Het is wel moeilijk zo positief te blijven denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren mijn positief-mapje aan het opruimen. Zaten nog echt leuke dingen tussen.
[ afbeelding ]
En mooie quotes enzo
Ik wilde haar ooit mee uitvragen, maar durfde niet. Zat de hele tijd te dralen, wachten tot ze alleen was en alles.quote:
Vaak genoeg zulke shit lezen en vaak genoeg die dingen herhalen en dan komt alles goed. Als je er je best voor doet, that isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk zo positief te blijven denken.
[..]
Ik wilde haar ooit mee uitvragen, maar durfde niet. Zat de hele tijd te dralen, wachten tot ze alleen was en alles.
Ze had het wel in de gaten en vond dat wel schattig.
En zulke quotes enzoquote:Niets of niemand heeft het vermogen om jou ongelukkig te maken.
Alleen je eigen gedachten zijn daartoe in staat.
Je hoeft ze alleen maar te geloven.
Ik geloof ook wel dat het werkt, dat soort dingen. Maar het voelt zo intens dom om het te doen. Je voelt je echt als een kleuter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg zulke shit lezen en vaak genoeg die dingen herhalen en dan komt alles goed. Als je er je best voor doet, that is. Dat pakketje papieren wat ik had met allemaal positieve shit was ook echt zooo dik
. En allemaal papieren met "Tips om gelukkig te worden", "Tips om je mooi te voelen" blablablabla
.
Haha, maar uiteindelijk dus nooit gevraagd?![]()
Waarom is het kansloos? Het is pas kansloos dat je het niet zou willen proberen omdat het dom zou voelen terwijl je denkt dat het wel werkt. Dat slaat toch nergens op?!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het werkt, dat soort dingen. Maar het voelt zo intens dom om het te doen. Je voelt je echt als een kleuter.
Nee, nooit gevraagd. Ze viel op oudere mannen en toen ze met een kerel van 39 dingen ging doen, hoefde het voor mij niet meer. Vond die vent zo intens kansloos.
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Vind hier iemand Counting Crows ook leuk?
Doe mij zo'n pakket.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg zulke shit lezen en vaak genoeg die dingen herhalen en dan komt alles goed. Als je er je best voor doet, that is. Dat pakketje papieren wat ik had met allemaal positieve shit was ook echt zooo dik
. En allemaal papieren met "Tips om gelukkig te worden", "Tips om je mooi te voelen" blablablabla
.
Haha, maar uiteindelijk dus nooit gevraagd?![]()
Ik zeg toch niet dat het kansloos is? Alleen dat het voelt alsof het voor een kleuter is. En dan ga ik onwillekeurig al "quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom is het kansloos? Het is pas kansloos dat je het niet zou willen proberen omdat het dom zou voelen terwijl je denkt dat het wel werkt. Dat slaat toch nergens op?!![]()
Bwheheheh, ok ok i get it.
Ken niet zo gek veel van ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Vind hier iemand Counting Crows ook leuk?
Fluistert Hep dat soort dingen niet steeds in je oor?quote:
Shit, ik haalde 'ik vind die vent zo kansloos' door elkaar met wat je eerder zeiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kansloos is? Alleen dat het voelt alsof het voor een kleuter is. En dan ga ik onwillekeurig al "" kijken.
Als iemand dat niet vervelend vindt, moeten ze het vooral doen natuurlijk.
[..]
Ken niet zo gek veel van ze.
Hij is er niet altijd hè. De overige dagen heb ik alleen mijn eigen gedachten en die zijn nooit echt lief voor me.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fluistert Hep dat soort dingen niet steeds in je oor?
quote:
Geen punt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, ik haalde 'ik vind die vent zo kansloos' door elkaar met wat je eerder zeisorry
Awwwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is er niet altijd hè. De overige dagen heb ik alleen mijn eigen gedachten en die zijn nooit echt lief voor me.
Als dat het beste bij jou pastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon dit als wallpaper zetten
gegarandeerd dat je van die wijze woorden 24 uur blijheid hebt
haha watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook wel eens bij een psycholoog-achtig iets gezeten voor mijn vader. Dan stond er allemaal speelgoed in de kamer en moest iedereen (allemaal volwassen mensen van 40-45) iets pakken om mee te spelen.![]()
![]()
Haha, ja ok soms zijn dingen ook wel kinderachtig. Wij moesten ook ooit een tekening maken van hoe je je toekomst graag zou willen zien en een collage maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen punt.
Ook wel eens bij een psycholoog-achtig iets gezeten voor mijn vader. Dan stond er allemaal speelgoed in de kamer en moest iedereen (allemaal volwassen mensen van 40-45) iets pakken om mee te spelen.![]()
![]()
[..]
Awww
Al die mensen van: Are you fucking shitting me?quote:
Ik snap niet dat ze volwassenen als kleuters willen behandelen. Dat wil niemand toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja ok soms zijn dingen ook wel kinderachtig. Wij moesten ook ooit een tekening maken van hoe je je toekomst graag zou willen zien en een collage maken.
Die tekening van mijn sloeg nergens op en zou serieus door een iemand van vijf gemaakt kunnen worden maar mijn collage was wel echt mooi. Zal wel even foto van die twee dingen maken, is wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |