Voor een hoop vermaak gezorgd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat heeft het forum voor jou gedaan dan?
Ik denk dat jij dat vanaf de bank, half verzonken in je plantsoenendienst fantasie, ook best zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Spongeboss het volgende:
en de enige die dat kan vullen is iemand die thuis op de bank hangt ik noem een Deadprez.
Ja , maar ik ga er verder niet op in want ik wil niet nog een keer een half jaar op de ip ban zittenquote:
Maar zonder het forum was dat niet mogelijk geweest hè.quote:
Glad ijs dit of niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja , maar ik ga er verder niet op in want ik wil niet nog een keer een half jaar op de ip ban zitten
Laat die kerel even doorschemeren dat 'ie boven dit alles is, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zonder het forum was dat niet mogelijk geweest hè.
het forum is alleen een site meer nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zonder het forum was dat niet mogelijk geweest hè.
Beetje sneu wel, maar goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat die kerel even doorschemeren dat 'ie boven dit alles is, hebben we dat ook weer gehad.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het forum is alleen een site meer niet
jij denkt dat danny en consorten je kennen?
Ja goed maar als Frank of Morty online komen is er opeens boem een hele rij slotjes, het is niet zo dat het echt in de gate gehouden wordt. Sommige topics die dringend dicht moeten blijven dan nog net een tijdje open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat valt ook best mee. Laatste dagen toevallig wat meer.
Nee begrijpelijk man, maar wel schokkend eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja , maar ik ga er verder niet op in want ik wil niet nog een keer een half jaar op de ip ban zitten
zeg jij nou dat forum fok het enige is wat je hebt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat die kerel even doorschemeren dat 'ie boven dit alles is, hebben we dat ook weer gehad.
Jep.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg jij nou dat forum fok het enige is wat je hebt?
Blijf dat vooral denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, je kan stoppen wanneer je wil hè.
Dat had dan ook een reden. Een reden waardoor je überhaupt blij mag zijn met een half jaar. Niet zo tof doen ineens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maar dan wel uitkijken want voor je 't weet hoef je een half jaar niet terug te komen
Ze kunnen moeilijk 24/7 online zijn hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
Ja goed maar als Frank of Morty online komen is er opeens boem een hele rij slotjes, het is niet zo dat het echt in de gate gehouden wordt. Sommige topics die dringend dicht moeten blijven dan nog net een tijdje open.
Kom Opa laten we het gezellig houden neem een pintje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat had dan ook een reden. Een reden waardoor je überhaupt blij mag zijn met een half jaar. Niet zo tof doen ineens.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt het over iets terugdoen
Misschien kunnen we een gezamenlijke account nemen en in ploegendienst werken? Jij neemt de nacht, ik de dag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk 24/7 online zijn hè.
Ik ben dat dan weer wel, dus deadprez4mod.
Ja dat zei ik dat jij in dat opzicht goed bent, want jij ben 24/7 online.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk 24/7 online zijn hè.
Ik ben dat dan weer wel, dus deadprez4mod.
Goed plan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een gezamenlijke account nemen en in ploegendienst werken? Jij neemt de nacht, ik de dag.
Snap niet zo goed wat je nou allemaal loopt te zeiken eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |