SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja schande, foei, in je hoek en niet meer doen hoor.![]()
Waar ga je deze keer heen?
Ik heb hem maar even achter een spoiler gezetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de pik pic in de OP!
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even achter een spoiler gezet
Leuk topic!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja...... die ken ik ook wel![]()
Lien heeft een leuk topic geopend TTK / "Kent u die uitdrukking?"
iemand had daar een link gepost, ik denk dat je die uitdrukkingen ook
wel zal herkennen..
https://onzetaal.nl/as-is-verbrande-turf
Dat klinkt niet al te vrolijk....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.
Ander klopt de afbeelding in de spoiler niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer en geen mod in de buurt natuurlijk
Ik weet er ook nog wel een paarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, kwam omdat ik iets in een ander topic had gepost en toen kwam Lien met dat idee
Ah... die post had ik even gemist... vandaar dat je niet lekker in je vel zit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.
Normaal houden wij wel van afwisseling, maar in dit hotel ben ik eerder dit jaar geweest en de service, het eten en kamers waren van hele goede kwaliteit, dat wilden we weer!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te vrolijk....
Niet de behoefte om ergens anders heen te gaan? Ik ga zelf ook bij voorkeur naar plekken waar het me bevalt, maar ik dacht dat vrouwen vaak wat meer van de afwisseling waren.
En dat is nog maar één dingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... die post had ik even gemist... vandaar dat je niet lekker in je vel zit...
Niet?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ander klopt de afbeelding in de spoiler niet...
Zonder W in de TT klopt de afbeelding niet, nee...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Je bent echt een opstandige 40+-vandaag
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?quote:
Maar die W ga ik er nog wel tussen fiksen en dan klopt het plaatje wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder W in de TT klopt de afbeelding niet, nee...
Heb ik het nu gedaan?
Gaat je man ook weleens zonder jou op vakantie? Met broers/vrienden oid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor de afwisseling ga ik in november met mijn man op vakantie
Wee:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die W ga ik er nog wel tussen fiksen en dan klopt het plaatje wel.
Gelukkig, had ik bijna de 65 jaar al niet eens meer gehaald...quote:Jij hebt het nooit gedaan
Bah Fann, voor jou ook. Ik heb ook niet zo'n zin om er verder over uit te wijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?
Bij mij is het ook een puinhoop om eerlijk te zijn... op verschillende vlakken...
maar niet zo'n zin om het daar over te hebbenik hoop gewoon op betere tijden...
Dat topic vervuilen heeft MM al gedaan in zijn opstandige bui.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een érg leuk topic aan het worden![]()
Een paar leuke Duitse uitdrukking zijn nooit weg, dus gewoon doen!
Maar niet het topic vervuilen natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah Fann, voor jou ook. Ik heb ook niet zo'n zin om er verder over uit te wijden.
Door hobbelen en hopen dat het beter wordt
Ik ben godverdomme helemaal niet opstandig!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic vervuilen heeft MM al gedaan in zijn opstandige bui.
Ja, mijn man gaat eens per jaar snowboarden met een groep vrienden, prima geregeld op deze manier, want ik vind ook dat je zulke dingen best apart kan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat je man ook weleens zonder jou op vakantie? Met broers/vrienden oid?
Vind het trouwens wel gezond dat je als partners niet altijd samen op vakantie gaat.
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?
Bij mij is het ook een puinhoop om eerlijk te zijn... op verschillende vlakken...
maar niet zo'n zin om het daar over te hebbenik hoop gewoon op betere tijden...
Een ongezonde relatie vanwege de financieën, zoals een vriendin van mij heeft, is dan ook 3 keer niks...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.
Hij heeft een stijfjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wee:
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig, had ik bijna de 65 jaar al niet eens meer gehaald...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme helemaal niet opstandig!!!!
Iets anders kan ik er niet van maken in zijn geval(letje)quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets anders kan ik er niet van maken in zijn geval(letje)
Mijn rode potlood neigingen kan ik maar net onder controle houden....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wurden Wir gemacht haben ohne unsere Karina ...
Ik spreek het makkelijker dan in geschrift, daarom ook maar tot 4 Atheneum Duits gehad ... Maar vroeger altijd al the Old SHatterhand und Winnetou in het Duits moeten volgen ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn rode potlood neigingen kan ik maar net onder controle houden....
Wat nou Duits op school?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik spreek het makkelijker dan in geschrift, daarom ook maar tot 4 Atheneum Duits gehad ... Maar vroeger altijd al the Old SHatterhand und Winnetou in het Duits moeten volgen ...
Vroeger toen ik nog daar ergens in het noorden woonde, was het NL1,2,3 en ZDF, ADR NDR ... op tv en verder niets ... Redelijk goede basis mag ik wel zeggen, maar grammaticaal ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou Duits op school?
Week in, week uit Derrick kijken is de beste leerschool geweest:
Komm Harry, hol mal den Wagen...
Ik keek vroeger vaak met ons pap naar Der Sportshau, maar volgens mij heb ik daar weinig Duits van opgestokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog daar ergens in het noorden woonde, was het NL1,2,3 en ZDF, ADR NDR ... op tv en verder niets ... Redelijk goede basis mag ik wel zeggen, maar grammaticaal ...
He Bossie .. Alles goed ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik keek vroeger vaak met ons pap naar Der Sportshau, maar volgens mij heb ik daar weinig Duits van opgestoken![]()
Wieso?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga even in de schaamhoek staan.
Grappig dat een zin die slechts 1 maal in de serie is uitgesproken zo'n cultstatus heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou Duits op school?
Week in, week uit Derrick kijken is de beste leerschool geweest:
Komm Harry, hol mal den Wagen...
quote:Der Satz „Harry, fahr schon mal den Wagen vor“ stammt aus der Fernsehserie Derrick und hatte unter den Fans der Serie Kultstatus. Lange Zeit hieß es, er sei nie in der Serie vorgekommen. Darauf angesprochen, sagte Derrick-Darsteller Horst Tappert im Interview mit der Süddeutschen Zeitung:
„Ich habe immer gesagt: Den Satz Harry, hol' schon mal den Wagen habe ich nie gesprochen. Und da sitze ich eines Tages mit Gästen vor einer Wiederholung, und plötzlich sage ich im Fernsehen: Harry, hol schon mal den Wagen. Ich hab fast einen Schlag gekriegt.
Dieser Satz habe sich verselbständigt und sei nur dieses eine Mal gefallen.
Gewoon helemaal vergeten, anders had hij uiteraard ook in mijn top-5 gestaan, dus wel een schaam momentje waard.quote:
Horst Tappert heeft wel over meerdere zaken gelogen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig dat een zin die slechts 1 maal in de serie is uitgesproken zo'n cultstatus heeft gekregen.
[..]
Ah, auf diesem Fahrrad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon helemaal vergeten, anders had hij uiteraard ook in mijn top-5 gestaan, dus wel een schaam momentje waard.
Ik kies meestal ook wat me het eerste te binnen schiet, maar dat ik als voormalig hardcore Madness/Ska- fan werkelijk geen enkel signaal uit mijn hersenen krijg bij dit soort opdrachten is verontrustend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, auf diesem Fahrrad.
Het was het eerste wat me te binnen schoot en ik ben met die Top 5 nooit zo kieskeurig...
Nee, last van mijn zij/rug, waarschijnlijk naweeën van een aanrijding afgelopen vrijdagquote:
Aanrijding ? Erg ? Hier dus helemaal gemist... Maar je hebt het overleeft..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, last van mijn zij/rug, waarschijnlijk naweeën van een aanrijding afgelopen vrijdag
Met jou?
Ik heb het hier ook niet gemeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Aanrijding ? Erg ? Hier dus helemaal gemist... Maar je hebt het overleeft..
Met mij OK , zn gewone gangetje ...
Zooooooooooo, dat is schrikken als je dat overkomtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet gemeld
Ik heb heel veel mazzel gehad bij dit bizarre voorval.
Ik werd tijdens mijn postronde in een flauwe bocht ingehaald door een bestelbusje. Op de een of andere manier vloog de zijdeur open en kwam er een trilplaat (was een stratenmaker) uitgevlogen en die kwam tegen mijn fiets aan en bam daar lag de bostpode.
Ik heb alleen maar wat lichte verwondingen aan mijn knie en hand overgehouden en nu dus waarschijnlijk ook mijn rug..
Het had veel erger kunnen zijn..
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet gemeld
Ik heb heel veel mazzel gehad bij dit bizarre voorval.
Ik werd tijdens mijn postronde in een flauwe bocht ingehaald door een bestelbusje. Op de een of andere manier vloog de zijdeur open en kwam er een trilplaat (was een stratenmaker) uitgevlogen en die kwam tegen mijn fiets aan en bam daar lag de bostpode.
Ik heb alleen maar wat lichte verwondingen aan mijn knie en hand overgehouden en nu dus waarschijnlijk ook mijn rug..
Het had veel erger kunnen zijn..
Dat is ook flinke pech....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....
Ik ben wel naar de Huisarts geweest om te kijken of de schaafwond op de knie ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een tetanus prik, dat was niet zo. Toen had ik ook nog niet echt last van mijn rug..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bizar idd... Niet voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest? Ik heb ooit 3 ribben gebroken bij een val op de fiets en 2 dagen ziekenhuis geweest.. Maar maanden later bleken mn kniebanden ook naar de kloten te zijn ... Er was toen niet naar gekeken omdat ik heul veel pijn aan mn ribben had ... Grrrr .. Nog steeds last van, want na operatie is het ook niet echt beter geworden ....
Om misverstanden te voorkomen, het is meer de gezondheid hoor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het gezondheid, financiën en/of relaties die voor een puinhoop zorgen....dat geldt voor bijna iedereen.
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zooooooooooo, dat is schrikken als je dat overkomt![]()
Had zéker erger kunnen zijn....
Ja soms heb ik dat gevoel ook wel eens bij mijn eigen levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...
Gelijk naar de letselschade advocaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat zoiets alleen maar in films voorkomt. Nou niet dus...
Zeik maar even, ben jij het ook kwijtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
niets pussycat, ik wilde gewoon even zeiken over mijn leven
Wel even goed in de gaten houden Bos.. Als het erger wordt toch maar even terug langs de dokter...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de Huisarts geweest om te kijken of de schaafwond op de knie ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een tetanus prik, dat was niet zo. Toen had ik ook nog niet echt last van mijn rug..
Balen Sjoef
in een notendopje;quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeik maar even, ben jij het ook kwijt
Dat is wel héél vervelend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
ik moet op de school van mijn Aap voor de 4453785 keer gaan uitleggen dat mij Aap een autist is...![]()
*moe van is*
Kun je het niet op zijn voorhoofd schilderen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
ik moet op de school van mijn Aap voor de 4453785 keer gaan uitleggen dat mij Aap een autist is...![]()
*moe van is*
Ach Gosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je het niet op zijn voorhoofd schilderen?
Dat ziet ie zelf toch niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach Gosdat lijkt me een héél slecht idee...
Hij kan het wel aan jou vragen, maar niet zelf vertellen ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in een notendopje;
*moe van is*
Als je een Utopia armbandje koopt ben je al bij default autistquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Een soort van armbandje zou dan weer wel kunnen helpen om autistische kinderen
te herkennen, maar dan moeten ze het ook wel állemaal dragen...
maar misschien ook een stom idee hoor
Hij is autistisch maar nog niet achterlijk Piet en waarschijnlijk kijkt hij ook wel eens in de spiegelquote:
Aap is autist, niet achterlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan het wel aan jou vragen, maar niet zelf vertellen ....
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel, je hebt ook van die S.O.S. armbandjes voor mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je een Utopia armbandje koopt ben je al bij default autist
Dan staat het in spiegelbeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is autistisch maar nog niet achterlijk Piet en waarschijnlijk kijkt hij ook wel eens in de spiegel
Niet zo heel gek, mijn autist zei heel lang zijn naam in spiegelbeeld (of achterstevoren)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan staat het in spiegelbeeld.![]()
Die Pet past ons allemaal zou ik bijna zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pet dan met erop: Autist maar niet achterlijk.
Heb jij er ook 1?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, mijn autist zei heel lang zijn naam in spiegelbeeld (of achterstevoren)
Aan mij ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Van buiten zie je niets aan aap volgens mij....
Het zou ook d'r kerel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het over een poedel hebt
Of nieuwe haring...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het over een poedel hebt
Sas heeft er inderdaad 2 geloof ik, Dees dacht ik één, maar dat kunnen ze beter zelf uitleggen,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zou ook d'r kerel kunnen zijn.
Zou je inderdaad wel denken...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
Zoveel verloop op school zal er toch niet zijn op een eiland ... Denk dat iedereen daar het wel weet
Tijdens de uitjes zijn ze wel altijd erg aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook wat autistische neigingen soms.
De haring?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de uitjes zijn ze wel altijd erg aantrekkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |