Keldergod rijdt op een boterham met pindakaas en heel veel melk. Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hopelijk is het een ekte ekte baas (doping dus)
boogerd bijv. was dat
Wie gaat de Vuelta pakken? Ik ga voor Nairito, oh Nairito.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keldergod rijdt op een boterham met pindakaas en heel veel melk. Iedereen weet dat.
kelderman natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat de Vuelta pakken? Ik ga voor Nairito, oh Nairito.
Is hij goed opgeladen met een nieuwe superdopingkuur, of is hem eindelijk duidelijk gemaakt dat je als wielrenner op je fiets moet blijven zitten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
voor Gesink 2.0 komt het nog iets te vroeg denk ik
Poels gaat weg bij OPQS omdat hij een kans krijgt die hij niet kan laten lopen. Gekke vent.quote:
Jammer dat hij geen Speedo aanheeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
http://instagram.com/p/r4pcorkc7A/
Tyron
nee hij heeft hartoperatie gehad, dacht dat het daar aan lagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij goed opgeladen met een nieuwe superdopingkuur, of is hem eindelijk duidelijk gemaakt dat je als wielrenner op je fiets moet blijven zitten?
Ja en Rasmussen ging slechts trainen in Mexico.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hij heeft hartoperatie gehad, dacht dat het daar aan lag
contador doet ook mee, maand geleden scheenbeen gebrokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Rasmussen ging slechts trainen in Mexico.
en froome is ook maar een paar keer tegen het asfalt aangekanjerd en die gaat ook weer meerijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
contador doet ook mee, maand geleden scheenbeen gebroken
Ik doe dat ook niet, stom gedoe. Beetje opdringen dat je iets voor een goed doel moet doen. Valt me nog mee dat als je het niet doet je geen pek en veren krijgt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben nog niet genomineerd, maar als ik het word doe ik het nietstomme hype
Zet een pot thee, warme kruik, dekentje.. lekker op de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
Zometeen maar rustig voetballen kijken, ik heb opeens de griep of zo sinds vanmiddagKutzooi.
Ik lust geen thee, maar zoiets heb ik wel in gedachten jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet een pot thee, warme kruik, dekentje.. lekker op de bank
Hoe kun je heet water nu niet "lusten"?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, maar zoiets heb ik wel in gedachten jaWas heel raar, vanmorgen nergens last van, vanmiddag opeens zo een griepgevoel.
Nou ik houd niet van thee, zo dan? Vind de smaak niet lekker. En ik krijg er gek genoeg altijd een beetje last van mijn mag van. Maakt niet uit welke thee ik drink.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe kun je heet water nu niet "lusten"?
Er zijn zo veel smaakjes. Je drinkt wel koffie toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik houd niet van thee, zo dan? Vind de smaak niet lekker. En ik krijg er gek genoeg altijd een beetje last van mijn mag van. Maakt niet uit welke thee ik drink.
Ja wel koffie. Thee heb ik echt nooit lekker gevonden. Zelfs geen kamille of zo. Glaasje warme melk kan ik wel nemen straks, ik gok dat veel mensen daar van rillen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn zo veel smaakjes. Je drinkt wel koffie toch?
Kamille is juist niet zo lekker. Fruitsmaakjes zijn wel relaxt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wel koffie. Thee heb ik echt nooit lekker gevonden. Zelfs geen kamille of zo. Glaasje warme melk kan ik wel nemen straks, ik gok dat veel mensen daar van rillen.
Cacao heb ik niet in huis helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kamille is juist niet zo lekker. Fruitsmaakjes zijn wel relaxt.
Warme melk met cacao is prima.
Dat heb ik vaker als ik Grueter aan het woord hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
'Cillessen hou hem tegen...AHH!' - Jeroen Grueter
Ik word soms nog badend in het zweet wakker door deze woorden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ik droom over hele andere dingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb er vannacht een aantal gehadquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht een aantal gehadEentje zal jou wel aanspreken
Ik speelde plotseling bij Ajax en was wisselspeler. Moest warmlopen. Liep helemaal langs West en dan nog langs Zuid om de één of andere reden. Was meteen uitgeputKwam ik aan bij de bank, deed mijn shirt uit, zegt Frank tegen mij: 'niet helemaal strak he' kijkend naar mijn buik. Ik zwaaide nog even naar mijn vader op de tribune en toen het bord omhoog ging werd ik wakker
Dit is dus waargebeurd
Ik niet, dit was de eerste keer. Ik zou een goede spits zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Geweldig.
Ik heb ook zo vaak gedroomd dat ik bij Ajax zat
Ik droomde de nacht voor een spannende wedstrijd van Ajax altijd al de uitslag enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik niet, dit was de eerste keer. Ik zou een goede spits zijn denk ik
Kan je dat ook als Duitsland spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel, wat meer Boom Beach gedaan.
Japanbash
KLB / Buitenlanders in je café
Vals alarm.
Misschien bij de volgende update.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je dat ook als Duitsland spelen?
Je vrienden keihard vernederen door hun laatste worm met kamikaze het leven te ontnemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende update.
Daarom speelde ik vroeger graag Worms. Japanse stemmetjes
Als een echte HMF je jetpack pakken en daarna als een volleerd GGMM een zetje gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vrienden keihard vernederen door hun laatste worm met kamikaze het leven te ontnemen.
Bananenbommen en Chinese Mingvazenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een echte HMF je jetpack pakken en daarna als een volleerd GGMM een zetje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |