ik zeik niet, ik zeg dat het moderatorschap niet zo enorm veel voorsteltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat je nou allemaal loopt te zeiken eigenlijk.
Nou nou, ik had op vrijwillige basis veel tijd gestoken in het moderaten. Ik was consequent en resultaatgericht. Maar ik was ook iemand die geen blad voor de mond nam. Ik was dus absoluut niet blij met mijn half jaar ban. Hij kwam namelijk bovenop een hoop andere dingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat had dan ook een reden. Een reden waardoor je überhaupt blij mag zijn met een half jaar. Niet zo tof doen ineens.
Maar dat hoef je niet te zeggen is algemeen bekend het is een beetje stront ruimen meer niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik zeg dat het moderatorschap niet zo enorm veel voorstelt
Heeft Kasparov hier een account?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:
Waar is die kerel die aan schaken deed? Dat zou een goeie klb mod maken.
haha deze boi is jelly lijk t opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik zeg dat het moderatorschap niet zo enorm veel voorstelt
jelly op wiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha deze boi is jelly lijk t op![]()
Laat je de mond niet snoeren door de hoge heren, erg verstandig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nou nou, ik had op vrijwillige basis veel tijd gestoken in het moderaten. Ik was consequent en resultaatgericht. Maar ik was ook iemand die geen blad voor de mond nam. Ik was dus absoluut niet blij met mijn half jaar ban. Hij kwam namelijk bovenop een hoop andere dingen.
zolder4modquote:
op dp, hij maakt vrij veel kans nml.quote:
Als Al Bhaddhaddi zegt dat jij een komkommer in je reet moest douwen zou je nu al halverwege erin zitten met die komkommer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat je de mond niet snoeren door de hoge heren, erg verstandig.
Zal ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op dp, hij maakt vrij veel kans nml.
De komkommer in kwestie zou dan wel een augurk worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als Al Bhaddhaddi zegt dat jij een komkommer in je reet moest douwen zou je nu al halverwege erin zitten met die komkommer.
gast het interesseert me echt geen kkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op dp, hij maakt vrij veel kans nml.
we zullen het zienquote:
Meeste denken dat hij het gaat worden en willen nu wit voetje halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik snap dat hele dp kontengelik dus niet he
Hij is wel chill. Simpel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik snap dat hele dp kontengelik dus niet he
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als Al Bhaddhaddi zegt dat jij een komkommer in je reet moest douwen zou je nu al halverwege erin zitten met die komkommer.
maar wel luid moeten verkondigen hoe kut het mod zijn wel niet isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gast het interesseert me echt geen kk
volgens mij zit daar een verband in toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar wel luid moeten verkondigen hoe kut het mod zijn wel niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |