Over het algemeen zijn ganzen behoorlijk sterke beesten. kunnen zo je arm of been breken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat die dieren dood zijn, het gaat er om dat iemand die dieren voor zijn lol heeft vermoord en dat slaat nergens op.
Daarbij kunnen dieren alleen maar wegrennen en dat was het dan wel met hun weerbaarheid. Dat is gewoon sneu.
Ja, maar ik weet wel zeker dat er een verschil zit in hoe een koe wordt geslacht voor een stukje vlees op iemand zijn bord dan een paar dieren dood trappen. Daar zit nogal een verschil inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet hoe een koe geslacht wordt right?
een van die dingen die ik nooit meer van mijn netvlies krijg sinds ik dat live gezien heb.
Als ze in de juiste positie zijn ja, maar dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ganzen behoorlijk sterke beesten. kunnen zo je arm of been breken.
True, maar dat maakt de reactie niet overdreven. en zouden mensen die voor hun hobby jagen dan ook niet levenslang opgesloten moeten worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wel zeker dat er een verschil zit in hoe een koe wordt geslacht voor een stukje vlees op iemand zijn bord dan een paar dieren dood trappen. Daar zit nogal een verschil in.
Daar dachten je voorvaderen anders overquote:En ik vind dieren doden voor onze eigen consumptie sowieso onzin, daarom eet ik geen vlees.
Ja, ik vind de reactie ook overdreven hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
True, maar dat maakt de reactie niet overdreven. en zouden mensen die voor hun hobby jagen dan ook niet levenslang opgesloten moeten worden?
[..]
Daar dachten je voorvaderen anders over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind de reactie ook overdreven hoor.
En geen idee, ik weet niks van jagen om daar een mening over te geven![]()
.
Bwhehe, niet alleen mijn voorvaderen. Bijna iedereen denkt daar anders over, maar dat mag ook. Iedereen maakt zijn eigen keuze's. Als jullie vlees willen eten omdat je het lekker vindt dan moet je dat gewoon blijven doen
.
Ik vind vlees heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je leeft maar een enkele keer en voor maar een bepaalde tijd dus waarom zou ik mezelf "verbieden" dingen te eten die ik lekker vind
Omdat je niet de enige bent op de wereld en omdat er steeds meer mensen bij komen en ik vind het een fijn idee dat je meehelpt om je eigen toekomst en die van andere beter te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind vlees heerlijk
en je leeft maar een enkele keer en voor maar een bepaalde tijd dus waarom zou ik mezelf "verbieden" dingen te eten die ik lekker vind
Daar ging mijn opmerking ook niet over. Ik ben het met je eens hoor, levenslange opsluiting is overdreven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ging mijn opmerking ook niet over. Ik ben het met je eens hoor, levenslange opsluiting is overdreven.
Wel vind ik dat hier zwaarder op gestraft mag worden. Of zelfs iets van therapie. Klinkt misschien overdreven, maar er is aangetoond dat ee een verband bestaat tussen dierenmishandeling en bijvoorbeeld huiselijk geweld. Hoe je met dieren omgaat zegt veel over je als mens. Psychologisch gezien.
Nee, dat ben je nietquote:
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch. Je bent niet vegetarisch.quote:
echt vies mi mangquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch. Je bent niet vegetarisch.
Ah.quote:
ik heb daar wat minder moeite meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet de enige bent op de wereld en omdat er steeds meer mensen bij komen en ik vind het een fijn idee dat je meehelpt om je eigen toekomst en die van andere beter te maken.
En ik heb het dus niet over verbieden he, ik heb het over minderen.
Achja, verschil tussen jou en mij danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb daar wat minder moeite mee
je leeft uiteindelijk voor jezelf en niet voor anderen in mijn beleving.
ben ook gestopt met een neuk geven om shit die er in de wereld gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |