quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:13 schreef voederbietel het volgende:
En jammer DP, je had je kwaliteiten kunnen showen.
quote:
Ik solliciteer niet maar sowieso mensen die nu witte voetjes gaan halen. Heb wat trots en doe zoals je normaal ook altijd doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met deze off-topic verhalen wordt je nooit mod, Spongeboss.
Nu graag weer on-topic.
Er is niks nobels aan trots hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:14 schreef Spongeboss het volgende:
Heb wat trots en doe zoals je normaal ook altijd doet.
Je beledigt nu op z'n minst één aanstaand crewlid, lijkt me niet zo verstandig.quote:
Nou, ik denk dat deadprez dat wel kan handelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je beledigt nu op z'n minst één aanstaand crewlid, lijkt me niet zo verstandig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat deadprez dat wel kan handelen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is niks nobels aan trots hebben.
Graag niet offtopic gaan, en niet alvast de haan verkopen voor hij uit het ei is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je beledigt nu op z'n minst één aanstaand crewlid, lijkt me niet zo verstandig.
Gratis date met mij.quote:
Hou je bek gewoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Graag niet offtopic gaan, en niet alvast de haan verkopen voor hij uit het ei is.
Ik heb altijd veel bewondering voor je vermogen om net te doen alsof je slecht in taal bent trouwens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:
Graag niet offtopic gaan, en niet alvast de haan verkopen voor hij uit het ei is.
Bedankt daar eet ik een braadworst op. En nu on-topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel bewondering voor je vermogen om net te doen alsof je slecht in taal bent trouwens.
ik vind het niet echt interessant wat jij denkt eigenlijk..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat deadprez dat wel kan handelen.
leuk filmpje mijn dochtertje van 3 keek ook mee we zaten met zijn allen te kijken leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
deadprez is de spinazie van KLB.
Pics van je dochtertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
leuk filmpje mijn dochtertje van 3 keek ook mee we zaten met zijn allen te kijken leuk!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik wens de potentiële mod veel sterkte. Het is nog best lastig waar er veel conflicten zijn van belangen en regels... Je moet het laten lopen zoals het loopt maar je moet ook streng en rechtvaardig zijn, je kan geen users bannen etc etc..
ghoooooooooooooooooooood luck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |