Hoe sta jij inzake Guidetti HMFquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga h-e-l-e-m-a-a-l plat om Ajax![]()
![]()
.
Echt, comedy capers.
Hoogtepunt is wel het filmpje van Ajax TV dat Enoh smsjes stuurt naar Samuel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF ben je nog op vakantie geweest?
Tijd moet je maken. Zo'n ban op fok levert veel tijd op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: nee.
Is gewoon geen tijd voor joh. Komt volgend jaar wel een keer (roep ik al twee jaar op rij).
ja lachen hè, valt bij je eigen club weinig te lachen momenteelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Jij zou echt eens naar Bulgarije moeten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: nee.
Is gewoon geen tijd voor joh. Komt volgend jaar wel een keer (roep ik al twee jaar op rij).
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Bij PSV hebben ze het stof van de platte kar alweer geblazen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.
Wij hebben Te Vrede in de spits man, gouden tijden als je houdt van lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja lachen hè, valt bij je eigen club weinig te lachen momenteel
Ik heb niets met joden maar vind die Brands nog meer onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar man, die Ajaciedjes. In het feyenoordtopic ging het over die Eto'o. Kwam een jood "Tja, het verschil tussen een roemrijke club als Ajax en de rest van de Eredivisie, is dat dit soort namen bij de rest niet eens genoemd worden. Dat is al een gigantisch compliment aan onze club".
Brands, LETTERLIJK een half uur later:
"Eto'o ook bij ons aangeboden".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En n-i-e-m-a-n-d in het Feyenoordtopic viel het op he, en ik was geband. HUILEN gek, dat ik niet in kon hakken op die opmerking.
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niets met joden maar vind die Brands nog meer onbetrouwbaar.
Vind je het jammer dat Ziyech niet is gekomen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbij. Ze zien het nu zelf ook in.
Dat is bij iedere club zo. Dat merk ik nu ook bij van Geel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbij. Ze zien het nu zelf ook in.
Gisteravond nog net voor hij huilend in slaap vielquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij al een keer een trekje genomen stijn?
Was na anderhalf seizoen al wel duidelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |