Ja. Ik kreeg er geen gevoel bij. Het had niks, het was niet bijzonder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij al een keer een trekje genomen stijn?
Je wil niet weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat Ziyech niet is gekomen?
Was je weg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net zijn goals gezien, man man man.. wat een koning
Dven, potentieeltje om aan te verkopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg er geen gevoel bij. Het had niks, het was niet bijzonder.
die zat ook goed mis bij Ziyechquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is bij iedere club zo. Dat merk ik nu ook bij van Geel.
Boetius is natuurlijk wel veel beter, maar mooi ballertje man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net zijn goals gezien, man man man.. wat een koning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis? Nee hoor.quote:
Er komt een Pool. Let maar op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En bij het niet hebben van een plan B, om in Feyenoordtermen te blijven, qua spits.
Staat helemaal bovenaan. Stakkersquote:Op de UEFA-ranglijst van de beste clubs in Europa stond PSV na afloop van het seizoen 2012/13 samen met Ajax als beste Nederlandse club op de 27e plaats.[2]
Waarom niet in een systeem met een 10 gaan spelen. Je word alsnog geen kampioen en je gaat inderdaad miljoenen verdienen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mis? Nee hoor.
Spelers die te pussy zijn om voor een plek te vechten moet je niet hebben. Zakken sowieso door het ijs. Al garandeer ik je dat Twente komend jaar 10 miljoen pakt op die gast.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En bij het niet hebben van een plan B, om in Feyenoordtermen te blijven, qua spits.
Ik bezig me enkel in heroine op de nederlandse marktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dven, potentieeltje om aan te verkopen.
Oké, succes man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Wat vindt PSV van al die AZ'ers? Brands, Gerbrands, Maher.
Ook leuk op wikipedia is
[..]
Staat helemaal bovenaan. StakkersZo even aanpassen dat ze nu 29e staan, achter Ajax.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boetius is natuurlijk wel veel beter, maar mooi ballertje man.Die faalt echt opzichtig de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Mis? Nee hoor.
Spelers die te pussy zijn om voor een plek te vechten moet je niet hebben. Zakken sowieso door het ijs. Al garandeer ik je dat Twente komend jaar 10 miljoen pakt op die gast.
Hoe bedoel je 'een systeem met een 10'. Wij spelen met een tien. Dat doen we al drie jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom niet in een systeem met een 10 gaan spelen. Je word alsnog geen kampioen en je gaat inderdaad miljoenen verdienen.
En nu serieus in gesprek zijn om Guidetti voor 5 miljoen te halen. Brands heeft concurrentie op de pannekoekenranking.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]ja dat is eigenlijk nog erger, dat Pelle weg zou gaan wisten ze toch wel minimaal een half jaar
Erg hoor, dat dat nog niet is aangepast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Wat vindt PSV van al die AZ'ers? Brands, Gerbrands, Maher.
Ook leuk op wikipedia is
[..]
Staat helemaal bovenaan. StakkersZo even aanpassen dat ze nu 29e staan, achter Ajax.
Een echte tien, gek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'een systeem met een 10'. Wij spelen met een tien. Dat doen we al drie jaar.
Hij kon zich niet vinden in het geschetste beeld waarin hij als half, buitenspeler of 10 gebruikt kan worden. Nou, graag of niet, maar als je de concurrentie met Immers al niet aan durft om jezelf als vaste 10 te plaatsen... Dan bentegij een slapsk ventje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]bang voor Immers zijn, geloof je het zelf
Ja sinds 1 uur vanacht pas thuis, nu een beetje alles terugzienquote:
[..]
Boetius is natuurlijk wel veel beter, maar mooi ballertje man.Milkshaker de BoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dus gewoon gelul.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En nu serieus in gesprek zijn om Guidetti voor 5 miljoen te halen. Brands heeft concurrentie op de pannekoekenranking.
Vaartquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck yeah, Erik Pieters in de voorselectie.
#letsdoittogether.
Hoe de fuck kan Crack erbij zitten als zijn rug kapot is?
Je bedoelt een tien met de punt naar voren?quote:
HMF weer terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt een tien met de punt naar voren?
O, wees duidelijk daarover dan.
Tja. Schone. Gudelj. Ziyech. Allen heeft Geel benaderd toen ze haalbaar waren. Steeds viel het kwartje net effe niet lekker. Dat is dan gewoon jammer.
Onder Utrechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
26 Ajax
29 PSV
36 AZ
42 Twente
121 Utrecht
131 Feyenoord
Waar is Zwolle?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
26 Ajax
29 PSV
36 AZ
42 Twente
121 Utrecht
131 Feyenoord
Ik vind dat raar. Op het moment dat je Immers bedankt voor de bewezen diensten en Ziyech daar neer zet maak je er zoals je zelf al zegt miljoenen winst op. Laat Immers maar met hem concurreren vanaf de bank en haal voetbal in je elftal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt een tien met de punt naar voren?
O, wees duidelijk daarover dan.
Tja. Schone. Gudelj. Ziyech. Allen heeft Geel benaderd toen ze haalbaar waren. Steeds viel het kwartje net effe niet lekker. Dat is dan gewoon jammer.
Jazeker. Naast bitcoin miner, dokter, Jetpack ontwikkelaar, vertrouwenspersoon van Obama en de man die de leidende rol op zich neemt in het midden-oosten conflict ben je ook een uitstekend dominee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Onlo
Blij dat ik er zondag weer ben? Kan ik je domineeën.
Tja, zowel jij als ik weten niet wat er gezegd is. Wat ik wel weet is dat ik een speler n-o-o-i-t een basisplaats toe zou zeggen. Je lijkt wel gek. Hoe denk je dat je eerste 10 komende onderhandelingen zullen zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat raar. Op het moment dat je Immers bedankt voor de bewezen diensten en Ziyech daar neer zet maak je er zoals je zelf al zegt miljoenen winst op. Laat Immers maar met hem concurreren vanaf de bank en haal voetbal in je elftal.
We spelen tegen Utca toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weer wegrennen dit weekend als wij jullie slopen met Depgod?
Jij bent hier degene met iets over geld in zijn sig. Dat doen alleen joden. En wegrennen, maar daar ben je ook een kei inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weer wegrennen dit weekend als wij jullie slopen met Depgod?
Ben jij Ajacied?quote:
Kom dan noem maar een station, oh wacht je bent toch wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent hier degene met iets over geld in zijn sig. Dat doen alleen joden. En wegrennen, maar daar ben je ook een kei in
Ik kom er gelukkig nooit. Alleen als Heracles speelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik maandagmiddag weer. Ik h-a-a-t Almelo, wat een graftakkeend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |