Ik nomineer je hierbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan ik wat extra aandacht schenken aan dit soort gevallen door een bak ijs over mijn hoofd te gooien.
Who the fuck is you nigga?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer het eens te vragen op een manier zoals je ouders je geleerd hebben.
Aangezien ik de meest waardevolle poster van Fok ben. I get itquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Syntix krijgt een speciale behandeling. FOK! krijgt subsidie om dit soort tragische uitstromers op de sociale werkplaats een plekje te bieden.
Ow dacht dat er veel jappen dood waren gegaan afgelopen tijd door die aardbevingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar per dag. Meeste voel je niet.
Nee, aziatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht kan hij als concessie iets positiever praten over Japan.
Jij bent geen waardevolle poster. Jij acteert een indrukwekkende agressieve jongen die snel geaccepteerd moet worden, anders wordt hij gevaarlijk. Graag posten zoal je bent, dat scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Who the fuck is you nigga?!
[..]
Aangezien ik de meest waardevolle poster van Fok ben. I get it
[..]
Ow dacht dat er veel jappen dood waren gegaan afgelopen tijd door die aardbevingen?
[..]
Nee, aziatenen Azië blijft kut. (alhoewel ze wel mooie technologie maken af en toe en mooie natuurgebieden hebben)
Volgens mij is die ALS-actie met gewoon ijskoud water, niet met melk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel me een beetje inkakken dus loop snel naar de kantine voor een beker ijskoude melk.
Pizza er bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel me een beetje inkakken dus loop snel naar de kantine voor een beker ijskoude melk.
Well if it's on motherfucker then it's on Gquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Who the fuck is you nigga?!
[..]
Aangezien ik de meest waardevolle poster van Fok ben. I get it
[..]
Ow dacht dat er veel jappen dood waren gegaan afgelopen tijd door die aardbevingen?
[..]
Nee, aziatenen Azië blijft kut. (alhoewel ze wel mooie technologie maken af en toe en mooie natuurgebieden hebben)
De meest waardevolle poster voor jou Stijn. Hoe was je vakantie? Nog lekker gewerkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent geen waardevolle poster. Jij acteert een indrukwekkende agressieve jongen die snel geaccepteerd moet worden, anders wordt hij gevaarlijk. Graag posten zoal je bent, dat scheelt een hoop.
Gr gr.
Ik leer je een wijze les: Niet grappig proberen te zijn als je het niet bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij is die ALS-actie met gewoon ijskoud water, niet met melk.
Ah, daar ben je weer met je treurige ''Stijn moet werken'' hype in je posts. Verveelt dat nou nooit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
De meest waardevolle poster voor jou Stijn. Hoe was je vakantie? Nog lekker gewerkt?
Wat een genot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als jij nou gewoon eens antwoord geeft? Tevens was het een verpakte "hoe was je vakantie?".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer met je treurige ''Stijn moet werken'' hype in je posts. Verveelt dat nou nooit?
Als Stijn de hele dag hier op het forum wil zitten, FM wil spelen en voetbal wil kijken moet hij dat zelf weten. Werken kan altijd nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer met je treurige ''Stijn moet werken'' hype in je posts. Verveelt dat nou nooit?
Waarom zou ik een antwoord geven op jouw vraag? Jouw mongoloïde manier van posten nodigt er niet toe uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens antwoord geeft? Tevens was het een verpakte "hoe was je vakantie?".
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een antwoord geven op jouw vraag? Jouw mongoloïde manier van posten nodigt er niet toe uit.
Of is het omdat je een luie donder bent? Of ben je te speciaal om te werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een antwoord geven op jouw vraag? Jouw mongoloïde manier van posten nodigt er niet toe uit.
Wij hebben een grote melkmachine staan met campina boerenlandmelk erin. Je zet er een beker onder en dan is er een soort tapmechanisme om deze razendsnel te vullen de ijskoude witte motor.quote:
Dat zou ik zeker doen, bovendien zoek ik nog een adres om stage te lopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben een grote melkmachine staan met campina boerenlandmelk erin. Je zet er een beker onder en dan is er een soort tapmechanisme om deze razendsnel te vullen de ijskoude witte motor.
Wellicht is het leuk om hier binnenkort eens een fotoraportage van te maken.
Stijn is middelbaar scholier en kan (waarschijnlijk met de steun van zijn ouders) doen en laten wat hij wil zonder er naast te werken. Prima toch. Als hij nu leefde op kosten van de belastingbetaler zou het wat anders zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of is het omdat je een luie donder bent? Of ben je te speciaal om te werken?
Dit hebben wij ook. Ik kom alleen zelden in de kantine.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben een grote melkmachine staan met campina boerenlandmelk erin. Je zet er een beker onder en dan is er een soort tapmechanisme om deze razendsnel te vullen de ijskoude witte motor.
Wellicht is het leuk om hier binnenkort eens een fotoraportage van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |