Superschaapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallelujahbom
Soms was het ook leuk om jezelf heel gay in te gaan tunnelen.
Ik gok er op dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent zeker te jong om Worms echt te hebben gespeeld.
Games vroeger waren veel beter. Zo genoten van een game als Duke Nukem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok er op dat je gelijk hebt.
Zo'n game als worms kon je echt jaren mee bezig zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Games vroeger waren veel beter. Zo genoten van een game als Duke Nukem.
Pokemon was vroeger echt leuk. Super Mario was destijds nog wel tof, de eerste versie, dat is nu echt compleet uitgemolleken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wolfenstein 3Dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heerlijk turn-based met vrienden dagenlang spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n game als worms kon je echt jaren mee bezig zijn
Zou oud ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij Rise of the Triad wel eens gedaan?
Toen was ik 6quote:
Wolfenstein 3D is tijdloos. Net als Space Invaders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De originele Wolfenstein 3D is nog ouder. Rise of the Triad was bedoeld als opvolger.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn eerste game speelde ik op een tweedehands MSX waar de software op casettebandjes stond. Spel was toen al flink wat jaren oud, maar heel gebruikelijk om een PC te hebben was het toen nog niet.
[youtube]http://www.google.nl/url?url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DpisBrNrp3j8&rct=j&frm=1&q=&esrc=s&sa=U&ei=ekz0U_mtEsivPPzhgYgD&ved=0CC0QtwIwCA&sig2=62zS_b1fncbvI2sv7wNbug&usg=AFQjCNG9wtkvB_WyjT9l22flojsOJ_qhJw[/youtube]
Mocht nooit een consolequote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
Wie had er vroeger ook de Atari Lynx? Was in de tijd van de eerste GameBoy. Ding was oppermachtig en bijna gelijkwaardig aan de Super Nintendo maar toch een handheld.
Maar geen goede contracten met game-ontwikkelaars. Dus helaas nooit iets geworden.
Zoveel van die geflopte consoles die qua techniek op zich verder waren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
Wie had er vroeger ook de Atari Lynx? Was in de tijd van de eerste GameBoy. Ding was oppermachtig en bijna gelijkwaardig aan de Super Nintendo maar toch een handheld.
Maar geen goede contracten met game-ontwikkelaars. Dus helaas nooit iets geworden.
Sega Dreamcastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoveel van die geflopte consoles die qua techniek op zich verder waren.
Klopt ja, trekt gelukkig wel bij, vanmiddag 32 gradenquote:
Mag blij zijn als we hier de helft halen vandaag. Volgende week bereiken we weer tropische waarden(+20).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja, trekt gelukkig wel bij, vanmiddag 32 graden
Dat wordt afzien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag blij zijn als we hier de helft halen vandaag. Volgende week bereiken we weer tropische waarden(+20).
GISTER IN HONSHU< DAAR REGENDE HET PASquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HET REGENT WEER
Begon t al te missen
Ik ga de nieuwsberichten hier in de gaten houden. Zal me niet verbazen als we weer 27 Japanse kindjes een vakantie in Bulgarije aanbieden om het leed even te vergetenquote:
quote:A group of 40 Japanese children who have lost their homes in the disastrous 9-degree earthquake will be coming to Bulgarian medieval capital Veliko Tarnovo for a month's stay.
The kids will have the opportunity to rest, lead a healthy life and get some diversion from what happened to them.
The invitation is extened by the Society for Friendship between Japan and Bulgaria, and involves the Veliko Tarnovo Univesity, as well as the local Bishopric, who are going to provide persons to take care of the kids.
The group will be accompanied by two adults from Japan.
Local families have also offered to act as hosts to the kids, but the organizers considered this might be a more stressful option, so the children will stay together at a hotel or similar establishment, free of charge.
Liev hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Want zo rollen wij in dit pauperland
[..]
Gewoon ter bevestiging van de goede banden tussen Japan en Bulgarijequote:
Zeker net nadat Toyota een nieuwe fabriek had geopend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Want zo rollen wij in dit pauperland
[..]
Nee. Ik zal het je nader toelichten in het Japans Bulgaars Vriendschapsverbondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker net nadat Toyota een nieuwe fabriek had geopend.
quote:ブルガリア日本友好協会について
ブルガリア日本友好協会は、日本の伝統文化や現代文化、日本の歴史や慣習、そしてブルガリア人と日本人との精神的近接性という計り知れない財産に対する、ヴェリコ・タルノヴォ市民の友好の心の結実として、2004年5月に設立されました。文化はまさに精神の関わるところです。それによって、人々は自分自身とその価値そして艱難辛苦の時代にあっても自らを守る精神的支柱を見つけることができると信じます。
過去は現在の鏡という言葉があります。日本の古い伝統や価値観を知ることは、現代日本の姿すなわち厳格な秩序や国家への帰属意識が必要とされ個人の完全なまでの匿名性と結びついた高度技術社会、いっぽうでは床の間に飾られた一輪の花に魅せられ桜の花を愛で俳句に詠まれている静寂に耳を傾ける国民性をより深く理解することにつながります。また、日本の社会では、子供たちを異なる文化をも尊ぶように育てます。他の人々を深く知り尊敬することは、自分自身への旅すなわち自分自身を知ることでもあります。そして、それはまた私たちブルガリアの文化と歴史を考える土台となるものと考えます。
ブルガリア日本友好協会の重要な役割に、共通する歴史や文化をもった日本の都市とヴェリコ・タルノヴォとの姉妹都市提携、日本の文化や科学や教育の分野の代表者とヴェリコ・タルノヴォ市民との交流と対話、姉妹都市との文化行事の開催や文化交流の促進などがあります。
ブルガリア日本友好協会は設立して間もありませんが、在ブルガリア日本大使館のご支援を得て、これまでに、数と規模ともに大きな文化行事を開催してきています。これからも、ブルガリアと日本のさらなる友好のために尽力してまいります。
Voor Bulgarije Japan Friendship Associationquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het je nader toelichten in het Japans Bulgaars Vriendschapsverbond
[..]
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Bulgarije Japan Friendship Association
Aan eigendommen en onmetelijke dat mentale nabijheid met de Japanse en Bulgaarse hedendaagse cultuur en de traditionele cultuur en gewoonten, en de geschiedenis van Japan van Japan, Bulgarije-Japan Friendship Association, als een vrucht van het hart van de vriendschap van Veliko Tarnovo burger , Het werd opgericht in mei 2004. Cultuur is de plek die betrokken zijn precies de geest. Door het, zullen de mensen geloven dat we de spirituele pijler kan vinden om zichzelf te beschermen, zelfs in tijden van beproevingen en de waarde ervan met zichzelf.
Er is een woord spiegel actuele verleden. Geavanceerde technologische samenleving in combinatie met anonimiteit, totdat een volledige persoonlijke gevoel van verbondenheid met de natie en strikte volgorde is vereist namelijk de figuur van de hedendaagse Japan, het kennen van de oude waarden en tradities van Japan, decoratieve nis aan de ene kant Het leidt tot een beter begrip van het nationale karakter te zwijgen, dat is in haiku gedichten bewonderen van de kersenbloesems zijn gefascineerd door de enkele bloem, dat was om te luisteren. Ook in de Japanse samenleving, en opgevoed om ook eren de verschillende culturen kinderen. Worden diep gerespecteerd weten de andere mensen, kun je ook jezelf kennen dwz reis naar zichzelf. En ik geloof dat de stichting aan de cultuur en geschiedenis van onze Bulgarije het ook overwegen.
De belangrijke rol van Bulgarije Japan Friendship Association, een zusterstad partnership met Veliko Tarnovo stad en Japan met een geschiedenis en cultuur die gemeenschappelijk zijn, en Veliko Tarnovo burgers en vertegenwoordigers van het gebied van onderwijs en wetenschap en cultuur Er is een dialoog en uitwisseling, en de bevordering van culturele uitwisseling en houden van culturele evenementen met de zusterstad.
Niet lang daarna, OPGERICHT Bulgarije Japan Friendship Association, maar de steun van de staat Bulgarije Ambassade van Japan te krijgen, tot nu toe, hebben we met een grote culturele evenementen voor zowel het aantal en de omvang. We zullen blijven inzetten voor verdere vriendschap tussen Japan en Bulgarije
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn Japans beter dan mijn Bulgaars.
Onrein Taaramea dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut knut knut
taaramae naar astana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |