Hij is grappig ... up to datequote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:50 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je uitspraak geleend heb voor de TT.
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:50 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je uitspraak geleend heb voor de TT.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.
Het is ook een wijze les voor een ieder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.
tegeltjes? Dat is soooooo ..........................quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegeltjes van gaan maken maar wie wil die dingen nog?
Ik heb er nog 1 hangen:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegeltjes van gaan maken maar wie wil die dingen nog?
Met zijn allen op facebook dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tegeltjes? Dat is soooooo ..........................
Kijk, dat zijn de echte.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 hangen:
Grote huizen, weinig land.
Dikke koppen en een klein verstand.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen op facebook dan?
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?quote:
Gebruik het ook zelden of nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?
Blijkbaar wil tegenwoordig iedereen zijn totaal oninteressante shit toch delen?
ow dat, jah ik heb een scroll dingus op mijn muis zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?
Blijkbaar wil tegenwoordig iedereen zijn totaal oninteressante shit toch delen?
Het gaat allemaal aan me voorbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow dat, jah ik heb een scroll dingus op mijn muis zitten.
De overbodige shit wat iemand gaat eten of zo scroll ik in razend tempo voorbij.
Meestal krijg ik braakneigingen bij wat er klaargemaakt is.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan me voorbij.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan me voorbij.
Dan mag deze ook niet ontbreken:quote:
Wat een mooie volzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
Achterlijk vroeg. Maar ik zie een roze wolk, dat verzacht het iets.
yeaux guitarchickquote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
Achterlijk vroeg. Maar ik zie een roze wolk, dat verzacht het iets.
Ik was het met jou eens dat koffiepower een placebo is. Ik kan echter niet zonder, dus ik bespeur wel een verslavingsfactor.quote:
caffeine is ook gewoon een drugsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was het met jou eens dat koffiepower een placebo is. Ik kan echter niet zonder, dus ik bespeur wel een verslavingsfactor.
Toch is koffie snuiven echt geen gemakkelijke opgave. Zeker hete koffie niet.quote:
ik doet het injecteren tussen mijn tenenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toch is koffie snuiven echt geen gemakkelijke opgave. Zeker hete koffie niet.
Gemalen koffiebonen heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toch is koffie snuiven echt geen gemakkelijke opgave. Zeker hete koffie niet.
jij weetquote:
kan best dan ben je wel gelijk wakker denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gemalen koffiebonen heb ik nog nooit geprobeerd.
Mijn darmen gaan er altijd gelijk op reageren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best dan ben je wel gelijk wakker denk ik
Onze Gert vroeg al naar je!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
valt het op dat ik er weinig ben? samenloop van omstandigheden
Maar ook tijdens het gitaarspelen zitten jullie diep in mijn hart he? Alsof ik jullie zou kunnen vergeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wij dan? Je FOK! vrienden? We vinden je de laatste tijd erg afwezig,
Welke bekende meezinger beheers je al volledig? Misschien kunnen we als SC een songtekst gaan maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ook tijdens het gitaarspelen zitten jullie diep in mijn hart he? Alsof ik jullie zou kunnen vergeten.
Lol, ik beheers nog niets volledig toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke bekende meezinger beheers je al volledig? Misschien kunnen we als SC een songtekst gaan maken.
My Bonnie is over the ocean?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, ik beheers nog niets volledig toch.
ja hoor het is altijd al tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:37 schreef Persefoneia het volgende:
Dag allenIs het al tijd voor een borrel?
Dat was vroeger ook een grote hit onder de Feyenoord supporters. Alleen dan met een iets andere tekst.quote:
Mein muti war bei die SSquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook een grote hit onder de Feyenoord supporters. Alleen dan met een iets andere tekst.
De eerste zin luidde: Mein Vati ist bei die Gestapo.
De rest hou ik maar voor me.
Of iets voor bij de rokende schoorstenen.quote:
BREAKING!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar eentje gepakt dan.
Nog schokkende dingen te melden?
Geen gitaar maar wel erg geschikt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet jij nog een makkelijk gitaarliedje waar we een SC songtekst op kunnen maken?
quote:
Jeutje.... da's vroeg, zeker als je vrij bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dus, wanneer ze iets met mijn gasleiding konden doen, Vrije dag genoemd, komen ze om 8 uur. In de ochtend.
heb je nog wat aan je dag, ging er vandaag 1130 1200 uit ben nog niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Jeutje.... da's vroeg, zeker als je vrij bent.
Wat wil je met je gasleiding doen? Je doelt toch niet op je endeldarm he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dus, wanneer ze iets met mijn gasleiding konden doen, Vrije dag genoemd, komen ze om 8 uur. In de ochtend.
Ze vervangen alle gasleidingen in de straat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat wil je met je gasleiding doen? Je doelt toch niet op je endeldarm he?
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef PeZu het volgende:
Btw tt faal, je kan best over stroomdraad zeiken erop of tegen is pijnlijker
neee maar is basis natuurkundequote:
Ik heb geen flauw idee.quote:
rubber isoleert en water geleidt maar er over heen pissen dan raak je het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Maar het is toch iets met rubber en water wat geleidt enzo?
Je hoort toch ook wel eens vertellen dat als je iemand een hand geeft wanneer je schrikdraad aanpakt, diegene een optater krijgt?
Ik word op de maling gezetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rubber isoleert en water geleidt maar er over heen pissen dan raak je het niet![]()
Was n flauw grapje
wil je malenquote:
Roofie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik wil op dit moment, ben een beetje willoos.
Ik moest even Google raadplegen maar bedoel je nou die pillen?quote:
Video van Foley gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
I Speak To You Of The Science Of Mythology
I Speak Of Maverick Deviation
The Psychotronic Love Commandos
We Shall Be Drunken Stars
We Shall Fear Nothing
Demand The Impossible
Dream Your Destiny
Defy The Logic Of Alphabets
I Slayed The King Of The Wolves
Nothing Is Impossible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is wel een intens filmpje. Ik vond 't een beetje surrealistisch, alsof het nep is of uit een film komt.quote:
Zoiets is ook wel surrealistisch.. En het ingestudeerde tekstje klinkt natuurlijk 'opzeggerig'. De onthoofding heb ik niet gezien, maar als dat bewerkt is is dat makkelijk te ontdekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is wel een intens filmpje. Ik vond 't een beetje surrealistisch, alsof het nep is of uit een film komt.
Ik geloof wel dat het echt is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoiets is ook wel surrealistisch.. En het ingestudeerde tekstje klinkt natuurlijk 'opzeggerig'. De onthoofding heb ik niet gezien, maar als dat bewerkt is is dat makkelijk te ontdekken.
Is dus inderdaad heel eenvoudig te vinden. Ik heb het niet afgekeken, too much.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het echt is.
Dat het 'opzeggerig' klinkt dacht ik ook aan.
Alleen dat kan ook komen omdat ze vaker nep-executies doen.
Dan gaan ze nog meer martelen als je niet meespeelt.
Totdat degene denkt dat meedoen met het toneelstuk toch net iets beter klinkt dan nog een keer gemarteld te worden.
Omdat ze toch denken dat het niet echt is.
Mindfucks als een malle.
PS: Ik denk meestal wel dat ik het kan zien als iets bewerkt is, dit was niet bewerkt.
Ik heb ook wel even getwijfeld of ik zou kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dus inderdaad heel eenvoudig te vinden. Ik heb het niet afgekeken, too much.
Heb het helemaal, ze hebben dus zelf een fade to black gedaan? Dit is nep!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even getwijfeld of ik zou kijken.
Waar ben je gestopt? Nadat Foley klaar was met praten?
Haha. OMG, they used fade to black. This must be fake.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb het helemaal, ze hebben dus zelf een fade to black gedaan? Dit is nep!!
Nee, eigenlijk al op het moment dat hij de eerste zin uitspreekt. Kreeg het gewoon benauwd van de aanblik. En je weet wat er op volgt. Dus weg geklikt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even getwijfeld of ik zou kijken.
Waar ben je gestopt? Nadat Foley klaar was met praten?
De Telegraafquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
Wie heeft dan die video gemaakt?
Toestanden allemaal.![]()
Wat moet je nou nog wel geloven tegenwoordig.
En het nieuws. Dat geloof ik sowieso. Of als Rutte iets zegt, dan hang ik aan z'n lippen.quote:
Heb je 'm gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
Het was de CIA, maar de aluhoedjes hebben het door hoor, de CIA hebben dit filmpje gemaakt want die willen ......, nou ja, die willen wat en de experts die het filmpje echt verklaren are in to it, net als de familie van het slachtoffer, want die willen ook wat... iets.
Fingers crossed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef PeZu het volgende:
Zo meteen komt er weer iemand roepen zie je wel alle moslims zijn slecht...
net zo slecht en ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gister. Deed me denken aan Iron Man 3.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef PeZu het volgende:
Zo meteen komt er weer iemand roepen zie je wel alle moslims zijn slecht...
Ik ben geen expert als het op dit soort dingen aankomt. Ik kan alleen afgaan op commentaren van experts, zoals van de FBI en op logisch nadenken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gister. Deed me denken aan Iron Man 3.
Bedoelde ook niet op het gebied van echt/nep. Maar zo'n filmpje in 1080p en met prima Engels sprekende mensen maakt het een beetje surrealistisch, alsof het uit een Hollywood-film geknipt is. Verder valt er natuurlijk weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geen expert als het op dit soort dingen aankomt. Ik kan alleen afgaan op commentaren van experts, zoals van de FBI en op logisch nadenken.
Ja, maar weet je wat het is Babu, terroristen hebben tegenwoordig ook gewoon HD-camera's, net als jij en ik en wellicht dat het voor sommigen mensen realistischer wordt als ze een flutcameraatje genomen hadden en de opname niet van een statief maar shakend uit de hand hadden geschoten, maar voor mij niet. Wel is het zo dat wanneer iemand begint te brullen dat het fake is, ik dan vraag "waarom dan en door wie dan?" En dan moeten er bevredigende antwoorden komen, maar die heb ik nog niet gehoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet op het gebied van echt/nep. Maar zo'n filmpje in 1080p en met prima Engels sprekende mensen maakt het een beetje surrealistisch, alsof het uit een Hollywood-film geknipt is. Verder valt er natuurlijk weinig over te zeggen.
Bronnen Piep Piep?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
Filmpie blijkt toch nep! Babu congratz!
Aluhoedje topique. Maar vind het wel vreemd dat het zo cool en nep overkomt en waarom de werkelijke onthoofding er door hunzelf is uitgeknipt. Juist bij een Amerikaan willen ze juist extra choqueren lijkt me.quote:
Oké, aluhoedjes topique, nah ja, vooruit, ...maar goed, wie en waarom dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aluhoedje topique. Maar vind het wel vreemd dat het zo cool en nep overkomt en waarom de werkelijke onthoofding er door hunzelf is uitgeknipt. Juist bij een Amerikaan willen ze juist extra choqueren lijkt me.
"Extra" ingrijpen, je denkt dat de Amerikanen een legitimatie nodig hebben om in te grijpen, na alle gruweldaden van IS, na het gijzelen van mensen op een berg, het vermoorden van vrouwen en kinderen door ze onder meer levend te begraven, na alle gruweldaden van andere onthoofdingen op video, ... hebben de Amerikanen een extra reden nodig, namelijk de moord op 1 journalist? Ik geloof er niets van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
Een doel zou kunnen zijn omdat er nu een "onschuldige Amerikaanse burger" is vermoord, Amerika een rede heeft tot extra ingrijpen.
Maar ben het met je eens dat experts het moeten kunnen zien of er geknoeid is.
eenschquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
"Extra" ingrijpen, je denkt dat de Amerikanen een legitimatie nodig hebben om in te grijpen, na alle gruweldaden van IS, na het gijzelen van mensen op een berg, het vermoorden van vrouwen en kinderen door ze onder meer levend te begraven, na alle gruweldaden van andere onthoofdingen op video, ... hebben de Amerikanen een extra reden nodig, namelijk de moord op 1 journalist? Ik geloof er niets van.
In een patriottistisch land als Amerika kan dat zeker meespelen in de publieke beeldvorming denk ik. Ze zijn daar ook wel oorlogsmoe na het eigenlijk falen van de oorlogen in Irak en Afghanistan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
"Extra" ingrijpen, je denkt dat de Amerikanen een legitimatie nodig hebben om in te grijpen, na alle gruweldaden van IS, na het gijzelen van mensen op een berg, het vermoorden van vrouwen en kinderen door ze onder meer levend te begraven, na alle gruweldaden van andere onthoofdingen op video, ... hebben de Amerikanen een extra reden nodig, namelijk de moord op 1 journalist? Ik geloof er niets van.
lol. Point taken. Had het ook meer over het gevoel wat ik ervan kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het is Babu, terroristen hebben tegenwoordig ook gewoon HD-camera's, net als jij en ik en wellicht dat het voor sommigen mensen realistischer wordt als ze een flutcameraatje genomen hadden en de opname niet van een statief maar shakend uit de hand hadden geschoten, maar voor mij niet. Wel is het zo dat wanneer iemand begint te brullen dat het fake is, ik dan vraag "waarom dan en door wie dan?" En dan moeten er bevredigende antwoorden komen, maar die heb ik nog niet gehoord.
They killed an American! Goddamn sandpeople! Let's get over there and kick some ass!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
In een patriottistisch land als Amerika kan dat zeker meespelen in de publieke beeldvorming denk ik. Ze zijn daar ook wel oorlogsmoe na het eigenlijk falen van de oorlogen in Irak en Afghanistan.
Maar goed, ik ga er ook niet van uit in deze kwestie..
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
They killed an American! Goddamn sandpeople! Let's get over there and kick some ass!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:47 schreef sararaats het volgende:
waar gaat het heen met de wereld?
Patriottisme kun je Amerikanen niet ontzeggen inderdaad, maar er zijn al ik weet niet hoeveel Amerikanen gesneuveld in dit conflict, dus omdat aan te wakkeren heb je volgens mij echt geen fake filmpje van de moord op 1 journalist nodig. Daarnaast voert Amerika momenteel al luchtaanvallen uit op IS, dus een legitimatie om te vechten hebben ze schijnbaar al. Daarnaast kun je je afvragen of het voor de US nuttig is om IS volledig te ontmantelen, de laatste jaren bedienen ze zich meer van een verdeel en heers politiek, nadat het in het zadel helpen en houden van zgn. bondgenoten niet zo succesvol bleek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
In een patriottistisch land als Amerika kan dat zeker meespelen in de publieke beeldvorming denk ik. Ze zijn daar ook wel oorlogsmoe na het eigenlijk falen van de oorlogen in Irak en Afghanistan.
Maar goed, ik ga er ook niet van uit in deze kwestie..
Die is al opgenomen, en ze zenden het in 2012 live uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi sara, lol tref je hier, gaan ze in belgie ook een UTOPIA programma doen of volg je gewoon de nederlandse
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is al opgenomen, en ze zenden het in 2012 live uit.
Het kan natuurlijk ook een andere groepering zijn die op deze manier nog meer inbreng van de US wil. De Iraakse groeperingen die door IS onder vuur worden genomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Patriottisme kun je Amerikanen niet ontzeggen inderdaad, maar er zijn al ik weet niet hoeveel Amerikanen gesneuveld in dit conflict, dus omdat aan te wakkeren heb je volgens mij echt geen fake filmpje van de moord op 1 journalist nodig. Daarnaast voert Amerika momenteel al luchtaanvallen uit op IS, dus een legitimatie om te vechten hebben ze schijnbaar al. Daarnaast kun je je afvragen of het voor de US nuttig is om IS volledig te ontmantelen, de laatste jaren bedienen ze zich meer van een verdeel en heers politiek, nadat het in het zadel helpen en houden van zgn. bondgenoten niet zo succesvol bleek.
Ik zeg niet dat het niet fake zou kunnen zijn hoor, maar ik heb nogmaals nog geen enkel echt valide verhaal gehoord waarom iemand een fake zou maken.
ik lees gewoon mee met de Nederlandsequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi sara, lol tref je hier, gaan ze in belgie ook een UTOPIA programma doen of volg je gewoon de nederlandse
Tthe Sand People are easily startled, but they will soon be back, and in greater numbersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
They killed an American! Goddamn sandpeople! Let's get over there and kick some ass!
Heb ik ook aan gedacht en dat lijkt mij dan in elk geval nog plausibeler als dat het vanuit de Amerikanen zelf zou zijn geïnitieerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook een andere groepering zijn die op deze manier nog meer inbreng van de US wil. De Iraakse groeperingen die door IS onder vuur worden genomen.
We houden liveleak en wikileaks in de gaten
kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Physsic het volgende:
Even over de titel van dit topic.
Er kan geen stroom op een draad staan, want stroom staat nergens op.
Spanning staat ergens op, stroom loopt ergens doorheen.
Jééquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Physsic het volgende:
spannend hehquote:
De spanning kan wel hoog oplopen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Physsic het volgende:
Pff net op tijd. Heb jij verstand van gitaren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Veels te rustig hier al 2 dagen
Ik heb er gisteren nieuwe snaren op gezet en als ik nou de D snaar open speel hoor ik een soort ritselend geluid. Hier een filmpje. Weet jij wat het is?quote:
kijk ezietens of je ergens een dun ijzerdraadje zieg uitsteken dag ergrns tgenaan ksn komen als je aanslaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren nieuwe snaren op gezet en als ik nou de D snaar open speel hoor ik een soort ritselend geluid. Hier een filmpje. Weet jij wat het is?
http://vid1365.photobucke(...)0237_zpsbf946baa.mp4
Zonder akkoord. Met akkoord hoor ik het juist niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef liesje1979 het volgende:
Staat je vinger wel goed en is hij goed genoeg ingedrukt? Of is dit zonder akkoord?
thud?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja open. Klinkt als een thud. Slijt hij ergens aan?
Even kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk ezietens of je ergens een dun ijzerdraadje zieg uitsteken dag ergrns tgenaan ksn komen als je aanslaat
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk ezietens of je ergens een dun ijzerdraadje zieg uitsteken dag ergrns tgenaan ksn komen als je aanslaat
Het is alleen de D snaar en ik zie niet dat die snaar afwijkt van de anderen. Het lijkt alsof die snaar tegen een stukje metaal vibreert.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja open. Klinkt als een thud. Slijt hij ergens aan?
dat kan tegen een fret bvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Het is alleen de D snaar en ik zie niet dat die snaar afwijkt van de anderen. Het lijkt alsof die snaar tegen een stukje metaal vibreert.
Ik ken al die termen niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik buzz. Dat heb je soms ook als je je vingers niet goed hebt staan toch?
Dat kan niet meer denk ik. Dan moet ik nieuwe kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
En als je de snaar er opnieuw op zet?
Oh geen idee, nog geen snaren vervangen. Waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan niet meer denk ik. Dan moet ik nieuwe kopen.
Ik weet het niet zeker. Het laatste stukje van de snaar is helemaal verbogen. Dat gedeelte wat je om dat dingetje draait op het eind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh geen idee, nog geen snaren vervangen. Waarom kan dat niet?
Oh! Verslag graagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb met mijn dochter een rolo toetje gekocht, dadelijk proberen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Blijft een leuke reclame.quote:
Oke ! Smakelijk alvast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Even wachten nog, eerst avondeten.
Verbogen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Het laatste stukje van de snaar is helemaal verbogen. Dat gedeelte wat je om dat dingetje draait op het eind.
Ja daar kan je niet omheen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar jullie horen het dus ook op dat filmpje?
Ik weet ook niet wat het was.. gewoon blegh, weg, zapp. De muziek en geluiden denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel grappig.
Ik heb stalen snaren. Op de kop van je gitaar zitten je snaren toch ergens omgewikkeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verbogen?
Ik zou dat echt niet weten.
[..]
Ja daar kan je niet omheen.
Het muziekje vond ik wel altijd irritant. En reclame is gewoon kut.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het was.. gewoon blegh, weg, zapp. De muziek en geluiden denk ik
Reclame is sowieso gelijk wegzappen.
stemschroevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb stalen snaren. Op de kop van je gitaar zitten je snaren toch ergens omgewikkeld.
Eet smakelijk Chocoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
hele ding is een stemmechaniek die dingen een soort schroeven dus jaquote:
eergister tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je.
Kwam ook door gister natuurlijk en we zagen ze staan, dus tja, toch maar ff proeven.
Ik ken het ook als stemschroeven/knoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik weet het al niet eens meer.quote:
Dat klinkt lekker ;Pquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het al niet eens meer.![]()
Maakt ook niet uit,
Dus, net op, tenminste, 3 hapjes en de rest naar mijn dochter want ik vond het te zoet.
Omg ik lust dat hele zoete niet meer. WTF.![]()
Maar absoluut een rolo experience.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken het ook als stemschroeven/knoppenZal best. Ik heb er geen verstand van. Ik probeer nou even de bron van dat geritsel te lokaliseren maar dat is nogal lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een tril ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zal best. Ik heb er geen verstand van. Ik probeer nou even de bron van dat geritsel te lokaliseren maar dat is nogal lastig.
Daar ben ik me van bewust. Maar zit er dan echt een knik in? Want anders trek je dat toch wel strak bij het spannen? Denk ik hoor, nogmaals, gelukkig heb ik iets ingewikkelds als spannen nog niet hoeven doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb stalen snaren. Op de kop van je gitaar zitten je snaren toch ergens omgewikkeld.
Dat heet fretbuzz, en kan komen omdat je hals te recht is (hij is altijd een klein beetje krom) of omdat je brug te laag is. Het tweede is hel goed mogelijk, vooral als het maar één snaar is. Op je brug zie je aan de linker en rechterkant van je snaar twee schroefjes zitten. Zijn waarschijnlijk inbusschroefjes. Die kan je langzaam aandraaien totdat het stopt. Als je dat niet wilt doen kost de gitaarboer het hooguit 20 seconden om op te lossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren nieuwe snaren op gezet en als ik nou de D snaar open speel hoor ik een soort ritselend geluid. Hier een filmpje. Weet jij wat het is?
http://vid1365.photobucke(...)0237_zpsbf946baa.mp4
goeie ja totaal ontglopt omdat ik dacht dat de gitaarboer ze erop had gedaan en dat wel had afgevangenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heet fretbuzz, en kan komen omdat je hals te recht is (hij is altijd een klein beetje krom) of omdat je brug te laag is. Het tweede is hel goed mogelijk, vooral als het maar één snaar is. Op je brug zie je aan de linker en rechterkant van je snaar twee schroefjes zitten. Zijn waarschijnlijk inbusschroefjes. Die kan je langzaam aandraaien totdat het stopt. Als je dat niet wilt doen kost de gitaarboer het hooguit 20 seconden om op te lossen.
Maar het probleem is pas ontstaan na het opnieuw besnaren toch? Dan zou tijdens het besnaren en spannen de brug te laag of de hals te recht zijn komen te zitten, dat lijkt me sterk. Aannemelijker lijkt me dat het aan het zetten van de snaar ligt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heet fretbuzz, en kan komen omdat je hals te recht is (hij is altijd een klein beetje krom) of omdat je brug te laag is. Het tweede is hel goed mogelijk, vooral als het maar één snaar is. Op je brug zie je aan de linker en rechterkant van je snaar twee schroefjes zitten. Zijn waarschijnlijk inbusschroefjes. Die kan je langzaam aandraaien totdat het stopt. Als je dat niet wilt doen kost de gitaarboer het hooguit 20 seconden om op te lossen.
Als de snaren achter het stemmechaniek zijn afgeknipt na het stemmen is het een schier onmogelijk karwei omdat weer terug te doen als je het los gehaald hebt. Die knik hoort, en krijg je er eigenlijk niet meer uit. Los van dat denk ik niet dat dat het probleem is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Maar zit er dan echt een knik in? Want anders trek je dat toch wel strak bij het spannen? Denk ik hoor, nogmaals, gelukkig heb ik iets ingewikkelds als spannen nog niet hoeven doen.
En als je hem indrukt op de eerste fret klopt hij wel? (wat zegt je tuner? Duidelijke D?) Want dan weet je (denk ik) zeker dat het probleem in de kop zit toch?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een zooi snacks gefrituurd vlammentjes![]()
Kan natuurlijk prima later pas komen omdat de snaarspanning verandert en je hals anders gaat staan. Kan een paar uur duren voordat je het merkt dan. Het hout moet zich zetten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
goeie ja totaal ontglopt omdat ik dacht dat de gitaarboer ze erop had gedaan en dat wel had afgevangen
Nee, even mijn laatste post lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het probleem is pas ontstaan na het opnieuw besnaren toch? Dan zou tijdens het besnaren en spannen de brug te laag of de hals te recht zijn komen te zitten, dat lijkt me sterk. Aannemelijker lijkt me dat het aan het zetten van de snaar ligt.
Gedaan. Maar hij stemde hem al voor de nieuwe snaren en dan zou de spanning toch hetzelfde moeten zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, even mijn laatste post lezen
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan. Maar hij stemde hem al voor de nieuwe snaren en dan zou de spanning toch hetzelfde moeten zijn?
true truequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan natuurlijk prima later pas komen omdat de snaarspanning verandert en je hals anders gaat staan. Kan een paar uur duren voordat je het merkt dan. Het hout moet zich zetten.
Oh dan weet ik het ook niet. Ik dacht dat een toon ontstond door de spanning van de snaren. Ik begrijp wel dat een oude snaar wat minder gespannen is, maar ik zou dan denken dat je hem dan bij het stemmen wat strakker zet om dezelfde spanning te halen. Maar ik ben een noob.quote:
Andere metaallegering, individuele tolerantieverschillen, aardstralen, net iets andere dikte van de snaren, er zijn zoveel redenen waarom dat anders kan zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het ook niet. Ik dacht dat een toon ontstond door de spanning van de snaren. Ik begrijp wel dat een oude snaar wat minder gespannen is, maar ik zou dan denken dat je hem dan bij het stemmen wat strakker zet om dezelfde spanning te halen. Maar ik ben een noob.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
3 dagen een gitaar en ze beginnen al te analyseren .... Zwabbert heeft gewoon gelijk, beginnen met even de saddle van die D snaar iets omhoog te draaien met hele kleine stukjes aan beide kanten en steeds even proberen of het weg is, ... klein inbussleuteltje nodig, dat wel
Yes. Enige echte reden om naar de gitaarboer te stappen zou zijn omdat je niet zo'n klein sleuteltje hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
3 dagen een gitaar en ze beginnen al te analyseren .... Zwabbert heeft gewoon gelijk, beginnen met even de saddle van die D snaar iets omhoog te draaien met hele kleine stukjes aan beide kanten en steeds even proberen of het weg is, ... klein inbussleuteltje nodig, dat wel
Mja, één ding wat je in je achterhoofd moet houden is dat een gitaar een "levend" ding is. Niet in de zweefteef-sense van het woord, maar omdat hout gevoelig is voor temperatuurveranderingen en luchtvochtigheid. Nou merk je daar meer van bij een akoestische gitaar dan bij een elektrische, maar het blijft waar. Er hangt in totaal rond de 60 kilo druk aan je hals van die snaren, en je gitaar kan al ontstemt raken als de verwarming aan slaat. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat twee sets snaren op exact dezelfde spanning hetzelfde resultaat geeft. Vooral als de ene 20 jaar ouder is dan de andere.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik zeg nergens dat ik er verstand van heb.
Okay, ik begrijp het.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mja, één ding wat je in je achterhoofd moet houden is dat een gitaar een "levend" ding is. Niet in de zweefteef-sense van het woord, maar omdat hout gevoelig is voor temperatuurveranderingen en luchtvochtigheid. Nou merk je daar meer van bij een akoestische gitaar dan bij een elektrische, maar het blijft waar. Er hangt in totaal rond de 60 kilo druk aan je hals van die snaren, en je gitaar kan al ontstemt raken als de verwarming aan slaat. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat twee sets snaren op exact dezelfde spanning hetzelfde resultaat geeft. Vooral als de ene 20 jaar ouder is dan de andere.
Ik bedoel niets lullig, only here to help. Ik onderhoud mijn gitaren nu zo'n 15 jaar zelf, en ze doen het allemaal nog. Leuk als dat ook voor andere mensen nuttig is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay, ik begrijp het.
Ik ga wel weer braaf het zetten van mijn akkoorden oefenen zonder er over na te denken.
Yep en ik probeerde gewoon een beetje mee te denken. Maar goed, ik heb weer wat geleerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel niets lullig, only here to help. Ik onderhoud mijn gitaren nu zo'n 15 jaar zelf, en ze doen het allemaal nog. Leuk als dat ook voor andere mensen nuttig is.
Ja hoor, maar wij helpen Brain hier gewoon even en als het je niet bevalt ........quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
Mag dit gepruts in een topic in MUZ, of bestaat die niet.
tuuk mag datquote:
Misschien was die snaar al slecht. Het geluid lijkt op een geknapte wikkeling van een snaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zit een tril ja.
Dit voor je gevonden. Misschien heb je er wat aan.
http://muziek-en-film.inf(...)oor-bijgeluiden.html
Ik ga je nu al vertellen dat als er één wikkeling van je snaar geknapt was, je nu met een warrige dradenboel zat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien was die snaar al slecht. Het geluid lijkt op een geknapte wikkeling van een snaar.
de muis denkt dat ze in de cos zitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Sinds wanneer zijn er strikte regels omtrent het onderwerp in een SC?
Die zijn er ook niet. Alleen dat we lief moeten blijven voor elkaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Sinds wanneer zijn er strikte regels omtrent het onderwerp in een SC?
Oh shit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet. Alleen dat we lief moeten blijven voor elkaar.
grrrnuquote:
Ik kijk eerste even of er andere oplossingen zijn anders zet ik hem er wel opnieuw op. Als ik de eerste fret indrukt dan lijkt het bijgeluid wel minder maar zeker weten doe ik dat niet. Mijn tuner (app) tuned alleen met open snaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Maar zit er dan echt een knik in? Want anders trek je dat toch wel strak bij het spannen? Denk ik hoor, nogmaals, gelukkig heb ik iets ingewikkelds als spannen nog niet hoeven doen.
En als je hem indrukt op de eerste fret klopt hij wel? (wat zegt je tuner? Duidelijke D?) Want dan weet je (denk ik) zeker dat het probleem in de kop zit toch?
Ik zal eens kijken of het lukt. Maar waarom heb ik daar dan nu opeens last van nadat ik gisteren de snaren heb verwisseld?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je, ehh, de posts van Jian en mij gelezen? Want dat is het. Niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kijk eerste even of er andere oplossingen zijn anders zet ik hem er wel opnieuw op. Als ik de eerste fret indrukt dan lijkt het bijgeluid wel minder maar zeker weten doe ik dat niet. Mijn tuner (app) tuned alleen met open snaren.
Deja vu. Lees eerst de rest maar even.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het lukt. Maar waarom heb ik daar dan nu opeens last van nadat ik gisteren de snaren heb verwisseld?
Ik ook niet maar ik heb er wel 3.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb echt he-le-maal geen verstand van gitaren.
gast lees gewoon ff terug staat uitgelegdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het lukt. Maar waarom heb ik daar dan nu opeens last van nadat ik gisteren de snaren heb verwisseld?
De kassieres.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
Onderwerp: Wat zou jij pakken in 1 minuut gratis winkelen bij een supermarkt?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ratis-winkelen.dhtml
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik zelf niet over. Misschien TNS NIPO even inschakelen voor een peiling.
Volgens mij vond niemand dat raar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
En dan vinden ze het gek dat ik voor de zekerheid aan hem vraag of de snaar wel goed op spanning staat.
Iets met één en één is twee? Lijkt mij een causaal verband.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan mag je niet meedenken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met één en één is twee? Lijkt mij een causaal verband.
(maar hey, ik heb er geen verstand van)
Oh ff denken, vlees/vis/wasmiddel/douchegel/shampoo/drankquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
Onderwerp: Wat zou jij pakken in 1 minuut gratis winkelen bij een supermarkt?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ratis-winkelen.dhtml
Een onwaarschijnlijk hoog aantal Nederlanders gaf als antwoord "Wie de fuck is Zwabber?" Een binnen de foutmarge van het onderzoek vallend percentage zei "Meh, wel oke denk ik."quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Beetje overdreven weer maar ik hou je niet tegen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mja, één ding wat je in je achterhoofd moet houden is dat een gitaar een "levend" ding is. Niet in de zweefteef-sense van het woord, maar omdat hout gevoelig is voor temperatuurveranderingen en luchtvochtigheid. Nou merk je daar meer van bij een akoestische gitaar dan bij een elektrische, maar het blijft waar. Er hangt in totaal rond de 60 kilo druk aan je hals van die snaren, en je gitaar kan al ontstemt raken als de verwarming aan slaat. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat twee sets snaren op exact dezelfde spanning hetzelfde resultaat geeft. Vooral als de ene 20 jaar ouder is dan de andere.
melkpoeder en verkopen aan chinezen en dan op mijn gemak kopen wat ik nodig hebquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ff denken, vlees/vis/wasmiddel/douchegel/shampoo/drank
Zoiets
Volgens de app staat hij goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:41 schreef Jian het volgende:
Oh Brain, check wel even of je snaar daadwerkelijk goed gespannen is, dus een D. Niet dat ie gewoon te slap staat. Ja, ik weet logisch, maar met jou weet je het nooit. ....
Ik verkoop die van Chinezen aan Chinezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
melkpoeder en verkopen aan chinezen en dan op mijn gemak kopen wat ik nodig heb
Ik zei van de week al dat je dat niet moest doen, maar goed ik in jouw geval al blij verrast dat je hem niet even in een emmertje met sop hebt gezet ....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik kon de verleiding niet weerstaan. Nadat ik de snaren eergisteren had verwijderd heb ik hem met een vochtige zemelap goed schoon gemaakt.
chineesceptionquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verkoop die van Chinezen aan Chinezen.
Sorry, ik lees eerst de oude posten en reageer gelijk. De nieuwe posten had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je, ehh, de posts van Jian en mij gelezen? Want dat is het. Niet moeilijk doen.
Mooi dan gewoon even doen wat Zwabbert en ik al hebben omschreven met dat saddle, dan komt ie helemaal goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens de app staat hij goed.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ff denken, vlees/vis/wasmiddel/douchegel/shampoo/drank
Zoiets
Doen ze dat nog steeds? Mijn werk zat vlak bij een 'distributiecentrum' je wil niet weten hoeveel daar aan melkpoeder elke week in een busje ging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
melkpoeder en verkopen aan chinezen en dan op mijn gemak kopen wat ik nodig heb
Vochtig, en niet zeiknat zal je weinig problemen mee tegenkomen. Er zijn betere manieren om je gitaar schoon te houden, maar zo'n kleine hoeveelheid vocht maakt op de lange termijn voor je hout niet uit. Buiten het feit dat al je snaren in één keer verwijderen er al voor zorgt dat je hals zich gaat zetten. Je haalt er tientallen kilo's druk van wat effectief een flinke tandenstoker is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik kon de verleiding niet weerstaan. Nadat ik de snaren eergisteren had verwijderd heb ik hem met een vochtige zemelap goed schoon gemaakt.
Meer dan ok hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een onwaarschijnlijk hoog aantal Nederlanders gaf als antwoord "Wie de fuck is Zwabber?" Een binnen de foutmarge van het onderzoek vallend percentage zei "Meh, wel oke denk ik."
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei van de week al dat je dat niet moest doen, maar goed ik in jouw geval al blij verrast dat je hem niet even in een emmertje met sop hebt gezet ....
Ik weet het. Het is een afwijking. Als ik mijn nette leren schoenen ga poetsen dan zet ik ook eerst de douche erop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei van de week al dat je dat niet moest doen, maar goed ik in jouw geval al blij verrast dat je hem niet even in een emmertje met sop hebt gezet ....
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:06 schreef PeZu het volgende:
Ooh ik doe ze altijd ff met de hoge druk afnemen is dat niet goed dan
Als je graag je gitaar schoon wilt maken, doe dat dan met een droog doekje. Geen papiertje, gewoon een katoenen doek of zo. Er zijn spullen voor je fretboard te koop, maar in principe is dat niet nodig. En ik weet even niet uit m'n hoofd of je nou een gelakt fretboard had of een rosewood / ebben toets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is een afwijking. Als ik mijn nette leren schoenen ga poetsen dan zet ik eerst de douche erop.
Dreft gaat langer mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
*aait haar gitaar. Dat gaan wij niet doen hoor mop.
hals als wringerquote:
En als je nou ff aan je balzak gekrabd hebt, en dan pak je gedachteloos je gitaar om ff een riedeltje te doen, hoe krijg je hem dan weer hygiënisch schoon?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je graag je gitaar schoon wilt maken, doe dat dan met een droog doekje. Geen papiertje, gewoon een katoenen doek of zo. Er zijn spullen voor je fretboard te koop, maar in principe is dat niet nodig. En ik weet even niet uit m'n hoofd of je nou een gelakt fretboard had of een rosewood / ebben toets.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als je nou ff aan je balzak gekrabd hebt, en dan pak je gedachteloos je gitaar om ff een riedeltje te doen, hoe krijg je hem dan weer hygiënisch schoon?
(beetje smetvrees heeft)
Waarom zou je hem hygiënisch schoon willen hebben, wat is het probleem als er iets op je gitaar zit dat ook op je balzak zit???quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als je nou ff aan je balzak gekrabd hebt, en dan pak je gedachteloos je gitaar om ff een riedeltje te doen, hoe krijg je hem dan weer hygiënisch schoon?
(beetje smetvrees heeft)
omdat het kloten speeltquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zou je hem hygiënisch schoon willen hebben, wat is het probleem als er iets op je gitaar zit dat ook op je balzak zit???
Alleen het idee al... Ik raak dus echt niet zomaar een gitaar meer aan als je hem niet schoon kan makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zou je hem hygiënisch schoon willen hebben, wat is het probleem als er iets op je gitaar zit dat ook op je balzak zit???
jongen mijn woordgrap wat doe jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
? ik weet niet wat voor klonten jij op je balzak hebt natuurlijk, maar .....
Voor fucks sake, ik zit de boel weer te visualiseren....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
? ik weet niet wat voor klonten jij op je balzak hebt natuurlijk, maar .....
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor fucks sake, ik zit de boel weer te visualiseren....
Maak jij de muis van je computer elke dag grondig schoon en je toetsenbord? Anders moet je daar maar eens op googelen .......quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen het idee al... Ik raak dus echt niet zomaar een gitaar meer aan als je hem niet schoon kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |