Niet zo arrogant doen, mattie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Topics zijn nergens voor nodig want ik ben de enige geschikte kandidaat.
Ik heb een aantal maanden geleden al een open sollicitatie gestuurd, dus ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef HPLC het volgende:
maar deadprez, ga jij nou meedoen? Ik ga niet de vorige twee topics doorlezen #luiheidyolofokenzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter solliciteer je nu nog eens. Dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden al een open sollicitatie gestuurd, dus ja.
Niks mattie.quote:
Die UIquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:31 schreef awiebo het volgende:
[..]
Beter solliciteer je nu nog eens. Dan is het duidelijk.
Als je maar geen haywoodje gaat doen. Dagelijks posten en dan eenmaal mod ervandoor gaan. Tenzij jij haar bent natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden al een open sollicitatie gestuurd, dus ja.
Die heeft toch vaker nee gezegd?quote:
Nu zegt hij jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die heeft toch vaker nee gezegd?
Jijquote:
Waar krijg je eigenlijk levens? Ik ben nog altijd niet in aanmerking gekomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eensch. Ludo heeft alleen een leven gekregen.
Vaak liggen ze gewoon voor het oprapen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar krijg je eigenlijk levens? Ik ben nog altijd niet in aanmerking gekomen.
Deze even quoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ik stort je 1000¤ deadprez, voor je accountgegevens wanneer je mod bent
Je schijnt ze te kunnen krijgen bij Candy Crush.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb mijne tussen de bosjes gevonden dus wie weet komt jouw tijd nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben neutraal en ik heb nog geen leven. Misschien moet ik samen met Djeez solliciteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik hour mijn hart vast als deadprez mod is. Hij is zo iemand die, als hij enige macht heeft, omslaat in een dictator van jewelste.
Dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:31 schreef awiebo het volgende:
[..]
Beter solliciteer je nu nog eens. Dan is het duidelijk.
Ja solliciteer dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben neutraal en ik heb nog geen leven. Misschien moet ik samen met Djeez solliciteren.
Denk dat iedereen een grote mond heeft maar niks stuurt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef deadprez het volgende:
de mailbox van de admins zal wel flink volstaan ondertussen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat iedereen een grote mond heeft maar niks stuurt..Behalve een apathische mail van Spongeboss misschien
Met emails dat men (de klaagbakers) jou niet als mod wilt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef deadprez het volgende:
de mailbox van de admins zal wel flink volstaan ondertussen
Nee, maar ik ben wel neutraal dat is een feit. Maar ik moet online gamen ik heb geen tijd voor blauwe kleurtjes.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met emails dat men (de klaagbakers) jou niet als mod wilt?
Dat zal toch wel meevallen
Niet haten op hoink.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben echt bang dat zo'n flikker die zichzelf te serieus neemt (hoink) mod wordt.
Hoinkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben echt bang dat zo'n flikker die zichzelf te serieus neemt (hoink) mod wordt.
laatste bezoek: 3236 dagen, 1 uur geleden.quote:
donder op danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uberhaupt mod willen zijn op een hollands tekst- en usergebaseerd forum.
ondertitel: Ben gewoon mezelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3236 dagen, 1 uur geleden.
Verdomme wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:To Know Me Is To Love Me
FOK!crew:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!crew:
KLB
Username Van Tot
Ellen ??? 29-04-2002
Op de wiki.quote:
Cool, wist niet dat hij klb-mod geweest is.quote:gelly 25-12-2002 16-09-2004
dit ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
join gewoon de deadprez4mod bandwagon
wiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool, wist niet dat hij klb-mod geweest is.
Gelly. Tegenwoordig voornamelijk nog actief in NWS enzo volgens mij.quote:
Ja, ik ben al een tijdje opzoek naar een baan maar heb nog niks kunnen vinden.quote:
Joh.quote:
mensen die developer zijn op een hollands tekst- en usergebaseerd forum waardoor zij mensen faciliteren om o.a. als mod te solliciterenquote:
Die wiki mag weleens een update krijgen.quote:Tha_T 14-09-2005 heden
The_Terminator 14-09-2005 heden
Misschien geeft 'ie aanwijzingen via DM.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
oh, aan de streep door zijn naam te zien is hij momenteel nergens actief
Staat goed op je CV voor bij de sollicitatie man, '2014-heden: Fok!wiki aangepast'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wiki mag weleens een update krijgen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staat goed op je CV voor bij de sollicitatie man, '2014-heden: Fok!wiki aangepast'.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef voederbietel het volgende:
Overigens vind ik dit topic wel een hele ludieke vorm van SC/nachtbagger die voor twee weken gewoon toegestaan is.
Niks SC, we hebben het toch over KLB-mods. Is gewoon on-topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef voederbietel het volgende:
Overigens vind ik dit topic wel een hele ludieke vorm van SC/nachtbagger die voor twee weken gewoon toegestaan is.
Over twee weken komt HW gewoon terug en was dit allemaal een groot sociaal experiment.quote:
chicks zullen instant nat wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef Grielen het volgende:
Als ik mod word gaat dat sowieso in mijn Tinder tagline. "mod op FOK!"
hehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef Grielen het volgende:
Als ik mod word gaat dat sowieso in mijn Tinder tagline. "mod op FOK!"
Ik heb in mijn sollicitatie aangegeven dat als de keuze niet op mij valt, ik het niet erg vind, zolang als dat jij mod wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
chicks zullen instant nat worden
Echte naam + adres + telefoonnummer en eventuele bankgegevens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
Hebben jullie je sollicitatie eigenlijk afgesloten met je username of je echte naam?
ahwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb in mijn sollicitatie aangegeven dat als de keuze niet op mij valt, ik het niet erg vind, zolang als dat jij mod wordt
Op zich is het best tof om bij de crew te horen dan, ben al een tijdje benieuwd of jij inderdaad Dylan oid heet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echte naam + adres + telefoonnummer en eventuele bankgegevens.
Niet weten hoe BT heetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op zich is het best tof om bij de crew te horen dan, ben al een tijdje benieuwd of jij inderdaad Dylan oid heet.
Facebook, snapchat, instagram, creditcardgegevens, adresgegevens, pics van mijn zusje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
Hebben jullie je sollicitatie eigenlijk afgesloten met je username of je echte naam?
Da'shawndrey.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op zich is het best tof om bij de crew te horen dan, ben al een tijdje benieuwd of jij inderdaad Dylan oid heet.
achmetquote:
Gvorkquote:
Wat?quote:
Dat is ook zo'n rare naam die die mensen hebben.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n rare naam die die mensen hebben.
mohammaduquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al Tarib mohammadu Aki.
Dit niet weten.
Visionair en revoluties zijn nou in eenmaal bloederig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:09 schreef Spongeboss het volgende:
Zolang jullie maar geen Bagdhaddi heten vieze sekteleider is het.
Mensen ophangen en doden is nooit fatsoenlijk. Verder roepen de meeste moslims dat wat hij doet niets te maken heeft met het geloof dus ik weet het niet, maar goed.... Dit is geen revolutie maar een vieze sekte. Gelukkig is een topman van IS nu dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Visionair en revoluties zijn nou in eenmaal bloederig.
Help mee danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wiki mag weleens een update krijgen.
Met deze off-topic verhalen wordt je nooit mod, Spongeboss.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen ophangen en doden is nooit fatsoenlijk. Verder roepen de meeste moslims dat wat hij doet niets te maken heeft met het geloof dus ik weet het niet, maar goed.... Dit is geen revolutie maar een vieze sekte. Gelukkig is een topman van IS nu dood.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:13 schreef voederbietel het volgende:
En jammer DP, je had je kwaliteiten kunnen showen.
quote:
Ik solliciteer niet maar sowieso mensen die nu witte voetjes gaan halen. Heb wat trots en doe zoals je normaal ook altijd doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met deze off-topic verhalen wordt je nooit mod, Spongeboss.
Nu graag weer on-topic.
Er is niks nobels aan trots hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:14 schreef Spongeboss het volgende:
Heb wat trots en doe zoals je normaal ook altijd doet.
Je beledigt nu op z'n minst één aanstaand crewlid, lijkt me niet zo verstandig.quote:
Nou, ik denk dat deadprez dat wel kan handelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je beledigt nu op z'n minst één aanstaand crewlid, lijkt me niet zo verstandig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat deadprez dat wel kan handelen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is niks nobels aan trots hebben.
Graag niet offtopic gaan, en niet alvast de haan verkopen voor hij uit het ei is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je beledigt nu op z'n minst één aanstaand crewlid, lijkt me niet zo verstandig.
Gratis date met mij.quote:
Hou je bek gewoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Graag niet offtopic gaan, en niet alvast de haan verkopen voor hij uit het ei is.
Ik heb altijd veel bewondering voor je vermogen om net te doen alsof je slecht in taal bent trouwens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:
Graag niet offtopic gaan, en niet alvast de haan verkopen voor hij uit het ei is.
Bedankt daar eet ik een braadworst op. En nu on-topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel bewondering voor je vermogen om net te doen alsof je slecht in taal bent trouwens.
ik vind het niet echt interessant wat jij denkt eigenlijk..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat deadprez dat wel kan handelen.
leuk filmpje mijn dochtertje van 3 keek ook mee we zaten met zijn allen te kijken leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
deadprez is de spinazie van KLB.
Pics van je dochtertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
leuk filmpje mijn dochtertje van 3 keek ook mee we zaten met zijn allen te kijken leuk!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik wens de potentiële mod veel sterkte. Het is nog best lastig waar er veel conflicten zijn van belangen en regels... Je moet het laten lopen zoals het loopt maar je moet ook streng en rechtvaardig zijn, je kan geen users bannen etc etc..
ghoooooooooooooooooooood luck
Is het niet ook zo dat veel mensen het geweldig lijken te vinden maar dat het wel meevalt? Maja ik hoop dat net als jij toen weer een ninja uit het duister komt, iemand die niemand verwacht!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik wens de potentiële mod veel sterkte. Het is nog best lastig waar er veel conflicten zijn van belangen en regels... Je moet het laten lopen zoals het loopt maar je moet ook streng en rechtvaardig zijn, je kan geen users bannen etc etc..
ghoooooooooooooooooooood luck
Als je belooft dat je jailbait verstopt in alle sluitposts.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Als het aan mij lag had ik al jullie topics per direct gesloten.
Kies mij dus voor mod
TOR is niet meer secure heh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je belooft dat je jailbait verstopt in alle sluitposts.
Ach er zijn dingen mooi:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is het niet ook zo dat veel mensen het geweldig lijken te vinden maar dat het wel meevalt? Maja ik hoop dat net als jij toen weer een ninja uit het duister komt, iemand die niemand verwacht!
Volgens mij waren dit vooral problemen waar jij tegenaan liep en niet zozeer dingen waar alle mods last van hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach er zijn dingen mooi:
- blauw kleurtje van naam
- je eigen maar ook notes van de andere zien (iedereen eigenlijk)
Minder moooie dingen:
- beperkte macht, je kan niet bannen en al helemaal niet ip bannen
- topics moeten niet te snel op slot
- vloeken met godverdomme is prima, maar oh wee als iemand kanker roept![]()
- beidehante collega's die ruzie komen zoeken
- users die klagen omdat je te streng bent of te soft of the soft en te streng
etc etc
Ja daarom je bent meer een strontruimer... Ik bedoel hier reageert iedereen maar als ik ga vragen wie vrijwillig de toiletten wil schoonmaken komen ze niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach er zijn dingen mooi:
Minder moooie dingen:
etc etc
Tering wat ben jij soft zegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach er zijn dingen mooi:
Minder moooie dingen:
etc etc
't gaat niet om mij, en een aantal punten zijn best objectiefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij waren dit vooral problemen waar jij tegenaan liep en niet zozeer dingen waar alle mods last van hebben.
Vloeken met kanker verboden, daar gaan je kansen dp.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij waren dit vooral problemen waar jij tegenaan liep en niet zozeer dingen waar alle mods last van hebben.
Je kan het ook zien als iets terugdoen voor het forum waar je met plezier komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
er is echt niks leuks aan moderator zijn
enige wat je kunt doen is doen alsof je superieur bent zogenaamd
maar er is geen sprake van echte macht
Ik had anders met volle voldoening deze post weggehaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
er is echt niks leuks aan moderator zijn
enige wat je kunt doen is doen alsof je superieur bent zogenaamd
maar er is geen sprake van echte macht
Zoiets ja, ik starte een "mod sessie" van "eens kijken hoe de topics eruit zien. TLDRjtes verwijderen, racistische posts aanpakken, onzin posts aanpakken, etc etc en dan was je een half uur tot uur verder. En dan gingen een aantal users huilen in KLB feedback waar je dan ook weer op moest reageren, deed je dat niet dan kreeg je al snel een boos berichtje van een andere mod :/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja daarom je bent meer een strontruimer... Ik bedoel hier reageert iedereen maar als ik ga vragen wie vrijwillig de toiletten wil schoonmaken komen ze niet.
Maar of dat dan ook nog zo is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
het forum waar je met plezier komt.
kutzooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vloeken met kanker verboden, daar gaan je kansen dp.
maar dan wel uitkijken want voor je 't weet hoef je een half jaar niet terug te komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als iets terugdoen voor het forum waar je met plezier komt.
Ach, je kan stoppen wanneer je wil hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar of dat dan ook nog zo is.
Ja kleuter gedoe dus, lijkt mij sowieso niet tof dit. Admins moeten vaak bijspringen in KLB dat betekend dat er een groot gat valt in klb, en de enige die dat kan vullen is iemand die thuis op de bank hangt ik noem een Deadprez.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik starte een "mod sessie" van "eens kijken hoe de topics eruit zien. TLDRjtes verwijderen, racistische posts aanpakken, onzin posts aanpakken, etc etc en dan was je een half uur tot uur verder. En dan gingen een aantal users huilen in KLB feedback waar je dan ook weer op moest reageren, deed je dat niet dan kreeg je al snel een boos berichtje van een andere mod :/
dat is een excuus om bitches te hosselen dmv die felbegeerde blauwe naamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat valt ook best mee. Laatste dagen toevallig wat meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Spongeboss het volgende:
Admins moeten vaak bijspringen in KLB dat betekend dat er een groot gat valt in klb
Serieus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maar dan wel uitkijken want voor je 't weet hoef je een half jaar niet terug te komen
wat heeft het forum voor jou gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor een hoop vermaak gezorgd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat heeft het forum voor jou gedaan dan?
Ik denk dat jij dat vanaf de bank, half verzonken in je plantsoenendienst fantasie, ook best zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Spongeboss het volgende:
en de enige die dat kan vullen is iemand die thuis op de bank hangt ik noem een Deadprez.
Ja , maar ik ga er verder niet op in want ik wil niet nog een keer een half jaar op de ip ban zittenquote:
Maar zonder het forum was dat niet mogelijk geweest hè.quote:
Glad ijs dit of niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja , maar ik ga er verder niet op in want ik wil niet nog een keer een half jaar op de ip ban zitten
Laat die kerel even doorschemeren dat 'ie boven dit alles is, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zonder het forum was dat niet mogelijk geweest hè.
het forum is alleen een site meer nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zonder het forum was dat niet mogelijk geweest hè.
Beetje sneu wel, maar goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat die kerel even doorschemeren dat 'ie boven dit alles is, hebben we dat ook weer gehad.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het forum is alleen een site meer niet
jij denkt dat danny en consorten je kennen?
Ja goed maar als Frank of Morty online komen is er opeens boem een hele rij slotjes, het is niet zo dat het echt in de gate gehouden wordt. Sommige topics die dringend dicht moeten blijven dan nog net een tijdje open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat valt ook best mee. Laatste dagen toevallig wat meer.
Nee begrijpelijk man, maar wel schokkend eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja , maar ik ga er verder niet op in want ik wil niet nog een keer een half jaar op de ip ban zitten
zeg jij nou dat forum fok het enige is wat je hebt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat die kerel even doorschemeren dat 'ie boven dit alles is, hebben we dat ook weer gehad.
Jep.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg jij nou dat forum fok het enige is wat je hebt?
Blijf dat vooral denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, je kan stoppen wanneer je wil hè.
Dat had dan ook een reden. Een reden waardoor je überhaupt blij mag zijn met een half jaar. Niet zo tof doen ineens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maar dan wel uitkijken want voor je 't weet hoef je een half jaar niet terug te komen
Ze kunnen moeilijk 24/7 online zijn hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
Ja goed maar als Frank of Morty online komen is er opeens boem een hele rij slotjes, het is niet zo dat het echt in de gate gehouden wordt. Sommige topics die dringend dicht moeten blijven dan nog net een tijdje open.
Kom Opa laten we het gezellig houden neem een pintje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat had dan ook een reden. Een reden waardoor je überhaupt blij mag zijn met een half jaar. Niet zo tof doen ineens.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt het over iets terugdoen
Misschien kunnen we een gezamenlijke account nemen en in ploegendienst werken? Jij neemt de nacht, ik de dag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk 24/7 online zijn hè.
Ik ben dat dan weer wel, dus deadprez4mod.
Ja dat zei ik dat jij in dat opzicht goed bent, want jij ben 24/7 online.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk 24/7 online zijn hè.
Ik ben dat dan weer wel, dus deadprez4mod.
Goed plan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een gezamenlijke account nemen en in ploegendienst werken? Jij neemt de nacht, ik de dag.
Snap niet zo goed wat je nou allemaal loopt te zeiken eigenlijk.quote:
ik zeik niet, ik zeg dat het moderatorschap niet zo enorm veel voorsteltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat je nou allemaal loopt te zeiken eigenlijk.
Nou nou, ik had op vrijwillige basis veel tijd gestoken in het moderaten. Ik was consequent en resultaatgericht. Maar ik was ook iemand die geen blad voor de mond nam. Ik was dus absoluut niet blij met mijn half jaar ban. Hij kwam namelijk bovenop een hoop andere dingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat had dan ook een reden. Een reden waardoor je überhaupt blij mag zijn met een half jaar. Niet zo tof doen ineens.
Maar dat hoef je niet te zeggen is algemeen bekend het is een beetje stront ruimen meer niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik zeg dat het moderatorschap niet zo enorm veel voorstelt
Heeft Kasparov hier een account?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:
Waar is die kerel die aan schaken deed? Dat zou een goeie klb mod maken.
haha deze boi is jelly lijk t opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik zeg dat het moderatorschap niet zo enorm veel voorstelt
jelly op wiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha deze boi is jelly lijk t op![]()
Laat je de mond niet snoeren door de hoge heren, erg verstandig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nou nou, ik had op vrijwillige basis veel tijd gestoken in het moderaten. Ik was consequent en resultaatgericht. Maar ik was ook iemand die geen blad voor de mond nam. Ik was dus absoluut niet blij met mijn half jaar ban. Hij kwam namelijk bovenop een hoop andere dingen.
zolder4modquote:
op dp, hij maakt vrij veel kans nml.quote:
Als Al Bhaddhaddi zegt dat jij een komkommer in je reet moest douwen zou je nu al halverwege erin zitten met die komkommer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat je de mond niet snoeren door de hoge heren, erg verstandig.
Zal ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op dp, hij maakt vrij veel kans nml.
De komkommer in kwestie zou dan wel een augurk worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als Al Bhaddhaddi zegt dat jij een komkommer in je reet moest douwen zou je nu al halverwege erin zitten met die komkommer.
gast het interesseert me echt geen kkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op dp, hij maakt vrij veel kans nml.
we zullen het zienquote:
Meeste denken dat hij het gaat worden en willen nu wit voetje halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik snap dat hele dp kontengelik dus niet he
Hij is wel chill. Simpel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik snap dat hele dp kontengelik dus niet he
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als Al Bhaddhaddi zegt dat jij een komkommer in je reet moest douwen zou je nu al halverwege erin zitten met die komkommer.
maar wel luid moeten verkondigen hoe kut het mod zijn wel niet isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gast het interesseert me echt geen kk
volgens mij zit daar een verband in toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar wel luid moeten verkondigen hoe kut het mod zijn wel niet is
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steedsquote:
hihahoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.
Opgeblazen
Moslims
Snapde?
als het je geen reet boeide zat je niet in dit topic lijkt mequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij zit daar een verband in toch?
Niet mee lachen man voor je het weet blazen ze jou op want met 9/11 maakte het hen niet uit of er moslims in dat gebouw zaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.
Opgeblazen
Moslims
Snapde?
Huil huil..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steeds
ah iemand is op zn pik getraptquote:
Geen grapjes over 9/11, m'n neef bestuurde dat vliegtuigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet mee lachen man voor je het weet blazen ze jou op want met 9/11 maakte het hen niet uit of er moslims in dat gebouw zaten.
boeie, dat wordt al de hele dag over allerlei users geroepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steeds
Ik wis het vieze vuile terrorist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen grapjes over 9/11, m'n neef bestuurde dat vliegtuig.
Oké, deze was wel nice.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk deze boii nonchalant doen over de faam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, dat wordt al de hele dag over allerlei users geroepen.hoort er gewoon een beetje bij nu
Je stem uitbrengen op iemand zie ik niet als kontlikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
moet wel beetje down to earth blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk deze boii nonchalant doen over de faam.
oke manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je stem uitbrengen op iemand zie ik niet als kontlikken.
Nu graag weer on-topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wis het vieze vuile terrorist.
Down ben je al wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet wel beetje down to earth blijven natuurlijk
Hij is zo lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
al gesollicitieerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
Ik mis Niet_toegestaan_ nu met z'n foto van deadprez.
kloon gemaakt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Hij is al sinds 27 juni niet online geweest.
Indien hij daarvoor regelmatig postte is hij dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Wil je graag ook FOK! geheim agent worden ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Zou kunnen. Zou alleen niet weten waarom.quote:
Uit interesse wat zou jij met befferton topics doen als hij diarree heeft?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
was gewoon benieuwd, ik mis die boiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wil je graag ook FOK! geheim agent worden ofzo?
nee alleen om deadprez zijn hol te kussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
is dit de place to be om elkaars hol te kussen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
was gewoon benieuwd, ik mis die boi
Daarvoor was hij er iedere dag wel volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien hij daarvoor regelmatig postte is hij dood.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]waar is die eigenlijk? hij zou toch maar 2 weken op vakantie gaan?
Jammer wel, was een toffe user.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
ja, zo slecht was z'n reputatie toch nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zou alleen niet weten waarom.
Dat denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee alleen om deadprez zijn hol te kussen
die gaat namelijk mod worden
ok, nou succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee alleen om deadprez zijn hol te kussen
die gaat namelijk mod worden
Het is eerder je eigen belangen laten vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
is dit de place to be om elkaars hol te kussen?
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Jammer wel, was een toffe user.
quote:
Altijd vieze praatjes over piemels en zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, zo slecht was z'n reputatie toch niet
Echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.
Jup.quote:
Sowieso kkmad zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
kkmad zijn omdat dp mod gaat worden
Stelletje zwakkelingen met hun emoties.quote:
Het werd soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.quote:
Heimwee opeens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd vieze praatjes over piemels en zo.
Rare tijden, mensen stoppen, mensen verdwijnen, ik zeg Demmink met z'n grappen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.
SadPanda is toch gebanned, dus van die gayness hebben we sowieso geen last meer. Verder was spambot idd een baasje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het wed soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.
heb je het nu over mortaxxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef BlauweTijger het volgende:
En waar is die kleine pinda die aan het droog trainen is heen?
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over mortaxx
Ja ja, ik heb niks tegen homo's maar als ze openlijk praten over elkaar uitwonen met dragondildo's gaat het mij te ver.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het werd soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.
Ik geloof dat hoink inderdaad gesolliciteerd heeft.quote:
Anti-loperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over mortaxx
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
Ja ja, ik heb niks tegen homo's maar als ze openlijk praten over elkaar uitwonen met dragondildo's gaat het mij te ver.
was sadpanda een homo joh?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
SadPanda is toch gebanned, dus van die gayness hebben we sowieso geen last meer. Verder was spambot idd een baasje.
Oh ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deadprez je moet ff zeggen dat iedereen ontopic blijft, want dan krijg je meer credits.
stopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deadprez je moet ff zeggen dat iedereen ontopic blijft, want dan krijg je meer credits.
Hij komt wel een dezer dagen weer terug heb ik mij laten vertellen.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja.
Even kappen met die sc, jongens.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof dat hoink inderdaad gesolliciteerd heeft.
Wat nep ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja.
Even kappen met die sc, jongens.
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?quote:
alles kan tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?
Ze luisteren toch niet naar me.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?
echte badboyquote:
echt he, mensen uit 2014 worden modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zitten allemaal pas net op FOK! Jullie kennen ik noem een swarmahoer, rosbief, 3keernix niet eensAllemaal al lang weg.
Swarmahoer zegt me wel wat, verder niet idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zitten allemaal pas net op FOK! Jullie kennen ik noem een swarmahoer, rosbief, 3keernix niet eensAllemaal al lang weg.
Wees blij, ik zet me af tegen gezag, wat zegt dit wel niet over jou.quote:
wow ja sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry meneer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |