Niet zo arrogant doen, mattie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Topics zijn nergens voor nodig want ik ben de enige geschikte kandidaat.
Ik heb een aantal maanden geleden al een open sollicitatie gestuurd, dus ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef HPLC het volgende:
maar deadprez, ga jij nou meedoen? Ik ga niet de vorige twee topics doorlezen #luiheidyolofokenzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter solliciteer je nu nog eens. Dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden al een open sollicitatie gestuurd, dus ja.
Niks mattie.quote:
Die UIquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:31 schreef awiebo het volgende:
[..]
Beter solliciteer je nu nog eens. Dan is het duidelijk.
Als je maar geen haywoodje gaat doen. Dagelijks posten en dan eenmaal mod ervandoor gaan. Tenzij jij haar bent natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden al een open sollicitatie gestuurd, dus ja.
Die heeft toch vaker nee gezegd?quote:
Nu zegt hij jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die heeft toch vaker nee gezegd?
Jijquote:
Waar krijg je eigenlijk levens? Ik ben nog altijd niet in aanmerking gekomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eensch. Ludo heeft alleen een leven gekregen.
Vaak liggen ze gewoon voor het oprapen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar krijg je eigenlijk levens? Ik ben nog altijd niet in aanmerking gekomen.
Deze even quoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ik stort je 1000¤ deadprez, voor je accountgegevens wanneer je mod bent
Je schijnt ze te kunnen krijgen bij Candy Crush.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb mijne tussen de bosjes gevonden dus wie weet komt jouw tijd nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben neutraal en ik heb nog geen leven. Misschien moet ik samen met Djeez solliciteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik hour mijn hart vast als deadprez mod is. Hij is zo iemand die, als hij enige macht heeft, omslaat in een dictator van jewelste.
Dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:31 schreef awiebo het volgende:
[..]
Beter solliciteer je nu nog eens. Dan is het duidelijk.
Ja solliciteer dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben neutraal en ik heb nog geen leven. Misschien moet ik samen met Djeez solliciteren.
Denk dat iedereen een grote mond heeft maar niks stuurt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef deadprez het volgende:
de mailbox van de admins zal wel flink volstaan ondertussen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat iedereen een grote mond heeft maar niks stuurt..Behalve een apathische mail van Spongeboss misschien
Met emails dat men (de klaagbakers) jou niet als mod wilt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef deadprez het volgende:
de mailbox van de admins zal wel flink volstaan ondertussen
Nee, maar ik ben wel neutraal dat is een feit. Maar ik moet online gamen ik heb geen tijd voor blauwe kleurtjes.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met emails dat men (de klaagbakers) jou niet als mod wilt?
Dat zal toch wel meevallen
Niet haten op hoink.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben echt bang dat zo'n flikker die zichzelf te serieus neemt (hoink) mod wordt.
Hoinkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben echt bang dat zo'n flikker die zichzelf te serieus neemt (hoink) mod wordt.
laatste bezoek: 3236 dagen, 1 uur geleden.quote:
donder op danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uberhaupt mod willen zijn op een hollands tekst- en usergebaseerd forum.
ondertitel: Ben gewoon mezelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3236 dagen, 1 uur geleden.
Verdomme wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:To Know Me Is To Love Me
FOK!crew:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!crew:
KLB
Username Van Tot
Ellen ??? 29-04-2002
Op de wiki.quote:
Cool, wist niet dat hij klb-mod geweest is.quote:gelly 25-12-2002 16-09-2004
dit ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
join gewoon de deadprez4mod bandwagon
wiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool, wist niet dat hij klb-mod geweest is.
Gelly. Tegenwoordig voornamelijk nog actief in NWS enzo volgens mij.quote:
Ja, ik ben al een tijdje opzoek naar een baan maar heb nog niks kunnen vinden.quote:
Joh.quote:
mensen die developer zijn op een hollands tekst- en usergebaseerd forum waardoor zij mensen faciliteren om o.a. als mod te solliciterenquote:
Die wiki mag weleens een update krijgen.quote:Tha_T 14-09-2005 heden
The_Terminator 14-09-2005 heden
Misschien geeft 'ie aanwijzingen via DM.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
oh, aan de streep door zijn naam te zien is hij momenteel nergens actief
Staat goed op je CV voor bij de sollicitatie man, '2014-heden: Fok!wiki aangepast'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wiki mag weleens een update krijgen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staat goed op je CV voor bij de sollicitatie man, '2014-heden: Fok!wiki aangepast'.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef voederbietel het volgende:
Overigens vind ik dit topic wel een hele ludieke vorm van SC/nachtbagger die voor twee weken gewoon toegestaan is.
Niks SC, we hebben het toch over KLB-mods. Is gewoon on-topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef voederbietel het volgende:
Overigens vind ik dit topic wel een hele ludieke vorm van SC/nachtbagger die voor twee weken gewoon toegestaan is.
Over twee weken komt HW gewoon terug en was dit allemaal een groot sociaal experiment.quote:
chicks zullen instant nat wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef Grielen het volgende:
Als ik mod word gaat dat sowieso in mijn Tinder tagline. "mod op FOK!"
hehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:58 schreef Grielen het volgende:
Als ik mod word gaat dat sowieso in mijn Tinder tagline. "mod op FOK!"
Ik heb in mijn sollicitatie aangegeven dat als de keuze niet op mij valt, ik het niet erg vind, zolang als dat jij mod wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
chicks zullen instant nat worden
Echte naam + adres + telefoonnummer en eventuele bankgegevens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
Hebben jullie je sollicitatie eigenlijk afgesloten met je username of je echte naam?
ahwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb in mijn sollicitatie aangegeven dat als de keuze niet op mij valt, ik het niet erg vind, zolang als dat jij mod wordt
Op zich is het best tof om bij de crew te horen dan, ben al een tijdje benieuwd of jij inderdaad Dylan oid heet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echte naam + adres + telefoonnummer en eventuele bankgegevens.
Niet weten hoe BT heetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op zich is het best tof om bij de crew te horen dan, ben al een tijdje benieuwd of jij inderdaad Dylan oid heet.
Facebook, snapchat, instagram, creditcardgegevens, adresgegevens, pics van mijn zusje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
Hebben jullie je sollicitatie eigenlijk afgesloten met je username of je echte naam?
Da'shawndrey.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op zich is het best tof om bij de crew te horen dan, ben al een tijdje benieuwd of jij inderdaad Dylan oid heet.
achmetquote:
Gvorkquote:
Wat?quote:
Dat is ook zo'n rare naam die die mensen hebben.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n rare naam die die mensen hebben.
mohammaduquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al Tarib mohammadu Aki.
Dit niet weten.
Visionair en revoluties zijn nou in eenmaal bloederig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:09 schreef Spongeboss het volgende:
Zolang jullie maar geen Bagdhaddi heten vieze sekteleider is het.
Mensen ophangen en doden is nooit fatsoenlijk. Verder roepen de meeste moslims dat wat hij doet niets te maken heeft met het geloof dus ik weet het niet, maar goed.... Dit is geen revolutie maar een vieze sekte. Gelukkig is een topman van IS nu dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Visionair en revoluties zijn nou in eenmaal bloederig.
Help mee danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wiki mag weleens een update krijgen.
Met deze off-topic verhalen wordt je nooit mod, Spongeboss.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen ophangen en doden is nooit fatsoenlijk. Verder roepen de meeste moslims dat wat hij doet niets te maken heeft met het geloof dus ik weet het niet, maar goed.... Dit is geen revolutie maar een vieze sekte. Gelukkig is een topman van IS nu dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |