Had je me een jaar geleden moeten vragen vriend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je dat wou hebben?
Ik ben een psycholoog, 6 jaar geleden afgestudeerd, heb ervaring met jouw soort
ik ben een psycholoog, verdien netto 46,584 per jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je me een jaar geleden moeten vragen vriend.
Heb echt geen idee nu
Was er weer een VI relletje geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Dus Yvonne, je had nog een gedicht van me tegoed,
Och, ik begin er dus maar weer aan, en tover wat rijmwoorden uit mijn hoge hoed,
Lieve Yvon, wat ben je toch een topvrouw,
Fijn dat jij zó belangrijk bent voor Fok!: een Admin zonder gezeik en gemauw!
Ik vind alleen één ding zo jammer: de ban van Veerboot en Johannes_Vermeer,
Je moet zelf toch ook wel in zien: met hun opmerkingen deden ze niemand zeer?
Nu moet je begrijpen: Kooijemans en het VI-topic hebben een geschiedenis,
En de opmerkingen van die Kooijemans: dat was geen kattenpis!
Niet dat ik het serieuze modereren van Fok! tegen wil spreken,
Soms wordt hier gewoon door users erg veel gezeken.
Echter zijn dit twee users die zich altijd normaal gedragen,
Kan me niet aan de mening ontrekken: deze jongens zijn geen blagen!
Soms heb ik jouw gratie ten onrechte van je gevraagd, echter in dit geval vind ik de vraag om gratie niet afgezaagd!
.
.
.
.
.
.
Dus, lieve Yvonne, wat zeg je ervan. Je bent als een online moedertje voor ons allemaal
speciaal voor mij!
Maar soms krijgen kindertjes onterecht een straf. Dat je als mammie denkt: hmm, achteraf had dat ook beter opgelost kunnen worden. Dit is zo'n moment! Je neemt het allemaal veel te serieus, deze twee jongens wilden 'gewoon' een beetje meegeinen..
Verder ben je een toppertje, en dat zul je altijd blijven.
Ok./quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben een psycholoog, verdien netto 46,584 per jaar.
Ik kan jou helpen, echt waar.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:11 schreef RensAjacied het volgende:
epische tijden check dit topic
[..]
Was er weer een VI relletje geweest.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik werd eerst dol en toen fijn van dit topic
Ook havo/vwo in het verre verleden en na mijn diploma daarna de gewone havo voor twee wekenquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb je serieus vmbo gedaan!
uuitkering trekker
Toen wellicht wel, later was het echt dieptriest. "Laten we van JR het zondebok maken"quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kom ook beschamende dingen over mij tegen trouwens. Maar ik vind dat ik in dat topic heel coulant tegenover Jr was.
Toen was ik ook wel in mijn irritante periode ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen wellicht wel, later was het echt dieptriest. "Laten we van JR het zondebok maken"
Ik had je rug JR.
Jr werd toen ook wel heel vervelend maar ik heb toch nooit echt vervelend gedaan? Op wat gebruikelijk fitties na maar die had/heb ik met iedereen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen wellicht wel, later was het echt dieptriest. "Laten we van JR het zondebok maken"
Ik had je rug JR.
DOLFIJNENSEKS zelfsquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De geheime boodschap van HMF was wel briljant.
D
O
L
F
I
J
N
Mooiste rel ooit. Jammer dat er zoveel topics verwijderd zijn i.p.v gesloten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DOLFIJNENSEKS zelfs
Zag hem eerst niet
Drink je nu wel bier?quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik ook wel in mijn irritante periode ja.
Maar heel bizar toen dat iedereen het sluiten van de SC aan mij weet
Dat was hij ook en ik heb hem vaak genoeg direct erop uitgescholden. Maar dat is wat anders dan iemand maar als groep te verketteren omdat het uitkomtquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jr werd toen ook wel heel vervelend maar ik heb toch nooit echt vervelend gedaan? Op wat gebruikelijk fitties na maar die had/heb ik met iedereen.
Heb er nog wel wat van meegekregen, ook al kwam ik een jaar laterquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooiste rel ooit. Jammer dat er zoveel topics verwijderd zijn i.p.v gesloten.
Ja.quote:
Gelukkig ben ik nu niet zo irritant meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was hij ook en ik heb hem vaak genoeg direct erop uitgescholden. Maar dat is wat anders dan iemand maar als groep te verketteren omdat het uitkomt
Ik weet nog dat vorig jaar Johannes zo'n heel topic had gemaakt met zo'n SC rel en dat zo'n nobuddy dat topic ging kopiërenquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:17 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1818258
Nog even op mezelf geilen.
Episch topic.
Hahahahahahah ja die heeft nooit meer gepost.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar Johannes zo'n heel topic had gemaakt met zo'n SC rel en dat zo'n nobuddy dat topic ging kopiërenKreeg alle hoon over zich heen en daarna nooit meer gezien
Groepsdruk is mij ook meester geworden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zoals je zelf zei: 'omdat iedereen het ook doet' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |