Reïncarnatie bestaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
ik droomde dat mannen ons huis binnenvielen en mijn ouders waren weekendje weg. Maar opeens was mijn vader er en toen schoten die mannen hem en de hond dood. En toen werd mijn vader opeens een kind en toen een baby. En de hond werd een puppy
En toen kwamen mijn ouders gewoon thuis dus was mijn vader er in grote versie en een baby versie![]()
Wow! Doe rustig aan met de pillen!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
ik droomde dat mannen ons huis binnenvielen en mijn ouders waren weekendje weg. Maar opeens was mijn vader er en toen schoten die mannen hem en de hond dood. En toen veranderde mijn vader opeens in een kind en toen een baby. En de hond werd een puppy
En toen kwamen mijn ouders gewoon thuis dus was mijn vader er in grote versie en een baby versie![]()
Sjezus, wat veel zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef Yreal het volgende:
Ik loop mijn knieen momenteel al kapot met de post, kom niet echt meer aan hardlopen toe. Post is nu zo'n 60-80 km per week
En soggen, morgen alweer tentamen. En jij?
nog nooit gebruikt manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow! Doe rustig aan met de pillen!
nee want hij lag op de grond en ik keek even weg en toen was hij een kind en toen keek ik weer even weg en daarna was hij een baby. En toen kwam hij gewoon thuis ;squote:
Paddestoelen danquote:
Die is aan het werk, dus je kunt gerust je gang gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Yreal het volgende:
Ik sog geloof ik zes keer meer dan dat ik studeer.
In before tchock
Neu, als ik 's avonds thuis kom heb ik al zoiets van beeeuuuuh en vrije dagen heb ik spierpijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjezus, wat veel zeg.Jammer van hardlopen, maarja.. dan moet je het niet doen. Misschien later weer!
![]()
extra hers omdat ik een faler benquote:Ehhh beuh, schooltijd alweer begonnen?!
Al in je vakgebied?quote:Ja, hier gaat het wel lekker eigenlijk. Ik werk nu gewoon fulltime want school heeft nogal wat gefaald met mn scriptie, dus nu in november afstuderen..
.
Awwwwquote:Oh, maar nu lig ik ziek in bedje en dat vind ik echt super kut.
Ik heb nog nooit drugs gebruikt laat staan gerookt en nog maar twee keer in mijn leven dronken geweest en dat is meer dan drie maanden geledenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paddestoelen danMoet ergens vandaan komen die droom.
Ik krijg steeds post voor jouquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is aan het werk, dus je kunt gerust je gang gaan.
Ik ben trouwens bij twee Sligro's hier geweest en bij allebei hadden ze niet de groente pathé die ik wilde hebben. Wel had één Sligro een koopjeshoek ofzoiets en daar echt tering mega goedkoop spul gekocht
![]()
jezus wat saaiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt laat staan gerookt en nog maar twee keer in mijn leven dronken geweest en dat is meer dan drie maanden geleden![]()
niet echt eigenlijkquote:
Pf, dat herken ik wel ja. Toen ik fulltime stage liep en daarbij ook nog drie uur moes reizen had ik ook zoiets van "tyf op wil zitten" en zelfde op vrije dagenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, als ik 's avonds thuis kom heb ik al zoiets van beeeuuuuh en vrije dagen heb ik spierpijn
[..]
extra hers omdat ik een faler ben
[..]
Al in je vakgebied?
[..]
Awwww
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik krijg steeds post voor jouen ik ben uberhaupt nog nooit bij de sligro geweest
![]()
makro
Oh, ik ga zo ook kijken of dat hier ook zo is. Altijd fijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik was net bij een Albert Heijn en toen wou ik Bugles kopen
En omdat er een ander product komt waren ze 50% korting
dus jij hebt zes zakken chips gehaald?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Paxcon het volgende:
En omdat er een ander product komt waren ze 50% korting
Zeg jij ook dat iets ervoor is als je praat over een programma dat op tv is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Paxcon het volgende:
En omdat er een ander product voorkomt waren ze 50% korting
Ik wil ook in wageningen studerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pf, dat herken ik wel ja. Toen ik fulltime stage liep en daarbij ook nog drie uur moes reizen had ik ook zoiets van "tyf op wil zitten" en zelfde op vrije dagen.
Oh, balen. Ga je 'm halen denk je?
En nee, niet in mijn vakgebied. Nouja, de helft van mijn werk (ik werk ook als huishoudelijk hulp) heeft met eten te maken want ik werk in de keuken bij Ikea.. voor de rest is er bijna geen werk te vinden in mijn vakgebied. Daarom mijn plan om in september health & nutrition te gaan studeren in Wageningen want daar is wel werk in en dat lijkt me bovendien leuker
.
De amsterdamse makro is goed te doen met het OV.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben nog nooit in de makro geweest.. Ga ik volgende keer heen.
Echt jammer dat ik nog geen auto heb (ben bezig met rijles) want er is zoooooooooooooo veel wat ik wil kopen maar wat ik simpel weg niet mee kan nemen omdat ik het niet kan vervoeren of omdat ik er thuis geen plek voor heb. Ik zou wel zo'n mega grote doos van vriesspul mee willen nemen, die panini's of hapjes of broodjes of weet ik hetmaar die zijn zo groot
.
[..]
Oh, ik ga zo ook kijken of dat hier ook zo is. Altijd fijn
Ik wou er eigenlijk één maar nu heb ik er vier gehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jij hebt zes zakken chips gehaald?
Echt? Misschien volgende keer heen wanneer ik in Amsterdam ben. De Makro hier zit in Wateringen en dat is niet goed te bereiken met het OVquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
De amsterdamse makro is goed te doen met het OV.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |