Ik zeg doen. Sowieso grotere kans op werk, denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef Yreal het volgende:
Of watermanagement, dat lijkt mij ook zo mooi
Het is dat ik nog een per vakken moet herkansen, anders zou ik het gaan doen
Absoluut. Ik geloof er wel in dat de waterbehoefte voor consumptie en landbouw een van de grootste problemen van de mensheid zal worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Sowieso grotere kans op werk, denk ik.
Ik ook, maarja. Dat interesseert de meeste mensen niet want die hebben er op dit moment geen last van enzo enzo, wat opzich wel logisch is want het is ook wel moeilijk om nú aan iets te gaan werken waar je nu niks van merktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut. Ik geloof er wel in dat de waterbehoefte voor consumptie en landbouw een van de grootste problemen van de mensheid zal worden.
Maarja, in de arabische wereld merken ze het meer en meer. IS wil natuurlijk niet voor niets die stuwdam zo graag controleren en turkije dwingen de sluizen open te gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, maarja. Dat interesseert de meeste mensen niet want die hebben er op dit moment geen last van enzo enzo, wat opzich wel logisch is want het is ook wel moeilijk om nú aan iets te gaan werken waar je nu niks van merkt.
WE LEVEN TOCH NIET IN DE ARABISCHE WERELD, IK LEEF IN NEDERLAND WAAROM MOET IK NEUK OM GEVEN JA TOCHquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, in de arabische wereld merken ze het meer en meer. IS wil natuurlijk niet voor niets die stuwdam zo graag controleren en turkije dwingen de sluizen open te gooien.
Omdat gekkies met pistolen en baarden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WE LEVEN TOCH NIET IN DE ARABISCHE WERELD, IK LEEF IN NEDERLAND WAAROM MOET IK NEUK OM GEVEN JA TOCH
Nog nooit gezien andersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat gekkies met pistolen en baarden.
En olie.
Oh dat.. ja maar dat is allemaal verzonnen om je bang te maken hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je weet wel, het kalifaat, dood aan de ongelovige enzo?
Illuminatiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat.. ja maar dat is allemaal verzonnen om je bang te maken hoor
Door de zionisten toch? Ik las net weer een berichten waar ze de zionisten de schuld geven van de rellen in Fergusonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat.. ja maar dat is allemaal verzonnen om je bang te maken hoor
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat nou "ervoor". Ik zit voor de tv, niet het nieuws.
Ik dacht dat het iets was van die kutfriezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]Tja
het is gewoon zo [ afbeelding ]
Ik heb je topic gelezen. Als ik jou was zou ik voor die operatie gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen sinusweefsel meer aanwezig, geen ontstekingen, staartbotje niet aangetast, maar wel ziek weefsel gevonden dus ik heb nog één kans en dat is een zware operatie (wondverlegging) die niet eens zeker zal slagen, maar het is de laatste kans
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb je topic gelezen. Als ik jou was zou ik voor die operatie gaan.
Ik heb vandaag m'n kamer in Groningen opgemeten... Nu moet ik gaan denken hoe ik het moet regelen met inrichten enzo.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n kamer in Groningen opgemeten... Nu moet ik gaan denken hoe ik het moet regelen met inrichten enzo.
Beetje respect voor onze Friese medemens!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets was van die kutfriezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |