abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143628183

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Baby darling doll face honey
pi_143628193
quote:
17s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al die mensen van: Are you fucking shitting me?
Mijn pa pakte een speelgoedautotje en ging daarna stuurs voor zich uit zitten staren.

[..]

Ik snap niet dat ze volwassenen als kleuters willen behandelen. Dat wil niemand toch?

Oké, ben benieuwd :)
Omdat het veel dieper gaat dan dat.

Als je gaat tekenen dan kun je op een luchtige manier bedenken wat je wil en vervolgens moet je dan zeggen wat je hebt getekend en blabla. Dat werkt beter dan gewoon aan iemand vragen "hoe zie je je toekomst voor je?" want hoe kinderachtig tekenen ook is, je visualiseert shit wel gewoon goed :P. En wij vonden het wel leuk, en ik was toen 20 ofzo en was daarmee de jongste van de groep en diegene die na mij kwam wat betreft leeftijd was 38 8)7 . Maar wij vonden het wel leuk :P. Zo'n therapie is al zwaar genoeg en dit maakt het iets luchtiger :D. En we moesten tering hard lachen om elkaars tekeningen :'). Als je het allemaal serieus wil spelen dan hou je het gewoon niet vol :P.

Anyways, mijn tekening. Incl mijzelf en mijn man en een varkentje en konijntjes enzo _O-.

Collage :7 . Die vind ik oprecht leuk :D.
pi_143628204
OJee, mijn werkgever vraagt om mijn Googleaccount en als ik zeg dat die niet bepaald netjes is is dat zacht uitgedrukt :')
pi_143628233
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Amoeba het volgende:
OJee, mijn werkgever vraagt om mijn Googleaccount en als ik zeg dat die niet bepaald netjes is is dat zacht uitgedrukt :')
Hoezo zou die je googleaccount moeten weten.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143628251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoezo zou die je googleaccount moeten weten.
Testfase van een app. Die gaan ze alleen per invitatie versturen dus moeten ze daarvoor je google account hebben. :')
pi_143628256
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Testfase van een app. Die gaan ze alleen per invitatie versturen dus moeten ze daarvoor je google account hebben. :')
Maak een nieuwe, problem solved
pi_143628283
Niet 71 dung hebben :')
pi_143628284
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Maak een nieuwe, problem solved
Ik heb wat betaalde apps die je niet zo gemakkelijk kunt overzetten. :')
pi_143628296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:27 schreef JanCees het volgende:
Niet 71 dung hebben :')
nog niet 99 hebben :')
pi_143628299
Genieten weer in VBL

HMF terug :')
Oh.
pi_143628306
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

nog niet 99 hebben :')
heb je dat
pi_143628312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genieten weer in VBL

HMF terug :')
Dit heb je pas 14-18 keer vermeld
boeien
pi_143628324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:

[..]

heb je dat
nooit dung gedaan
pi_143628338
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb wat betaalde apps die je niet zo gemakkelijk kunt overzetten. :')
Dan ruim je je account op
pi_143628340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dit heb je pas 14-18 keer vermeld
boeien
Ja.
Oh.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:30:37 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_143628379
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Als je gaat tekenen dan kun je op een luchtige manier bedenken wat je wil en vervolgens moet je dan zeggen wat je hebt getekend en blabla. Dat werkt beter dan gewoon aan iemand vragen "hoe zie je je toekomst voor je?" want hoe kinderachtig tekenen ook is, je visualiseert shit wel gewoon goed :P. En wij vonden het wel leuk, en ik was toen 20 ofzo en was daarmee de jongste van de groep en diegene die na mij kwam wat betreft leeftijd was 38 8)7 . Maar wij vonden het wel leuk :P. Zo'n therapie is al zwaar genoeg en dit maakt het iets luchtiger :D. En we moesten tering hard lachen om elkaars tekeningen :'). Als je het allemaal serieus wil spelen dan hou je het gewoon niet vol :P.

[ afbeelding ]

Anyways, mijn tekening. Incl mijzelf en mijn man en een varkentje en konijntjes enzo _O-.

[ afbeelding ]
Aww, wat lief. :D
Moest lachen door de konijntjes en de breed glimlachende Crack op de schommel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_143628386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dan ruim je je account op
Wat? :?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:31:35 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_143628406
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo gaaf. :D
En die rekening is cute. Mij kennende zou ik daar teringhard mijn best op gaan doen, terwijl dat de bedoeling niet echt is volgens mij. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_143628495
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aww, wat lief. :D
Moest lachen door de konijntjes en de breed glimlachende Crack op de schommel.
Haha _O-.
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat? :?
Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Zo gaaf. :D
En die rekening is cute. Mij kennende zou ik daar teringhard mijn best op gaan doen, terwijl dat de bedoeling niet echt is volgens mij. :@
Haha _O-. Er zat ook eentje in onze groep die daar mega hard haar best op deed en toen ging het meer over waarom ze zo haar best wil doen op een tekening, want dat is inderdaad niet de bedoeling.

En dat hielp haar dan weer wel want zij was gewoon tering perfectionistisch en door zo'n opdracht waarbij zij dus weer hartstikke perfectionistisch gaat doen kun je wel weer even relativeren waarom en dan zegt zij dingen als "ja ik wil niet dat jullie denken dat ik niet kan tekenen" en dan lieten ze mijn tekening zien of deed ik dat van "dit ziet er otch ook niet uit, maar dat maakt toch ook niet uit..? Of mag jij Maartje nu minder omdat ze een lelijke tekening heeft gemaakt" blabla dat soort dingen en op die manier was het voor haar weer een fijne oefening en zo ging het met al het huiswerk en opdrachten die we kregen (8> .
pi_143628536
Het regent hier hard.
Oh.
pi_143628558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het regent hier hard.
Lekker knus! O+ Of moet je nog weg? :') dan is het iets minder
pi_143628582
ik ga zo meteen in bad
dit boeit echt niemand
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:37:47 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_143628603
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Haha _O-.

[..]

Of bedoel je hoe je gmail account heet, dat dat niet netjes is? :D

[..]

Haha _O-. Er zat ook eentje in onze groep die daar mega hard haar best op deed en toen ging het meer over waarom ze zo haar best wil doen op een tekening, want dat is inderdaad niet de bedoeling.

En dat hielp haar dan weer wel want zij was gewoon tering perfectionistisch en door zo'n opdracht waarbij zij dus weer hartstikke perfectionistisch gaat doen kun je wel weer even relativeren waarom en dan zegt zij dingen als "ja ik wil niet dat jullie denken dat ik niet kan tekenen" en dan lieten ze mijn tekening zien of deed ik dat van "dit ziet er otch ook niet uit, maar dat maakt toch ook niet uit..? Of mag jij Maartje nu minder omdat ze een lelijke tekening heeft gemaakt" blabla dat soort dingen en op die manier was het voor haar weer een fijne oefening en zo ging het met al het huiswerk en opdrachten die we kregen (8> .
Ik kan me daar wel in vinden, ik ben ontzettend perfectionistisch. :')

Maar wat voor soort therapie was dat dan? Hoe heet het?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_143628607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Lekker knus! O+ Of moet je nog weg? :') dan is het iets minder
Nee hoor, lekker binnen blijven joh :P

Volgende week weer school ;(
Oh.
pi_143628617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo meteen in bad
dit boeit echt niemand
Best wel een goed idee ja. Ik misschien ook.

Dit boeit jou weer niet.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')