Superschaapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallelujahbom
Soms was het ook leuk om jezelf heel gay in te gaan tunnelen.
Ik gok er op dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent zeker te jong om Worms echt te hebben gespeeld.
Games vroeger waren veel beter. Zo genoten van een game als Duke Nukem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok er op dat je gelijk hebt.
Zo'n game als worms kon je echt jaren mee bezig zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Games vroeger waren veel beter. Zo genoten van een game als Duke Nukem.
Pokemon was vroeger echt leuk. Super Mario was destijds nog wel tof, de eerste versie, dat is nu echt compleet uitgemolleken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wolfenstein 3Dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heerlijk turn-based met vrienden dagenlang spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n game als worms kon je echt jaren mee bezig zijn
Zou oud ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij Rise of the Triad wel eens gedaan?
Toen was ik 6quote:
Wolfenstein 3D is tijdloos. Net als Space Invaders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De originele Wolfenstein 3D is nog ouder. Rise of the Triad was bedoeld als opvolger.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn eerste game speelde ik op een tweedehands MSX waar de software op casettebandjes stond. Spel was toen al flink wat jaren oud, maar heel gebruikelijk om een PC te hebben was het toen nog niet.
[youtube]http://www.google.nl/url?url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DpisBrNrp3j8&rct=j&frm=1&q=&esrc=s&sa=U&ei=ekz0U_mtEsivPPzhgYgD&ved=0CC0QtwIwCA&sig2=62zS_b1fncbvI2sv7wNbug&usg=AFQjCNG9wtkvB_WyjT9l22flojsOJ_qhJw[/youtube]
Mocht nooit een consolequote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
Wie had er vroeger ook de Atari Lynx? Was in de tijd van de eerste GameBoy. Ding was oppermachtig en bijna gelijkwaardig aan de Super Nintendo maar toch een handheld.
Maar geen goede contracten met game-ontwikkelaars. Dus helaas nooit iets geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |