Heb je Honda zijn corners nog gezien? Dat die Milan spelers er geeneens voor springen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerste chinees in de sjempjens liek
Was iets mis met de bal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Honda zijn corners nog gezien? Dat die Milan spelers er geeneens voor springen.
Gilardino speelt er ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier opper
[ afbeelding ]
Goed logo
Mooi gebouw op de achtergrond, die met die vlaggeningang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Sfeervol stadion daar in shanghai
De menselijke maatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Sfeervol stadion daar in shanghai
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix post, dan weet je dat het aids is.
Syntix krijgt een speciale behandeling. FOK! krijgt subsidie om dit soort tragische uitstromers op de sociale werkplaats een plekje te bieden.quote:
Paar per dag. Meeste voel je niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoi knut! Zijn er nog wat aardbevingen of zo geweest in Japan?
Wellicht kan hij als concessie iets positiever praten over Japan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Syntix krijgt een speciale behandeling. FOK! krijgt subsidie om dit soort tragische uitstromers op de sociale werkplaats een plekje te bieden.
Misschien kan ik wat extra aandacht schenken aan dit soort gevallen door een bak ijs over mijn hoofd te gooien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Syntix krijgt een speciale behandeling. FOK! krijgt subsidie om dit soort tragische uitstromers op de sociale werkplaats een plekje te bieden.
Ik nomineer je hierbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan ik wat extra aandacht schenken aan dit soort gevallen door een bak ijs over mijn hoofd te gooien.
Who the fuck is you nigga?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer het eens te vragen op een manier zoals je ouders je geleerd hebben.
Aangezien ik de meest waardevolle poster van Fok ben. I get itquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ow dacht dat er veel jappen dood waren gegaan afgelopen tijd door die aardbevingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar per dag. Meeste voel je niet.
Nee, aziatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht kan hij als concessie iets positiever praten over Japan.
Jij bent geen waardevolle poster. Jij acteert een indrukwekkende agressieve jongen die snel geaccepteerd moet worden, anders wordt hij gevaarlijk. Graag posten zoal je bent, dat scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Who the fuck is you nigga?!
[..]
Aangezien ik de meest waardevolle poster van Fok ben. I get it
[..]
Ow dacht dat er veel jappen dood waren gegaan afgelopen tijd door die aardbevingen?
[..]
Nee, aziatenen Azië blijft kut. (alhoewel ze wel mooie technologie maken af en toe en mooie natuurgebieden hebben)
Volgens mij is die ALS-actie met gewoon ijskoud water, niet met melk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel me een beetje inkakken dus loop snel naar de kantine voor een beker ijskoude melk.
Pizza er bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel me een beetje inkakken dus loop snel naar de kantine voor een beker ijskoude melk.
Well if it's on motherfucker then it's on Gquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Who the fuck is you nigga?!
[..]
Aangezien ik de meest waardevolle poster van Fok ben. I get it
[..]
Ow dacht dat er veel jappen dood waren gegaan afgelopen tijd door die aardbevingen?
[..]
Nee, aziatenen Azië blijft kut. (alhoewel ze wel mooie technologie maken af en toe en mooie natuurgebieden hebben)
De meest waardevolle poster voor jou Stijn. Hoe was je vakantie? Nog lekker gewerkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent geen waardevolle poster. Jij acteert een indrukwekkende agressieve jongen die snel geaccepteerd moet worden, anders wordt hij gevaarlijk. Graag posten zoal je bent, dat scheelt een hoop.
Gr gr.
Ik leer je een wijze les: Niet grappig proberen te zijn als je het niet bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij is die ALS-actie met gewoon ijskoud water, niet met melk.
Ah, daar ben je weer met je treurige ''Stijn moet werken'' hype in je posts. Verveelt dat nou nooit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
De meest waardevolle poster voor jou Stijn. Hoe was je vakantie? Nog lekker gewerkt?
Wat een genot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als jij nou gewoon eens antwoord geeft? Tevens was het een verpakte "hoe was je vakantie?".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer met je treurige ''Stijn moet werken'' hype in je posts. Verveelt dat nou nooit?
Als Stijn de hele dag hier op het forum wil zitten, FM wil spelen en voetbal wil kijken moet hij dat zelf weten. Werken kan altijd nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer met je treurige ''Stijn moet werken'' hype in je posts. Verveelt dat nou nooit?
Waarom zou ik een antwoord geven op jouw vraag? Jouw mongoloïde manier van posten nodigt er niet toe uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens antwoord geeft? Tevens was het een verpakte "hoe was je vakantie?".
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een antwoord geven op jouw vraag? Jouw mongoloïde manier van posten nodigt er niet toe uit.
Of is het omdat je een luie donder bent? Of ben je te speciaal om te werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een antwoord geven op jouw vraag? Jouw mongoloïde manier van posten nodigt er niet toe uit.
Wij hebben een grote melkmachine staan met campina boerenlandmelk erin. Je zet er een beker onder en dan is er een soort tapmechanisme om deze razendsnel te vullen de ijskoude witte motor.quote:
Dat zou ik zeker doen, bovendien zoek ik nog een adres om stage te lopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben een grote melkmachine staan met campina boerenlandmelk erin. Je zet er een beker onder en dan is er een soort tapmechanisme om deze razendsnel te vullen de ijskoude witte motor.
Wellicht is het leuk om hier binnenkort eens een fotoraportage van te maken.
Stijn is middelbaar scholier en kan (waarschijnlijk met de steun van zijn ouders) doen en laten wat hij wil zonder er naast te werken. Prima toch. Als hij nu leefde op kosten van de belastingbetaler zou het wat anders zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of is het omdat je een luie donder bent? Of ben je te speciaal om te werken?
Dit hebben wij ook. Ik kom alleen zelden in de kantine.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben een grote melkmachine staan met campina boerenlandmelk erin. Je zet er een beker onder en dan is er een soort tapmechanisme om deze razendsnel te vullen de ijskoude witte motor.
Wellicht is het leuk om hier binnenkort eens een fotoraportage van te maken.
Ik heb geen geld nodig. Als ik geen geld nodig heb, heeft het ook vrij weinig zin voor mij om te werken. Als ik om me heen kijk (mooie zolderkamer, hé?) zie ik kinderen die wekelijks naar discoparty's gaan (ik hou daar niet van), samen op vakantie gaan etc (heb ik ook geen zin in, zo ben ik niet), komt allemaal door het werken voor je geld, kinderen die scooters kopen om er vervolgens 100 deuken in te rijden en dan huilen op Facebook dat het allemaal niet eerlijk is boehoe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of is het omdat je een luie donder bent? Of ben je te speciaal om te werken?
Bovendien moet Stijn vaak genoeg bijspringen op de duwboot van zijn pa he. Dat hij nou ondertussen ook kan fokken terwijl hij 300 ton kolen door de rijn stoomt wil nog niet zeggen dat dit geen nuttige bijdrage is aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn is middelbaar scholier en kan (waarschijnlijk met de steun van zijn ouders) doen en laten wat hij wil zonder er naast te werken. Prima toch. Als hij nu leefde op kosten van de belastingbetaler zou het wat anders zijn.
Je moet wel ooit die doekoe hebben om killerjet voor je te winnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig. Als ik geen geld nodig heb, heeft het ook vrij weinig zin voor mij om te werken. Als ik om me heen kijk (mooie zolderkamer, hé?) zie ik kinderen die wekelijks naar discoparty's gaan (ik hou daar niet van), samen op vakantie gaan etc (heb ik ook geen zin in, zo ben ik niet), komt allemaal door het werken voor je geld, kinderen die scooters kopen om er vervolgens 100 deuken in te rijden en dan huilen op Facebook dat het allemaal niet eerlijk is boehoe.
Geld is voor mij niet zo boeiend. Werken hoef ik niet. Als ik wel zou werken, doe ik het gewoon met overgave en ga ik er niet als een sympathieloos stuk rotzooi bij staan.
Een sociaal mens ben ik toch niet. Ik houd van rust, eenzaamheid. Op school werk ik het liefst alleen omdat ik me toch kapot irriteer aan de werkstijl van anderen omdat die nooit een flikker doen en het liefst met andere dingen bezig zijn.
Ik vind het allemaal best.
Ok.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet wel ooit die doekoe hebben om killerjet voor je te winnen.
Vakantiebaantjes op je 16de zetten echt geen zoden aan de dijk. Van hamburgers bakken of vakken vullen leer je bovendien niet zo veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet wel ooit die doekoe hebben om killerjet voor je te winnen.
Lijdend voorwerp van het lied:quote:
Dat lied ken ik niet. Kun je het inzingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijdend voorwerp van het lied:
wohohoho wohoho stinho neukt met killerjet. whohohoho whohoho stinho neukt met killerjet
(op melodie van wij zijn ajax amsterdam)
Kap nou maar, vervelende epogebruiker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit lied komt van de hand van stevenmac trouwens.
Had je bij moeten zijn. Kampioenswedstrijd dit dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat lied ken ik niet. Kun je het inzingen?
Dit is al de zoveelste keer dat je aggresief doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap nou maar, vervelende epogebruiker.
Niet zo irritant doen, stuk vlegel. Gisteren ook al.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je aggresief doet.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Doktoren hebben botresten van een ongeboren baby verwijderd uit de buik van een 60-jarige Indiase vrouw.
De dame had een aantal maanden last van haar buik, en er was een harde knobbel te voelen. Doktoren vreesden dat de vrouw kanker had, dus werd er een CT-scan gemaakt van haar buik. Op de scan was te zien dat de knobbel geheel verkalkt was. Nadat de vrouw een MRI-scan onderging konden de doktoren pas de inhoud van de knobbel zien: een kinderskeletje.
Toen een arts de medische geschiedenis van de vrouw opvroeg, zag hij iets opvallends. In 1978, op de leeftijd van 24, was de vrouw zwanger. Het baby'tje groeide echter buiten de baarmoeder. Toentertijd werd de vrouw aangeraden een operatie te ondergaan, maar dit deed ze niet.
De doktoren hebben volgens Times Of India de resten van het ongeboren kind uit de buik verwijderd. Het 'verkalkte zakje' met de botresten zat vast tussen de darmen, de baarmoeder en de blaas van de vrouw, wat zorgde voor de pijnklachten. Tijdens de operatie werd ook ontdekt dat de vrouw één eierstok miste.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Doktoren hebben botresten van een ongeboren baby verwijderd uit de buik van een 60-jarige Indiase vrouw.
De dame had een aantal maanden last van haar buik, en er was een harde knobbel te voelen. Doktoren vreesden dat de vrouw kanker had, dus werd er een CT-scan gemaakt van haar buik. Op de scan was te zien dat de knobbel geheel verkalkt was. Nadat de vrouw een MRI-scan onderging konden de doktoren pas de inhoud van de knobbel zien: een kinderskeletje.
Toen een arts de medische geschiedenis van de vrouw opvroeg, zag hij iets opvallends. In 1978, op de leeftijd van 24, was de vrouw zwanger. Het baby'tje groeide echter buiten de baarmoeder. Toentertijd werd de vrouw aangeraden een operatie te ondergaan, maar dit deed ze niet.
De doktoren hebben volgens Times Of India de resten van het ongeboren kind uit de buik verwijderd. Het 'verkalkte zakje' met de botresten zat vast tussen de darmen, de baarmoeder en de blaas van de vrouw, wat zorgde voor de pijnklachten. Tijdens de operatie werd ook ontdekt dat de vrouw één eierstok miste.
Ik mis in dit stuk waar de botresten van de eierstok dan gevonden zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede krant trouwens The Times of India. Las hem dagelijks toen ik daar zat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mis in dit stik waar de botresten van de eierstok dan gevonden zijn
je moet het allemaal lekker zelf weten maar het is best wel leerzaam ook, het gaat niet alleen om de centjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig. Als ik geen geld nodig heb, heeft het ook vrij weinig zin voor mij om te werken. Als ik om me heen kijk (mooie zolderkamer, hé?) zie ik kinderen die wekelijks naar discoparty's gaan (ik hou daar niet van), samen op vakantie gaan etc (heb ik ook geen zin in, zo ben ik niet), komt allemaal door het werken voor je geld, kinderen die scooters kopen om er vervolgens 100 deuken in te rijden en dan huilen op Facebook dat het allemaal niet eerlijk is boehoe.
Geld is voor mij niet zo boeiend. Werken hoef ik niet. Als ik wel zou werken, doe ik het gewoon met overgave en ga ik er niet als een sympathieloos stuk rotzooi bij staan.
Een sociaal mens ben ik toch niet. Ik houd van rust, eenzaamheid. Op school werk ik het liefst alleen omdat ik me toch kapot irriteer aan de werkstijl van anderen omdat die nooit een flikker doen en het liefst met andere dingen bezig zijn.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Ik heb vandaag al 2 albums van Arcturus in zijn geheel afgeluisterd. Is jouw dag tenminste zo productief?quote:
Een paar weekjes wat zwaarder fysiek werk doen is goed. Weet je daarna dat een kantoorbaan prima is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het allemaal lekker zelf weten maar het is best wel leerzaam ook, het gaat niet alleen om de centjes.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Ik heb vandaag al 2 albums van Arcturus in zijn geheel afgeluisterd. Is jouw dag tenminste zo productief?
Zwaarder fysiek werk is veel beter dan kantoorwerk. helaas veel minder betaald over het algemeen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar weekjes wat zwaarder fysiek werk doen is goed. Weet je daarna dat een kantoorbaan prima is.
quote:
Wajong erbij straks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou je dan hier ook een keer een dag je bek kunnen houden. Houden wij ook van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd van rust, eenzaamheid.
wel goed voor je sociale contactenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zie mono nog de hekken in gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je bij moeten zijn. Kampioenswedstrijd dit dat.
Nooit een stage gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel goed voor je sociale contacten
en stageadressen voor als je na de hoge school ga
Ben hier op 1 september al weer 5 jaar aan het werk, vast contract enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je matje reikt niet voor niks tot aan je bilnaad. Stuk werkloos Haags tuig dat je bent.
Altijd brood in huis, bammetjes mee naar de zaak. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Opperkleurder haalt geen brood in huis maar gaat gewoon 's ochtends naar de winkel toe om zijn ontbijt te kopen en dat netjes voor de winkel op te eten.
Gelijk tickets naar NL geboekt. Rellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
7 demonstraties aangemeld in Den Haag op 20 september. Die dag is ook de Vredesloop (hoe toepasselijk), staat de kermis nog in het centrum en speelt de lokale trots zijn thuiswedstrijd tegen Go Ahead. Benieuwd hoe dit af gaat lopen...
Voordeel is dat er daar niets kapot kanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
7 demonstraties aangemeld in Den Haag op 20 september. Die dag is ook de Vredesloop (hoe toepasselijk), staat de kermis nog in het centrum en speelt de lokale trots zijn thuiswedstrijd tegen Go Ahead. Benieuwd hoe dit af gaat lopen...
De trein naar Amsterdamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is dat er daar niets kapot kan
Het is niet Scarlett.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die mij even het wachtwoord van de FOK!Manager VBL-Subleague stuurt?
wat voor werk doe jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd brood in huis, bammetjes mee naar de zaak. Niks mis mee.
Wat burgerlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet vanavond stamppot met spekjes en rookworst.
Prima weer voor.
Als ik naar buiten kijk is het oktober hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
In oktober wel maar in augustus toch wel hip
Over anderhalve maand is het drie oktober. Dit jaar op een vrijdag. Vooral op die dag op de fiets door Leiden razen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk is het oktober hoor.
Op 3 oktober om 8 uur sochtends NL tijd land ik in bangkokquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over anderhalve maand is het drie oktober. Dit jaar op een vrijdag. Vooral op die dag op de fiets door Leiden razen.
ja waardeloosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk is het oktober hoor.
al jaren niet meer gegeten, rauwe andijvie stamppot, vond het best wel lekker maar maak liever hachee als ik toch aardappelpuree maakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De dozen andijvie lagen niet voor niets pontificaal in beeld bij de LIDL
Vakantie vieren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 3 oktober om 8 uur sochtends NL tijd land ik in bangkok
Alleen kreeg je bij de hutspot altijd goedkope knakworst in plaats van het traditionele klapstuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst heb ik hutspot. Vroeger altijd op school eten met heerlijk snertweer. De kinderen die brood mee naar school brachten omdat ze hutspot niet 'lustten', hoorden er niet bij.
waar hoort klapstuk officieel/origineel bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen kreeg je bij de hutspot altijd goedkope knakworst in plaats van het traditionele klapstuk.
Ik denk dat ik dit weekend een snelkookpan ga halen. Ik zie altijd bij van die kookshows dat ze de heerlijkste vleesgerechten maken in zo'n snelkookpan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
al jaren niet meer gegeten, rauwe andijvie stamppot, vond het best wel lekker maar maak liever hachee als ik toch aardappelpuree maak
De traditionele hutspotmaaltijd op 3 oktober. In de ochtend kun je haring en wit brood halen bij de Waag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar hoort klapstuk officieel/origineel bij?
OK, wel lekker vlees, in Brazilië doen ze het met rib zo'n 7 uur in de oven, heerlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De traditionele hutspotmaaltijd op 3 oktober. In de ochtend kun je haring en wit brood halen bij de Waag.
Zo ziet het er in Leiden nooit uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, wel lekker vlees, in Brazilië doen ze het met rib zo'n 7 uur in de oven, heerlijk
[ afbeelding ]
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo ziet het er in Leiden nooit uit.
Ik heb in Portugal heerlijk gegeten in zo'n Braziliaans all you can eat restaurant. Kwamen ze iedere keer langs met enorme spiezen enzo met vlees wat ze er ter plekke van af sneden. Wat was dat lekker zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik al, wil het zelf een keertje maken
zeker, churrasco rodizio noemen ze datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb in Portugal heerlijk gegeten in zo'n Braziliaans all you can eat restaurant. Kwamen ze iedere keer langs met enorme spiezen enzo met vlees wat ze er ter plekke van af sneden. Wat was dat lekker zeg.
http://www.chimarrao.pt//popvideos.aspx?v=carnes&h=600&w=800quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, churrasco rodizio noemen ze dat
In Sao Paulo is Barbacoa de beste, ik krijg er trek vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.chimarrao.pt//popvideos.aspx?v=carnes&h=600&w=800
Als jullie ooit eens naar Portugal gaan, is dit zeker een aanrader.
Kunnen ze dat in Bangkok ook denk je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Sao Paulo is Barbacoa de beste, ik krijg er trek van
Ik heb nog wel wat restaurant tips voor Bangkok.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in Bangkok ook denk je?
Niet dat ik weet, ben wel naar een Japanner geweest gespecialiseerd in matsuzaka beef, die steaks waren geweldig en goed in prijs, kijken of ik het adres nog ergens hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in Bangkok ook denk je?
Coolquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ben wel naar een Japanner geweest gespecialiseerd in matsuzaka beef, die steaks waren geweldig en goed in prijs, kijken of ik het adres nog ergens heb
Goed verhaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens, er lopen een aantal mensen rond die te dom om te poepen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een volk zeg de teringquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cket_fail_compi.html
![]()
Gefeliciteerd iedereen haat jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben altijd degene die lui is bij groepsopdrachten op school
Ik vraag me af of de ALS Ice Bucket Challenge niet iets is voor GGMM?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cket_fail_compi.html
![]()
staat vol debielenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuke filmpjes zo nu en dan
dat begrijp ik, maar het is welquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
http://instagram.com/p/r4pcorkc7A/
Tyron
Creatiefquote:The ¤4,000 shortcut across the Strait
Mafia groups are offering to take illegal migrants from Morocco to Spain in just 15 minutes
Dozens of illegal migrants placed in hands of NGOs as state centers reach limit
There is a much shorter way to get across the Strait of Gibraltar than the route used by most African immigrants seeking a new life in Europe.
Those who do not wish to spend several days and nights bailing water out of inflatable rafts after months spent waiting in Tangier or Casablanca for a chance to make the crossing will need money. Lots of it.
For 40,000 dirhams (¤4,000), undocumented migrants can ride on powerful water scooters that take barely 15 minutes to cover the distance from Morocco to the Spanish mainland. The price includes a pair of sunglasses and clean clothes upon arrival, to make detection harder.
And the mafias also offer hefty discounts to clients willing to carry drugs into Spain at the risk of getting caught and sent to prison. Bringing in 20 kilos of hashish, for instance, reduces the bill to ¤1,000.
hopelijk is het een ekte ekte baas (doping dus)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kelderman eist nu al het kopmanschap voor de volgende tour![]()
Wat een baasje is dat toch
Gewoon weer de Vuelta kijken. Keldermerckx gaat weer een topklassering neerzetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hopelijk is het een ekte ekte baas (doping dus)
boogerd bijv. was dat
Keldergod rijdt op een boterham met pindakaas en heel veel melk. Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hopelijk is het een ekte ekte baas (doping dus)
boogerd bijv. was dat
Wie gaat de Vuelta pakken? Ik ga voor Nairito, oh Nairito.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keldergod rijdt op een boterham met pindakaas en heel veel melk. Iedereen weet dat.
kelderman natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat de Vuelta pakken? Ik ga voor Nairito, oh Nairito.
Is hij goed opgeladen met een nieuwe superdopingkuur, of is hem eindelijk duidelijk gemaakt dat je als wielrenner op je fiets moet blijven zitten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
voor Gesink 2.0 komt het nog iets te vroeg denk ik
Poels gaat weg bij OPQS omdat hij een kans krijgt die hij niet kan laten lopen. Gekke vent.quote:
Jammer dat hij geen Speedo aanheeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
http://instagram.com/p/r4pcorkc7A/
Tyron
nee hij heeft hartoperatie gehad, dacht dat het daar aan lagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij goed opgeladen met een nieuwe superdopingkuur, of is hem eindelijk duidelijk gemaakt dat je als wielrenner op je fiets moet blijven zitten?
Ja en Rasmussen ging slechts trainen in Mexico.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hij heeft hartoperatie gehad, dacht dat het daar aan lag
contador doet ook mee, maand geleden scheenbeen gebrokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Rasmussen ging slechts trainen in Mexico.
en froome is ook maar een paar keer tegen het asfalt aangekanjerd en die gaat ook weer meerijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
contador doet ook mee, maand geleden scheenbeen gebroken
Ik doe dat ook niet, stom gedoe. Beetje opdringen dat je iets voor een goed doel moet doen. Valt me nog mee dat als je het niet doet je geen pek en veren krijgt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben nog niet genomineerd, maar als ik het word doe ik het nietstomme hype
Zet een pot thee, warme kruik, dekentje.. lekker op de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
Zometeen maar rustig voetballen kijken, ik heb opeens de griep of zo sinds vanmiddagKutzooi.
Ik lust geen thee, maar zoiets heb ik wel in gedachten jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet een pot thee, warme kruik, dekentje.. lekker op de bank
Hoe kun je heet water nu niet "lusten"?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, maar zoiets heb ik wel in gedachten jaWas heel raar, vanmorgen nergens last van, vanmiddag opeens zo een griepgevoel.
Nou ik houd niet van thee, zo dan? Vind de smaak niet lekker. En ik krijg er gek genoeg altijd een beetje last van mijn mag van. Maakt niet uit welke thee ik drink.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe kun je heet water nu niet "lusten"?
Er zijn zo veel smaakjes. Je drinkt wel koffie toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik houd niet van thee, zo dan? Vind de smaak niet lekker. En ik krijg er gek genoeg altijd een beetje last van mijn mag van. Maakt niet uit welke thee ik drink.
Ja wel koffie. Thee heb ik echt nooit lekker gevonden. Zelfs geen kamille of zo. Glaasje warme melk kan ik wel nemen straks, ik gok dat veel mensen daar van rillen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn zo veel smaakjes. Je drinkt wel koffie toch?
Kamille is juist niet zo lekker. Fruitsmaakjes zijn wel relaxt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wel koffie. Thee heb ik echt nooit lekker gevonden. Zelfs geen kamille of zo. Glaasje warme melk kan ik wel nemen straks, ik gok dat veel mensen daar van rillen.
Cacao heb ik niet in huis helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kamille is juist niet zo lekker. Fruitsmaakjes zijn wel relaxt.
Warme melk met cacao is prima.
Dat heb ik vaker als ik Grueter aan het woord hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
'Cillessen hou hem tegen...AHH!' - Jeroen Grueter
Ik word soms nog badend in het zweet wakker door deze woorden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ik droom over hele andere dingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb er vannacht een aantal gehadquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht een aantal gehadEentje zal jou wel aanspreken
Ik speelde plotseling bij Ajax en was wisselspeler. Moest warmlopen. Liep helemaal langs West en dan nog langs Zuid om de één of andere reden. Was meteen uitgeputKwam ik aan bij de bank, deed mijn shirt uit, zegt Frank tegen mij: 'niet helemaal strak he' kijkend naar mijn buik. Ik zwaaide nog even naar mijn vader op de tribune en toen het bord omhoog ging werd ik wakker
Dit is dus waargebeurd
Ik niet, dit was de eerste keer. Ik zou een goede spits zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Geweldig.
Ik heb ook zo vaak gedroomd dat ik bij Ajax zat
Ik droomde de nacht voor een spannende wedstrijd van Ajax altijd al de uitslag enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik niet, dit was de eerste keer. Ik zou een goede spits zijn denk ik
Kan je dat ook als Duitsland spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel, wat meer Boom Beach gedaan.
Japanbash
KLB / Buitenlanders in je café
Vals alarm.
Misschien bij de volgende update.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je dat ook als Duitsland spelen?
Je vrienden keihard vernederen door hun laatste worm met kamikaze het leven te ontnemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende update.
Daarom speelde ik vroeger graag Worms. Japanse stemmetjes
Als een echte HMF je jetpack pakken en daarna als een volleerd GGMM een zetje gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vrienden keihard vernederen door hun laatste worm met kamikaze het leven te ontnemen.
Bananenbommen en Chinese Mingvazenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een echte HMF je jetpack pakken en daarna als een volleerd GGMM een zetje geven
Superschaapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallelujahbom
Soms was het ook leuk om jezelf heel gay in te gaan tunnelen.
Ik gok er op dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent zeker te jong om Worms echt te hebben gespeeld.
Games vroeger waren veel beter. Zo genoten van een game als Duke Nukem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok er op dat je gelijk hebt.
Zo'n game als worms kon je echt jaren mee bezig zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Games vroeger waren veel beter. Zo genoten van een game als Duke Nukem.
Pokemon was vroeger echt leuk. Super Mario was destijds nog wel tof, de eerste versie, dat is nu echt compleet uitgemolleken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wolfenstein 3Dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heerlijk turn-based met vrienden dagenlang spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n game als worms kon je echt jaren mee bezig zijn
Zou oud ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij Rise of the Triad wel eens gedaan?
Toen was ik 6quote:
Wolfenstein 3D is tijdloos. Net als Space Invaders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De originele Wolfenstein 3D is nog ouder. Rise of the Triad was bedoeld als opvolger.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn eerste game speelde ik op een tweedehands MSX waar de software op casettebandjes stond. Spel was toen al flink wat jaren oud, maar heel gebruikelijk om een PC te hebben was het toen nog niet.
[youtube]http://www.google.nl/url?url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DpisBrNrp3j8&rct=j&frm=1&q=&esrc=s&sa=U&ei=ekz0U_mtEsivPPzhgYgD&ved=0CC0QtwIwCA&sig2=62zS_b1fncbvI2sv7wNbug&usg=AFQjCNG9wtkvB_WyjT9l22flojsOJ_qhJw[/youtube]
Mocht nooit een consolequote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
Wie had er vroeger ook de Atari Lynx? Was in de tijd van de eerste GameBoy. Ding was oppermachtig en bijna gelijkwaardig aan de Super Nintendo maar toch een handheld.
Maar geen goede contracten met game-ontwikkelaars. Dus helaas nooit iets geworden.
Zoveel van die geflopte consoles die qua techniek op zich verder waren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
Wie had er vroeger ook de Atari Lynx? Was in de tijd van de eerste GameBoy. Ding was oppermachtig en bijna gelijkwaardig aan de Super Nintendo maar toch een handheld.
Maar geen goede contracten met game-ontwikkelaars. Dus helaas nooit iets geworden.
Sega Dreamcastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoveel van die geflopte consoles die qua techniek op zich verder waren.
Klopt ja, trekt gelukkig wel bij, vanmiddag 32 gradenquote:
Mag blij zijn als we hier de helft halen vandaag. Volgende week bereiken we weer tropische waarden(+20).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja, trekt gelukkig wel bij, vanmiddag 32 graden
Dat wordt afzien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag blij zijn als we hier de helft halen vandaag. Volgende week bereiken we weer tropische waarden(+20).
GISTER IN HONSHU< DAAR REGENDE HET PASquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HET REGENT WEER
Begon t al te missen
Ik ga de nieuwsberichten hier in de gaten houden. Zal me niet verbazen als we weer 27 Japanse kindjes een vakantie in Bulgarije aanbieden om het leed even te vergetenquote:
quote:A group of 40 Japanese children who have lost their homes in the disastrous 9-degree earthquake will be coming to Bulgarian medieval capital Veliko Tarnovo for a month's stay.
The kids will have the opportunity to rest, lead a healthy life and get some diversion from what happened to them.
The invitation is extened by the Society for Friendship between Japan and Bulgaria, and involves the Veliko Tarnovo Univesity, as well as the local Bishopric, who are going to provide persons to take care of the kids.
The group will be accompanied by two adults from Japan.
Local families have also offered to act as hosts to the kids, but the organizers considered this might be a more stressful option, so the children will stay together at a hotel or similar establishment, free of charge.
Liev hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Want zo rollen wij in dit pauperland
[..]
Gewoon ter bevestiging van de goede banden tussen Japan en Bulgarijequote:
Zeker net nadat Toyota een nieuwe fabriek had geopend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Want zo rollen wij in dit pauperland
[..]
Nee. Ik zal het je nader toelichten in het Japans Bulgaars Vriendschapsverbondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker net nadat Toyota een nieuwe fabriek had geopend.
quote:ブルガリア日本友好協会について
ブルガリア日本友好協会は、日本の伝統文化や現代文化、日本の歴史や慣習、そしてブルガリア人と日本人との精神的近接性という計り知れない財産に対する、ヴェリコ・タルノヴォ市民の友好の心の結実として、2004年5月に設立されました。文化はまさに精神の関わるところです。それによって、人々は自分自身とその価値そして艱難辛苦の時代にあっても自らを守る精神的支柱を見つけることができると信じます。
過去は現在の鏡という言葉があります。日本の古い伝統や価値観を知ることは、現代日本の姿すなわち厳格な秩序や国家への帰属意識が必要とされ個人の完全なまでの匿名性と結びついた高度技術社会、いっぽうでは床の間に飾られた一輪の花に魅せられ桜の花を愛で俳句に詠まれている静寂に耳を傾ける国民性をより深く理解することにつながります。また、日本の社会では、子供たちを異なる文化をも尊ぶように育てます。他の人々を深く知り尊敬することは、自分自身への旅すなわち自分自身を知ることでもあります。そして、それはまた私たちブルガリアの文化と歴史を考える土台となるものと考えます。
ブルガリア日本友好協会の重要な役割に、共通する歴史や文化をもった日本の都市とヴェリコ・タルノヴォとの姉妹都市提携、日本の文化や科学や教育の分野の代表者とヴェリコ・タルノヴォ市民との交流と対話、姉妹都市との文化行事の開催や文化交流の促進などがあります。
ブルガリア日本友好協会は設立して間もありませんが、在ブルガリア日本大使館のご支援を得て、これまでに、数と規模ともに大きな文化行事を開催してきています。これからも、ブルガリアと日本のさらなる友好のために尽力してまいります。
Voor Bulgarije Japan Friendship Associationquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het je nader toelichten in het Japans Bulgaars Vriendschapsverbond
[..]
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Bulgarije Japan Friendship Association
Aan eigendommen en onmetelijke dat mentale nabijheid met de Japanse en Bulgaarse hedendaagse cultuur en de traditionele cultuur en gewoonten, en de geschiedenis van Japan van Japan, Bulgarije-Japan Friendship Association, als een vrucht van het hart van de vriendschap van Veliko Tarnovo burger , Het werd opgericht in mei 2004. Cultuur is de plek die betrokken zijn precies de geest. Door het, zullen de mensen geloven dat we de spirituele pijler kan vinden om zichzelf te beschermen, zelfs in tijden van beproevingen en de waarde ervan met zichzelf.
Er is een woord spiegel actuele verleden. Geavanceerde technologische samenleving in combinatie met anonimiteit, totdat een volledige persoonlijke gevoel van verbondenheid met de natie en strikte volgorde is vereist namelijk de figuur van de hedendaagse Japan, het kennen van de oude waarden en tradities van Japan, decoratieve nis aan de ene kant Het leidt tot een beter begrip van het nationale karakter te zwijgen, dat is in haiku gedichten bewonderen van de kersenbloesems zijn gefascineerd door de enkele bloem, dat was om te luisteren. Ook in de Japanse samenleving, en opgevoed om ook eren de verschillende culturen kinderen. Worden diep gerespecteerd weten de andere mensen, kun je ook jezelf kennen dwz reis naar zichzelf. En ik geloof dat de stichting aan de cultuur en geschiedenis van onze Bulgarije het ook overwegen.
De belangrijke rol van Bulgarije Japan Friendship Association, een zusterstad partnership met Veliko Tarnovo stad en Japan met een geschiedenis en cultuur die gemeenschappelijk zijn, en Veliko Tarnovo burgers en vertegenwoordigers van het gebied van onderwijs en wetenschap en cultuur Er is een dialoog en uitwisseling, en de bevordering van culturele uitwisseling en houden van culturele evenementen met de zusterstad.
Niet lang daarna, OPGERICHT Bulgarije Japan Friendship Association, maar de steun van de staat Bulgarije Ambassade van Japan te krijgen, tot nu toe, hebben we met een grote culturele evenementen voor zowel het aantal en de omvang. We zullen blijven inzetten voor verdere vriendschap tussen Japan en Bulgarije
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn Japans beter dan mijn Bulgaars.
Onrein Taaramea dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut knut knut
taaramae naar astana
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut knut knut
taaramae naar astana
quote:
Na zijn 1e tour was het nog de nieuwe merckxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snap het echt niet.
taaramae's prestatiecurve
[ afbeelding ]
In al zijn andere Tours faalt hij keihard.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na zijn 1e tour was het nog de nieuwe merckx
Ik hoop dat Belkin eens begint met een goede TTTquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In al zijn andere Tours faalt hij keihard.
Kan Cofidis ook weer eens een beter team opstellen volgende Tour.
Genoeg goede tijdrijders voor zaterdag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Belkin eens begint met een goede TTT
Ik denk dat HMF niet eens gaat posten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
HMF is vrij.
Inzetten op volgende ban kan tot morgen, mits de ban dan niet al uitgevoerd is.
Hij is nu in Kiev om de selectie te beschermen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat HMF niet eens gaat posten.
Hij vertelde me dat hij er nu helemaal klaar mee is, dat FOK!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is nu in Kiev om de selectie te beschermen.
Staat HMF dan misschien toch voor Help Minister Frans timmermansquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is nu in Kiev om de selectie te beschermen.
Ton Strooband juniorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat HMF dan misschien toch voor Help Minister Frans timmermans
Luuk de Jong is echt tragisch aan de bal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Luuk is beter. Eto'o is over de hill.
Beter dan Locadia, Matavz en Berg bij elkander.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luuk de Jong is echt tragisch aan de bal.
Marcus Berg, dat waren pas tijden. Iedere opgelegde kans onmogelijk naast schuiven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beter dan Locadia, Matavz en Berg bij elkander.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beter dan Locadia, Matavz en Berg bij elkander.
Nu komt je nachtmerrie Brenet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 20-08-2014 om 10:53:29Geen Santiago Arias op het veld bij laatste training voor duel met FC Shakhtyor Soligorsk. Ging maandag aangeslagen het veld af reageer retweet
Het mooiste was dat er nog tig PSV-ers hem deze zomer terug wilden halen ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcus Berg, dat waren pas tijden. Iedere opgelegde kans onmogelijk naast schuiven.
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mooiste was dat er nog tig PSV-ers hem deze zomer terug wilden halen ook
Gehandicapte broertje van Immers.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcus Berg, dat waren pas tijden. Iedere opgelegde kans onmogelijk naast schuiven.
Hallo HMFquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gehandicapte broertje van Immers.
Wij hebben in Nederland vanaf dit jaar ook een moesson.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een regenbui weer. Dit is niet normaal meer.
Gelukkig ga jij op 3 oktober naar Bangkok.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben in Nederland vanaf dit jaar ook een moesson.
Ik heb serieus zin in warme choco.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij op 3 oktober naar Bangkok.
Heb je mijn restauranttips nog opgeslagen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb serieus zin in warme choco.
ik heb me laten vertellen dat het enige natte daar dan kindergleufjes zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij op 3 oktober naar Bangkok.
Daar slikken kinderen gewoon pillen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat het enige natte daar dan kindergleufjes zijn
Nee kak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je mijn restauranttips nog opgeslagen?
Anders worden ze zwangerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar slikken kinderen gewoon pillen.
Voor het leven.
Heel veel kinderen.
Heel veel pillen.
Hier toch ook. Ritalin dit datquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar slikken kinderen gewoon pillen.
Voor het leven.
Heel veel kinderen.
Heel veel pillen.
In mijn tijd deden we gewoon xtc of pepbommetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier toch ook. Ritalin dit dat
Doe je nog steeds.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn tijd deden we gewoon xtc of pepbommetjes
Geen pepbommetjes meer. Gewoon af en toe een snuifje tegen de dronkenschapquote:
Er was heel even kans op volgende week iets beter weer maar dat hebben ze weer teruggezet naar regen en temperaturen onder normaalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
Op de radio vertellen ze nu dat het de komende dagen nog vaker gaat regenen
Gewoon een grote paraplu over Nederland plaatsen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
Op de radio vertellen ze nu dat het de komende dagen nog vaker gaat regenen
Dan gaan de boeren huilen. Doen ze toch al nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een grote paraplu over Nederland plaatsen.
Schuld van de EU.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus wanneer krijgen we kamervragen van de PVV over dit kutweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |