aw ben je ziek? Beterschap danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk gal maar bloed komt ook weleens voor. Al zijn het voornamelijk de ogen die bloed doordrenkt zijn op die momenten
Ik had het over mijn momenten van totale misantropie. Al ben ik momenteel wel ziek ja. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan het zwelgen in zelfmedelijdenquote:
DAG, veel plezierquote:
Have fun.quote:
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het over mijn momenten van totale misantropie. Al ben ik momenteel wel ziek ja. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan het zwelgen in zelfmedelijden
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.quote:
ik las het jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.
VBL / [VBL Slowchat] #3544 Bangkok is the place to be
Wow. Technisch gezien noemde hij jou ook een autist
Ik heb het idee dat HMF sherlock heeft geopend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF noemde mij uit het niets een autist Jimbo. Heel mijn dag verziekt natuurlijk.
VBL / [VBL Slowchat] #3544 Bangkok is the place to be
Wow. Technisch gezien noemde hij jou ook een autist
Wellicht vertrok hij wel helemaal niet uit eigen principes maar kon hij onze aanwezigheid niet op prijs stellen. Zie je het al voor je, mensen die ONZE aanwezigheid niet op prijs kunnen stellen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik las het ja
ik voel me diep in mijn kruis getast
onmogelijk, wij zijn VEEEEEEL te gezellig !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht vertrok hij wel helemaal niet uit eigen principes maar kon hij onze aanwezigheid niet op prijs stellen. Zie je het al voor je, mensen die ONZE aanwezigheid niet op prijs kunnen stellen?
Overigens was ik het die je kruis die dag betastte. Een ballenbak bal je gulp in rammende welteverstaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onmogelijk, wij zijn VEEEEEEL te gezellig !
ah was daarom mn gulp kapotquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens was ik het die je kruis die dag betastte. Een ballenbak bal je gulp in rammende welteverstaan.
Vlieg je straks nog naar Kiev?
Ik probeerde het gat slechts enigszins lam voor je te dichtenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah was daarom mn gulp kapot?
JA zou graag gaan, maar moet werken he
Ik ben een slechte supporter, ik heb een baan
mensen zitten uitgebreid te lezen met een hand over onze meetingsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde het gat slechts enigszins lam voor je te dichten![]()
Goede gesprekken om openbaar te hebben. De SC is ook wel redelijk stilgelegd
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
laten we maar met een grapje openen dan
Waarom is paracetamol wit ?
WANT ZWARTEN WERKEN NIET!!
HI HI HI HA HA HA HO HO HO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
waarom lach ik hier omquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te pratenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen zitten uitgebreid te lezen met een hand over onze meetings
wanneer gaan we weer "sjoelen"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te praten![]()
Liesje dan maar![]()
![]()
Wauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Over liesje gesproken trouwensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Wellicht spoedig weer eens. Al heb ik nu geen tentamenweken meer om een sjoelmeet mee goed te praten![]()
Liesje dan maar![]()
![]()
Jimbo heeft een geestelijke aandoening daarom komt hij met dit soort grappen weg.quote:
Ik vind het prima. Geen studenten-OV meer maar het is alsnog om de hoekquote:
Ze is al goed bedeeld in de bloemkolen dus dan zal jij wel op een peen doelen xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Over liesje gesproken trouwens
Ik heb nog wat lekkere hollandse groen-ten voor dr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |