SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja schande, foei, in je hoek en niet meer doen hoor.![]()
Waar ga je deze keer heen?
Ik heb hem maar even achter een spoiler gezetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de pik pic in de OP!
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even achter een spoiler gezet
Leuk topic!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja...... die ken ik ook wel![]()
Lien heeft een leuk topic geopend TTK / "Kent u die uitdrukking?"
iemand had daar een link gepost, ik denk dat je die uitdrukkingen ook
wel zal herkennen..
https://onzetaal.nl/as-is-verbrande-turf
Dat klinkt niet al te vrolijk....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.
Ander klopt de afbeelding in de spoiler niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer en geen mod in de buurt natuurlijk
Ik weet er ook nog wel een paarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, kwam omdat ik iets in een ander topic had gepost en toen kwam Lien met dat idee
Ah... die post had ik even gemist... vandaar dat je niet lekker in je vel zit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.
Normaal houden wij wel van afwisseling, maar in dit hotel ben ik eerder dit jaar geweest en de service, het eten en kamers waren van hele goede kwaliteit, dat wilden we weer!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te vrolijk....
Niet de behoefte om ergens anders heen te gaan? Ik ga zelf ook bij voorkeur naar plekken waar het me bevalt, maar ik dacht dat vrouwen vaak wat meer van de afwisseling waren.
En dat is nog maar één dingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... die post had ik even gemist... vandaar dat je niet lekker in je vel zit...
Niet?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ander klopt de afbeelding in de spoiler niet...
Zonder W in de TT klopt de afbeelding niet, nee...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Je bent echt een opstandige 40+-vandaag
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?quote:
Maar die W ga ik er nog wel tussen fiksen en dan klopt het plaatje wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder W in de TT klopt de afbeelding niet, nee...
Heb ik het nu gedaan?
Gaat je man ook weleens zonder jou op vakantie? Met broers/vrienden oid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor de afwisseling ga ik in november met mijn man op vakantie
Wee:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die W ga ik er nog wel tussen fiksen en dan klopt het plaatje wel.
Gelukkig, had ik bijna de 65 jaar al niet eens meer gehaald...quote:Jij hebt het nooit gedaan
Bah Fann, voor jou ook. Ik heb ook niet zo'n zin om er verder over uit te wijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?
Bij mij is het ook een puinhoop om eerlijk te zijn... op verschillende vlakken...
maar niet zo'n zin om het daar over te hebbenik hoop gewoon op betere tijden...
Dat topic vervuilen heeft MM al gedaan in zijn opstandige bui.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een érg leuk topic aan het worden![]()
Een paar leuke Duitse uitdrukking zijn nooit weg, dus gewoon doen!
Maar niet het topic vervuilen natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah Fann, voor jou ook. Ik heb ook niet zo'n zin om er verder over uit te wijden.
Door hobbelen en hopen dat het beter wordt
Ik ben godverdomme helemaal niet opstandig!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic vervuilen heeft MM al gedaan in zijn opstandige bui.
Ja, mijn man gaat eens per jaar snowboarden met een groep vrienden, prima geregeld op deze manier, want ik vind ook dat je zulke dingen best apart kan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat je man ook weleens zonder jou op vakantie? Met broers/vrienden oid?
Vind het trouwens wel gezond dat je als partners niet altijd samen op vakantie gaat.
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?
Bij mij is het ook een puinhoop om eerlijk te zijn... op verschillende vlakken...
maar niet zo'n zin om het daar over te hebbenik hoop gewoon op betere tijden...
Een ongezonde relatie vanwege de financieën, zoals een vriendin van mij heeft, is dan ook 3 keer niks...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.
Hij heeft een stijfjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wee:
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig, had ik bijna de 65 jaar al niet eens meer gehaald...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme helemaal niet opstandig!!!!
Iets anders kan ik er niet van maken in zijn geval(letje)quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets anders kan ik er niet van maken in zijn geval(letje)
Mijn rode potlood neigingen kan ik maar net onder controle houden....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wurden Wir gemacht haben ohne unsere Karina ...
Ik spreek het makkelijker dan in geschrift, daarom ook maar tot 4 Atheneum Duits gehad ... Maar vroeger altijd al the Old SHatterhand und Winnetou in het Duits moeten volgen ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn rode potlood neigingen kan ik maar net onder controle houden....
Wat nou Duits op school?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik spreek het makkelijker dan in geschrift, daarom ook maar tot 4 Atheneum Duits gehad ... Maar vroeger altijd al the Old SHatterhand und Winnetou in het Duits moeten volgen ...
Vroeger toen ik nog daar ergens in het noorden woonde, was het NL1,2,3 en ZDF, ADR NDR ... op tv en verder niets ... Redelijk goede basis mag ik wel zeggen, maar grammaticaal ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou Duits op school?
Week in, week uit Derrick kijken is de beste leerschool geweest:
Komm Harry, hol mal den Wagen...
Ik keek vroeger vaak met ons pap naar Der Sportshau, maar volgens mij heb ik daar weinig Duits van opgestokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog daar ergens in het noorden woonde, was het NL1,2,3 en ZDF, ADR NDR ... op tv en verder niets ... Redelijk goede basis mag ik wel zeggen, maar grammaticaal ...
He Bossie .. Alles goed ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik keek vroeger vaak met ons pap naar Der Sportshau, maar volgens mij heb ik daar weinig Duits van opgestoken![]()
Wieso?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga even in de schaamhoek staan.
Grappig dat een zin die slechts 1 maal in de serie is uitgesproken zo'n cultstatus heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou Duits op school?
Week in, week uit Derrick kijken is de beste leerschool geweest:
Komm Harry, hol mal den Wagen...
quote:Der Satz „Harry, fahr schon mal den Wagen vor“ stammt aus der Fernsehserie Derrick und hatte unter den Fans der Serie Kultstatus. Lange Zeit hieß es, er sei nie in der Serie vorgekommen. Darauf angesprochen, sagte Derrick-Darsteller Horst Tappert im Interview mit der Süddeutschen Zeitung:
„Ich habe immer gesagt: Den Satz Harry, hol' schon mal den Wagen habe ich nie gesprochen. Und da sitze ich eines Tages mit Gästen vor einer Wiederholung, und plötzlich sage ich im Fernsehen: Harry, hol schon mal den Wagen. Ich hab fast einen Schlag gekriegt.
Dieser Satz habe sich verselbständigt und sei nur dieses eine Mal gefallen.
Gewoon helemaal vergeten, anders had hij uiteraard ook in mijn top-5 gestaan, dus wel een schaam momentje waard.quote:
Horst Tappert heeft wel over meerdere zaken gelogen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig dat een zin die slechts 1 maal in de serie is uitgesproken zo'n cultstatus heeft gekregen.
[..]
Ah, auf diesem Fahrrad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon helemaal vergeten, anders had hij uiteraard ook in mijn top-5 gestaan, dus wel een schaam momentje waard.
Ik kies meestal ook wat me het eerste te binnen schiet, maar dat ik als voormalig hardcore Madness/Ska- fan werkelijk geen enkel signaal uit mijn hersenen krijg bij dit soort opdrachten is verontrustend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, auf diesem Fahrrad.
Het was het eerste wat me te binnen schoot en ik ben met die Top 5 nooit zo kieskeurig...
Nee, last van mijn zij/rug, waarschijnlijk naweeën van een aanrijding afgelopen vrijdagquote:
Aanrijding ? Erg ? Hier dus helemaal gemist... Maar je hebt het overleeft..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, last van mijn zij/rug, waarschijnlijk naweeën van een aanrijding afgelopen vrijdag
Met jou?
Ik heb het hier ook niet gemeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Aanrijding ? Erg ? Hier dus helemaal gemist... Maar je hebt het overleeft..
Met mij OK , zn gewone gangetje ...
Zooooooooooo, dat is schrikken als je dat overkomtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet gemeld
Ik heb heel veel mazzel gehad bij dit bizarre voorval.
Ik werd tijdens mijn postronde in een flauwe bocht ingehaald door een bestelbusje. Op de een of andere manier vloog de zijdeur open en kwam er een trilplaat (was een stratenmaker) uitgevlogen en die kwam tegen mijn fiets aan en bam daar lag de bostpode.
Ik heb alleen maar wat lichte verwondingen aan mijn knie en hand overgehouden en nu dus waarschijnlijk ook mijn rug..
Het had veel erger kunnen zijn..
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet gemeld
Ik heb heel veel mazzel gehad bij dit bizarre voorval.
Ik werd tijdens mijn postronde in een flauwe bocht ingehaald door een bestelbusje. Op de een of andere manier vloog de zijdeur open en kwam er een trilplaat (was een stratenmaker) uitgevlogen en die kwam tegen mijn fiets aan en bam daar lag de bostpode.
Ik heb alleen maar wat lichte verwondingen aan mijn knie en hand overgehouden en nu dus waarschijnlijk ook mijn rug..
Het had veel erger kunnen zijn..
Dat is ook flinke pech....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....
Ik ben wel naar de Huisarts geweest om te kijken of de schaafwond op de knie ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een tetanus prik, dat was niet zo. Toen had ik ook nog niet echt last van mijn rug..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....
Om misverstanden te voorkomen, het is meer de gezondheid hoor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zooooooooooo, dat is schrikken als je dat overkomt![]()
Had zéker erger kunnen zijn....
Ja soms heb ik dat gevoel ook wel eens bij mijn eigen levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...
Gelijk naar de letselschade advocaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...
Zeik maar even, ben jij het ook kwijtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
niets pussycat, ik wilde gewoon even zeiken over mijn leven
Wel even goed in de gaten houden Bos.. Als het erger wordt toch maar even terug langs de dokter...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de Huisarts geweest om te kijken of de schaafwond op de knie ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een tetanus prik, dat was niet zo. Toen had ik ook nog niet echt last van mijn rug..
Balen Sjoef
in een notendopje;quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeik maar even, ben jij het ook kwijt
Dat is wel héél vervelend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
ik moet op de school van mijn Aap voor de 4453785 keer gaan uitleggen dat mij Aap een autist is...![]()
*moe van is*
Kun je het niet op zijn voorhoofd schilderen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
ik moet op de school van mijn Aap voor de 4453785 keer gaan uitleggen dat mij Aap een autist is...![]()
*moe van is*
Ach Gosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je het niet op zijn voorhoofd schilderen?
Dat ziet ie zelf toch niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach Gosdat lijkt me een héél slecht idee...
Hij kan het wel aan jou vragen, maar niet zelf vertellen ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
*moe van is*
Als je een Utopia armbandje koopt ben je al bij default autistquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Een soort van armbandje zou dan weer wel kunnen helpen om autistische kinderen
te herkennen, maar dan moeten ze het ook wel állemaal dragen...
maar misschien ook een stom idee hoor
Hij is autistisch maar nog niet achterlijk Piet en waarschijnlijk kijkt hij ook wel eens in de spiegelquote:
Aap is autist, niet achterlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan het wel aan jou vragen, maar niet zelf vertellen ....
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel, je hebt ook van die S.O.S. armbandjes voor mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je een Utopia armbandje koopt ben je al bij default autist
Dan staat het in spiegelbeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is autistisch maar nog niet achterlijk Piet en waarschijnlijk kijkt hij ook wel eens in de spiegel
Niet zo heel gek, mijn autist zei heel lang zijn naam in spiegelbeeld (of achterstevoren)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan staat het in spiegelbeeld.![]()
Die Pet past ons allemaal zou ik bijna zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pet dan met erop: Autist maar niet achterlijk.
Heb jij er ook 1?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, mijn autist zei heel lang zijn naam in spiegelbeeld (of achterstevoren)
Aan mij ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Van buiten zie je niets aan aap volgens mij....
Het zou ook d'r kerel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het over een poedel hebt
Of nieuwe haring...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het over een poedel hebt
Sas heeft er inderdaad 2 geloof ik, Dees dacht ik één, maar dat kunnen ze beter zelf uitleggen,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zou ook d'r kerel kunnen zijn.
Zou je inderdaad wel denken...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
Zoveel verloop op school zal er toch niet zijn op een eiland ... Denk dat iedereen daar het wel weet
Tijdens de uitjes zijn ze wel altijd erg aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook wat autistische neigingen soms.
De haring?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de uitjes zijn ze wel altijd erg aantrekkelijk...
Serieuze vraag dit hoor... niet grappig bedoeld... maar wat is het grootste probleem waarquote:
Goede haring ruikt niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Met of zonder uitjes moet ik daar écht niet aan denken, die lucht alleen al
Lekker bij Leni op schootquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan kilo's van dat spul eten, zou willen dat ik een zeehond in Pieterburen was...
Nog nooit gegegeten ... Niet mijn cupcakequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Met of zonder uitjes moet ik daar écht niet aan denken, die lucht alleen al
Een viskraam is geen haringkar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou die viskramen stinken meestal een eind in de wind
Zoek de tegenstrijdigheid in deze 6 woorden...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gegegeten ... Niet mijn cupcake
Het gaat nu via mijn werkgever, aangezien ik in dienst was op het moment dat het gebeurde. Er wordt wel gekeken naar mijn eigen letsel zover ik weet..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk naar de letselschade advocaat.
Ah....... ik dacht dat ik weer de enige zou zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gegegeten ... Niet mijn cupcake
Bij Chufi moet je tussen de woorden doorlezen... jij snapt het gewoon nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de tegenstrijdigheid in deze 6 woorden...
Als ik dat doe dan staat er helemaal niets...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Chufi moet je tussen de woorden doorlezen... jij snapt het gewoon niet
Tja, ik kon niet zeggen, tussen de regels, want het was maar 1 regel ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan staat er helemaal niets...
Ik eet geen rauwe vis, daar zitten wormen in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah....... ik dacht dat ik weer de enige zou zijnmaar dat is gelukkig niet zo...
Ik voel me soms bijna eenzaam hier met al die afwijkingen
Ah, nog eentje! Dat vind ik dus ook een smerig idee, ik zou ook nooit Sushi etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe vis, dat zitten wormen in.
Moet je die vissen eerst van het haakje halen alvorens ze te consumeren...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe vis, daar zitten wormen in.
Jij bent helemaal bekrompen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, nog eentje! Dat vind ik dus ook een smerig idee, ik zou ook nooit Sushi eten![]()
gewoon dooie vis en dan rauw... brrrrrrrrr
Hebben ze die worm al binnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je die vissen eerst van het haakje halen alvorens ze te consumeren...
Leg jij ook op alle slakken zout?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze die worm al binnen.
Een eitje eet je meestal niet rauw hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent helemaal bekrompen.
Nee, dan lekker een eitje...
Bier werkt beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg jij ook op alle slakken zout?
Dat is best een lastige, maar het eerste wat in me op komt is dat behalve het feit dat mijn 18-jarige autist nog steeds in de ontkenningsfase zit het een groot probleem is dat hij slecht of eigenlijk geen prioriteiten kan stellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieuze vraag dit hoor... niet grappig bedoeld... maar wat is het grootste probleem waar
je tegenaan loopt?
Niet beledigend bedoeld, integendeel: Heb jij zelf ook een vorm van autisme?quote:
Ik hou d'r ook van, heerlijk eerst door de uitjes halen en dan zo aan zijn staart in je mond laten glijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan kilo's van dat spul eten, zou willen dat ik een zeehond in Pieterburen was...
Wij snappen het tenminste, maar mijn vraag aan Dees was serieus... misschien heb jij het antwoord?quote:
neenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet beledigend bedoeld, integendeel: Heb jij zelf ook een vorm van autisme?
Als je niet wilt antwoorden, negeer deze vraag dan maar...
Ah.... oké... dus hij maakt er af en toe een puinzooi van? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best een lastige, maar het eerste wat in me op komt is dat behalve het feit dat mijn 18-jarige autist nog steeds in de ontkenningsfase zit het een groot probleem is dat hij slecht of eigenlijk geen prioriteiten kan stellen.
Het gaat er niet om dat je het niet lust, je wil er niet eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Een eitje eet je meestal niet rauw hoor![]()
Ben ik bekrompen omdat ik geen rauwe vis lust?![]()
Dat is dan weer bekrompen van jou om zo te denken....
Dat is bij gehakt, niet bij visquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe vis, daar zitten wormen in.
waar ik tegengaan loop bedoel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij snappen het tenminste, maar mijn vraag aan Dees was serieus... misschien heb jij het antwoord?
Staat alweer een paar post terug hoor, ging ineens zo snel hier
Van zijn levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... oké... dus hij maakt er af en toe een puinzooi van? Bedoel je dat?
wat niet wil zeggen dat ik volgens de norm normaal benquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik vroeg het me hardop af...
Dat klopt niet helemaal hoor, ik heb wel eens een stukje haring geproefd, maar alleenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je het niet lust, je wil er niet eens aan beginnen.
Je kan dus niet oordelen...
Hele volkstammen eten rauwe vis, Japanners groeien er mee op en ik ben ze dankbaar voor hun rijke eetcultuur. Is toch weer eens iets anders dan een tofu burger met spruitjes...
Daarom vroeg ik het me denk ik ook hardop af...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
wat niet wil zeggen dat ik volgens de norm normaal ben
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het me denk ik ook hardop af...
Ik hou niet van mais, maar ik ga niet roepen dat het stinkt en kokhalzend goor is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal hoor, ik heb wel eens een stukje haring geproefd, maar alleen
omdat ik me verplicht voelde, omdat er ook zo iemand liep te zeurenmaar tezamen met die
stank was genoeg om mij te laten kokhalzen.
Kan je zelf niet zoveel aan doen hoorals iedereen goed nadenkt heeft iedereen wel ''iets''
dat hij/zij écht niet naar binnen krijgt.
En het is bekrompn van jou om weer te denken dat ik Tofu eet trouwenswant dat eet
ik NOOIT
Heb je een voorbeeld? Want wat Piet zegt is wel waar, toen ik 18 jaar was had ik ook nietquote:
Oké, nou ja, laat ik het er dan op houden, dat ik niet van haring hou, Sushi heb ik nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Met die tofu generaliseerde ik even, net als jij dat deed over 'rauwe' vis...
het grootste probleem an sich bestaat niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, het grootste probleem...
Oké.... Dat is ook een manier om het uit te leggen, moeilijk mee om te gaan dus..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
het grootste probleem an sich bestaat niet...
het is een kwestie van accepteren, veranderen kan namelijk niet![]()
hoelang ik dit nog ga volhouden, dat is nu mijn grootste probleem
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deed ik ook op mijn 18e dat is normaal.
Ik weet zeker dat je sushi lekker vind, er zijn ook sushi's zonder vis namelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, nou ja, laat ik het er dan op houden, dat ik niet van haring hou, Sushi heb ik nooit
geprobeerd. daar heb je wel gelijk in, maar het idee staat me érg tegen.
Zullen we het daarop houden? Of wil je écht even lekker opstandig doen?![]()
Ga dan nog maar effe door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik moet dan denken aan Rain Manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).
Je houd niet van vis, hou dan ook op met vissen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Rain Manals het zoiets is lijkt het me ook héél moeilijk....
Sushi's zonder Vis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je sushi lekker vind, er zijn ook sushi's zonder vis namelijk.
Ik ben alleen opstandig als er maar wat gebruld wordt.
Als je, zoals nu, dingen even wat nuanceert is er niks aan de hand...
Nou, dat is geen vissen hoor, je bent nu wel akelig bezig, we hebben het er toch gewoon over...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je houd niet van vis, hou dan ook op met vissen...
sorry, ik ga je nu even uitlachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Rain Manals het zoiets is lijkt het me ook héél moeilijk....
Nee, mijn zoon is geen Rainmanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi's zonder Vis?Kijk dat wist ik dan weer niet...
Oké ik er voortaan op letten dat ik alles ga nuanceren, maar ik beloof niks
quote:Inari
Inari (稲荷) is een minder kenmerkende soort sushi waarbij de rauwe vis volledig afwezig is. In plaats daarvan is het enkel de sushirijst die in een klein zakje van gefrituurde tofu (genaamd Aburaage) gestopt wordt. Vaak bevat de aburaage veel olie na het frituren. Daarom wordt deze nog kort gekookt om het vetpercentage te verlagen. Vervolgens wordt het even gekookt in soyasaus en dashi saus. Na de afkoelen wordt de rijst pas toegevoegd.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef sacha het volgende:
[..]
sorry, ik ga je nu even uitlachen![]()
niet kwaad bedoeld overigens
Ik snap precies wat je bedoelt, broer van mijn schoonzoon is nu 26, autist, heeft ook schizofrene buien en er is geen land met te bezeilen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).
Er zijn genoeg sushi's met niet-rauwe vis, tonijnsalade, zalmsalade, krabstick, omelet en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi's zonder Vis?Kijk dat wist ik dan weer niet...
Oké ik er voortaan op letten dat ik alles ga nuanceren, maar ik beloof niks
Oké, mijn idee is dus gewoon helemaal verkeerd, maar we houden er over opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon is geen RainmanEn ik wil er verder ook niet over uitweiden, dat het veel verder gaat dan een lastige 18-jarige moeten jullie maar van me aannemen en zo niet, jammer.
Verder vraag ik me, net als Sacha af hoelang we deze situatie nog volhouden, zoals ik vanmiddag al zei: de rek is eruit.
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat is geen vissen hoor, je bent nu wel akelig bezig, we hebben het er toch gewoon over...
Oké, dan had ik dat niet doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.
'Nough said...
De broer van mijn schoonzoon woont begeleid op zichzelf, moest gaan participeren op werkplaats.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, mijn idee is dus gewoon helemaal verkeerd, maar we houden er over op![]()
Ik snap ik elk geval wel dat het moeilijk is!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.
'Nough said...
Het is niet zo dat ik niet over mijn autistische zoon wil praten, maar ik wil niet in details te treden, dat zou te ingewikkeld worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dan had ik dat niet doorexcuses
Dan snap je mequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, broer van mijn schoonzoon is nu 26, autist, heeft ook schizofrene buien en er is geen land met te bezeilen.
Dat had ie eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Diederik Samsom twittert niet meer
Mooi, dan kan hij zich gaan bezig houden met de teringzooi die o.a. hij er van gemaakt heeft...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Diederik Samsom twittert niet meer
Bent u wel eens in een wak gereden?quote:
Herstel, ze hebben de teringzooi voortgezet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan kan hij zich gaan bezig houden met de teringzooi die o.a. hij er van gemaakt heeft...
Nee, ik ben niet opstandig...
Nee op kunstijs kom je die weinig tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bent u wel eens in een wak gereden?
Voortschrijdende onmacht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herstel, ze hebben de teringzooi voortgezet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee op kunstijs kom je die weinig tegen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....ik heb 5 pagina's bijgelezen en kan me niet herinneren dat ik hier ooit zo hard heb moeten lachen.
Thnx All.
We zitten pas op pagina 4...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....ik heb 5 pagina's bijgelezen en kan me niet herinneren dat ik hier ooit zo hard heb moeten lachen.
Thnx All.
Is daar ook een 1ste plaats bij?quote:
De meestequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is daar ook een 1ste plaats bij?
Op welke tijd komt het wak? Zit nu al 2 minuten naar rondjes schaatsen te kijken.quote:
O, dus de laatste 3 pagina's waren niet leuk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik op pagina 8.
25 postings p.p.
Goed zeg! Zelf was ik altijd een van de laatste.quote:
quote:
Ik ben er niet aan begonnen ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op welke tijd komt het wak? Zit nu al 2 minuten naar rondjes schaatsen te kijken.
Je weet wel dat dat niet dezelfde als 'De jacht naar Rode Sonja' is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zit naar "The Hunt for Red October" te kijken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dus de laatste 3 pagina's waren niet leuk?
Ik wilde het antwoord niet wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik begrijp die eerste post wel...
Maar slechts 5 van de 8 pagina's...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Als ik lach, dan vind ik iets meestal wél leuk....
De eersten zullen de laatsten zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Goed zeg! Zelf was ik altijd een van de laatste.
Nee. Ik kan soms een klein hartje hebben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het antwoord niet wetenJij wel?
Het schijnt dat je het kan instellen heb ik net ontdekt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar slechts 5 van de 8 pagina's...
jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wel dat dat niet dezelfde als 'De jacht naar Rode Sonja' is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het kan instellen heb ik net ontdekt.
Dat weet ik en daar zullen we rekening mee houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee. Ik kan soms een klein hartje hebben...
Ik heb een DVDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die film wil ik wel zien, ff zoeken.
Johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het kan instellen heb ik net ontdekt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik en daar zullen we rekening mee houden
SPAM alert:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook maar die gebruik ik nooit.
Wat doe je?quote:
Die film heb ik wel op HD maar die andere nog niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Ik heb meer het idee dat ik naar deze film aan het kijken ben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doe je?Ik heb ook een klein hartje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dat is die vent van dat boeken-programma van de VPROquote:
Nee hoor, dat is dokter Rossiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
Dat is die vent van dat boeken-programma van de VPRO
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
Luxe Bonbon mit Handgriff = een lollie
Dat mag hij niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt maar dat je alles mag van mij?
Daar heb ik lak aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt maar dat je alles mag van mij?
Willem O Duys generatie ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén die niet van Frans Duits houdt
Ik ook niet, dat klinkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik soms iets fout gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh,weet ik Dees, MM is gewoon een beetje lullig bezig, dus la maar gaan...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik vat het niet verkeerd op hoor Fann, ik weet dat je er geen kwade bedoelingen mee heb.
Dicht Piet modus MMquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik soms iets fout gedaan
Kunnen wij zo verder gaan
Is net alsof jij me iets verwijt
Ik ben zo in onzekerheid
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die engnek met een kommetje sushi op tafel.
’s Avonds laat je mij alleenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik soms iets fout gedaan
Kunnen wij zo verder gaan
Is net alsof jij me iets verwijt
Ik ben zo in onzekerheid
EN we zijn weer terug bij af ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die engnek met een kommetje sushi op tafel.
Ken je het spreekwoord: Mosterd na de maaltijd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh,weet ik Dees, MM is gewoon een beetje lullig bezig, dus la maar gaan...
Ik kon niet meteen reageren want mijn zus belde, soms komt dat héél ongelegen![]()
Maar ja, was goed bedoeld
Weet ik ook en vragen mag je altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon niet meteen reageren want mijn zus belde, soms komt dat héél ongelegen![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord: Mosterd na de maaltijd?
Lullig bezig?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Trusten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
’s Avonds laat je mij alleen
Ik heb dan niemand om me heen
‘k Rook m’n laatste sigaret
Dan ga ik alleen naar bed
Maar ik vond het niet erg dat Fann er naar vroeg, vragen staat vrij en het is aan mij om wel of geen antwoord te gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lullig bezig?
Ik probeerde je iets duidelijk te maken, iets wat je zelf niet door had en waarvoor je je excuus aanbood ( wat ook weer niet had gehoeven, denk ik...). Heeft weinig met 'lullig' te maken...
Je kunt toch ook over iets anders gaan lullen, doe je normaal ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Jamaar zo leek het net of ik ineen een ''Fannetje'' deed en dat deed ik niet
Vrouwen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vond het niet erg dat Fann er naar vroeg, vragen staat vrij en het is aan mij om wel of geen antwoord te geven
Ja, precies, beter even iets luchtigers, ben ik ook wel weer aan toequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt toch ook over iets anders gaan lullen, doe je normaal ook.
Die bestaan niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwartje wilde maar niet vallen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, precies, beter even iets luchtigers, ben ik ook wel weer aan toe
Lucht je hart, gooi het er uit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem soms strontvervelendmaar dat is ook smaakverschil net als haring
Heb ik zojuist gedaan en nu is het weer overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucht je hart, gooi het er uit...
Dat is nog steeds heel gebruikelijk op FOK!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee, dat is ook weer zo stom dat hadden we wel eens in de RLS
Mooi, waar gaan we het nu over hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik zojuist gedaan en nu is het weer over
Nog steeds hoor Fann, Utopianen lopen van hot naar her ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Over je whiskey?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, waar gaan we het nu over hebben?
Als je niet teamHuub was was je automatisch team Brianquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... niets verandert dus ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds hoor Fann, Utopianen lopen van hot naar her ...
Heerlijk die vooringenomen stellingen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Over je whiskey?
Ik lust ook geen whiskey namelijkbehalve in Irish Coffee, dan vind ik het juist
weer héél lekker, maar dat zal ook wel raar zijn
Dat is echt wel een 70er jaren Gre Braadslee toetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat pakje is vanzelf de kast uitgelopen
Ja, maar wie is er niet groot mee geworden...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is echt wel een 70er jaren Gre Braadslee toetje
Tia Maria of Grand Marnier is ook erg lekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
Ik lust ook geen whiskey namelijkbehalve in Irish Coffee, dan vind ik het juist
weer héél lekker, maar dat zal ook wel raar zijn
Ik, wij hadden altijd framboosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wie is er niet groot mee geworden...
Ik was de ene keer voor Huub en de andere keer voor Jaap, en soms vond ik Amandaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet teamHuub was was je automatisch team Brian![]()
Maar teams zijn er nog steeds op Fok!, zoals teamEzeltje.
'T is lekker, 't is luchting, Bourbon, Bourbon!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is echt wel een 70er jaren Gre Braadslee toetje
O ja... die ook!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tia Maria of Grand Marnier is ook erg lekker.
Gele vla 2x in de week dat was het wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wie is er niet groot mee geworden...
Tia Maria vind ik te kruidig, Grand Marnier is dan lekkerder, maar als ik mag kiezen zou ik voor Amaretto gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tia Maria of Grand Marnier is ook erg lekker.
Amaretto lust ik ook wel, eigenlijk lust ik best veelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tia Maria vind ik te kruidig, Grand Marnier is dan lekkerder, maar als ik mag kiezen zou ik voor Amaretto gaan.
Ik was voor niemandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was de ene keer voor Huub en de andere keer voor Jaap, en soms vond ik Amanda
een screet en dan had ik weer medelijden met haar, dus ik wist het daar op het laatst
ook niet meer, maar voor Brian ben ik nooit geweest, aan hem had ik echt een hekel![]()
achteraf blijkt hij wel mee te vallen geloof ik, maar wee ik ook niet zeker...
Allemaal zo zoet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tia Maria vind ik te kruidig, Grand Marnier is dan lekkerder, maar als ik mag kiezen zou ik voor Amaretto gaan.
Lust je vast ook wel een Baileysquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Amaretto lust ik ook wel, eigenlijk lust ik best veel
Uit een pak of zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gele vla 2x in de week dat was het wel.
Ik ben toch een vrouw!quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Amaretto lust ik ook wel, eigenlijk lust ik best veel
Nee, dat bedoel ik dus eigenlijk ook, op het laatst vond ik iedereen vreselijk, alleen was ikquote:
En griesmeelpudding met een lekkere vel, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Uit een pak of zelfgemaakt?
Mijn moeder maakte vaak zelf, en dan kwamen er van die dikke vellen op, die vraten
mijn zussen altijd op, maakte ze gewoon ruzie over
Een paar deuren verderop zitten er weer een zooi van die malloten, maar Utopia is nog minder dan DGK.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus eigenlijk ook, op het laatst vond ik iedereen vreselijk, alleen was ik
blij dat Brian niet won, dat wel..![]()
Lijkt allemaal zo stom nu dat je je daar druk over zat te maken
Ah... jij ook al! De pudding was lekker, maar dat vel mochten ze van me hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En griesmeelpudding met een lekkere vel, heerlijk!
En dan maak jij je druk om een stukje rauwe vis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Uit een pak of zelfgemaakt?
Mijn moeder maakte vaak zelf, en dan kwamen er van die dikke vellen op, die vraten
mijn zussen altijd op, maakte ze gewoon ruzie over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |