Als ze vervolgens een bbq hadden georganiseerd niet. Dit is wel enigszins psychopathisch. Gelukkig zijn ze al genoeg gestraft in het verliezen van een schoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Zwanen, eenden en ganzen doodgeslagen in Eindhoven
ik snap die reacties niet zo
levenslange eenzame opsluiting?
het zijn maar beesten
Het is ook zinloos om drugs te gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
Omdat het zinloos is om die 'beesten' dood te slaan en je derhalve gewoon een zieke geest hebt.
WEHHHHHHHHHHquote:Je kunt binnenkort alleen nog lenen. We hebben alvast een leenbedrag voor je vastgesteld.
Joh, mensen zeggen zo veel onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
Natuurlijk is het niet goed maar om ze meteen levenslang (dus van het moment dat ze opgepakt zijn tot het moment dat ze sterven) te geven voor een paar beesten waarvan er miljoenen zijn
zelfs een politieke moordenaar krijgt geen levenslang
Met als kleine voetnoot dat die mensen het niet daadwerkelijk uitvoerde. Klein verschil maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Die jongens die iemand in elkaar hadden geslagen op stratumseind een tijdje terug, waarvan het filmpje overal op tv en internet kwam enzo.. De reacties van mensen over wat er nu met die jongens moet gebeuren.
Duizend keer erger dan wat die jongens zelf deden.. maar volgens mensen mag het dán wel..
overdreven, maar debiel is het wel.quote:
Ja, dat klopt.. maar ik snap al niet waarom je dat zou zeggen want het slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als kleine voetnoot dat die mensen het niet daadwerkelijk uitvoerde. Klein verschil maar.
Een stoere tekst is snel gepost. Wat het verder niet minder treurig maakt overigens. Fuck mensen.
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overdreven, maar debiel is het wel.
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Zwanen, eenden en ganzen doodgeslagen in Eindhoven
ik snap die reacties niet zo
levenslange eenzame opsluiting?
het zijn maar beesten
"ja maar die zielige diertjes danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joh, mensen zeggen zo veel onzin.
Waarom moeten mensen die iemand anders in elkaar slaan een gruwelijke dood sterven en zou het dan wel allemaal goed zijn?
Goedkoop scoren voornamelijk. Niks zo lekker dan je in een grote groep opwinden over dingen. Niemand draagt de verantwoordelijkheid en je lijkt toch stoer over te komen, topshow.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.. maar ik snap al niet waarom je dat zou zeggen want het slaat helemaal nergens op.
Maarja, maarja. Niet te boos om worden nee ok
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij.
Ik ben het met de eerste zinnen van je post niet eens, een stuk vlees eten is heel wat anders dan mensen haten die dieren oprecht pijn doen. Ik zou niet weten waarom je geen hekel aan die mensen zou mogen hebben wanneer je vlees eetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ja maar die zielige diertjes dan![]()
![]()
die arme beestjes hadden nog een heel leven voor zich ik hoop dat de daders een gruwelijke dood sterven blablabla" (diezelfde mensen eten 's avonds een lekker stukje rundvlees bij hun wortels en aardappeltjes)
dat is wel het niveau van de Nederlandse bevolking
wat jij een ander doet moet je 10x erger terugkrijgen.
zo werkt het toch niet
Okee, dieren. heb ook niet gezegd dat ze geen bestaansrecht hebben. of wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar beesten? Ten eerste zijn het dieren. Over het algemeen hebben die net zoveel recht om op deze aardkloot rond te lopen als jij.
Het gaat er toch niet om dat die dieren dood zijn, het gaat er om dat iemand die dieren voor zijn lol heeft vermoord en dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee, dieren. heb ook niet gezegd dat ze geen bestaansrecht hebben. of wel?
Maar die ophef over een paar dieren. slaat nergens op imo
Je weet hoe een koe geslacht wordt right?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij zegt is wat anders dan dat de mensen die dit doen een levenslange opsluiting zouden moeten krijgen want dat slaat inderdaad nergens op.
[..]
Ik ben het met de eerste zinnen van je post niet eens, een stuk vlees eten is heel wat anders dan mensen haten die dieren oprecht pijn doen. Ik zou niet weten waarom je geen hekel aan die mensen zou mogen hebben wanneer je vlees eet.
Maar dat mensen vinden dat iemand iets 10x erger moet terugkrijgen dat is inderdaad echt ronduit belachelijk en slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |