Droge ogen is ook niet fijn, nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker om vochtige oogjes te hebben
Ja. Verrek.quote:
strijkijzer zou ik wel willen wonenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Den Haag is ook wel een fijne en redelijk goedkope stad voor kamers. Is ook geen echte studentenstad ofcourse
Oh. zou het niet weten want scheer me nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was serieus. Die krengen kosten je echt tientallen euro's
Hoef toch geen vriendinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.
[..]
Maar zelfs glad is beter dan een paar miezerige haartjes.
Die buurt vind ik niet leuk.. al is het wel mega dichtbij de stad!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
strijkijzer zou ik wel willen wonen
ik heb soms dan dat ik mezelf heel zielig vind en ook net niet moet huilenquote:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh. zou het niet weten want scheer me nooit
[..]
Hoef toch geen vriendin
Ben ik wel gewend met lenzen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Droge ogen is ook niet fijn, nee.Maar zo'n bijna huilen gevoel is gewoon kut.
Dat was wel een geluksmomentje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe voelt het, nu je de sleutels hebt?
Buurt is niks nee, maar ach, je zit wel lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buurt vind ik niet leuk.. al is het wel mega dichtbij de stad!
zet al je spaargeld op zenit vanavondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben teleurgesteld in Nicki. Dit is wat mij betreft wel de spreekwoordelijke druppen om mee te gaan in jullie sombere gevoel.
Nicki stemt mij altijd somberquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben teleurgesteld in Nicki. Dit is wat mij betreft wel de spreekwoordelijke druppen om mee te gaan in jullie sombere gevoel.
Ik ben ook vaak heel erg emotioneel en een beetje depri. Maar ik heb dat helemaal niet zo erg door. Pas naderhand is het zoiets van: "O, dat kwam daardoor. Wat stelde ik me aan".quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb soms dan dat ik mezelf heel zielig vind en ook net niet moet huilen
Jou een stom op je neus moeten geven ook al ben je toch wel met vuur aan het spelen.quote:
Kan ik momenteel niet veroorloven. Net nieuwe hardloopschoenen gekochtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zet al je spaargeld op zenit vanavond
dan kunnen we vanavond JUICHEN en is de wegvrij naar het commiblock
Gaan die serieus winnen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zet al je spaargeld op zenit vanavond
dan kunnen we vanavond JUICHEN en is de wegvrij naar het commiblock
Ik ga 5 op 5 qua goede bets dit weekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan die serieus winnen?
Vorige keer zette ik in op Legia Warszawa en dat was een flop
Dank je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
Gefeliciteerd trouwens nog fera met je kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |