Dat heb ik vaker als ik Grueter aan het woord hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
'Cillessen hou hem tegen...AHH!' - Jeroen Grueter
Ik word soms nog badend in het zweet wakker door deze woorden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ik droom over hele andere dingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb er vannacht een aantal gehadquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht een aantal gehadEentje zal jou wel aanspreken
Ik speelde plotseling bij Ajax en was wisselspeler. Moest warmlopen. Liep helemaal langs West en dan nog langs Zuid om de één of andere reden. Was meteen uitgeputKwam ik aan bij de bank, deed mijn shirt uit, zegt Frank tegen mij: 'niet helemaal strak he' kijkend naar mijn buik. Ik zwaaide nog even naar mijn vader op de tribune en toen het bord omhoog ging werd ik wakker
Dit is dus waargebeurd
Ik niet, dit was de eerste keer. Ik zou een goede spits zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Geweldig.
Ik heb ook zo vaak gedroomd dat ik bij Ajax zat
Ik droomde de nacht voor een spannende wedstrijd van Ajax altijd al de uitslag enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik niet, dit was de eerste keer. Ik zou een goede spits zijn denk ik
Kan je dat ook als Duitsland spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel, wat meer Boom Beach gedaan.
Japanbash
KLB / Buitenlanders in je café
Vals alarm.
Misschien bij de volgende update.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je dat ook als Duitsland spelen?
Je vrienden keihard vernederen door hun laatste worm met kamikaze het leven te ontnemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende update.
Daarom speelde ik vroeger graag Worms. Japanse stemmetjes
Als een echte HMF je jetpack pakken en daarna als een volleerd GGMM een zetje gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vrienden keihard vernederen door hun laatste worm met kamikaze het leven te ontnemen.
Bananenbommen en Chinese Mingvazenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een echte HMF je jetpack pakken en daarna als een volleerd GGMM een zetje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |