Ah, auf diesem Fahrrad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon helemaal vergeten, anders had hij uiteraard ook in mijn top-5 gestaan, dus wel een schaam momentje waard.
Ik kies meestal ook wat me het eerste te binnen schiet, maar dat ik als voormalig hardcore Madness/Ska- fan werkelijk geen enkel signaal uit mijn hersenen krijg bij dit soort opdrachten is verontrustend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, auf diesem Fahrrad.
Het was het eerste wat me te binnen schoot en ik ben met die Top 5 nooit zo kieskeurig...
Nee, last van mijn zij/rug, waarschijnlijk naweeën van een aanrijding afgelopen vrijdagquote:
Aanrijding ? Erg ? Hier dus helemaal gemist... Maar je hebt het overleeft..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, last van mijn zij/rug, waarschijnlijk naweeën van een aanrijding afgelopen vrijdag
Met jou?
Ik heb het hier ook niet gemeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Aanrijding ? Erg ? Hier dus helemaal gemist... Maar je hebt het overleeft..
Met mij OK , zn gewone gangetje ...
Zooooooooooo, dat is schrikken als je dat overkomtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet gemeld
Ik heb heel veel mazzel gehad bij dit bizarre voorval.
Ik werd tijdens mijn postronde in een flauwe bocht ingehaald door een bestelbusje. Op de een of andere manier vloog de zijdeur open en kwam er een trilplaat (was een stratenmaker) uitgevlogen en die kwam tegen mijn fiets aan en bam daar lag de bostpode.
Ik heb alleen maar wat lichte verwondingen aan mijn knie en hand overgehouden en nu dus waarschijnlijk ook mijn rug..
Het had veel erger kunnen zijn..
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet gemeld
Ik heb heel veel mazzel gehad bij dit bizarre voorval.
Ik werd tijdens mijn postronde in een flauwe bocht ingehaald door een bestelbusje. Op de een of andere manier vloog de zijdeur open en kwam er een trilplaat (was een stratenmaker) uitgevlogen en die kwam tegen mijn fiets aan en bam daar lag de bostpode.
Ik heb alleen maar wat lichte verwondingen aan mijn knie en hand overgehouden en nu dus waarschijnlijk ook mijn rug..
Het had veel erger kunnen zijn..
Dat is ook flinke pech....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....
Ik ben wel naar de Huisarts geweest om te kijken of de schaafwond op de knie ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een tetanus prik, dat was niet zo. Toen had ik ook nog niet echt last van mijn rug..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....
Om misverstanden te voorkomen, het is meer de gezondheid hoor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zooooooooooo, dat is schrikken als je dat overkomt![]()
Had zéker erger kunnen zijn....
Ja soms heb ik dat gevoel ook wel eens bij mijn eigen levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...
Gelijk naar de letselschade advocaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...
Zeik maar even, ben jij het ook kwijtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
niets pussycat, ik wilde gewoon even zeiken over mijn leven
Wel even goed in de gaten houden Bos.. Als het erger wordt toch maar even terug langs de dokter...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de Huisarts geweest om te kijken of de schaafwond op de knie ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een tetanus prik, dat was niet zo. Toen had ik ook nog niet echt last van mijn rug..
Balen Sjoef
in een notendopje;quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeik maar even, ben jij het ook kwijt
Dat is wel héél vervelend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
ik moet op de school van mijn Aap voor de 4453785 keer gaan uitleggen dat mij Aap een autist is...![]()
*moe van is*
Kun je het niet op zijn voorhoofd schilderen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
ik moet op de school van mijn Aap voor de 4453785 keer gaan uitleggen dat mij Aap een autist is...![]()
*moe van is*
Ach Gosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je het niet op zijn voorhoofd schilderen?
Dat ziet ie zelf toch niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach Gosdat lijkt me een héél slecht idee...
Hij kan het wel aan jou vragen, maar niet zelf vertellen ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
*moe van is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |