Sowieso kkmad zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
kkmad zijn omdat dp mod gaat worden
Stelletje zwakkelingen met hun emoties.quote:
Het werd soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.quote:
Heimwee opeens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd vieze praatjes over piemels en zo.
Rare tijden, mensen stoppen, mensen verdwijnen, ik zeg Demmink met z'n grappen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.
SadPanda is toch gebanned, dus van die gayness hebben we sowieso geen last meer. Verder was spambot idd een baasje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het wed soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.
heb je het nu over mortaxxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef BlauweTijger het volgende:
En waar is die kleine pinda die aan het droog trainen is heen?
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over mortaxx
Ja ja, ik heb niks tegen homo's maar als ze openlijk praten over elkaar uitwonen met dragondildo's gaat het mij te ver.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het werd soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.
Ik geloof dat hoink inderdaad gesolliciteerd heeft.quote:
Anti-loperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over mortaxx
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
Ja ja, ik heb niks tegen homo's maar als ze openlijk praten over elkaar uitwonen met dragondildo's gaat het mij te ver.
was sadpanda een homo joh?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
SadPanda is toch gebanned, dus van die gayness hebben we sowieso geen last meer. Verder was spambot idd een baasje.
Oh ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deadprez je moet ff zeggen dat iedereen ontopic blijft, want dan krijg je meer credits.
stopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deadprez je moet ff zeggen dat iedereen ontopic blijft, want dan krijg je meer credits.
Hij komt wel een dezer dagen weer terug heb ik mij laten vertellen.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja.
Even kappen met die sc, jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |