd worden, kinderen die willen motorrijden.
Eerst maar eens fit worden. Daarna zie ik wel wat het mij brengt of wat ik ermee wil bereiken. Uiteraard wel een beetje verstandig nu ik er zowaar geld in het 'geinvesteerd'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je schema rennen of gewoon door met zo hard mogelijk zo lang mogelijk
Volgens een zekere groep niet. Bewijzen willen we zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje pax ik wordt over paar weekjes 19
Als ze eenmaal 8 zijn is dat niet meer zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor 3-7 jarige die motoren geweldig vinden
Mijn vader had dat ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor 3-7 jarige die motoren geweldig vinden
12-09-95quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens een zekere groep niet. Bewijzen willen we zien.
Ik heb er 10 euro op gezetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga 5 op 5 qua goede bets dit weekend.
Een keer moet er een einde aan komen.
Ze moeten wel tegen standard. Die kennen er niks van.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje pax ik wordt over paar weekjes 19
Eerder dat ik me niet kan voorstellen dat er 14-jarigen op FOK! zittenquote:
ja preciesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak heel erg emotioneel en een beetje depri. Maar ik heb dat helemaal niet zo erg door. Pas naderhand is het zoiets van: "O, dat kwam daardoor. Wat stelde ik me aan".
Rocknijntje en fylax tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Eerder dat ik me niet kan voorstellen dat er 14-jarigen op FOK! zitten
jawel, jawel. Als ze dan zo vanuit de auto van papa naar je gaan zwaaien is echtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze eenmaal 8 zijn is dat niet meer zo?
helden paquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook
wheelie trekken voor school want dat vonden mijn klasgenootjes geweldig![]()
De kinderen in de buurt zijn nu zo groot dat ze achterop moetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Yreal zo'n peuter nu op zijn zadel zetten om er lekker strak tegenaan te gaan zitten. "Wil je een stukje meerijden. Er zijn wel verkeersdrempels hoor"
Ja, dat ook wel eens. Hoewel ik dat wel aardig onder controle heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja preciesof ben heeeeel chagrijnig en snauw mensen af. Terwijl ik dat niet wil enzo
paar jaar terug nog dagje wezen toeren met hemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel, jawel. Als ze dan zo vanuit de auto van papa naar je gaan zwaaien is echt
[..]
helden pa
[..]
De kinderen in de buurt zijn nu zo groot dat ze achterop moeten
Schattig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel, jawel. Als ze dan zo vanuit de auto van papa naar je gaan zwaaien is echt
[..]
helden pa
[..]
De kinderen in de buurt zijn nu zo groot dat ze achterop moeten
Zo leuk is dat, als ze dan helemaal verlegen worden als je een beetje gaat loeren naar ze. En dan je tong uitsteekt dat ze naar hun moeder gaan "oooh mamaaaa die meneer steekt zijn tong uit !!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig.
Ik liep vanochtend het treinstation binnen en in de hal stond een klein jochie, ik denk ook vier of vijf, met zijn vader te wachten. En hij ziet mij aankomen, doet zijn stoere zonnebril () een stukje omlaag en staart me echt aan. Dat was zo cute.
#cut4kaneelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb spierpijn aan mijn buikspieren.
Ik ben trots. Dit prikkelt mij om door te gaan.
pics van je sixpack?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb spierpijn aan mijn buikspieren.
Ik ben trots. Dit prikkelt mij om door te gaan.
Meestal heb ik helemaal niets met kinderen, maar soms hebben ze leuke momenten. Maar vanmiddag liep er ook weer een te krijsen. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo leuk is dat, als ze dan helemaal verlegen worden als je een beetje gaat loeren naar ze. En dan je tong uitsteekt dat ze naar hun moeder gaan "oooh mamaaaa die meneer steekt zijn tong uit !!!!"
Nu wil ik rijden. Maar mijn kawa staat in frieslandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar jaar terug nog dagje wezen toeren met hem
was wel tof
superhard over de dijk scheuren
Ja, kutkinderen kan ik ook wel schieten, maar die moeten gewoon wat vaker een pak rammel krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik helemaal niets met kinderen, maar soms hebben ze leuke momenten. Maar vanmiddag liep er ook weer een te krijsen. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verschrikkelijk.
ik mag (nog) niet rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu wil ik rijden. Maar mijn kawa staat in friesland
quote:
Die is nog niet zichtbaar hoor, eerst 10 kilo vet verwijderen.quote:
En dan moeders die erbij staan te lachen alsof dat gekrijs iets leuks is. Moedig het vooral aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, kutkinderen kan ik ook wel schieten, maar die moeten gewoon wat vaker een pak rammel krijgen.
Onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mag (nog) niet rijden
en ben nu te groot om achterop te zitten bij iemand denk ik
Goed bezig Lr. Ben je nog heter geworden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook 3 kilo te zijn afgevallen. Kennelijk was dat allemaal bier.
Dik zegt weinig over je beenlengte natuurlijk. Laat staan een combinatie van beide (WP is slechts lang vanzelfsprekend)quote:
Dat ligt eraan hoe je tegenover rode, paarse ogen aankijkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Lr. Ben je nog heter geworden?
moeders die alleen maar roken en lopen te whatsappen wil ik altijd een bitchslap geven en dan keihard tegen ze schreeuwen :quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan moeders die erbij staan te lachen alsof dat gekrijs iets leuks is. Moedig het vooral aan.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dik zegt weinig over je beenlengte natuurlijk. Laat staan een combinatie van beide (WP is slechts lang vanzelfsprekend)
[..]
Dat ligt eraan hoe je tegenover rode, paarse ogen aankijkt.
gewoon telefoon op de grond gooienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
moeders die alleen maar roken en lopen te whatsappen wil ik altijd een bitchslap geven en dan keihard tegen ze schreeuwen :
"OPVOEDEN TRUT"
Terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Yreal het volgende:
Ik ga dit tentamen maar opgeven. Grafvak. Ik word er ook heel intolerant tegenover lesbiennes en transgenders van.
ik ben er nu gelukkig even van af, net afgelopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel eens. Hoewel ik dat wel aardig onder controle heb.Ik voel me vaak juist heel erg eenzaam en heb behoefte aan aandacht en knuffelen.
Gelukkig duurt dat maar vier/vijf dagen. Zo'n hekel aan dat gezeik. Ook die buikpijn, koppijn en liters vocht vasthouden.
gezeik, niet te bevatten. De vrouw die instemt met de verwekking van een kind bij haar partner is nu automagisch de moeder van een kind.quote:
stroomt er ook bloed uit je lichaam zonder dat je een verwonding hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij ben ik ook regelmatig ongesteld. Ik heb weleens dagen dat ik dusdanig bot en cynisch tegen andere ben dat het weer leuk wordt gevonden. Waardoor ik mij vervolgens alleen maar meer aan andere stoor.
Het leven van een autist is niet makkelijk.
Was je daarom laatst zo kwaad?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er nu gelukkig even van af, net afgelopen![]()
Vocht vast houden jaschijt irritant
ja zou best kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Was je daarom laatst zo kwaad?
Ik zit als het goed is op de laatste dag.
Voornamelijk gal maar bloed komt ook weleens voor. Al zijn het voornamelijk de ogen die bloed doordrenkt zijn op die momentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
stroomt er ook bloed uit je lichaam zonder dat je een verwonding hebt
aw ben je ziek? Beterschap danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk gal maar bloed komt ook weleens voor. Al zijn het voornamelijk de ogen die bloed doordrenkt zijn op die momenten
Ik had het over mijn momenten van totale misantropie. Al ben ik momenteel wel ziek ja. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan het zwelgen in zelfmedelijdenquote:
DAG, veel plezierquote:
Have fun.quote:
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het over mijn momenten van totale misantropie. Al ben ik momenteel wel ziek ja. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan het zwelgen in zelfmedelijden
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.quote:
ik las het jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.
VBL / [VBL Slowchat] #3544 Bangkok is the place to be
Wow. Technisch gezien noemde hij jou ook een autist
Ik heb het idee dat HMF sherlock heeft geopend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.
VBL / [VBL Slowchat] #3544 Bangkok is the place to be
Wow. Technisch gezien noemde hij jou ook een autist
Wellicht vertrok hij wel helemaal niet uit eigen principes maar kon hij onze aanwezigheid niet op prijs stellen. Zie je het al voor je, mensen die ONZE aanwezigheid niet op prijs kunnen stellen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik las het ja
ik voel me diep in mijn kruis getast
onmogelijk, wij zijn VEEEEEEL te gezellig !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht vertrok hij wel helemaal niet uit eigen principes maar kon hij onze aanwezigheid niet op prijs stellen. Zie je het al voor je, mensen die ONZE aanwezigheid niet op prijs kunnen stellen?
Overigens was ik het die je kruis die dag betastte. Een ballenbak bal je gulp in rammende welteverstaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onmogelijk, wij zijn VEEEEEEL te gezellig !
ah was daarom mn gulp kapotquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens was ik het die je kruis die dag betastte. Een ballenbak bal je gulp in rammende welteverstaan.
Vlieg je straks nog naar Kiev?
Ik probeerde het gat slechts enigszins lam voor je te dichtenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah was daarom mn gulp kapot?
JA zou graag gaan, maar moet werken he
Ik ben een slechte supporter, ik heb een baan
mensen zitten uitgebreid te lezen met een hand over onze meetingsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde het gat slechts enigszins lam voor je te dichten![]()
Goede gesprekken om openbaar te hebben. De SC is ook wel redelijk stilgelegd
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
laten we maar met een grapje openen dan
Waarom is paracetamol wit ?
WANT ZWARTEN WERKEN NIET!!
HI HI HI HA HA HA HO HO HO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
waarom lach ik hier omquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te pratenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen zitten uitgebreid te lezen met een hand over onze meetings
wanneer gaan we weer "sjoelen"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te praten![]()
Liesje dan maar![]()
![]()
Wauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Over liesje gesproken trouwensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te praten![]()
Liesje dan maar![]()
![]()
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.quote:
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoekquote:
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Over liesje gesproken trouwens
Ik heb nog wat lekkere hollandse groen-ten voor dr
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.
[..]
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoek
[..]
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xD
Hoi Liesje.
Och het zal me verder een worst wezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.
[..]
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoek
[..]
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xD
Hoi Liesje.
Nee peen. Je moet het nog wel enigszins subtiel houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Och het zal me verder een worst wezen
moest lachen dus zit wel goed
We missen jequote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga maar eens wat uur bijslapen.
nog een tegen de stilte dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoe verquote:
AARDBEI !quote:
Ik kom niet verder danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog een tegen de stilte dan.
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?
Bij beide moet er een ketting om heen, en je moet flink doortrappen voor ze werken
HI HA HO HI HA HO
quote:Hoe noem je een aap die niet wil slingeren?
Antiliaan
Schud je ze nou echt zo uit je mouw of heb je er een site bij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het verschil tussen een neger en een pizza?
Een pizza kan een gezin voeden
.
die beter dan?
ik DM er net een naar LR die wel leuk is.quote:
dit zijn van die uber bekendequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schud je ze nou echt zo uit je mouw of heb je er een site bij?
Oh heb hier ook nog wel een grapje danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik DM er net een naar LR die wel leuk is.
maar die mag ik niet plaatsen hier
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh heb hier ook nog wel een grapje dan
Wat is een overeenkomst tussen een auto met airco en een neger met een tumor?
Het is niet standaard, maar het is fijn dat het erin zit
hihaho
Is dit toeval?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh heb hier ook nog wel een grapje dan
Wat is een overeenkomst tussen een auto met airco en een neger met een tumor?
Het is niet standaard, maar het is fijn dat het erin zit
hihaho
nee, ik denk dat hij ook op negergrappen ge googeld heeftquote:
jupquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik denk dat hij ook op negergrappen ge googeld heeft
Maar t mooiste is nog, ik had alle 4 al getypt voor ik googelde. Zo bekend zijn ze
kan er wel om lachen thoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
net als het verschil tussen een jood en een pizza
een pizza schreeuwt niet in de oven
Man wat zijn die grappen oud
Ja oké die ken ik dan wel weer. Net als de asbak in de auto.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
net als het verschil tussen een jood en een pizza
een pizza schreeuwt niet in de oven
Man wat zijn die grappen oud
Ik ook.quote:
nee nog nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké die ken ik dan wel weer. Net als de asbak in de auto.
[..]
Ik ook.
Al aan Black Sails begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |