Als ze vervolgens een bbq hadden georganiseerd niet. Dit is wel enigszins psychopathisch. Gelukkig zijn ze al genoeg gestraft in het verliezen van een schoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Zwanen, eenden en ganzen doodgeslagen in Eindhoven
ik snap die reacties niet zo
levenslange eenzame opsluiting?
het zijn maar beesten
Het is ook zinloos om drugs te gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
Omdat het zinloos is om die 'beesten' dood te slaan en je derhalve gewoon een zieke geest hebt.
WEHHHHHHHHHHquote:Je kunt binnenkort alleen nog lenen. We hebben alvast een leenbedrag voor je vastgesteld.
Joh, mensen zeggen zo veel onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
Natuurlijk is het niet goed maar om ze meteen levenslang (dus van het moment dat ze opgepakt zijn tot het moment dat ze sterven) te geven voor een paar beesten waarvan er miljoenen zijn
zelfs een politieke moordenaar krijgt geen levenslang
Met als kleine voetnoot dat die mensen het niet daadwerkelijk uitvoerde. Klein verschil maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Die jongens die iemand in elkaar hadden geslagen op stratumseind een tijdje terug, waarvan het filmpje overal op tv en internet kwam enzo.. De reacties van mensen over wat er nu met die jongens moet gebeuren.
Duizend keer erger dan wat die jongens zelf deden.. maar volgens mensen mag het dán wel..
overdreven, maar debiel is het wel.quote:
Ja, dat klopt.. maar ik snap al niet waarom je dat zou zeggen want het slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als kleine voetnoot dat die mensen het niet daadwerkelijk uitvoerde. Klein verschil maar.
Een stoere tekst is snel gepost. Wat het verder niet minder treurig maakt overigens. Fuck mensen.
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overdreven, maar debiel is het wel.
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Zwanen, eenden en ganzen doodgeslagen in Eindhoven
ik snap die reacties niet zo
levenslange eenzame opsluiting?
het zijn maar beesten
"ja maar die zielige diertjes danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joh, mensen zeggen zo veel onzin.
Waarom moeten mensen die iemand anders in elkaar slaan een gruwelijke dood sterven en zou het dan wel allemaal goed zijn?
Goedkoop scoren voornamelijk. Niks zo lekker dan je in een grote groep opwinden over dingen. Niemand draagt de verantwoordelijkheid en je lijkt toch stoer over te komen, topshow.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.. maar ik snap al niet waarom je dat zou zeggen want het slaat helemaal nergens op.
Maarja, maarja. Niet te boos om worden nee ok
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij.
Ik ben het met de eerste zinnen van je post niet eens, een stuk vlees eten is heel wat anders dan mensen haten die dieren oprecht pijn doen. Ik zou niet weten waarom je geen hekel aan die mensen zou mogen hebben wanneer je vlees eetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ja maar die zielige diertjes dan![]()
![]()
die arme beestjes hadden nog een heel leven voor zich ik hoop dat de daders een gruwelijke dood sterven blablabla" (diezelfde mensen eten 's avonds een lekker stukje rundvlees bij hun wortels en aardappeltjes)
dat is wel het niveau van de Nederlandse bevolking
wat jij een ander doet moet je 10x erger terugkrijgen.
zo werkt het toch niet
Okee, dieren. heb ook niet gezegd dat ze geen bestaansrecht hebben. of wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij.
Het gaat er toch niet om dat die dieren dood zijn, het gaat er om dat iemand die dieren voor zijn lol heeft vermoord en dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee, dieren. heb ook niet gezegd dat ze geen bestaansrecht hebben. of wel?
Maar die ophef over een paar dieren. slaat nergens op imo
Je weet hoe een koe geslacht wordt right?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.
[..]
Ik ben het met de eerste zinnen van je post niet eens, een stuk vlees eten is heel wat anders dan mensen haten die dieren oprecht pijn doen. Ik zou niet weten waarom je geen hekel aan die mensen zou mogen hebben wanneer je vlees eet.
Maar dat mensen vinden dat iemand iets 10x erger moet terugkrijgen dat is inderdaad echt ronduit belachelijk en slaat nergens op.
Over het algemeen zijn ganzen behoorlijk sterke beesten. kunnen zo je arm of been breken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat die dieren dood zijn, het gaat er om dat iemand die dieren voor zijn lol heeft vermoord en dat slaat nergens op.
Daarbij kunnen dieren alleen maar wegrennen en dat was het dan wel met hun weerbaarheid. Dat is gewoon sneu.
Ja, maar ik weet wel zeker dat er een verschil zit in hoe een koe wordt geslacht voor een stukje vlees op iemand zijn bord dan een paar dieren dood trappen. Daar zit nogal een verschil inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet hoe een koe geslacht wordt right?
een van die dingen die ik nooit meer van mijn netvlies krijg sinds ik dat live gezien heb.
Als ze in de juiste positie zijn ja, maar dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ganzen behoorlijk sterke beesten. kunnen zo je arm of been breken.
True, maar dat maakt de reactie niet overdreven. en zouden mensen die voor hun hobby jagen dan ook niet levenslang opgesloten moeten worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wel zeker dat er een verschil zit in hoe een koe wordt geslacht voor een stukje vlees op iemand zijn bord dan een paar dieren dood trappen. Daar zit nogal een verschil in.
Daar dachten je voorvaderen anders overquote:En ik vind dieren doden voor onze eigen consumptie sowieso onzin, daarom eet ik geen vlees.
Ja, ik vind de reactie ook overdreven hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
True, maar dat maakt de reactie niet overdreven. en zouden mensen die voor hun hobby jagen dan ook niet levenslang opgesloten moeten worden?
[..]
Daar dachten je voorvaderen anders over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind de reactie ook overdreven hoor.
En geen idee, ik weet niks van jagen om daar een mening over te geven![]()
.
Bwhehe, niet alleen mijn voorvaderen. Bijna iedereen denkt daar anders over, maar dat mag ook. Iedereen maakt zijn eigen keuze's. Als jullie vlees willen eten omdat je het lekker vindt dan moet je dat gewoon blijven doen
.
Ik vind vlees heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je leeft maar een enkele keer en voor maar een bepaalde tijd dus waarom zou ik mezelf "verbieden" dingen te eten die ik lekker vind
Omdat je niet de enige bent op de wereld en omdat er steeds meer mensen bij komen en ik vind het een fijn idee dat je meehelpt om je eigen toekomst en die van andere beter te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind vlees heerlijk
en je leeft maar een enkele keer en voor maar een bepaalde tijd dus waarom zou ik mezelf "verbieden" dingen te eten die ik lekker vind
Daar ging mijn opmerking ook niet over. Ik ben het met je eens hoor, levenslange opsluiting is overdreven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ging mijn opmerking ook niet over. Ik ben het met je eens hoor, levenslange opsluiting is overdreven.
Wel vind ik dat hier zwaarder op gestraft mag worden. Of zelfs iets van therapie. Klinkt misschien overdreven, maar er is aangetoond dat ee een verband bestaat tussen dierenmishandeling en bijvoorbeeld huiselijk geweld. Hoe je met dieren omgaat zegt veel over je als mens. Psychologisch gezien.
Nee, dat ben je nietquote:
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch. Je bent niet vegetarisch.quote:
echt vies mi mangquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch. Je bent niet vegetarisch.
Ah.quote:
ik heb daar wat minder moeite meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet de enige bent op de wereld en omdat er steeds meer mensen bij komen en ik vind het een fijn idee dat je meehelpt om je eigen toekomst en die van andere beter te maken.
En ik heb het dus niet over verbieden he, ik heb het over minderen.
Achja, verschil tussen jou en mij danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb daar wat minder moeite mee
je leeft uiteindelijk voor jezelf en niet voor anderen in mijn beleving.
ben ook gestopt met een neuk geven om shit die er in de wereld gebeurt.
Gelukkig welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, verschil tussen jou en mij dan.
Als iedereen zoals mij zou zijn niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig wel
als iedereen hetzelfde zou zijn zou het allemaal zo saai zijn
pilletje hier jointje daarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen zoals mij zou zijn niet.
Snapte je nog waarom ze een crush voor je was of had je nu zoiets van "ehwl" ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en ik kwam een oude crush tegen in de supermarkt. Het is dat ik haar pas zag bij de kassa, anders had ik haar wat langer gestalkt.
Wat goed!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
Ik ga ook vlees minderen. Wellicht schaf ik varkensvlees en rundvlees wel helemaal af. Zo lekker is dat niet eens.
Als iedereen hetzelfde dacht als mij zou ik de hele dag ruzie maken denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig wel
als iedereen hetzelfde zou zijn zou het allemaal zo saai zijn
Hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna vakantie maar krijg er paniekaanval van
weet niet heb steeds het idee dat ik nog van alles moet regelenquote:
Herhaal dat dan gewoon hondermiljoenmiljard keer voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet heb steeds het idee dat ik nog van alles moet regelen
maar dat is niet zo
Ik begin ook neigingen, beginnende symptomen te vertonen. Wanneer vertrekken we?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna vakantie maar krijg er paniekaanval van
ik ga eerst naar de VS en dan weet ik hoe slecht het daar is en gaan we naar het commiblock okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin ook neigingen, beginnende symptomen te vertonen. Wanneer vertrekken we?
Ja hoor, snapte ik nog wel. Knappe vrouw. Alleen nu wat ouder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snapte je nog waarom ze een crush voor je was of had je nu zoiets van "ehwl" ?
Weet niet of ik het nog zolang volhoud Insoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga eerst naar de VS en dan weet ik hoe slecht het daar is en gaan we naar het commiblock oke
ik heb alleen een baww mapjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren mijn positief-mapje aan het opruimen. Zaten nog echt leuke dingen tussen.
[ afbeelding ]
En mooie quotes enzo
Leukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, snapte ik nog wel. Knappe vrouw. Alleen nu wat ouder.
Mooie rode haartjes, mooie vormen. (of gebrek daaraan voor de meesten). Lief gezicht.
Ja, moet ik nu gaan raden of vragen aan je wat dat betekent of ga je dat gewoon zelf zeggen?quote:
Ga maar vast, ik kom je anders wel achterna.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet of ik het nog zolang volhoud Inso
IS goed. Ik bedoel 'is'. Dachten jullie even dat ik naar Syrie zou trekken he? hahahahahahahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga maar vast, ik kom je anders wel achterna.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
maarja voor mij is het belangrijkste gewoon respect naar elkaar
en vooral familie
Het is wel moeilijk zo positief te blijven denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren mijn positief-mapje aan het opruimen. Zaten nog echt leuke dingen tussen.
[ afbeelding ]
En mooie quotes enzo
Ik wilde haar ooit mee uitvragen, maar durfde niet. Zat de hele tijd te dralen, wachten tot ze alleen was en alles.quote:
Vaak genoeg zulke shit lezen en vaak genoeg die dingen herhalen en dan komt alles goed. Als je er je best voor doet, that isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk zo positief te blijven denken.
[..]
Ik wilde haar ooit mee uitvragen, maar durfde niet. Zat de hele tijd te dralen, wachten tot ze alleen was en alles.
Ze had het wel in de gaten en vond dat wel schattig.
En zulke quotes enzoquote:Niets of niemand heeft het vermogen om jou ongelukkig te maken.
Alleen je eigen gedachten zijn daartoe in staat.
Je hoeft ze alleen maar te geloven.
Ik geloof ook wel dat het werkt, dat soort dingen. Maar het voelt zo intens dom om het te doen. Je voelt je echt als een kleuter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg zulke shit lezen en vaak genoeg die dingen herhalen en dan komt alles goed. Als je er je best voor doet, that is. Dat pakketje papieren wat ik had met allemaal positieve shit was ook echt zooo dik
. En allemaal papieren met "Tips om gelukkig te worden", "Tips om je mooi te voelen" blablablabla
.
Haha, maar uiteindelijk dus nooit gevraagd?![]()
Waarom is het kansloos? Het is pas kansloos dat je het niet zou willen proberen omdat het dom zou voelen terwijl je denkt dat het wel werkt. Dat slaat toch nergens op?!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het werkt, dat soort dingen. Maar het voelt zo intens dom om het te doen. Je voelt je echt als een kleuter.
Nee, nooit gevraagd. Ze viel op oudere mannen en toen ze met een kerel van 39 dingen ging doen, hoefde het voor mij niet meer. Vond die vent zo intens kansloos.
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Vind hier iemand Counting Crows ook leuk?
Doe mij zo'n pakket.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg zulke shit lezen en vaak genoeg die dingen herhalen en dan komt alles goed. Als je er je best voor doet, that is. Dat pakketje papieren wat ik had met allemaal positieve shit was ook echt zooo dik
. En allemaal papieren met "Tips om gelukkig te worden", "Tips om je mooi te voelen" blablablabla
.
Haha, maar uiteindelijk dus nooit gevraagd?![]()
Ik zeg toch niet dat het kansloos is? Alleen dat het voelt alsof het voor een kleuter is. En dan ga ik onwillekeurig al "quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom is het kansloos? Het is pas kansloos dat je het niet zou willen proberen omdat het dom zou voelen terwijl je denkt dat het wel werkt. Dat slaat toch nergens op?!![]()
Bwheheheh, ok ok i get it.
Ken niet zo gek veel van ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Vind hier iemand Counting Crows ook leuk?
Fluistert Hep dat soort dingen niet steeds in je oor?quote:
Shit, ik haalde 'ik vind die vent zo kansloos' door elkaar met wat je eerder zeiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kansloos is? Alleen dat het voelt alsof het voor een kleuter is. En dan ga ik onwillekeurig al "" kijken.
Als iemand dat niet vervelend vindt, moeten ze het vooral doen natuurlijk.
[..]
Ken niet zo gek veel van ze.
Hij is er niet altijd hè. De overige dagen heb ik alleen mijn eigen gedachten en die zijn nooit echt lief voor me.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fluistert Hep dat soort dingen niet steeds in je oor?
quote:
Geen punt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, ik haalde 'ik vind die vent zo kansloos' door elkaar met wat je eerder zeisorry
Awwwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is er niet altijd hè. De overige dagen heb ik alleen mijn eigen gedachten en die zijn nooit echt lief voor me.
Als dat het beste bij jou pastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon dit als wallpaper zetten
gegarandeerd dat je van die wijze woorden 24 uur blijheid hebt
haha watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook wel eens bij een psycholoog-achtig iets gezeten voor mijn vader. Dan stond er allemaal speelgoed in de kamer en moest iedereen (allemaal volwassen mensen van 40-45) iets pakken om mee te spelen.![]()
![]()
Haha, ja ok soms zijn dingen ook wel kinderachtig. Wij moesten ook ooit een tekening maken van hoe je je toekomst graag zou willen zien en een collage maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen punt.
Ook wel eens bij een psycholoog-achtig iets gezeten voor mijn vader. Dan stond er allemaal speelgoed in de kamer en moest iedereen (allemaal volwassen mensen van 40-45) iets pakken om mee te spelen.![]()
![]()
[..]
Awww
Al die mensen van: Are you fucking shitting me?quote:
Ik snap niet dat ze volwassenen als kleuters willen behandelen. Dat wil niemand toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja ok soms zijn dingen ook wel kinderachtig. Wij moesten ook ooit een tekening maken van hoe je je toekomst graag zou willen zien en een collage maken.
Die tekening van mijn sloeg nergens op en zou serieus door een iemand van vijf gemaakt kunnen worden maar mijn collage was wel echt mooi. Zal wel even foto van die twee dingen maken, is wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |