Jan Smitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jan Smit zei dat ze na 6 wedstrijden gingen kijken wat te doen en dat hij nog steeds verwachtte dat we met dit materiaal rond plek 10 kunnen eindigen.
Dat doet PSV al een aantal seizoenen stukken beter dan Twente.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.
Gewoon effe bij Feyenoord oppikken, Fredsj kan werken met probleemjongeren heb ik begrepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal weer loze kreten na 1 leuk wedstrijdje van psv.
Dat doet me denken aan die Bakalli, die na zijn Europese optreden en hattrickje een week later ook de clubs voor het uitkiezen had. Het toptalent van de eredivisie was en ook een MILJOENENTRANSFER boven het hoofd hing.
Hing ja... Wie zei u ook alweer? Ja, ene Bakkali die over 3 maanden transfervrij vertrekt omdat ie nergens meer aan de bak komt.
bakkaligodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Dat doet me denken aan die Bakalli, die na zijn Europese optreden en hattrickje een week later ook de clubs voor het uitkiezen had. Het toptalent van de eredivisie was en ook een MILJOENENTRANSFER boven het hoofd hing.
Hing ja... Wie zei u ook alweer? Ja, ene Bakkali die over 3 maanden transfervrij vertrekt omdat ie nergens meer aan de bak komt.
Nou?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
Ajax gaat verliezen zo niet dan...
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
haha underdogrol spelen, triestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou?
Al acht ik Psv ook wel favoriet voor dit weekend.
Als je dit serieus meent...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.
Wel een verdomd eigenwijze man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Smit. Die vent liep vorig seizoen ook te raaskallen bij VI dat ze weer voor het linkerrijtje gingen en voor play offs.
In Amsterdam? Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou?
Reactie afwachten van DPquote:
Okéquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha underdogrol spelen, triest
Ajax kan enkel domineren joh. Voor de rest zijn ze puur afhankelijk van een individuele actie. Nog erger dan Psvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In Amsterdam? Dat heb ik dan weer niet.
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd bedoel je? Je bedoelt alleen die leuke tweede helft die mede op gang werd gebracht door een vrije trap + blunder van Ten Rouwelaar.
GGMM weet hetquote:
Begint wel vervelend te worden met die neuzen aan de macht in dit land. Lijkt verdomme Palestina wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ja. Zondag krijgen ze gewoon weer de neus (HIHI) op de deksel van die joden. En dan is het weer huilen geblazen.
Psv>Feyenoordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.
Darkraverquote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O hebben ze van NAC gewonnen ofzo? Heb geen voetbal gekeken van t weekend. Was het hele weekend dronken op decibel..
Kijk uit naar de tijden dat ik kan zeggen dat Ajax inmiddels zo'n 40-45 keer kampioen is geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Begint wel vervelend te worden met die neuzen aan de macht in dit land. Lijkt verdomme Palestina wel.
Een vermoeden maarliefstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord bezig zag tegen Heerenveen en Den Haag heb ik het vermoeden dat daar meer werk aan de winkel is dan in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |