ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steedsquote:
hihahoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.
Opgeblazen
Moslims
Snapde?
als het je geen reet boeide zat je niet in dit topic lijkt mequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij zit daar een verband in toch?
Niet mee lachen man voor je het weet blazen ze jou op want met 9/11 maakte het hen niet uit of er moslims in dat gebouw zaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van.
Opgeblazen
Moslims
Snapde?
Huil huil..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steeds
ah iemand is op zn pik getraptquote:
Geen grapjes over 9/11, m'n neef bestuurde dat vliegtuigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet mee lachen man voor je het weet blazen ze jou op want met 9/11 maakte het hen niet uit of er moslims in dat gebouw zaten.
boeie, dat wordt al de hele dag over allerlei users geroepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel maar ik ga niet zn kont likken door die hashtag te roepen steeds
Ik wis het vieze vuile terrorist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen grapjes over 9/11, m'n neef bestuurde dat vliegtuig.
Oké, deze was wel nice.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk deze boii nonchalant doen over de faam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, dat wordt al de hele dag over allerlei users geroepen.hoort er gewoon een beetje bij nu
Je stem uitbrengen op iemand zie ik niet als kontlikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
moet wel beetje down to earth blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk deze boii nonchalant doen over de faam.
oke manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je stem uitbrengen op iemand zie ik niet als kontlikken.
Nu graag weer on-topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wis het vieze vuile terrorist.
Down ben je al wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet wel beetje down to earth blijven natuurlijk
Hij is zo lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
al gesollicitieerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |