Az en Groningen voor top 7. Dus dan ligt hij keurig op schemaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Op papier gewoon materiaal waarmee je om plek 12 moet spelen.
Ajax werd geslacht door Tomassonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Heerenveen bijna in 2003. Intertoto
90+3quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax werd geslacht door Tomasson.
Baalmomentje was dat wel ja. Kon het gejuich in Rotterdam horen.quote:
O ja, die zou ook wel even voor 10 gaan!quote:
Een gozer bij ons op het vak heeft een shirt:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Baalmomentje was dat wel ja. Kon het gejuich in Rotterdam horen.
gaat nu voor 15/20 wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, die zou ook wel even voor 10 gaan!![]()
. Zeiden alle PSV jochies tegen me.
WAS EEN KOOPJE VOOR BRANDS![]()
Als ze nu thuis winnen van Cambuur en Exelsior uit mag hij nog aanblijven ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az en Groningen voor top 7. Dus dan ligt hij keurig op schema
Ik wou dat een oud-Ajacied Feyenoord Europees eens zou afslachten maar dat...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een gozer bij ons op het vak heeft een shirt:
TOMASSON
Rugnummer:
90+3
True story.![]()
Roebelsquote:
Ik zie ze sowieso punten verspelen bij Excelsior.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze nu thuis winnen van Cambuur en Exelsior uit mag hij nog aanblijven ook
Jan Smit zei dat ze na 6 wedstrijden gingen kijken wat te doen en dat hij nog steeds verwachtte dat we met dit materiaal rond plek 10 kunnen eindigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ze sowieso punten verspelen bij Excelsior.
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet gek, lege knip (ja, nog steeds) versus Twente die KNVB-beleid met hun reet afvegen.
Twente kan nog twee jaar zo blijven leven en dan storten ze in. Ik had het juist wat PSV betreft, dus.... zet de klok er maar op gelijk..
Als Sigthorsson zondag zijn been breekt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:22 schreef Buitendam het volgende:
Als Wijnaldum tot aan de kerst deze vorm houdt dan wordt dat een mooie transfer voor PSV.
Commercieel is het lachwekkend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Feyenoord is natuurlijk al jaren commercieel een underachiever, dat doen PSV en Twente toch een stuk beter. Dat ze het qua financieel beleid dan weer wat verpesten is een ander verhaal.
Tegen Dordt, Excelsior, GAE, kan je lekker je gang gaan. Scoren met die handel, assists geven, stiftjes, lobjes, 10 10 10quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:22 schreef Buitendam het volgende:
Als Wijnaldum tot aan de kerst deze vorm houdt dan wordt dat een mooie transfer voor PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |