SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Omdat het veel dieper gaat dan dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die mensen van: Are you fucking shitting me?
Mijn pa pakte een speelgoedautotje en ging daarna stuurs voor zich uit zitten staren.
[..]
Ik snap niet dat ze volwassenen als kleuters willen behandelen. Dat wil niemand toch?
Oké, ben benieuwd
Hoezo zou die je googleaccount moeten weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Amoeba het volgende:
OJee, mijn werkgever vraagt om mijn Googleaccount en als ik zeg dat die niet bepaald netjes is is dat zacht uitgedrukt
Testfase van een app. Die gaan ze alleen per invitatie versturen dus moeten ze daarvoor je google account hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou die je googleaccount moeten weten.
Maak een nieuwe, problem solvedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Testfase van een app. Die gaan ze alleen per invitatie versturen dus moeten ze daarvoor je google account hebben.
Dan ruim je je account opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wat betaalde apps die je niet zo gemakkelijk kunt overzetten.
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heb je pas 14-18 keer vermeld
boeien
Aww, wat lief.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het veel dieper gaat dan dat.
Als je gaat tekenen dan kun je op een luchtige manier bedenken wat je wil en vervolgens moet je dan zeggen wat je hebt getekend en blabla. Dat werkt beter dan gewoon aan iemand vragen "hoe zie je je toekomst voor je?" want hoe kinderachtig tekenen ook is, je visualiseert shit wel gewoon goed. En wij vonden het wel leuk, en ik was toen 20 ofzo en was daarmee de jongste van de groep en diegene die na mij kwam wat betreft leeftijd was 38
. Maar wij vonden het wel leuk
. Zo'n therapie is al zwaar genoeg en dit maakt het iets luchtiger
. En we moesten tering hard lachen om elkaars tekeningen
. Als je het allemaal serieus wil spelen dan hou je het gewoon niet vol
.
[ afbeelding ]
Anyways, mijn tekening. Incl mijzelf en mijn man en een varkentje en konijntjes enzo.
[ afbeelding ]
Collage. Die vind ik oprecht leuk
.
Zo gaaf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het veel dieper gaat dan dat.
Als je gaat tekenen dan kun je op een luchtige manier bedenken wat je wil en vervolgens moet je dan zeggen wat je hebt getekend en blabla. Dat werkt beter dan gewoon aan iemand vragen "hoe zie je je toekomst voor je?" want hoe kinderachtig tekenen ook is, je visualiseert shit wel gewoon goed. En wij vonden het wel leuk, en ik was toen 20 ofzo en was daarmee de jongste van de groep en diegene die na mij kwam wat betreft leeftijd was 38
. Maar wij vonden het wel leuk
. Zo'n therapie is al zwaar genoeg en dit maakt het iets luchtiger
. En we moesten tering hard lachen om elkaars tekeningen
. Als je het allemaal serieus wil spelen dan hou je het gewoon niet vol
.
[ afbeelding ]
Anyways, mijn tekening. Incl mijzelf en mijn man en een varkentje en konijntjes enzo.
[ afbeelding ]
Collage. Die vind ik oprecht leuk
.
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, wat lief.
Moest lachen door de konijntjes en de breed glimlachende Crack op de schommel.
Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is?quote:
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo gaaf.
En die rekening is cute. Mij kennende zou ik daar teringhard mijn best op gaan doen, terwijl dat de bedoeling niet echt is volgens mij.
Ik kan me daar wel in vinden, ik ben ontzettend perfectionistisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is?
[..]
Haha. Er zat ook eentje in onze groep die daar mega hard haar best op deed en toen ging het meer over waarom ze zo haar best wil doen op een tekening, want dat is inderdaad niet de bedoeling.
En dat hielp haar dan weer wel want zij was gewoon tering perfectionistisch en door zo'n opdracht waarbij zij dus weer hartstikke perfectionistisch gaat doen kun je wel weer even relativeren waarom en dan zegt zij dingen als "ja ik wil niet dat jullie denken dat ik niet kan tekenen" en dan lieten ze mijn tekening zien of deed ik dat van "dit ziet er otch ook niet uit, maar dat maakt toch ook niet uit..? Of mag jij Maartje nu minder omdat ze een lelijke tekening heeft gemaakt" blabla dat soort dingen en op die manier was het voor haar weer een fijne oefening en zo ging het met al het huiswerk en opdrachten die we kregen.
Nee hoor, lekker binnen blijven johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker knus!Of moet je nog weg?
dan is het iets minder
Best wel een goed idee ja. Ik misschien ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo meteen in bad
dit boeit echt niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |