Jan Smitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jan Smit zei dat ze na 6 wedstrijden gingen kijken wat te doen en dat hij nog steeds verwachtte dat we met dit materiaal rond plek 10 kunnen eindigen.
Dat doet PSV al een aantal seizoenen stukken beter dan Twente.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.
Gewoon effe bij Feyenoord oppikken, Fredsj kan werken met probleemjongeren heb ik begrepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal weer loze kreten na 1 leuk wedstrijdje van psv.
Dat doet me denken aan die Bakalli, die na zijn Europese optreden en hattrickje een week later ook de clubs voor het uitkiezen had. Het toptalent van de eredivisie was en ook een MILJOENENTRANSFER boven het hoofd hing.
Hing ja... Wie zei u ook alweer? Ja, ene Bakkali die over 3 maanden transfervrij vertrekt omdat ie nergens meer aan de bak komt.
bakkaligodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Dat doet me denken aan die Bakalli, die na zijn Europese optreden en hattrickje een week later ook de clubs voor het uitkiezen had. Het toptalent van de eredivisie was en ook een MILJOENENTRANSFER boven het hoofd hing.
Hing ja... Wie zei u ook alweer? Ja, ene Bakkali die over 3 maanden transfervrij vertrekt omdat ie nergens meer aan de bak komt.
Nou?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
Ajax gaat verliezen zo niet dan...
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
haha underdogrol spelen, triestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou?
Al acht ik Psv ook wel favoriet voor dit weekend.
Als je dit serieus meent...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.
Wel een verdomd eigenwijze man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Smit. Die vent liep vorig seizoen ook te raaskallen bij VI dat ze weer voor het linkerrijtje gingen en voor play offs.
In Amsterdam? Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou?
Reactie afwachten van DPquote:
Okéquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha underdogrol spelen, triest
Ajax kan enkel domineren joh. Voor de rest zijn ze puur afhankelijk van een individuele actie. Nog erger dan Psvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In Amsterdam? Dat heb ik dan weer niet.
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.
GGMM weet hetquote:
Begint wel vervelend te worden met die neuzen aan de macht in dit land. Lijkt verdomme Palestina wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.
Psv>Feyenoordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.
Darkraverquote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel..
Kijk uit naar de tijden dat ik kan zeggen dat Ajax inmiddels zo'n 40-45 keer kampioen is geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Begint wel vervelend te worden met die neuzen aan de macht in dit land. Lijkt verdomme Palestina wel.
Een vermoeden maarliefstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.
Eerste helft was ronduit slecht van PSV. Zou je eens moeten terugkijken. Tighadouini had er genoeg in kunnen schieten. Arias was teringslecht. En arias had zelfs rood moeten hebben Tweede helft eerst een goeie kans voor Matic op 2-2 maar daarna aan de andere kant vrije trap pats boem en toen was NAC gebroken en konden ze vrijuit voetballen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel..
Maakt toch geen reet uit. Plek 1 heb je alleen CL. .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch gaan ze weer onder ons eindigen..
.
Iedereen die dit soort mensen filmen en op internet gooien moeten ze een kogel geven. Geen respect voor. Laat iedereen lekker genieten, zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben jij dit?
http://www.dumpert.nl/med(...)el_outdoor_2014.html
Nou, dit seizoen, ik weet het niet, even afwachten tot 1 september.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
Als Depay nog vertrekt bij PSV (die kans acht ik klein), wordt het lachen geblazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, dit seizoen, ik weet het niet, even afwachten tot 1 september.
mwah, als jullie na de 31e nog altijd met TeVrede spelen dan komt het niet goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
als er bij Feyenoord niets bij komt worden die ook geen 2equote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Depay nog vertrekt bij PSV (die kans acht ik klein), wordt het lachen geblazen.
Juventus wil 15 miljoen bieden wat ik niet zou snappen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Depay nog vertrekt bij PSV (die kans acht ik klein), wordt het lachen geblazen.
te weinig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus wil 15 miljoen bieden wat ik niet zou snappen.
Aan elke ploeg mankeert wel wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er bij Feyenoord niets bij komt worden die ook geen 2e
waarom niet? Is wat weinig denk ik om 3 jaar af te kopen en het lijkt me ook de club niet voor hemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus wil 15 miljoen bieden wat ik niet zou snappen.
ADO kampioen dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan elke ploeg mankeert wel wat.
Ajax heeft kwetsbare vleugelverdedigers + matige spits. Wel dodelijk efficiënt
. Feyenoord heeft een matig middenveld + spits. FC Twente heeft alleen een leuk middenveld wat ze nog ver zouden kunnen brengen.. PSV heeft een team dat alleen teert op bevliegingen van Depay en Wijnaldum. Vitesse kan niet afwerken en is defensief rammel.
Leer het nou eens. Geen fatsoenlijke verdediging =/= meedoen om de titel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef Buitendam het volgende:
Depay die blijft en een kwalitatieve verbetering t.o.v. Hiljemark dan doet PSV mee om de titel.
Wang zijn betaling komt te laat voor de transferperiode en de selectie in te erg uitgedund. Nu is iedereen nog fit, maar vallen er paar spelers weg...quote:
Wel een heerlijke keeper tot nu toe. Wat een rust.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Hansen op doel zit je in een zetel.
Hij krijgt toch nog niet veel speel tijd hier en we hebben iemand nodig die er meteen staat. Lavezzi zou veel beter zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom niet? Is wat weinig denk ik om 3 jaar af te kopen en het lijkt me ook de club niet voor hem
Post eens wat lekkere blote vrouwen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie PEC, Groningen en Cambuur zomaar bovenin meedraaien.
Geen vertrouwen hebben in Papito Merenciaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wang zijn betaling komt te laat voor de transferperiode en de selectie in te erg uitgedund. Nu is iedereen nog fit, maar vallen er paar spelers weg...
PEC is een vreemd ploegje. Daar valt geen peil op te trekken hoe ze het gaan doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie PEC, Groningen en Cambuur zomaar bovenin meedraaien.
Met Rekik, Bruma durf ik het wel aan. Hendrix erachter en nog eentje voor de breedte, maar de achilleshiel ligt bij Hiljemark, niet de verdediging dit keer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer het nou eens. Geen fatsoenlijke verdediging =/= meedoen om de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |