Gelukkig welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, verschil tussen jou en mij dan.
Als iedereen zoals mij zou zijn niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig wel
als iedereen hetzelfde zou zijn zou het allemaal zo saai zijn
pilletje hier jointje daarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen zoals mij zou zijn niet.
Snapte je nog waarom ze een crush voor je was of had je nu zoiets van "ehwl" ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en ik kwam een oude crush tegen in de supermarkt. Het is dat ik haar pas zag bij de kassa, anders had ik haar wat langer gestalkt.
Wat goed!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
Ik ga ook vlees minderen. Wellicht schaf ik varkensvlees en rundvlees wel helemaal af. Zo lekker is dat niet eens.
Als iedereen hetzelfde dacht als mij zou ik de hele dag ruzie maken denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig wel
als iedereen hetzelfde zou zijn zou het allemaal zo saai zijn
Hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna vakantie maar krijg er paniekaanval van
weet niet heb steeds het idee dat ik nog van alles moet regelenquote:
Herhaal dat dan gewoon hondermiljoenmiljard keer voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet heb steeds het idee dat ik nog van alles moet regelen
maar dat is niet zo
Ik begin ook neigingen, beginnende symptomen te vertonen. Wanneer vertrekken we?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna vakantie maar krijg er paniekaanval van
ik ga eerst naar de VS en dan weet ik hoe slecht het daar is en gaan we naar het commiblock okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin ook neigingen, beginnende symptomen te vertonen. Wanneer vertrekken we?
Ja hoor, snapte ik nog wel. Knappe vrouw. Alleen nu wat ouder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snapte je nog waarom ze een crush voor je was of had je nu zoiets van "ehwl" ?
Weet niet of ik het nog zolang volhoud Insoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga eerst naar de VS en dan weet ik hoe slecht het daar is en gaan we naar het commiblock oke
ik heb alleen een baww mapjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren mijn positief-mapje aan het opruimen. Zaten nog echt leuke dingen tussen.
[ afbeelding ]
En mooie quotes enzo
Leukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, snapte ik nog wel. Knappe vrouw. Alleen nu wat ouder.
Mooie rode haartjes, mooie vormen. (of gebrek daaraan voor de meesten). Lief gezicht.
Ja, moet ik nu gaan raden of vragen aan je wat dat betekent of ga je dat gewoon zelf zeggen?quote:
Ga maar vast, ik kom je anders wel achterna.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet of ik het nog zolang volhoud Inso
IS goed. Ik bedoel 'is'. Dachten jullie even dat ik naar Syrie zou trekken he? hahahahahahahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga maar vast, ik kom je anders wel achterna.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
maarja voor mij is het belangrijkste gewoon respect naar elkaar
en vooral familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |