quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga naar Amsterdam!neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh dus het is niet je gevoel maar gewoon puur lichamelijk dat er tranen komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet niet echt huilen volgens mij. Maar ik voel gewoon de hele tijd iets achter m'n ogen, alsof er tranen gaan komen. Maar niet heel erg. Voelt gewoon raar.
Ja, meer dat inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus het is niet je gevoel maar gewoon puur lichamelijk dat er tranen komen.
Heb ik ook wel eens hoor, al kan dat ook door mijn lenzen komen
Hier trots op zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
3 maanden niet geschoren en alleen wat losse haartjes
dan ben jij zeker bottomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt.
Vriendin is nu aan het verhuizen, heeft een kamer van 26 m2 voor 380 op een toplocatie
Scheermesjes zijn inderdaad wel stervensduurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scheelt toch weer in de portemonnee
Het is gewoon irritant.quote:
Maar zelfs glad is beter dan een paar miezerige haartjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scheelt toch weer in de portemonnee
ja nou enquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheermesjes zijn inderdaad wel stervensduur
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt.
Vriendin is nu aan het verhuizen, heeft een kamer van 26 m2 voor 380 op een toplocatie
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik zit de hele tijd tegen het randje van huilen aan.
Ik was serieus. Die krengen kosten je echt tientallen euro'squote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja nou en![]()
ik ben ook nog stervenslui
beter laserenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was serieus. Die krengen kosten je echt tientallen euro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |