Een paar weekjes wat zwaarder fysiek werk doen is goed. Weet je daarna dat een kantoorbaan prima is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het allemaal lekker zelf weten maar het is best wel leerzaam ook, het gaat niet alleen om de centjes.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Ik heb vandaag al 2 albums van Arcturus in zijn geheel afgeluisterd. Is jouw dag tenminste zo productief?
Zwaarder fysiek werk is veel beter dan kantoorwerk. helaas veel minder betaald over het algemeen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar weekjes wat zwaarder fysiek werk doen is goed. Weet je daarna dat een kantoorbaan prima is.
quote:
Wajong erbij straks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig. Als ik geen geld nodig heb, heeft het ook vrij weinig zin voor mij om te werken. Als ik om me heen kijk (mooie zolderkamer, hé?) zie ik kinderen die wekelijks naar discoparty's gaan (ik hou daar niet van), samen op vakantie gaan etc (heb ik ook geen zin in, zo ben ik niet), komt allemaal door het werken voor je geld, kinderen die scooters kopen om er vervolgens 100 deuken in te rijden en dan huilen op Facebook dat het allemaal niet eerlijk is boehoe.
Geld is voor mij niet zo boeiend. Werken hoef ik niet. Als ik wel zou werken, doe ik het gewoon met overgave en ga ik er niet als een sympathieloos stuk rotzooi bij staan.
Een sociaal mens ben ik toch niet. Ik houd van rust, eenzaamheid. Op school werk ik het liefst alleen omdat ik me toch kapot irriteer aan de werkstijl van anderen omdat die nooit een flikker doen en het liefst met andere dingen bezig zijn.
Ik vind het allemaal best.
Zou je dan hier ook een keer een dag je bek kunnen houden. Houden wij ook van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd van rust, eenzaamheid.
wel goed voor je sociale contactenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig. Als ik geen geld nodig heb, heeft het ook vrij weinig zin voor mij om te werken. Als ik om me heen kijk (mooie zolderkamer, hé?) zie ik kinderen die wekelijks naar discoparty's gaan (ik hou daar niet van), samen op vakantie gaan etc (heb ik ook geen zin in, zo ben ik niet), komt allemaal door het werken voor je geld, kinderen die scooters kopen om er vervolgens 100 deuken in te rijden en dan huilen op Facebook dat het allemaal niet eerlijk is boehoe.
Geld is voor mij niet zo boeiend. Werken hoef ik niet. Als ik wel zou werken, doe ik het gewoon met overgave en ga ik er niet als een sympathieloos stuk rotzooi bij staan.
Een sociaal mens ben ik toch niet. Ik houd van rust, eenzaamheid. Op school werk ik het liefst alleen omdat ik me toch kapot irriteer aan de werkstijl van anderen omdat die nooit een flikker doen en het liefst met andere dingen bezig zijn.
zie mono nog de hekken in gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je bij moeten zijn. Kampioenswedstrijd dit dat.
Nooit een stage gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel goed voor je sociale contacten
en stageadressen voor als je na de hoge school ga
Ben hier op 1 september al weer 5 jaar aan het werk, vast contract enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je matje reikt niet voor niks tot aan je bilnaad. Stuk werkloos Haags tuig dat je bent.
Altijd brood in huis, bammetjes mee naar de zaak. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Opperkleurder haalt geen brood in huis maar gaat gewoon 's ochtends naar de winkel toe om zijn ontbijt te kopen en dat netjes voor de winkel op te eten.
Gelijk tickets naar NL geboekt. Rellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
7 demonstraties aangemeld in Den Haag op 20 september. Die dag is ook de Vredesloop (hoe toepasselijk), staat de kermis nog in het centrum en speelt de lokale trots zijn thuiswedstrijd tegen Go Ahead. Benieuwd hoe dit af gaat lopen...
Voordeel is dat er daar niets kapot kanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
7 demonstraties aangemeld in Den Haag op 20 september. Die dag is ook de Vredesloop (hoe toepasselijk), staat de kermis nog in het centrum en speelt de lokale trots zijn thuiswedstrijd tegen Go Ahead. Benieuwd hoe dit af gaat lopen...
De trein naar Amsterdamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is dat er daar niets kapot kan
Het is niet Scarlett.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die mij even het wachtwoord van de FOK!Manager VBL-Subleague stuurt?
wat voor werk doe jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd brood in huis, bammetjes mee naar de zaak. Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |