Zijn gele kaart na 10 seconden. Hij dacht 'Dat kan ik ook!'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen vertrouwen hebben in Papito Merencia
Het is bij hun niet alleen de verdediging maar het meeverdedigen in de omschakelmomenten, dat schijnt Cocu er niet in te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer het nou eens. Geen fatsoenlijke verdediging =/= meedoen om de titel.
Zit een goede kop opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn gele kaart na 10 seconden. Hij dacht 'Dat kan ik ook!'
Wijnaldum heeft daar altijd problemen mee gehad. Zie een zekere 2-6.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is bij hun niet alleen de verdediging maar het meeverdedigen in de omschakelmomenten, dat schijnt Cocu er niet in te kunnen krijgen.
Ik moet zeggen dat Immers daar wel goed in is, dat is dan ook het enige goeie wat ik in hem kan ontdekken
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Rekik, Bruma durf ik het wel aan.
6e/8e denk ik, hebben het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is een vreemd ploegje. Daar valt geen peil op te trekken hoe ze het gaan doen.
Als Reus weg gaat zou Dortmund een mooie club voor hem zijn, Juve met die kut trainer lijkt me helemaal niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij krijgt toch nog niet veel speel tijd hier en we hebben iemand nodig die er meteen staat. Lavezzi zou veel beter zijn.
Waarom durf jij het met Rekik en Bruma aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Rekik, Bruma durf ik het wel aan. Hendrix erachter en nog eentje voor de breedte, maar de achilleshiel ligt bij Hiljemark, niet de verdediging dit keer.
Hopelijk gaan ze europa in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
6e/8e denk ik, hebben het goed voor elkaar.
En dat lukt niet omdat Hiljemark daar staat. Zet er een type neer die de verdediging ondersteunt en de lijnen uitzet en je bent klaar. Hoeft niet eens te kunnen voetballen, als hij maar orde op zaken stelt. Timmy Simons type.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is bij hun niet alleen de verdediging maar het meeverdedigen in de omschakelmomenten, dat schijnt Cocu er niet in te kunnen krijgen.
Ik moet zeggen dat Immers daar wel goed in is, dat is dan ook het enige goeie wat ik in hem kan ontdekken
Niet mijn posts imiteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom durf jij het met Rekik en Bruma aan?
Die spits van PEC, man man man...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze europa in.
Ze zijn weer een jaar ouder enzo. PSV moet zich meer zorgen maken over Zoet. Twijfelaar is dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Niets geleerd van vorig jaar?
Tijd van Marcelo en Derijck zijn voorbij. Kwalitatief goed genoeg, die twee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Rekik, Bruma haat is ook echt extreem overtrokken. Meer dan prima duo voor Eredivisie maatstaven en ze worden enkel beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie kopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat lukt niet omdat Hiljemark daar staat. Zet er een type neer die de verdediging ondersteunt en de lijnen uitzet en je bent klaar. Hoeft niet eens te kunnen voetballen, als hij maar orde op zaken stelt. Timmy Simons type.
Hij zou wel bij Napoli passen. Mertens is ook een sensatie geworden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Reus weg gaat zou Dortmund een mooie club voor hem zijn, Juve met die kut trainer lijkt me helemaal niks.
Guyon Fernandez is transfervrij, is dat niks voor Feyenoord?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die spits van PEC, man man man...
Beter dan Te Vrede.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guyon Fernandez is transfervrij, is dat niks voor Feyenoord?
die had gisteren ook weer een paar aardige momentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zou wel bij Napoli passen. Mertens is ook een sensatie geworden.
Ja, zeg. Hou 'm maarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen kan je 'm ophalen.
Hadden er niet veel verwacht denk ik toen hij daarheen ging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had gisteren ook weer een paar aardige momenten
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste grap ooit zijn als er een club komt die dat gaat betalen.
Nee hoor Luiz voor 60 miljoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste grap ooit zijn als er een club komt die dat gaat betalen.
Misschien Barca. Die halen ook spelers als mathieuquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook met Boilesen kun je kampioen wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Blind blijft, ga ik keihard juichen.
Filmpje op vine allesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Blind blijft, ga ik keihard juichen.
Hopelijk gaat hij niet bij een club spelen die hem wil inzetten als verdediger.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boilesen is zo tragisch slecht, man man man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook met Boilesen kun je kampioen worden
Wat maakt het uit. Zijn plaats in de selectie van het Nederlands elftal is de komende jaren een zekerheidje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij niet bij een club spelen die hem wil inzetten als verdediger.
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen is zo tragisch slecht, man man man.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht bij zijn debuut een wereld talent te zien. Zo snel en goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het over Clasie, zou ik niet zo zeker van zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zijn plaats in de selectie van het Nederlands elftal is de komende jaren een zekerheidje.
#nohomoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend is hij wel erg rammel. Van mannetje dekken heeft hij nooit gehoord, lijkt het.
Blind, Clasie valt weg als hij de verkeerde club kiest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je het over Clasie, zou ik niet zo zeker van zijn
Het is een atleet, geen groot voetballer. In een minder team zou het weinig voorstellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Bale het zo "goed" zou doen. Dacht dat dat wel de allergrootste failtransfer ooit ging worden.
Inderdaad beter dan verwachtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Bale het zo "goed" zou doen. Dacht dat dat wel de allergrootste failtransfer ooit ging worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |