ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steedsquote:
hihahoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.
Opgeblazen
Moslims
Snapde?
als het je geen reet boeide zat je niet in dit topic lijkt mequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij zit daar een verband in toch?
Niet mee lachen man voor je het weet blazen ze jou op want met 9/11 maakte het hen niet uit of er moslims in dat gebouw zaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.
Opgeblazen
Moslims
Snapde?
Huil huil..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steeds
ah iemand is op zn pik getraptquote:
Geen grapjes over 9/11, m'n neef bestuurde dat vliegtuigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet mee lachen man voor je het weet blazen ze jou op want met 9/11 maakte het hen niet uit of er moslims in dat gebouw zaten.
boeie, dat wordt al de hele dag over allerlei users geroepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steeds
Ik wis het vieze vuile terrorist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen grapjes over 9/11, m'n neef bestuurde dat vliegtuig.
Oké, deze was wel nice.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk deze boii nonchalant doen over de faam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, dat wordt al de hele dag over allerlei users geroepen.hoort er gewoon een beetje bij nu
Je stem uitbrengen op iemand zie ik niet als kontlikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
moet wel beetje down to earth blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk deze boii nonchalant doen over de faam.
oke manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je stem uitbrengen op iemand zie ik niet als kontlikken.
Nu graag weer on-topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wis het vieze vuile terrorist.
Down ben je al wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet wel beetje down to earth blijven natuurlijk
Hij is zo lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
al gesollicitieerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
Ik mis Niet_toegestaan_ nu met z'n foto van deadprez.
kloon gemaakt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Hij is al sinds 27 juni niet online geweest.
Indien hij daarvoor regelmatig postte is hij dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Wil je graag ook FOK! geheim agent worden ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Zou kunnen. Zou alleen niet weten waarom.quote:
Uit interesse wat zou jij met befferton topics doen als hij diarree heeft?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
was gewoon benieuwd, ik mis die boiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wil je graag ook FOK! geheim agent worden ofzo?
nee alleen om deadprez zijn hol te kussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
is dit de place to be om elkaars hol te kussen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
was gewoon benieuwd, ik mis die boi
Daarvoor was hij er iedere dag wel volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien hij daarvoor regelmatig postte is hij dood.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]waar is die eigenlijk? hij zou toch maar 2 weken op vakantie gaan?
Jammer wel, was een toffe user.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
ja, zo slecht was z'n reputatie toch nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zou alleen niet weten waarom.
Dat denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee alleen om deadprez zijn hol te kussen
die gaat namelijk mod worden
ok, nou succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee alleen om deadprez zijn hol te kussen
die gaat namelijk mod worden
Het is eerder je eigen belangen laten vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
is dit de place to be om elkaars hol te kussen?
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Jammer wel, was een toffe user.
quote:
Altijd vieze praatjes over piemels en zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, zo slecht was z'n reputatie toch niet
Echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.
Jup.quote:
Sowieso kkmad zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
kkmad zijn omdat dp mod gaat worden
Stelletje zwakkelingen met hun emoties.quote:
Het werd soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.quote:
Heimwee opeens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd vieze praatjes over piemels en zo.
Rare tijden, mensen stoppen, mensen verdwijnen, ik zeg Demmink met z'n grappen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En Spambot is ook al gestopt.
SadPanda is toch gebanned, dus van die gayness hebben we sowieso geen last meer. Verder was spambot idd een baasje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het wed soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.
heb je het nu over mortaxxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef BlauweTijger het volgende:
En waar is die kleine pinda die aan het droog trainen is heen?
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over mortaxx
Ja ja, ik heb niks tegen homo's maar als ze openlijk praten over elkaar uitwonen met dragondildo's gaat het mij te ver.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het werd soms ook wel een beetje erg gay met die SadPanda, maar ik vond hem wel toffe gozer.
Ik geloof dat hoink inderdaad gesolliciteerd heeft.quote:
Anti-loperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over mortaxx
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
Ja ja, ik heb niks tegen homo's maar als ze openlijk praten over elkaar uitwonen met dragondildo's gaat het mij te ver.
was sadpanda een homo joh?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
SadPanda is toch gebanned, dus van die gayness hebben we sowieso geen last meer. Verder was spambot idd een baasje.
Oh ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deadprez je moet ff zeggen dat iedereen ontopic blijft, want dan krijg je meer credits.
stopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deadprez je moet ff zeggen dat iedereen ontopic blijft, want dan krijg je meer credits.
Hij komt wel een dezer dagen weer terug heb ik mij laten vertellen.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja.
Even kappen met die sc, jongens.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof dat hoink inderdaad gesolliciteerd heeft.
Wat nep ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja.
Even kappen met die sc, jongens.
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?quote:
alles kan tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?
Ze luisteren toch niet naar me.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?
echte badboyquote:
echt he, mensen uit 2014 worden modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zitten allemaal pas net op FOK! Jullie kennen ik noem een swarmahoer, rosbief, 3keernix niet eensAllemaal al lang weg.
Swarmahoer zegt me wel wat, verder niet idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zitten allemaal pas net op FOK! Jullie kennen ik noem een swarmahoer, rosbief, 3keernix niet eensAllemaal al lang weg.
Wees blij, ik zet me af tegen gezag, wat zegt dit wel niet over jou.quote:
wow ja sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |