Leuke poesjes en kattenquote:De geschiedenis van Bangkok door Wikipedia geschreven
Bangkok begon als klein handelscentrum en als haven voor Ayutthaya, de toenmalige hoofdstad van het land. In 1767 werd deze stad door het Birmese leger veroverd en volledig platgebrand. Generaal Phraya Tak moest zich met zijn leger terugtrekken uit Ayutthaya maar het lukte hem om de Birmezen uiteindelijk uit centraal Thailand te verdrijven. Nadat de koning overleed kroonde Phraya Tak zichzelf tot koning (koning Taksin) en stichtte in 1768 een nieuwe hoofdstad in de provincie Thonburi aan de westoever van de Chao Phraya rivier. De tempel Wat Arun bevond zich binnen de toenmalige paleismuren.
Later liet de opvolger van Taksin, koning Rama I, de hoofdstad verplaatsen naar de oostoever, waar de stad nog beter te verdedigen zou zijn tegen aanvallen vanuit Birma. Hij liet de stad bouwen op puin dat uit de voormalige hoofdstad Ayutthaya werd aangeleverd per boot. Het bouwplan van de stad moest in grote lijnen overeenkomen met dat van Ayutthaya. Het koninklijk paleis en de daarbij behorende tempel op het eiland Rattanakosin zouden het hart van de stad gaan vormen. Op de plek die daarvoor aangewezen was, woonde een groep invloedrijke Chinese kooplieden die daarvoor moesten verhuizen naar een locatie ten zuiden van hun vorige wijk. Hun nieuwe wijk staat nog altijd bekend als Chinatown.
Vanaf de jaren 1850 ontstonden er belangrijke handelsbetrekkingen met Europese steden en Noord-Amerika. In diezelfde periode, onder het bewind van koning Mongkut (Rama IV) en diens opvolger koning Chulalongkorn (Rama V), maakte de stad een grote modernisering door. Zo werden de eerste betonnen wegen aangelegd samen met een spoorweg en een tramlijn. Aan de vooravond van de 20ste eeuw zette de ontwikkeling en uitbreiding van de stad door en landelijke gebieden werden omgevormd tot residentiële wijken. Verscheidene kanalen werden dichtgemaakt om meer wegen te kunnen aanleggen.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd Bangkok enige tijd bezet door Japan en gebombardeerd door de geallieerden. Doordat de stad door de Amerikanen werd gebruikt als uitvalsbasis tijdens de Vietnamoorlog (soldaten vanuit het front kwamen in Bangkok weer op adem) kon het zowel economisch als in bevolkingsaantal flink groeien. De Amerikanen investeerden flink in de stad. O.a. op het gebied van infrastructuur. In de jaren '60 groeide de stad van 1,8 naar 3 miljoen inwoners. Nadat Amerika zich terugtrok uit Vietnam namen voornamelijk Japanse bedrijven de rol als belangrijkste investeerders in Bangkok over. De stad bleef ook in de jaren '80 en '90 flink groeien totdat in 1997 in Asia de financiële crisis toesloeg.
Nee zoek eens even voor me wil je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie de onthoofdvideo al gezien
vannacht alquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
kan ie niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee zoek eens even voor me wil je.
Kijken of ie kan tippen aan die van die twee mexicanen
Baalmomentje ditquote:
Kan niet vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee zoek eens even voor me wil je.
Kijken of ie kan tippen aan die van die twee mexicanen
144 North Sathorn Road, Silom, Bangrak Bangkok, Bangkok, 10500, Thailand, 020 206 1730quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar ergens in Bangkok zit je qua hotel?
1 van de sterkste OPs in de geschiedenis van de scquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even aangepast omdat ik de formaten lelijk vond.
[ afbeelding ]
Wijk zelf is niet zo boeiend, maar je zit wel dichtbij de bootjes om naar de tempels te gaan en de Skytrain richting de malls.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
144 North Sathorn Road, Silom, Bangrak Bangkok, Bangkok, 10500, Thailand, 020 206 1730
Richting Irak?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen interesse, wordt wel tijd voor een serieuze kruistocht
Meeste echte sights hebben we al een andere keer gedaan. Wordt dus vooral chillen/eten/drinken/shoppen en dan nog meer eten en drinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wijk zelf is niet zo boeiend, maar je zit wel dichtbij de bootjes om naar de tempels te gaan en de Skytrain richting de malls.
Ga je daar nog eten en drinken trouwens?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meeste echte sights hebben we al een andere keer gedaan. Wordt dus vooral chillen/eten/drinken/shoppen en dan nog meer eten en drinken.
Nee, hij is tesla.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je daar nog eten en drinken trouwens?
Nee, wie is er onthoofd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En chillenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je daar nog eten en drinken trouwens?
Oh ja dat ga ik zeker even doen deze keer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit je vlak bij het Oriental, lunch op het terras daar is leuk, historische plek
ze hebben/hadden wel een dresscode, slippers mag nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja dat ga ik zeker even doen deze keer.
Lange broek ook zeker dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben/hadden wel een dresscode, slippers mag niet
Ik heb nog wel wat restaurant tips voor Bangkok.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
opper kan je de tips nog een keer sturen en Tarado wist jij nog naam of adres van die japanner?
Ik zal die maat even vragen waar ik mee was, die gaat er vaker heenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
opper kan je de tips nog een keer sturen en Tarado wist jij nog naam of adres van die japanner?
Op zoek naar het filmpje (op de site van de telegraaf uiteraard) kwam ik dit verontrustende nieuws tegen.quote:'Mariah Carey gaat scheiden'
van onze redactie
Het huwelijk van Mariah Carey (45) en Nick Cannon (33) is zo goed als voorbij.
De Amerikaanse krant New York Post schrijft dat een echtscheiding slechts een kwestie van tijd is. Mariah en Nick zouden al enige tijd niet meer onder een dak wonen. "Nick woont niet meer bij zijn vrouw, maar in hotels. Ze hebben namelijk veel ruzie", onthult een goede bekende van het sterrenkoppel.
Een andere insider verklapt dat Mariah vermoedt dat haar man haar bedriegt. De diva zou om die reden extra beveiligers in de arm hebben genomen die ervoor moeten zorgen dat vrouwen niet bij Nick in de buurt kunnen komen.
Mariah en Nick trouwden in 2008 en zijn sinds 2010 ouders van de tweeling Moroccan Scott en Monroe. Vorig jaar gingen hardnekkige geruchten de ronde dat Mariah en Nick in een huwelijkscrisis zaten. Dat werd door het stel tegengesproken door middel van meerdere innige foto's op social media.
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)AHKoiZzI5303j8BuFE1xquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
had je dat niet al gepost of heb ik een deja vu?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat restaurant tips voor Bangkok.
Around the corner of the RCA is a great fishrestaurant:
Talay Bangkok
This means Bangkok beach and it literally is a fake beach under the motorway. Great oysters and great crab!
- for great thai food in an outdoors student style setting, go to the Volk Bar (can also play pool). Located next to Ratchatewi station of the BTS.
- Spring, Summer in Sukhumvit 49/11. Hard to find, but great location. Make reservations and ask for a spot on the pillows outside. I love the food there.
- Apple (Phra Arthit, around the corner of Khao Sarn, as above): Typical student restaurant, with tables on the street. Very informal. Also good is Hemlock, a couple of houses down the road to the South.
Last but not least, massages are great and cheap. I always go to the Wat Pho annex in Sukhumvit 37 (opposit the Emporium mall).
Tips van een vriend van mij die daar een tijd heeft gewoond.
Topquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef opperkleurder het volgende:
Around the corner of the RCA is a great fishrestaurant:
Talay Bangkok
This means Bangkok beach and it literally is a fake beach under the motorway. Great oysters and great crab!
- for great thai food in an outdoors student style setting, go to the Volk Bar (can also play pool). Located next to Ratchatewi station of the BTS.
- Spring, Summer in Sukhumvit 49/11. Hard to find, but great location. Make reservations and ask for a spot on the pillows outside. I love the food there.
- Apple (Phra Arthit, around the corner of Khao Sarn, as above): Typical student restaurant, with tables on the street. Very informal. Also good is Hemlock, a couple of houses down the road to the South.
Last but not least, massages are great and cheap. I always go to the Wat Pho annex in Sukhumvit 37 (opposit the Emporium mall).
Bedanktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal die maat even vragen waar ik mee was, die gaat er vaker heen
Ja, maar kon ik niet vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
had je dat niet al gepost of heb ik een deja vu?
Er zijn er meer die Mariah heten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op zoek naar het filmpje (op de site van de telegraaf uiteraard) kwam ik dit verontrustende nieuws tegen.
[ afbeelding ]
Zit je dan met je tattoo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)AHKoiZzI5303j8BuFE1x
Jij zou dit beter kunnen bij Everton U21
Knut kon het niet meer vinden. Gewoon extra service van mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
had je dat niet al gepost of heb ik een deja vu?
Gewoon een kerststal eronder tatooeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn er meer die Mariah heten.
Met een briesende os.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon een kerststal eronder tatooeren.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Panamese Messi.quote:PSV wil in zee met Panamees toptalent
PSV wil komend jaar Ismaël Diaz vastleggen. Dat meldt Voetbal International. Het toptalent uit Panama was reeds verschillende keren op proef in Eindhoven. Wanneer hij op 12 mei 2015 zijn achttiende verjaardag viert hoopt PSV een contract met de voetballer overeen te komen. PSV is onder de indruk van Diaz, die twee keer op stage was in Eindhoven, en ziet veel potentie in de voetballer. De aanvaller is ondanks zijn jonge leeftijd reeds A-international van Panama.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lange broek ook zeker dan?
Voorheen was het overdag ook zo dacht ik maar ik zou toch maar niet op slippers gaanquote:The Verandah adheres to a smart dress code for all guests, including children starting from 6:30pm. Ladies are kindly asked to wear elegant attire and proper footwear. Gentlemen are kindly asked to wear smart shirt, long trousers and closed shoes.
voor die alimentatie die hij krijgt kan hij alle kanten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooie stad wel, jammer van het klootjesvolkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier beelden van Maastricht..
[ afbeelding ]
Zo grappig was het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik hem ontmoette zonder te weten dat hij er zou zijn is nog steeds grappig
Jij bent nou typisch zo'n kerel waarmee ik zes jaar in een opleiding kan zitten en waar ik volstrekt meningloos over kan zijn. Dat zijn op zich nooit verkeerde mensen: ze vallen me alleen niet op.quote:
Hoop dat je hem ooit eens tegenkomt. Zijn pink is al groot genoeg om je in tweeën te breken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak hem gewoon. Ik heb van HMF gehoord dat Onlogisch echt een ontzettend lulletje rozenwater is buiten FOK! om
Herqulesquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:54 schreef GGMM het volgende:
Ja, bijna.
Herqules
Maar je zal het wel weer recht praten.![]()
Dat topicquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:11 schreef RensAjacied het volgende:
epische tijden check dit topic
[..]
Was er weer een VI relletje geweest.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Doublepain het volgende:
HMF
Met als hoogtepunt... Het bewerken van nieuwsberichten
HMF die alle PSVers op de hals jaagde
Kaalscheren en op de platte kar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:a
[..]
HMF is ook een groot fan van Chantal Janzen. Willekeurige HMF melding.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de crew is HMF als een madeliefje: ''Ik hou niet van 'm, Ik hou wel van 'm'' en dat gaat eeuwig door.
Zet onder de streep in op de eerstvolgende datum dat onze geitebreier ontsnapt is uit de dungeon
Wat doen we hiermeequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / de aantrekkingskracht van Japan.
Knut
Wie de aids is dit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
Vind HMF wel een kneus met zijn grote praatjes over zijn supermodel als vriendin en zijn motorbuddies
Hij kan onmogelijk fappenquote:Voor de 8-jarige Indiase jongen Kaleem is het leven niet gemakkelijk. Niet alleen moest de jongen opgroeien in een arm gezin, ook heeft hij te kampen met een onwaarschijnlijke lichaamelijke aandoening. De jongen moet namelijk door het leven met handen van 12 kilo zwaar en 30 centimeter groot.
Een palletsorteerderquote:
Ik heb er vandaag de kracht niet voor. Ik moet echt iets eten, voel me helemaal slapjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / de aantrekkingskracht van Japan.
Knut
Wel goed vingerenquote:
Meer melk drinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag de kracht niet voor. Ik moet echt iets eten, voel me helemaal slapjes.
Euh, ja okquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb inmiddels dit beeld bij HMF gekregen.
[ afbeelding ]
Hoe sta jij inzake Guidetti HMFquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga h-e-l-e-m-a-a-l plat om Ajax![]()
![]()
.
Echt, comedy capers.
Hoogtepunt is wel het filmpje van Ajax TV dat Enoh smsjes stuurt naar Samuel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF ben je nog op vakantie geweest?
Tijd moet je maken. Zo'n ban op fok levert veel tijd op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: nee.
Is gewoon geen tijd voor joh. Komt volgend jaar wel een keer (roep ik al twee jaar op rij).
ja lachen hè, valt bij je eigen club weinig te lachen momenteelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Jij zou echt eens naar Bulgarije moeten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: nee.
Is gewoon geen tijd voor joh. Komt volgend jaar wel een keer (roep ik al twee jaar op rij).
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Bij PSV hebben ze het stof van de platte kar alweer geblazen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.
Wij hebben Te Vrede in de spits man, gouden tijden als je houdt van lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja lachen hè, valt bij je eigen club weinig te lachen momenteel
Ik heb niets met joden maar vind die Brands nog meer onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar man, die Ajaciedjes. In het feyenoordtopic ging het over die Eto'o. Kwam een jood "Tja, het verschil tussen een roemrijke club als Ajax en de rest van de Eredivisie, is dat dit soort namen bij de rest niet eens genoemd worden. Dat is al een gigantisch compliment aan onze club".
Brands, LETTERLIJK een half uur later:
"Eto'o ook bij ons aangeboden".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En n-i-e-m-a-n-d in het Feyenoordtopic viel het op he, en ik was geband. HUILEN gek, dat ik niet in kon hakken op die opmerking.
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niets met joden maar vind die Brands nog meer onbetrouwbaar.
Vind je het jammer dat Ziyech niet is gekomen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbij. Ze zien het nu zelf ook in.
Dat is bij iedere club zo. Dat merk ik nu ook bij van Geel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbij. Ze zien het nu zelf ook in.
Gisteravond nog net voor hij huilend in slaap vielquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij al een keer een trekje genomen stijn?
Was na anderhalf seizoen al wel duidelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg er geen gevoel bij. Het had niks, het was niet bijzonder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij al een keer een trekje genomen stijn?
Je wil niet weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat Ziyech niet is gekomen?
Was je weg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net zijn goals gezien, man man man.. wat een koning
Dven, potentieeltje om aan te verkopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg er geen gevoel bij. Het had niks, het was niet bijzonder.
die zat ook goed mis bij Ziyechquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is bij iedere club zo. Dat merk ik nu ook bij van Geel.
Boetius is natuurlijk wel veel beter, maar mooi ballertje man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net zijn goals gezien, man man man.. wat een koning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis? Nee hoor.quote:
Er komt een Pool. Let maar op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En bij het niet hebben van een plan B, om in Feyenoordtermen te blijven, qua spits.
Staat helemaal bovenaan. Stakkersquote:Op de UEFA-ranglijst van de beste clubs in Europa stond PSV na afloop van het seizoen 2012/13 samen met Ajax als beste Nederlandse club op de 27e plaats.[2]
Waarom niet in een systeem met een 10 gaan spelen. Je word alsnog geen kampioen en je gaat inderdaad miljoenen verdienen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mis? Nee hoor.
Spelers die te pussy zijn om voor een plek te vechten moet je niet hebben. Zakken sowieso door het ijs. Al garandeer ik je dat Twente komend jaar 10 miljoen pakt op die gast.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En bij het niet hebben van een plan B, om in Feyenoordtermen te blijven, qua spits.
Ik bezig me enkel in heroine op de nederlandse marktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dven, potentieeltje om aan te verkopen.
Oké, succes man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Wat vindt PSV van al die AZ'ers? Brands, Gerbrands, Maher.
Ook leuk op wikipedia is
[..]
Staat helemaal bovenaan. StakkersZo even aanpassen dat ze nu 29e staan, achter Ajax.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boetius is natuurlijk wel veel beter, maar mooi ballertje man.Die faalt echt opzichtig de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Mis? Nee hoor.
Spelers die te pussy zijn om voor een plek te vechten moet je niet hebben. Zakken sowieso door het ijs. Al garandeer ik je dat Twente komend jaar 10 miljoen pakt op die gast.
Hoe bedoel je 'een systeem met een 10'. Wij spelen met een tien. Dat doen we al drie jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom niet in een systeem met een 10 gaan spelen. Je word alsnog geen kampioen en je gaat inderdaad miljoenen verdienen.
En nu serieus in gesprek zijn om Guidetti voor 5 miljoen te halen. Brands heeft concurrentie op de pannekoekenranking.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]ja dat is eigenlijk nog erger, dat Pelle weg zou gaan wisten ze toch wel minimaal een half jaar
Erg hoor, dat dat nog niet is aangepast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Wat vindt PSV van al die AZ'ers? Brands, Gerbrands, Maher.
Ook leuk op wikipedia is
[..]
Staat helemaal bovenaan. StakkersZo even aanpassen dat ze nu 29e staan, achter Ajax.
Een echte tien, gek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'een systeem met een 10'. Wij spelen met een tien. Dat doen we al drie jaar.
Hij kon zich niet vinden in het geschetste beeld waarin hij als half, buitenspeler of 10 gebruikt kan worden. Nou, graag of niet, maar als je de concurrentie met Immers al niet aan durft om jezelf als vaste 10 te plaatsen... Dan bentegij een slapsk ventje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]bang voor Immers zijn, geloof je het zelf
Ja sinds 1 uur vanacht pas thuis, nu een beetje alles terugzienquote:
[..]
Boetius is natuurlijk wel veel beter, maar mooi ballertje man.Milkshaker de BoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dus gewoon gelul.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En nu serieus in gesprek zijn om Guidetti voor 5 miljoen te halen. Brands heeft concurrentie op de pannekoekenranking.
Vaartquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck yeah, Erik Pieters in de voorselectie.
#letsdoittogether.
Hoe de fuck kan Crack erbij zitten als zijn rug kapot is?
Je bedoelt een tien met de punt naar voren?quote:
HMF weer terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt een tien met de punt naar voren?
O, wees duidelijk daarover dan.
Tja. Schone. Gudelj. Ziyech. Allen heeft Geel benaderd toen ze haalbaar waren. Steeds viel het kwartje net effe niet lekker. Dat is dan gewoon jammer.
Onder Utrechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
26 Ajax
29 PSV
36 AZ
42 Twente
121 Utrecht
131 Feyenoord
Waar is Zwolle?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
26 Ajax
29 PSV
36 AZ
42 Twente
121 Utrecht
131 Feyenoord
Ik vind dat raar. Op het moment dat je Immers bedankt voor de bewezen diensten en Ziyech daar neer zet maak je er zoals je zelf al zegt miljoenen winst op. Laat Immers maar met hem concurreren vanaf de bank en haal voetbal in je elftal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt een tien met de punt naar voren?
O, wees duidelijk daarover dan.
Tja. Schone. Gudelj. Ziyech. Allen heeft Geel benaderd toen ze haalbaar waren. Steeds viel het kwartje net effe niet lekker. Dat is dan gewoon jammer.
Jazeker. Naast bitcoin miner, dokter, Jetpack ontwikkelaar, vertrouwenspersoon van Obama en de man die de leidende rol op zich neemt in het midden-oosten conflict ben je ook een uitstekend dominee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Onlo
Blij dat ik er zondag weer ben? Kan ik je domineeën.
Tja, zowel jij als ik weten niet wat er gezegd is. Wat ik wel weet is dat ik een speler n-o-o-i-t een basisplaats toe zou zeggen. Je lijkt wel gek. Hoe denk je dat je eerste 10 komende onderhandelingen zullen zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat raar. Op het moment dat je Immers bedankt voor de bewezen diensten en Ziyech daar neer zet maak je er zoals je zelf al zegt miljoenen winst op. Laat Immers maar met hem concurreren vanaf de bank en haal voetbal in je elftal.
We spelen tegen Utca toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weer wegrennen dit weekend als wij jullie slopen met Depgod?
Jij bent hier degene met iets over geld in zijn sig. Dat doen alleen joden. En wegrennen, maar daar ben je ook een kei inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weer wegrennen dit weekend als wij jullie slopen met Depgod?
Ben jij Ajacied?quote:
Kom dan noem maar een station, oh wacht je bent toch wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent hier degene met iets over geld in zijn sig. Dat doen alleen joden. En wegrennen, maar daar ben je ook een kei in
Ik kom er gelukkig nooit. Alleen als Heracles speelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik maandagmiddag weer. Ik h-a-a-t Almelo, wat een graftakkeend.
allemaal lulverhalen, Feyenoord was gewoon (te) laat, Twente was al langer met hem bezig, toen kwam Feyenoord last minute nog even wat hem lekker uitkwam qua contract puntjes op de i bij Twente.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij kon zich niet vinden in het geschetste beeld waarin hij als half, buitenspeler of 10 gebruikt kan worden. Nou, graag of niet, maar als je de concurrentie met Immers al niet aan durft om jezelf als vaste 10 te plaatsen... Dan bentegij een slapsk ventje.
Maar ik baal wel ja, dat ie niet kwam.
Waarom zou dat moeten? Je kunt toch aangeven wat de plannen zijn en hoe je hem hierin ziet? Laat zijn zaakwaarnemer maar uitleggen dat concurreren met Immers een appeltje eitje-verhaal is. Waarom die rechterkant betrekken in het verhaal, daar is hij nog niet een kwart van zijn potentieel en dat weet hij zelf ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, zowel jij als ik weten niet wat er gezegd is. Wat ik wel weet is dat ik een speler n-o-o-i-t een basisplaats toe zou zeggen. Je lijkt wel gek. Hoe denk je dat je eerste 10 komende onderhandelingen zullen zijn?.
Ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
Volgende week loting CL, genot.
Wie van jullie heeft dat wel eens bewust meegemaakt met eigen club?
Cambuur thuis altijd lastig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kom er gelukkig nooit. Alleen als Heracles speelt.
Niet gek, lege knip (ja, nog steeds) versus Twente die KNVB-beleid met hun reet afvegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal lulverhalen, Feyenoord was gewoon (te) laat, Twente was al langer met hem bezig, toen kwam Feyenoord last minute nog even wat hem lekker uitkwam qua contract puntjes op de i bij Twente.
Was 2002 toch? Met PSV, Feyenoord en Ajax in CLquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
Volgende week loting CL, genot.
Wie van jullie heeft dat wel eens bewust meegemaakt met eigen club?
Jup. Daarna werd de laatste Europese prijs ooit door een Nederlandse club gewonnen. Een prestatie die nooit meer overtroffen gaat worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Was 2002 toch? Met PSV, Feyenoord en Ajax in CL
Je moet voor de grap eens de reacties lezen over die vrije trap. Zo'n kerel die al 46 jaar een SC heeft zei dat hij nog nooit zoiets lachwekkends had meegemaakt als dat. In Groningen was het wel prima. Kon ook normaal juichen in het thuis vak zonder dat er trammelant kwam. Vrijdag gaat wel genot worden. Of we winnen of het bestuur gaat tegen de muur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur thuis altijd lastig.
Lag vanochtend nog in bed samenvattingen te herkijken. Die vrije trap van Fludderus waarbij 3 spelers van Heracles bij de keeper gingen staan![]()
Hoe was het eigenlijk in Groningen?
Ik weet niets van Luhansk. Hoorde dat er wel wat Shakthar spelers daar heen worden gestuurd en het een defensief ploegje is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, meer mensen die stress voelen voor Luhansk?. Wordt een kutpot, mark my words.
Heerenveen bijna in 2003. Intertotoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jup. Daarna werd de laatste Europese prijs ooit door een Nederlandse club gewonnen. Een prestatie die nooit meer overtroffen gaat worden.Voor altijd de eerste en de laatste
jeetjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo grappig was het niet. Je bent de eerste echte FOK!-autist die ik ontmoette, al komt Jimbo in de buurt
.
Jan de Jonge moet gewoon weg, dat zou al een hoop schelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens de reacties lezen over die vrije trap. Zo'n kerel die al 46 jaar een SC heeft zei dat hij nog nooit zoiets lachwekkends had meegemaakt als dat. In Groningen was het wel prima. Kon ook normaal juichen in het thuis vak zonder dat er trammelant kwam. Vrijdag gaat wel genot worden. Of we winnen of het bestuur gaat tegen de muur.
Explosieve spelers.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niets van Luhansk. Hoorde dat er wel wat Shakthar spelers daar heen worden gestuurd en het een defensief ploegje is.
Ik voorspel een aanvallend Feyenoord dat wordt afgetuigd op de counter door 1 of 2 blunders van Erwin Mulder.
Klopt. Op papier gewoon materiaal waarmee je om plek 12 moet spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan de Jonge moet gewoon weg, dat zou al een hoop schelen.
PSV - Chernomorets (zwarte zee) Odessa.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef hafcfan het volgende:
Ik las dat die tegenstander van Feyenoord 0-0 speelde tegen die ploeg waar PSV van verloor vorig jaar. Chronessa nog wat.
Gasten die niet eens op de tribune zitten bij Shakthar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niets van Luhansk. Hoorde dat er wel wat Shakthar spelers daar heen worden gestuurd en het een defensief ploegje is.
Ik ook.quote:Ik voorspel een aanvallend Feyenoord dat wordt afgetuigd op de counter door 1 of 2 blunders van Erwin Mulder.
Az en Groningen voor top 7. Dus dan ligt hij keurig op schemaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Op papier gewoon materiaal waarmee je om plek 12 moet spelen.
Ajax werd geslacht door Tomassonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Heerenveen bijna in 2003. Intertoto
90+3quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax werd geslacht door Tomasson.
Baalmomentje was dat wel ja. Kon het gejuich in Rotterdam horen.quote:
O ja, die zou ook wel even voor 10 gaan!quote:
Een gozer bij ons op het vak heeft een shirt:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Baalmomentje was dat wel ja. Kon het gejuich in Rotterdam horen.
gaat nu voor 15/20 wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, die zou ook wel even voor 10 gaan!![]()
. Zeiden alle PSV jochies tegen me.
WAS EEN KOOPJE VOOR BRANDS![]()
Als ze nu thuis winnen van Cambuur en Exelsior uit mag hij nog aanblijven ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az en Groningen voor top 7. Dus dan ligt hij keurig op schema
Ik wou dat een oud-Ajacied Feyenoord Europees eens zou afslachten maar dat...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een gozer bij ons op het vak heeft een shirt:
TOMASSON
Rugnummer:
90+3
True story.![]()
Roebelsquote:
Ik zie ze sowieso punten verspelen bij Excelsior.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze nu thuis winnen van Cambuur en Exelsior uit mag hij nog aanblijven ook
Jan Smit zei dat ze na 6 wedstrijden gingen kijken wat te doen en dat hij nog steeds verwachtte dat we met dit materiaal rond plek 10 kunnen eindigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ze sowieso punten verspelen bij Excelsior.
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet gek, lege knip (ja, nog steeds) versus Twente die KNVB-beleid met hun reet afvegen.
Twente kan nog twee jaar zo blijven leven en dan storten ze in. Ik had het juist wat PSV betreft, dus.... zet de klok er maar op gelijk..
Als Sigthorsson zondag zijn been breekt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:22 schreef Buitendam het volgende:
Als Wijnaldum tot aan de kerst deze vorm houdt dan wordt dat een mooie transfer voor PSV.
Commercieel is het lachwekkend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.
Tegen Dordt, Excelsior, GAE, kan je lekker je gang gaan. Scoren met die handel, assists geven, stiftjes, lobjes, 10 10 10quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:22 schreef Buitendam het volgende:
Als Wijnaldum tot aan de kerst deze vorm houdt dan wordt dat een mooie transfer voor PSV.
Jan Smitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jan Smit zei dat ze na 6 wedstrijden gingen kijken wat te doen en dat hij nog steeds verwachtte dat we met dit materiaal rond plek 10 kunnen eindigen.
Dat doet PSV al een aantal seizoenen stukken beter dan Twente.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.
Gewoon effe bij Feyenoord oppikken, Fredsj kan werken met probleemjongeren heb ik begrepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal weer loze kreten na 1 leuk wedstrijdje van psv.
Dat doet me denken aan die Bakalli, die na zijn Europese optreden en hattrickje een week later ook de clubs voor het uitkiezen had. Het toptalent van de eredivisie was en ook een MILJOENENTRANSFER boven het hoofd hing.
Hing ja... Wie zei u ook alweer? Ja, ene Bakkali die over 3 maanden transfervrij vertrekt omdat ie nergens meer aan de bak komt.
bakkaligodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Dat doet me denken aan die Bakalli, die na zijn Europese optreden en hattrickje een week later ook de clubs voor het uitkiezen had. Het toptalent van de eredivisie was en ook een MILJOENENTRANSFER boven het hoofd hing.
Hing ja... Wie zei u ook alweer? Ja, ene Bakkali die over 3 maanden transfervrij vertrekt omdat ie nergens meer aan de bak komt.
Nou?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
Ajax gaat verliezen zo niet dan...
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
haha underdogrol spelen, triestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou?
Al acht ik Psv ook wel favoriet voor dit weekend.
Als je dit serieus meent...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.
Wel een verdomd eigenwijze man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Smit. Die vent liep vorig seizoen ook te raaskallen bij VI dat ze weer voor het linkerrijtje gingen en voor play offs.
In Amsterdam? Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou?
Reactie afwachten van DPquote:
Okéquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha underdogrol spelen, triest
Ajax kan enkel domineren joh. Voor de rest zijn ze puur afhankelijk van een individuele actie. Nog erger dan Psvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In Amsterdam? Dat heb ik dan weer niet.
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.
GGMM weet hetquote:
Begint wel vervelend te worden met die neuzen aan de macht in dit land. Lijkt verdomme Palestina wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.
Psv>Feyenoordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.
Darkraverquote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel..
Kijk uit naar de tijden dat ik kan zeggen dat Ajax inmiddels zo'n 40-45 keer kampioen is geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Begint wel vervelend te worden met die neuzen aan de macht in dit land. Lijkt verdomme Palestina wel.
Een vermoeden maarliefstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.
Eerste helft was ronduit slecht van PSV. Zou je eens moeten terugkijken. Tighadouini had er genoeg in kunnen schieten. Arias was teringslecht. En arias had zelfs rood moeten hebben Tweede helft eerst een goeie kans voor Matic op 2-2 maar daarna aan de andere kant vrije trap pats boem en toen was NAC gebroken en konden ze vrijuit voetballen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel..
Maakt toch geen reet uit. Plek 1 heb je alleen CL. .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch gaan ze weer onder ons eindigen..
.
Iedereen die dit soort mensen filmen en op internet gooien moeten ze een kogel geven. Geen respect voor. Laat iedereen lekker genieten, zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben jij dit?
http://www.dumpert.nl/med(...)el_outdoor_2014.html
Nou, dit seizoen, ik weet het niet, even afwachten tot 1 september.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
Als Depay nog vertrekt bij PSV (die kans acht ik klein), wordt het lachen geblazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, dit seizoen, ik weet het niet, even afwachten tot 1 september.
mwah, als jullie na de 31e nog altijd met TeVrede spelen dan komt het niet goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
als er bij Feyenoord niets bij komt worden die ook geen 2equote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Depay nog vertrekt bij PSV (die kans acht ik klein), wordt het lachen geblazen.
Juventus wil 15 miljoen bieden wat ik niet zou snappen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Depay nog vertrekt bij PSV (die kans acht ik klein), wordt het lachen geblazen.
te weinig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus wil 15 miljoen bieden wat ik niet zou snappen.
Aan elke ploeg mankeert wel wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er bij Feyenoord niets bij komt worden die ook geen 2e
waarom niet? Is wat weinig denk ik om 3 jaar af te kopen en het lijkt me ook de club niet voor hemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus wil 15 miljoen bieden wat ik niet zou snappen.
ADO kampioen dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan elke ploeg mankeert wel wat.
Ajax heeft kwetsbare vleugelverdedigers + matige spits. Wel dodelijk efficiënt
. Feyenoord heeft een matig middenveld + spits. FC Twente heeft alleen een leuk middenveld wat ze nog ver zouden kunnen brengen.. PSV heeft een team dat alleen teert op bevliegingen van Depay en Wijnaldum. Vitesse kan niet afwerken en is defensief rammel.
Leer het nou eens. Geen fatsoenlijke verdediging =/= meedoen om de titel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef Buitendam het volgende:
Depay die blijft en een kwalitatieve verbetering t.o.v. Hiljemark dan doet PSV mee om de titel.
Wang zijn betaling komt te laat voor de transferperiode en de selectie in te erg uitgedund. Nu is iedereen nog fit, maar vallen er paar spelers weg...quote:
Wel een heerlijke keeper tot nu toe. Wat een rust.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Hansen op doel zit je in een zetel.
Hij krijgt toch nog niet veel speel tijd hier en we hebben iemand nodig die er meteen staat. Lavezzi zou veel beter zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom niet? Is wat weinig denk ik om 3 jaar af te kopen en het lijkt me ook de club niet voor hem
Post eens wat lekkere blote vrouwen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie PEC, Groningen en Cambuur zomaar bovenin meedraaien.
Geen vertrouwen hebben in Papito Merenciaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wang zijn betaling komt te laat voor de transferperiode en de selectie in te erg uitgedund. Nu is iedereen nog fit, maar vallen er paar spelers weg...
PEC is een vreemd ploegje. Daar valt geen peil op te trekken hoe ze het gaan doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie PEC, Groningen en Cambuur zomaar bovenin meedraaien.
Met Rekik, Bruma durf ik het wel aan. Hendrix erachter en nog eentje voor de breedte, maar de achilleshiel ligt bij Hiljemark, niet de verdediging dit keer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer het nou eens. Geen fatsoenlijke verdediging =/= meedoen om de titel.
Zijn gele kaart na 10 seconden. Hij dacht 'Dat kan ik ook!'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen vertrouwen hebben in Papito Merencia
Het is bij hun niet alleen de verdediging maar het meeverdedigen in de omschakelmomenten, dat schijnt Cocu er niet in te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer het nou eens. Geen fatsoenlijke verdediging =/= meedoen om de titel.
Zit een goede kop opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn gele kaart na 10 seconden. Hij dacht 'Dat kan ik ook!'
Wijnaldum heeft daar altijd problemen mee gehad. Zie een zekere 2-6.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is bij hun niet alleen de verdediging maar het meeverdedigen in de omschakelmomenten, dat schijnt Cocu er niet in te kunnen krijgen.
Ik moet zeggen dat Immers daar wel goed in is, dat is dan ook het enige goeie wat ik in hem kan ontdekken
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Rekik, Bruma durf ik het wel aan.
6e/8e denk ik, hebben het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is een vreemd ploegje. Daar valt geen peil op te trekken hoe ze het gaan doen.
Als Reus weg gaat zou Dortmund een mooie club voor hem zijn, Juve met die kut trainer lijkt me helemaal niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij krijgt toch nog niet veel speel tijd hier en we hebben iemand nodig die er meteen staat. Lavezzi zou veel beter zijn.
Waarom durf jij het met Rekik en Bruma aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Rekik, Bruma durf ik het wel aan. Hendrix erachter en nog eentje voor de breedte, maar de achilleshiel ligt bij Hiljemark, niet de verdediging dit keer.
Hopelijk gaan ze europa in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
6e/8e denk ik, hebben het goed voor elkaar.
En dat lukt niet omdat Hiljemark daar staat. Zet er een type neer die de verdediging ondersteunt en de lijnen uitzet en je bent klaar. Hoeft niet eens te kunnen voetballen, als hij maar orde op zaken stelt. Timmy Simons type.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is bij hun niet alleen de verdediging maar het meeverdedigen in de omschakelmomenten, dat schijnt Cocu er niet in te kunnen krijgen.
Ik moet zeggen dat Immers daar wel goed in is, dat is dan ook het enige goeie wat ik in hem kan ontdekken
Niet mijn posts imiteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom durf jij het met Rekik en Bruma aan?
Die spits van PEC, man man man...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze europa in.
Ze zijn weer een jaar ouder enzo. PSV moet zich meer zorgen maken over Zoet. Twijfelaar is dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Niets geleerd van vorig jaar?
Tijd van Marcelo en Derijck zijn voorbij. Kwalitatief goed genoeg, die twee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Rekik, Bruma haat is ook echt extreem overtrokken. Meer dan prima duo voor Eredivisie maatstaven en ze worden enkel beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie kopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat lukt niet omdat Hiljemark daar staat. Zet er een type neer die de verdediging ondersteunt en de lijnen uitzet en je bent klaar. Hoeft niet eens te kunnen voetballen, als hij maar orde op zaken stelt. Timmy Simons type.
Hij zou wel bij Napoli passen. Mertens is ook een sensatie geworden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Reus weg gaat zou Dortmund een mooie club voor hem zijn, Juve met die kut trainer lijkt me helemaal niks.
Guyon Fernandez is transfervrij, is dat niks voor Feyenoord?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die spits van PEC, man man man...
Beter dan Te Vrede.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guyon Fernandez is transfervrij, is dat niks voor Feyenoord?
die had gisteren ook weer een paar aardige momentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zou wel bij Napoli passen. Mertens is ook een sensatie geworden.
Ja, zeg. Hou 'm maarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen kan je 'm ophalen.
Hadden er niet veel verwacht denk ik toen hij daarheen ging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had gisteren ook weer een paar aardige momenten
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste grap ooit zijn als er een club komt die dat gaat betalen.
Nee hoor Luiz voor 60 miljoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste grap ooit zijn als er een club komt die dat gaat betalen.
Misschien Barca. Die halen ook spelers als mathieuquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook met Boilesen kun je kampioen wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Blind blijft, ga ik keihard juichen.
Filmpje op vine allesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Blind blijft, ga ik keihard juichen.
Hopelijk gaat hij niet bij een club spelen die hem wil inzetten als verdediger.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boilesen is zo tragisch slecht, man man man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook met Boilesen kun je kampioen worden
Wat maakt het uit. Zijn plaats in de selectie van het Nederlands elftal is de komende jaren een zekerheidje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij niet bij een club spelen die hem wil inzetten als verdediger.
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen is zo tragisch slecht, man man man.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht bij zijn debuut een wereld talent te zien. Zo snel en goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het over Clasie, zou ik niet zo zeker van zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zijn plaats in de selectie van het Nederlands elftal is de komende jaren een zekerheidje.
#nohomoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend is hij wel erg rammel. Van mannetje dekken heeft hij nooit gehoord, lijkt het.
Blind, Clasie valt weg als hij de verkeerde club kiest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je het over Clasie, zou ik niet zo zeker van zijn
Het is een atleet, geen groot voetballer. In een minder team zou het weinig voorstellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Bale het zo "goed" zou doen. Dacht dat dat wel de allergrootste failtransfer ooit ging worden.
Inderdaad beter dan verwachtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Bale het zo "goed" zou doen. Dacht dat dat wel de allergrootste failtransfer ooit ging worden.
Met een cape is het de nieuwe super manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is een atleet, geen groot voetballer. In een minder team zou het weinig voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |