quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof dat hoink inderdaad gesolliciteerd heeft.
Wat nep ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja.
Even kappen met die sc, jongens.
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?quote:
alles kan tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?
Ze luisteren toch niet naar me.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje ergens anders proberen de sfeer te vergallen? Bij je moeder of zo?
echte badboyquote:
echt he, mensen uit 2014 worden modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zitten allemaal pas net op FOK! Jullie kennen ik noem een swarmahoer, rosbief, 3keernix niet eensAllemaal al lang weg.
Swarmahoer zegt me wel wat, verder niet idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zitten allemaal pas net op FOK! Jullie kennen ik noem een swarmahoer, rosbief, 3keernix niet eensAllemaal al lang weg.
Wees blij, ik zet me af tegen gezag, wat zegt dit wel niet over jou.quote:
wow ja sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |