abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:11:15 #201
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_143625565
12 graden :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_143625612
Ik moet zo lachen als een band een optreden geeft en dan begint met een nieuw liedje en na de eerste drie zinnen gezongen te hebben zegt `Shit, dat was de verkeerde tekst`
Baby darling doll face honey
pi_143625613
Ik haat die huilbaby.
pi_143625652
Zwanen, eenden en ganzen doodgeslagen in Eindhoven
ik snap die reacties niet zo
levenslange eenzame opsluiting?
het zijn maar beesten
pi_143625734
Omdat het zinloos is om die 'beesten' dood te slaan en je derhalve gewoon een zieke geest hebt.
pi_143625789
Ik voel me echt kut dat ik nu al zo lang niet werk en voel me nu echt een slappeling en alsof iedereen boos op me is. Wat een kut gevoel en wat onnodig.
pi_143625860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn maar beesten
Als ze vervolgens een bbq hadden georganiseerd niet. Dit is wel enigszins psychopathisch. Gelukkig zijn ze al genoeg gestraft in het verliezen van een schoen.
pi_143625869
quote:
13s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
Omdat het zinloos is om die 'beesten' dood te slaan en je derhalve gewoon een zieke geest hebt.
Het is ook zinloos om drugs te gebruiken
pi_143625882
quote:
Je kunt binnenkort alleen nog lenen. We hebben alvast een leenbedrag voor je vastgesteld.
WEHHHHHHHHHH :'(
pi_143625916
Natuurlijk is het niet goed maar om ze meteen levenslang (dus van het moment dat ze opgepakt zijn tot het moment dat ze sterven) te geven voor een paar beesten waarvan er miljoenen zijn
zelfs een politieke moordenaar krijgt geen levenslang
pi_143625942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
Natuurlijk is het niet goed maar om ze meteen levenslang (dus van het moment dat ze opgepakt zijn tot het moment dat ze sterven) te geven voor een paar beesten waarvan er miljoenen zijn
zelfs een politieke moordenaar krijgt geen levenslang
Joh, mensen zeggen zo veel onzin.

Waarom moeten mensen die iemand anders in elkaar slaan een gruwelijke dood sterven en zou het dan wel allemaal goed zijn?
pi_143625946
doodstraf!!!!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143625969
marteling!!!!!!!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143625996
Die jongens die iemand in elkaar hadden geslagen op stratumseind een tijdje terug, waarvan het filmpje overal op tv en internet kwam enzo.. De reacties van mensen over wat er nu met die jongens moet gebeuren :').

Duizend keer erger dan wat die jongens zelf deden.. maar volgens mensen mag het dán wel..
pi_143626093
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Die jongens die iemand in elkaar hadden geslagen op stratumseind een tijdje terug, waarvan het filmpje overal op tv en internet kwam enzo.. De reacties van mensen over wat er nu met die jongens moet gebeuren :').

Duizend keer erger dan wat die jongens zelf deden.. maar volgens mensen mag het dán wel..
Met als kleine voetnoot dat die mensen het niet daadwerkelijk uitvoerde. Klein verschil maar.
Een stoere tekst is snel gepost. Wat het verder niet minder treurig maakt overigens. Fuck mensen.
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:25:29 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143626105
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
doodstraf!!!!
overdreven, maar debiel is het wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_143626130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Met als kleine voetnoot dat die mensen het niet daadwerkelijk uitvoerde. Klein verschil maar.

Een stoere tekst is snel gepost. Wat het verder niet minder treurig maakt overigens. Fuck mensen.
Ja, dat klopt.. maar ik snap al niet waarom je dat zou zeggen want het slaat helemaal nergens op :').
Maarja, maarja. Niet te boos om worden nee ok
pi_143626139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

overdreven, maar debiel is het wel.
Ja, dat zeker
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:26:55 #219
365231 Fera
Fire & Blood
pi_143626163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn maar beesten
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_143626170
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Joh, mensen zeggen zo veel onzin.

Waarom moeten mensen die iemand anders in elkaar slaan een gruwelijke dood sterven en zou het dan wel allemaal goed zijn?
"ja maar die zielige diertjes dan :'( :'(
die arme beestjes hadden nog een heel leven voor zich ik hoop dat de daders een gruwelijke dood sterven blablabla" (diezelfde mensen eten 's avonds een lekker stukje rundvlees bij hun wortels en aardappeltjes)
dat is wel het niveau van de Nederlandse bevolking
wat jij een ander doet moet je 10x erger terugkrijgen.
zo werkt het toch niet :')
pi_143626196
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.. maar ik snap al niet waarom je dat zou zeggen want het slaat helemaal nergens op :').
Maarja, maarja. Niet te boos om worden nee ok
Goedkoop scoren voornamelijk. Niks zo lekker dan je in een grote groep opwinden over dingen. Niemand draagt de verantwoordelijkheid en je lijkt toch stoer over te komen, topshow.

Op 3... 2... 1.. HAMAS HAMAS. ALLE PEDO'S MOETEN DOOD
pi_143626228
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij. :)
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

"ja maar die zielige diertjes dan :'( :'(
die arme beestjes hadden nog een heel leven voor zich ik hoop dat de daders een gruwelijke dood sterven blablabla" (diezelfde mensen eten 's avonds een lekker stukje rundvlees bij hun wortels en aardappeltjes)
dat is wel het niveau van de Nederlandse bevolking
wat jij een ander doet moet je 10x erger terugkrijgen.
zo werkt het toch niet :')
Ik ben het met de eerste zinnen van je post niet eens, een stuk vlees eten is heel wat anders dan mensen haten die dieren oprecht pijn doen. Ik zou niet weten waarom je geen hekel aan die mensen zou mogen hebben wanneer je vlees eet :P.

Maar dat mensen vinden dat iemand iets 10x erger moet terugkrijgen dat is inderdaad echt ronduit belachelijk en slaat nergens op.
pi_143626231
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Okee, dieren. heb ook niet gezegd dat ze geen bestaansrecht hebben. of wel?
Maar die ophef over een paar dieren. slaat nergens op imo
pi_143626261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Okee, dieren. heb ook niet gezegd dat ze geen bestaansrecht hebben. of wel?
Maar die ophef over een paar dieren. slaat nergens op imo
Het gaat er toch niet om dat die dieren dood zijn, het gaat er om dat iemand die dieren voor zijn lol heeft vermoord en dat slaat nergens op.

Daarbij kunnen dieren alleen maar wegrennen en dat was het dan wel met hun weerbaarheid. Dat is gewoon sneu.
pi_143626262
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.

[..]

Ik ben het met de eerste zinnen van je post niet eens, een stuk vlees eten is heel wat anders dan mensen haten die dieren oprecht pijn doen. Ik zou niet weten waarom je geen hekel aan die mensen zou mogen hebben wanneer je vlees eet :P.

Maar dat mensen vinden dat iemand iets 10x erger moet terugkrijgen dat is inderdaad echt ronduit belachelijk en slaat nergens op.
Je weet hoe een koe geslacht wordt right?
een van die dingen die ik nooit meer van mijn netvlies krijg sinds ik dat live gezien heb.
en dat is enigsinds voor de lol ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 13:31:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')