voor die alimentatie die hij krijgt kan hij alle kanten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon een kerststal eronder tatooeren.
Mooie stad wel, jammer van het klootjesvolkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier beelden van Maastricht..
[ afbeelding ]
Zo grappig was het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik hem ontmoette zonder te weten dat hij er zou zijn is nog steeds grappig
Jij bent nou typisch zo'n kerel waarmee ik zes jaar in een opleiding kan zitten en waar ik volstrekt meningloos over kan zijn. Dat zijn op zich nooit verkeerde mensen: ze vallen me alleen niet op.quote:
Hoop dat je hem ooit eens tegenkomt. Zijn pink is al groot genoeg om je in tweeën te breken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak hem gewoon. Ik heb van HMF gehoord dat Onlogisch echt een ontzettend lulletje rozenwater is buiten FOK! om
Herqulesquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:54 schreef GGMM het volgende:
Ja, bijna.
Herqules
Maar je zal het wel weer recht praten.![]()
Dat topicquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:11 schreef RensAjacied het volgende:
epische tijden check dit topic
[..]
Was er weer een VI relletje geweest.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Doublepain het volgende:
HMF
Met als hoogtepunt... Het bewerken van nieuwsberichten
HMF die alle PSVers op de hals jaagde
Kaalscheren en op de platte kar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:a
[..]
HMF is ook een groot fan van Chantal Janzen. Willekeurige HMF melding.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de crew is HMF als een madeliefje: ''Ik hou niet van 'm, Ik hou wel van 'm'' en dat gaat eeuwig door.
Zet onder de streep in op de eerstvolgende datum dat onze geitebreier ontsnapt is uit de dungeon
Wat doen we hiermeequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / de aantrekkingskracht van Japan.
Knut
Wie de aids is dit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
Vind HMF wel een kneus met zijn grote praatjes over zijn supermodel als vriendin en zijn motorbuddies
Hij kan onmogelijk fappenquote:Voor de 8-jarige Indiase jongen Kaleem is het leven niet gemakkelijk. Niet alleen moest de jongen opgroeien in een arm gezin, ook heeft hij te kampen met een onwaarschijnlijke lichaamelijke aandoening. De jongen moet namelijk door het leven met handen van 12 kilo zwaar en 30 centimeter groot.
Een palletsorteerderquote:
Ik heb er vandaag de kracht niet voor. Ik moet echt iets eten, voel me helemaal slapjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / de aantrekkingskracht van Japan.
Knut
Wel goed vingerenquote:
Meer melk drinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag de kracht niet voor. Ik moet echt iets eten, voel me helemaal slapjes.
Euh, ja okquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb inmiddels dit beeld bij HMF gekregen.
[ afbeelding ]
Hoe sta jij inzake Guidetti HMFquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga h-e-l-e-m-a-a-l plat om Ajax![]()
![]()
.
Echt, comedy capers.
Hoogtepunt is wel het filmpje van Ajax TV dat Enoh smsjes stuurt naar Samuel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF ben je nog op vakantie geweest?
Tijd moet je maken. Zo'n ban op fok levert veel tijd op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: nee.
Is gewoon geen tijd voor joh. Komt volgend jaar wel een keer (roep ik al twee jaar op rij).
ja lachen hè, valt bij je eigen club weinig te lachen momenteelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Jij zou echt eens naar Bulgarije moeten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Decibel afgelopen weekend, verder paar dagen door Nederland getrokken. In het kort dus: nee.
Is gewoon geen tijd voor joh. Komt volgend jaar wel een keer (roep ik al twee jaar op rij).
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
.
Echt, comedy capers.
Bij PSV hebben ze het stof van de platte kar alweer geblazen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmja. Ze worden wel weer kampioen.
Wij hebben Te Vrede in de spits man, gouden tijden als je houdt van lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja lachen hè, valt bij je eigen club weinig te lachen momenteel
Ik heb niets met joden maar vind die Brands nog meer onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar man, die Ajaciedjes. In het feyenoordtopic ging het over die Eto'o. Kwam een jood "Tja, het verschil tussen een roemrijke club als Ajax en de rest van de Eredivisie, is dat dit soort namen bij de rest niet eens genoemd worden. Dat is al een gigantisch compliment aan onze club".
Brands, LETTERLIJK een half uur later:
"Eto'o ook bij ons aangeboden".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En n-i-e-m-a-n-d in het Feyenoordtopic viel het op he, en ik was geband. HUILEN gek, dat ik niet in kon hakken op die opmerking.
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niets met joden maar vind die Brands nog meer onbetrouwbaar.
Vind je het jammer dat Ziyech niet is gekomen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbij. Ze zien het nu zelf ook in.
Dat is bij iedere club zo. Dat merk ik nu ook bij van Geel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De tijden dat PSV' ers Brands met hand en tand tegen mij en Caland beschermden terwijl die gozer extreem opzichtig faalde is helaas voorbij. Ze zien het nu zelf ook in.
Gisteravond nog net voor hij huilend in slaap vielquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij al een keer een trekje genomen stijn?
Was na anderhalf seizoen al wel duidelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |